Duty requires soldiers to be on the Qui Vive...

Slettet bruker
Q 18.08.2018 kl 15:50 5975

White House drafts more clearance cancellations demanded by Trump.

His comments followed the release of a statement signed by 14 former CIA directors and deputy directors from Republican and Democratic administrations, as well as a former director of national intelligence, who called Trump’s revocation this week of former CIA director John Brennan’s clearance a blatant attempt to “stifle free speech” and send an “inappropriate and deeply regrettable” signal to other public servants.

Later Friday, 60 additional former CIA officials issued a statement objecting to the Brennan action and stating their belief “that former government officials have the right to express their unclassified views on what they see as critical national security issues without fear of being punished for doing so.”

https://www.msn.com/en-us/news/politics/white-house-drafts-more-clearance-cancellations-demanded-by-trump/ar-BBM33Be?ocid=spartanntp

Deep State protesterer vilt! I andre land fratas ALLTID sikkerhets clearance ved fratreden. Det dreier seg om hemmeligstemplet materiale, og dermed blir det helt urimelig når DS/MSM nå hevder at dette struper ytringsfriheten. Den informasjonen dette omfatter kan ikke lovlig deles fordi den er hemmeligstemplet! ?

Det Trump stopper nå er muligheten for å fortsette korrupt og kriminell bruk av hemmeligstemplet myndighetsinformasjon og intel. ?

(On the qui vive = on the alert or lookout, on vigilance, on being observant .)
Redigert 20.08.2018 kl 21:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 15:53 2542

[–]G_G_JanitorPromises made. Promises kept. - Q 27 points 2 hours ago
What are the fake news gonna do when their rats are gone?

[–]DawnPendraigFuture proves past. - Q 9 points an hour ago
Great question considering the sheer number with security clearance (4.5 million?) Provides ample cover for leakers. Once you remove all not currently employed then it becomes more clear who is leaking what.
I suspect he already has an idea and has been rooting these people out, identifying them, before he started making outward threats and then taking it away.
I bet this last couple days has been a flurry of extra selling out before the sources dry up too.
I think the ex-employees with clearance offer a shield for the leaks C_A and others want. In order to manipulate the narrative. They can promise those with access thet aren't breaking the law handing docs go Brennan who then leaks them. Similar to how Comey had his "friend" professor with a national security clearance and unofficial job at FBI so he could leak to that guy and let him take the blame I guess.
Firewalls. That's what they call them. Learned that from the Bruce Ohr and Christopher Steele comms Judicial Watch found.

[–]Qd4ActionFuture proves past. - Q 23 points 2 hours ago
Some presidential aides echoed concerns raised by outside critics that the threatened revocations smack of a Nixonian enemies list, with little or no substantive national security justification.
POTUS needs to find out who and fire them. You either support the President or resign from you position - just that simple.
Once again, the fucking Mockingbird Media misses the GLARING QUESTION: What national security concern justifies ex-officials keeping a security clearance? How is our nation more secure with ex-officials who blather to the media every waking thought they have? How are our nation's intelligence efforts served by retired or fired government employees maintaining their legal access to classified information?
This is deep state pushback...big time. Neutering these clowns by taking away their security clearances means their 'insider information' decays every day and their usefulness to the Mockingbird Media and their credibility in shaping the deep state's media message becomes stale.

[–]StinkyDogFartFuture proves past. - Q 4 points an hour ago
Selling secrets to foreign gov'ts and corporations, that's DC's little dirty secret.
Redigert 18.08.2018 kl 16:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 16:01 2536

Du elsker hans diktatoriske trekk, skjønner jeg. Ikke overraskende.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 16:22 2534

Hva er diktatorisk med det???

Hvis du jobber i et stort firma fratas du alle kodetilganger og nøkkelkort når du slutter og ikke lenger er under en forpliktende ansettelsesavtale med nondisclosure klausul. At myndighetspersoner ikke på samme måte mister sin clearance, er intet mindre enn en nasjonal sikkerhetstrussel - en overlevning fra en tid da anstendighet, pliktfølelse og troskap til eget land var en selvfølge.

Du får heller skrive til Erna og be henne innføre den samme ordningen her, så får du se om du klarer å finne på noen gode argumenter for en slik ordning. Det er ingen grunn til at folk som har fratrådt sin stilling og sine plikter skal beholde sikkerhetsklareringen som rettighet.
Redigert 18.08.2018 kl 16:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 16:51 2527

[–]Modelmommy75Future proves past. - Q 1 point an hour ago
These people have been using their clearance to access national security databases, military operations, NSA spy data on us citizens including potus, enter SCIFS, etc. They are leaking information to the enemy and to the media for money and to undermine the commander in chief.
Think about all the data breaches that happened during Obama. Remember the black navy seal who got killed in Yemen during that raid in 2017? When the nasty congresswoman with the cowboy hat said she listened in on the phone call of the president and widow? It is believed that someone in the deep state who was anti-Trump may have told the enemy the battle plans. That is why they cannot have access and they have no need to.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 16:52 2527

Det er en eneste grunn til at han gjør som han gjør med Brennan mfl og det er at de har sagt sin ærlige mening om Trump. Det er diktatorisk, skjønner du.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 16:56 2524

Forstår du forskjellen på din egen synsing og objektivitet, Bekte?
Slettet bruker
18.08.2018 kl 17:02 2517

Den forrige tråden toppet seg med at Hillary og co (eliten) drikker blodet til barn som holdes fanget og tortureres til de dør, hvorpå hillary et al spiser kjøttet og lager støvler av huden deres.

Lurer på hvilken psykose denne tråden fører til.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 17:05 2511

Det er ingen synsing. Det er helt åpenbart at wannabe-diktator Trump ikke tåler kritikk. Det er jo ikke noe nytt. Han er så usikker på seg selv og så tynnhudet at det er skremmende. Slik blir det når du vokser opp med en far som ikke bryr seg. Trump er mentalt som en tidlig tenåring. Et barn i en gammel og misbrukt kropp.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 17:06 2509

Det du sier nå er din egen frie fantasi, dirken. SLUTT MED SPAMMING av tråden, ellers er du utestengt fra forumet før du vet ordet av det! Du er herved advart!
Slettet bruker
18.08.2018 kl 17:09 2503

Jeg vurderer å rapportere deg for det innlegget, Bekte. Du kjenner ikke Donald J. Trump selv om du innbiller deg noe annet!
Slettet bruker
18.08.2018 kl 17:10 2498

Er det du som er moderator her nå? Du tåler ikke kritikk av Trump, du heller, nei :)
Redigert 18.08.2018 kl 17:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 17:12 2495

Det vi er vitne til på disse trådene er en gradvis, men rask forverrelse av en sinnslidelse. Det er det eneste som forklarer at voksne mennesker får seg til å tro at verden styres av en elite som drikker barneblod, mens de lusker i kulissene i sine røde sko sydd av barnehud. Jeg har sendt en bekymringsmelding til administrator. Du har vært i ubalanse tidligere, men disse greiene her har fått deg til å miste forstanden fullstendig.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 17:38 2488

Trådene om Q handler ikke om meg, Dirken!

Jeg rapporterer om fenomenet med åpent sinn og jeg legger ikke til min egen mening. Det er merkelig du ikke er interessert i å observere, enten du har gjort deg opp en mening om Q eller ikke, så er det en god idè å ha et åpent sinn når så mange mennesker world-wide følger med på Q. Det virker nesten som du er redd for at folk skal få vite.

Du troller tråden med ad hominem du ikke har noe grunnlag for, og som uansett er regelbrudd!
Slettet bruker
18.08.2018 kl 17:39 2502

Nå må vi jo i all anstendighets navn være ærlig å si at Havfruen har flere ganger bedt om å få være i fred for kommentarer som ikke er relatert til topic. Hun har sågar bedt de som ikke liker hva hun skriver om å starte egen tråd, så jeg synes at vi skal respektere dette. Man kan like hva hun skriver, eller ikke, men hun fortjener respekt for sine meninger selv om noen her inne ikke helt skjønner hva hun skriver om, meg selv inkludert, eller mener hva hun skriver er bare tull. Personlig kan jeg ikke mene noe om det jeg ikke har satt meg inn i.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 17:44 2494

To ting. Dersom man ønsker å være i fred, må man finne seg en annen plass på internettet enn et forum. Opprett en blogg. Nummer to, man burde ikke bruke særlig lang tid på å sette seg inn i noe for å mene noe om påstanden om at det er en liten elite, deepstate Hillary-gjeng som styrer verden og som tilber satan, drikker blod av barn de holder fanget og som de torturerer til døde osv.
Redigert 18.08.2018 kl 17:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 17:47 2493

En tredje ting er at teorien om den blodtørstige barneovergripende eliten som styrer verden absolutt er relatert til topicen da det var henne som bragte det til torgs i den forrige tråden.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 18:00 2483

Denne tråden handler ikke om det dere snakker om! Slutt å spamme tråden!

"Am I allowed to accept tips?" asks Donald Trump spending a day in the shoes of his employees at Trump Tower Chicago.

https://www.youtube.com/watch?v=wK1ylcdMukQ

Donald J. Trump - The man who gave up his billionaire lifestyle to become humiliated, ridiculed and slandered in order to save the american people!
Slettet bruker
18.08.2018 kl 18:01 2483

"Dersom man ønsker å være i fred, må man finne seg en annen plass på internettet enn et forum."

Jeg kan ikke si meg enig i dette. Et forum skal kunne romme alle meninger, og dem som ikke liker en tråd, kan da starte sine egne eller følge tråder man liker. Nå har ikke Havfruen bedt om å få være i fred generelt, hun har invitert andre til å komme med sine synspunkter, men det er ikke nødvendig å ødelegge en tråd kun for ødeleggelsens skyld. Liker man ikke hva hun skriver, la henne og hennes tråder være, det er alltid noen som liker å diskutere med henne.

Du har sikkert lagt merke til at det er ikke alle tråder Havfruen svarer på. Slik er det på forum alle steder.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 18:03 2726


Nå trenger dere ikke beskylde Havfruen for å være ravende gal, bare fordi hun har kommet lenger enn dere.

Husk at det er flere stadier i sorgprosessen når virkeligheten blir for vanskelig.

1. Benektelse – ”Dette kan ikke skje med meg”. Man aksepterer ikke den nye virkeligheten tapet har skapt. Ofte er man i sjokk og nekter å tro det som har skjedd.
2. Sinne – ”Hvorfor skjer dette? Hvem har skylden?”. Man går fra passiviteten i den benektende fasen over i en frustrert og utagerende fase. Ofte leter man etter syndebukker fremfor å håndtere egne følelser.
3. Forhandling – ”Få dette til å forsvinne, så lover jeg at jeg skal…”. Den nye virkeligheten begynner å gå opp for en, og med den kommer tristhet og sorg.
4. Depresjon – ”Jeg er for trist til å gjøre noe som helst”. Dette er det mest intensive sorgstadiet der man veksler mellom tristhet, apati, raseri, angst, depresjon, og selvbebreidelse.
5. Aksept – ”Jeg har forsonet meg med det som har skjedd”. Etter man har prosessert alle følelsene fra tapet klarer man å akseptere og forsone seg med det som har skjedd. Takknemmelighet, tilgivelse, og kjærlighet ovenfor det tapte kan gi ny styrke og en indre ro.


Husk at noen må gå foran og trekke lasset og dra sauene med seg.

Når sannheten etterhvert kommer for dagen i all sin grusomhet kan dere tenke tilbake på at HO var med på å dra lasset.

WWG1WGA


Slettet bruker
18.08.2018 kl 18:05 2724

Innlegget er slettet
"Det er menneskelige hensyn å ta her."

Da synes jeg du skal la henne være i fred med hva hun liker å gjøre.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 18:05 2721

Da kan vi lett bli enige om å være uenige. Jeg tror jeg fortsetter å svare på de trådene jeg ønsker å svare på uavhengig om det får noen til å syte.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 18:13 2715

Men siden du er så ivrig på å beskytte havfruen, imatza, så kan vi jo kanskje diskutere ting som du antagelig ikke har kunnet unnlate å sette deg inn i. Hvertfall litt. HF sine konspirasjonsteorier er altomfattende, så det er egentlig ingenting av dette som er utenfor temaet på tråden. Q rydder opp i de onde elitene HF har i sitt eget hode.

1. Tror du Mossad stod bak 22. juli-terroren?
2. Tror du 9/11 var en fake inside job konspirasjon?
3. Tror du Las Vegas-skytingen for en tid tilbake (han fra hotellrommet) var FFO?
Slettet bruker
18.08.2018 kl 18:31 2714

1. Nei
2. Jeg vet at dette var muslimske terrorister som utførte denne udåden.
3. Hva som rørte seg i hodet på denne mannen, vet jeg ikke, og hva vi har fått vite fra politiet, så vet ikke de heller, men det er ingen holdepunkt å si at dette var en konspirasjon, alt tyder på at mannen gjorde dette på egen hånd.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 18:34 2711

Hva er din vurdering av mennesker som tror svaret på 1-3 er ja?
Slettet bruker
18.08.2018 kl 18:35 2710

Dette er avsporing av tråden, dirken! Du bryter reglementet i ett sett - hold deg til sak!
Slettet bruker
18.08.2018 kl 18:38 2708

Neida, ingen avsporing. Q avslører etter ditt eget utsagn de onde elitene som styrer verden og som driver og setter i gang FFOer slik de over.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 18:41 2877

LV Shooting: Sunday October 1 2017
What hotel did the 'reported' gunfire occur from? Mandalay Bay
What floors specifically? 32nd floor
Who owns the top floors? Four Seasons
Top floors only. (35-39) Prince Al-Waleed bin Talal(SA)

Why is that relevant? There was a mass shooting 3 floors down at 32nd floor.
What was the shooter's name? STEPHEN PADDOCK, registered arms dealer with ties to the CIA
What was his net worth? More than 2 mill $
How do you identify a spook? By lack of motive

Was there any eye witnesses? Yes
Who? JESUS CAMPOS
Was he registered as a security guard? Yes
Why is MS13 important? Member of
What doesn't add up? Paddock was found dead together with 2 others. Where did all the wapons come from? Not Groud floor! Why so many wapons if only one shooter? Where did Jesus Campos dissapear never to be seen again?
Was there only one shooter? No. multiple Shooters

What can historical data collection reveal? Modus Operandi
Why was JFK released? To hint the final purpose of the mission was to assassinate POTUS
What do the JFK files infer? Assassinated by the rogue C.I.A
Was there only one shooter? Multiple gunman .
Who was in LV during this time? POTUS and Crown Prince Mohammad(SA)
What was the real mission? I'm not sure
Speculate. To assassinate first Crown Prince Mohammad(believed to be at 35th floor at the time of shooting) then POTUS(39th floor)

Why are survivors dying randomly? C_A Cleaning
What do each of these survivors have in common? They all had information that contradicted the “official” narrative.
Did they talk on social media? Yes
What did they say? Four of those seven stated there was more than one shooter
Were they going to form a group? The LV Eye Witness Group
Why is this relevant? They all died
How did they die? Car accidents
What CIA report was released by WK? How to remote control a car ??

What can control a car? A Remote Control
How did the (2) of the survivors die? Car suddenly veered off the road outside their home and crashed into a gate. Their car exploded on impact and killed both of them instantly.
Car crash?

How does this connect to SA? Crown Prince Mohammad(SA) was on top floor. Prince Al-Waleed bin Talal(SA) owns top floors
What just happened in SA? Al-Waleed bin Talal, along with ten senior princes, and some 38 ministers, was arrested for corruption
Who owns the top floors of the hotel? Prince Al-Waleed bin Talal(SA)
What happened today in SA? Helicopter crash
To who specifically? Prince Mansour bin Muqrin † was killed=SA Royal Execution Style
Was POTUS in LV that night? Not officially
Yes/no? Yes
Why was he there? Classified meeting
Who did he have a classified meeting with? My guess is Crown Prince Mohammad(SA)

Did AF1 land at McCarran? <---- Classified Information given
What unmarked tail numbers flew into McCarren that night? <--- Classified Information given
Trace AF1 that entire day.
What do you notice? AF1 Not in operation

Classified.
Q

Responsibilities:
Initiativ: Prince Al-Waleed bin Talal(SA), Crown Prince Muqrin(SA), C_A
Financing: Crown Prince Muqrin(SA). (Religion: ISLAM)
Logistics: Rogue part of the CIA(C_A) (Religion: SATAN)
Execution: MS13 working on behalf of C_A/Crown Prince Muqrin(SA). (Religion MS13: SATAN)
Cleaning: C_A (Religion: SATAN)
Represalier: Prince Mansour bin Muqrin † Executed. Prince Al-Waleed bin Talal detained. Assets in SA og USA frozen. C_A non at this stage. After 1. jan 2019 Q-1926.
Støttende Ideologi : ISLAM i forbund med SATAN
Gematria: SATAN 55, ISLAM 54, Vi ser at ISLAM er den egentlige sønn av SATAN og altså Antichrist

Financing of 9/11 operation: Saudi Arabia(ISLAM)
Ideologi som rettferrdiggjør hendelsen: ISLAM

https://coercioncode.com/2017/11/10/the-saudi-royal-connection-and-the-las-vegas-concert-massacre/
Redigert 05.09.2018 kl 18:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 18:52 2703

"The connection between the recently arrested Saudi Royal family and Mandalay Bay Hotel in Vegas is interesting because it explains why there is no evidence of Stephen Paddock carrying all of his weapons to his room on the 32nd floor, because the guns weren’t carried up 32 floors - they were carried down 3 floors from the 35th floor of Al-Waleed bin Talal’s Four Seasons Hotel on top of The Mandalay Bay Hotel."

Alt har et svar, og når du har funnet svaret, så vet du at det stemmer. Masse overvåkningskameraer i det hotellet unntatt i de øverste etasjene som var eid av:

Since 2007, Bill Gates, who donated 1 million to ‘gun control’ and Saudi Prince Al-Waleed bin Talal, a member of the Saudi Royal family, have been majority owners of the Mandalay Bay Hotel’s Four Seasons. The Saudi royal family members often reserve whole floors for their private use. There is a heliport on the roof of the Four Seasons Hotel.
Redigert 18.08.2018 kl 18:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 19:26 2928

What do each of these survivors have in common?
They all had information that contradicted the “official” narrative.
Hvordan kan en i det hele tatt makte å etablere et narrativ som er i motsetning til de faktiske forhold?

MSM don't investigate enymore. MSM don't research enymore. They take what ever is given to them!
Here is how!

With reference to:
Q-1751(https://qanon.pub/#t1532885818) and Q-1871(https://qanon.pub/#t1534286806)
and also http://mosprotocol.com/mos-faq/
MOS=Media Object Server
MSM=Main Stream Media som f.eks. NRK og VG
EKS. 1.1
                         C_A <--------- C_A tactic of infiltration and internal disruption deployed to MOS
                        (MOS)   <------- Media Object Server (Central HUB: https://realclearpolitics.com)
                       /        \   <------------- Media Object Server Communications Protocol
        (Alt + US Media) (US Politicians) <-- Distrb. MOS-Servers receiving narratives from central MOS
                      /                \  <-------- Distributed WW enhanced as political authorised
         (…………………..)(…………………….) <--- MSM MOS WW receiving narratives from central MOS
I dette bildet ser vi at C_A(SATAN) er på topp og MSM(SATANs Ormeyngel) på bunn.

EKS. 1.2

L0                          C_A <--------- C_A tactic of infiltration and internal disruption deployed to MOS
L1                         (MOS)         <---------- MOS (Central HUB: https://realclearpolitics.com)
                                |          <------------ MOS-Protocol IP-addressing only Venezuela
L2                    (VE Politicians) <---------- MOS in Venezuela receiving narratives from central MOS
                         /                \  <---------- MOS-Protocol IP-addressing MSM in Venezuela
L3          (…………………..)(…………………….) <- MSM MOS Venezuela receiving narratives from central MOS
MOS-Protocol tilrettelegger for adressering og distrubuering på IP-nivå. Målgruppene for dessinformasjonen organiseres på hvert nivå(L1,L2,L3) i egne filer inneholdende IP-adresser for hver av målgruppene på neste nivå. MOS-Protocol blir så manuelt aktivert med adressering fra aktuell fil.
Kan en "infilterer" slikt som NTB og AP osv. så er det bare fantasien som setter grenser for hvordan en organiserer filene for målgruppene.

Ser vi dette verktøyet C_A har for dessinformasjon i sammenheng med kunstig intelligens(AI) for modelering av sosiale relasjoner som Google, FB og ikke minst AMAZON utvikler, så vil en slik AI være en nødvendighet for CIA og NSA for å kunne foutsi pådraget=frekvens, amplitude og varighet av dessinformasjon som må til for å oppnå ønsket respons.
Slik AI, som etter mitt vett ikke er annet en svært smart statistikk, har den fordel at den også blir sanntids-oppdatert fra selskapen.
Dermed har C_A en sanntidsmodell av sosiale relasjoner som kalkulerer pådrag for dessinformasjon som igjen kan benyttes mot et MOS-nettverket for å destabilisere eller villede.
Vi kan beskytte oss mot dette om vi vet hva slik teknologi i hendene på umoralske og uetiske aktører som C_A kan føre til. Det er derfor enda viktigere å bruke Internet generellt for å danne seg et bilde av hva som egentlig skjer. MSM som NRK og VG, slik vi kjenner det fra før 2000 er DØDT, UBRUKELIG og FORKASTELIG som nyhetsformidlere og for bevaring av kulturell arv og egenart.
https://www.theatlantic.com/technology/archive/2014/07/the-details-about-the-cias-deal-with-amazon/374632/

Owner of https://realclearpolitics.com: RealClearInvestors and Crest Media
Crest Media, owner of leading Middle East news outlet Al-Monitor, and Real Clear Investors, current co-owner of RealClearPolitics,
have together purchased the remaining equity stake in RealClearPolitics from Forbes Media LLC for an undisclosed sum.

https://whois.domaintools.com/realclearpolitics.com
IP Location: United States - Washington - Seattle - Amazon.com Inc.
ASN: United States AS16509 AMAZON-02 - Amazon.com, Inc., US (registered May 04, 2000)
ISP(Internet Service Provider): AMAZON

AMAZON har nære relasjoner til CIA, og ervervet Washington Post i 2014 etter en kjempedeal med CIA om lagring av data.

Crest Media eies av Crest Investments heleid av Jamal Daniel. Jamal Daniel har nære relasjoner til Bush Dynasty. Daniel’s relationship with the Bushes goes back all the way to 1992. The only 2016 Presidential Candidate Crest Investment Company made contributions to..... thats right, Jeb Bush. Daniel, a Syrian-born businessman based in Houston.
https://www.reddit.com/r/The_Donald/comments/4wchcl/til_realclearpolitics_is_owned_by_a_syrian_born/
https://corpwatch.org/article/us-neil-bushs-business-dealings
Redigert 06.11.2018 kl 14:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 19:47 2682

Do you remember how President Trump visited Saudi Arabia back in May of 2017? Do you remember how warmly he was greeted by King Salman? I do. It was a spectacle! Why was he greeted so welcomingly?
After all, President Obama’s reception was… shall we say, less than grand.

Do you remember how after Trump’s visit, Saudi Arabia started becoming more open in their policies? Women can drive there now. Did you notice how the Syrian rebellion became quiet? Did you notice how quickly ISIS was crushed after the visit? Why did Saudi Arabia suddenly want to get their oil companies listed on the NYSE? What could have caused this? To answer these questions, we have to look a little further back. Back to around 2010.

It all goes back to fracking (utvinning av skiferolje). The Kindom of Saudi Arabia (KSA) has always relied heavily on its vast petrol reserves for wealth and prosperity. And they were ruthless. OPEC. The cartel of gasoline. You can’t count the number of times throughout history that OPEC used its power to crush governments, manipulate prices, control supplies, and fund activities. If there ever was a international group of bullies, OPEC was it. (Fx oljeembargoen i 1973.) And at the head of this organization was the mighty KSA.

Then came the fracking boom. Suddenly, the world was no longer at the mercy of OPEC. This made them nervous. So, they did what they always do. They pumped out more petroleum, driving the price of gas to lowest in decades. What was their objective? To bankrupt these fracking businesses. KSA is rich. Very rich. They figured, we’ll just drive gas prices unbelievably low and take the loss until all these fracking business startups crumble. Do you remember how cheap gas got between 2013-2016? It was ridiculous, wasn’t it?

But what they didn’t count on was just how cheap fracking had become. So many of these business didn’t go bankrupt. So they took another step. To convince the world that fracking was bad for the environment. So they lobbied and supplied funds to the Democratic party. Why? Because the leftist are usually the ones who support ANY and ALL environmental regulations. Do you remember all the legal battles that fracking had to go through? Hell, it’s still illegal in most blue states.

Do you now understand why the Saudis donated so much money to the Clinton campaign?

She was HEAVILY favored to win and if she did, you can bet your ass that illegalizing fracking would have been on the top of her list, returning us to dependence on arab oil.

But… this didn’t work either. Fracking continued. And then, a shitstorm of reality hit them hard. You see, the Saudis had vastly underestimated the amount of total shale reserves in North America. They had no idea that so much of this stuff exists. They thought maybe they could ride it out if the reserves would dry up in a decade or so. But nope. We have enough shale to supply us for at least 50 years. Hmmm… big problem.

So, if you’re King Salman, what do you do?

Well, there’s only one thing you can do. Give up the reliance on oil production and try to use existing wealth to stay wealthy. To modernize its trade to include more than just exports of oil. They would need to build an entire industrial country from scratch. To do that, he needed the help of the USA. And that’s where President Trump comes in.

The May 2017 meeting between Trump and King Salman (and his son Mohammad), was not just another meeting. It was a business meeting. King Salman asked Trump for help. Trump was more than willing to give it (like listing the oil companies on the NYSE) but his help would come with a price:
1) Liberalization and the stop of illegal funding.
2) No more contributions to American politics.
3) No more supplying funds to terrorists or splinter groups.

King Salman took the deal. All of a sudden, women were allowed to drive. ISIS was retreating. Syrian rebels suddenly ran out of ammunition. (Coincidence? I think not!)

All good up to this point. Now comes the bad. Not all the royalties in KSA are into this. They don’t like losing the power they once had. What’s worse, they don’t want to become liberal. They now start resenting King Salmon. They start plotting against him. At the forefront of this movement is none other than the previous Deputy Crown Prince, Muqrin, and his son, Mansour (the man killed in the helicopter crash of 11/5/17).

October 1, 2017. The top floors of Mandalay Bay isn’t Mandalay Bay, but is Four Seasons, owned by billionaire Talal. Who was occupying that whole floor that night? The whole floor was reserved for that week. No one would do that unless they were Saudi royalty. We don’t know for sure, but my guess is Crown Prince Mohammad (King Salman was in Russia at the time).

Mer enn dette tror jeg ikke dirken og Bekte tåler, for herfra blir det blodig. Men poenget er gjort hvordan storpolitikken korrumperes og enorme beløp skifter hender der ingen penger skulle vært betalt.

Jeg håper Erna leser dette og forstår galskapen (retorisk) i de norske donasjonene til Clinton. Er det korrupsjon involvert, eller er det bare norsk stormannsgalskap (retorisk) om "å spise kirsebær med de store"? Vi godtfolk bør snart få et svar på det.

Uskyldige mennesker mister nemlig livet når en arabisk prins sviker oljeinteressene og likevel ikke ble tilgjengelig for å bli assassinert den kvelden. Hva gjør så M13 med våpenlageret? Jo, de fikk en plan! Og nå må dirken pirke litt i sin egen fantasi for å finne ut hva de gjorde med all ammo'en som ellers kunne bli litt vanskelig å forklare - foruten at hvis assassinasjonsplanen ble kjent, ville de selv miste livet! Bare Paddock mistet livet så han ikke kunne sladre...
Redigert 18.08.2018 kl 20:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 19:56 2674

Veldig folkelig of flott skrevet av artikkelforfatter. Lett tilgjengelig og interesssant.
Er det transkribsjon eller artikkel. Link?
Redigert 18.08.2018 kl 20:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 20:00 2672

When all the pieces of the puzzle fits perfectly… ?

https://coercioncode.com/2017/11/10/the-saudi-royal-connection-and-the-las-vegas-concert-massacre/
Redigert 18.08.2018 kl 20:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 20:06 2665

Skal vi se....... du begynner med "Do you remember" hmmm..... hvor finner jeg det. Oi langt nede i artikkelen jo. :-)
Det var en kjempelang artikkel. Men lærerik!

Top floors ON Hotel Mandalaowned is Four Seasons property, which in turn is owned by billionaire Talal.
På Toppen av TOP Flors har en da 2 Penthous eid av hhv. Prince Al Waleed(SA) og Bill Gates ?
Eller?

What hotel did the 'reported' gunfire occur from? Mandala Bay
What floors specifically? 32nd floor
Who owns the top floors? Prince Al Waleed(SA) owns the Penthouse
Top floors only. Billionaire Talal(SA)
Redigert 18.08.2018 kl 20:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 20:27 2658

OK, Sult, da har du og jeg tatt oss av Dirken 18:13 innleggets punkt 3 - grundig underbygget, motiv og solid dokumentasjon vedlagt.

Da kanskje Dirken tar punkt 2 - og forklarer oss grundig underbygget med motiv og full dokumentasjon hvorfor han mener den offisielle versjonen av 9/11 dekker hendelsen på korrekt vis (husk å ta med Bygg 7) med bygningstekniske beregninger og det hele (husk Silverstein og forsikringsutbetalingene på den nytegnede polisen, da du).

Gleder meg, Dirken, det skal bli interessant! ?

PS. Punkt 1 har ingenting med USA å gjøre, så det blir ikke på denne tråden - hvis da ikke Trumps godkjenning av Jerusalem som Israels hovedstad var et pek til Stoltenberg etter at Støre ville foreslå en palestinsk stat i FN med ambassade i Oslo som skulle ha åpnet 25.07.2011. - Næææ, litt far fetched. Jeg tror ærlig talt ikke Norge betyr så mye for Trump at han ville hevne AP-regimets uhorvelige dumskap på den måten bare fordi Jens er blitt NATO-sjef... men man vet jo aldri - Israel er jo svært viktig for USA, som vi vet! ???
Redigert 18.08.2018 kl 20:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 20:43 2646

dirken er nok bare en eplekjekk og ubetydelig figur.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 20:47 2644

Ja, dermed ble det stille fra den kanten, gitt! ?
Slettet bruker
18.08.2018 kl 21:02 2626

Mens vi venter på Dirken... så tar POTUS en liten oppsummering av status (1 min):

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1030803123676348416

Slettet bruker
18.08.2018 kl 21:08 2567

Jøss! Der tikket det inn litt hjelp til å komme i gang for Dirken, gitt! Så betimelig!

This is why Brennan is so against President Trump. He's afraid Trump will reopen the 911 investigation
submitted 4 hours ago by ArvilsArkYou have more than you know. - Q

https://www.reddit.com/r/greatawakening/comments/98bysh/this_is_why_brennan_is_so_against_president_trump/

Lykke til - det er mye god kompetanse og skarpe hjerner å bryne seg mot på greatawakening! ?
Redigert 18.08.2018 kl 21:12 Du må logge inn for å svare