Strek
18.08.2018 kl 21:25 1392

Resett skriver om den økte støtten fra svarte til Trump.

I 2016 stemte 4% av svarte kvinner og 8% av svarte menn på Trump.

I 2017 var det 19% av svarte velgere som støttet Trump.

Nå er støtten på 36%.....

Ikke akkurat noe for Nrk,TV2,VG og de andre fanatiske haterne....!
Cortex
18.08.2018 kl 21:43 1463

Dette er kjente saker for de som følger med også på foxnews.com og deres tv-programmer.
Selvsagt nevner ikke norsk presse noe av dette.

https://www.rt.com/usa/436248-black-support-trump-grows/

Jeg har ikke noe behov for å forsvare narsissisten Trumps oppgørsel,
men det er frustrerende å bli manipulert av en presse som så til de grader
er partiske og høyst selektive med hva de viderebringer.
Medias manipuleringer og deres ofte fortielser av fakta er det som
frustrerer meg mest.
Redigert 18.08.2018 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Blåveisen
18.08.2018 kl 23:09 1429

https://www.msn.com/en-gb/news/politics/trump-at-36-percent-approval-among-african-americans-new-poll-finds/ar-BBM27Gv?li=BBnbcA1

Nettet er fullt av linker om også denne saken som norsk media feier under teppet.....,men det krever jo et åpent sinn og øndke om å finne fakta og ikke bare negstive vinklinger fra haterne.
Her i USA er dette,og andre gode resultater , faktisk blitt store saker i media,så hvor er norsk media?
Haterne i Norge foretrekker nok kun negative vinklinger,stakkar.....
Slettet bruker
19.08.2018 kl 00:00 1421

«Hehe. RT, ja»

Nå henger du sånn ca 30 år etter utviklingen. Før i tiden lo Vesten av kommunistenes Pravda, med god grunn.

Nå er det stikk motsatt. Russland har blitt kapitalistisk, Vesten har blitt kommunistisk, og i dag er det russerne som ler av våre aviser, med god grunn.
Redigert 19.08.2018 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
Biggy
19.08.2018 kl 00:06 1409

Selvsagt er det mange gode resultater som Trumps politikk har gitt også de svarte i USA så de nå støtter Trump.
Også dette er det viktig for norsk media å legge klamme lokk over,men en del av oss kjenner USA godt nok til å lett finne
mediahus som lager saker om dette.
Haterne latterliggjør seg og greier,som vi ser, ikke å argumentere,så det blir med de sedvanlige utdritingene.....
Avslørende!
Wish
19.08.2018 kl 08:52 1378

https://tradingeconomics.com/united-states/unemployment-rate

Ledigheten i USA var i juli på 3,9% og det er det laveste på 18 år.
Et typisk oppslag i norsk presse?
Lisse
19.08.2018 kl 15:10 1339

Ts linker til noe viktig,og her en link til;
http://www.foxnews.com/politics/2018/08/17/trump-says-cuomos-political-career-is-over-after-governor-claimed-america-was-never-that-great.html

Det er utrolig at Andrew Cuomo sa at USA ‘never was great’,for amerikanere er patrioter som innser at om ikke landet er feilfritt så er det et flott sted å bo..... og med det ‘great’.
Hatet mot Trump bringer ut det mest destruktive i demokratene og her ser vi at denne Cuomo ikke vil at USA skal bli great again,slik Trump ønsker.....
Det er blitt sagt at demokratene nå i trass automatisk går i motsatt retning av det Trump vil,så om Trump nå avlyser byggingen av muren mot Mexico vil nok demokratene ivre for å bygge den.....
Slettet bruker
19.08.2018 kl 16:13 1322

Innlegget er slettet
Hva er det som feiler deg? Har du en agenda? Hva er den?
Speaker
19.08.2018 kl 16:20 1316

Tja,det er et viktig valg i USA i november i år, og et enda viktigere valg der om to år.
Da er det interessant å bli informert om holdningene i det partiet, Democratic party,som jo skal finne en kandidat
som kan utfordre Trump.
At Cuomo nå selv setter seg på sidelinjen sammen med de latterlige Maxine Waters, Chuck Schumer, Warren,Hillary, Chelsea Clinton og andre er interessant.
Kall det gjerne en agenda.... som norsk media heller ikke vier noen oppmerksomhet til.
Slettet bruker
19.08.2018 kl 16:20 1313

Innlegget er slettet
Trump har æren for lav arbeidsledighet i USA nå.

Obama var USAs verste president.
Slettet bruker
19.08.2018 kl 16:31 1304

Innlegget er slettet
Hahahahahaha, du er helt håpløs Bekte.

Obama bombet i SYV land:

Afghanistan
Libya
Jemen
Somalia
Irak
Syria
Pakistan

Satt i krig i TO fulle presidentperioder konstant.
Deporterte 2,5 mill immigranter.

Fatter ikke hvorfor du forsvarer han?
holysmoke
19.08.2018 kl 16:43 1293

Innlegget er slettet
Morsomt! Hadde disse tallene kommet under Obamas periode så hadde han blitt geni-erklært og blitt nominert til en eller annen pris. Nå, med Trump, er det: "Hva har HAN gjort? Dette er jo bare tilfeldig..."
balder72
19.08.2018 kl 16:58 1282

Innlegget er slettet
Rasmussen traff best av alle på målingene under president valgkampen vs faktisk stemmeresulat.
polemiker
19.08.2018 kl 17:05 1278

Trump senket bedriftsskattene slik at bedrifter igjen kune få råd til å betale folk høyre lønn og gi flere folk arbeid. Han har stoppet og reversert lekkasjen av bedrifter som flytter utenlands, innført tollsatser og tariffer slik at amerikanske bedrifter igjen kan klare å konkurrere med korrupte lavkostland.

De arbeidsplassene som Obama skapte var hovedsaklig tilknyttet Obamacare og offentlige jobber. Hadde Hilarious Clinton blitt valg, ville dette ha fortsatt og hun hadde økt skattene for både fattige, rike og bedrifter.

Slettet bruker
19.08.2018 kl 17:09 1274

Cortex kaller fremdeles Trump for narsissisten etter at til og med løgnmedia har vært nødt til å legge vekk den merkelappen!

Trump skaffer arbeidsplasser ved å lette på skattetrykket slik at outsourcet industri kommer hjem, han har lagt bort den tøvete klimaavtalen som tillater at Kina får gjøre det USA ikke fikk gjøre og industrien produserer nå renere enn de ville gjort i kina. Arbeidsledigheten blant svarte og latinos er på et historisk lavmål.

Så rart at noen gidder å være så uopplyst at dere bare leser løgnmedias "Dagens Donald". Rene Se&Hør!
Biggy
19.08.2018 kl 17:44 1249

Fint at b marginaliserer seg selv og sine hatefulle holdninger nok en gang.
Innleggene viser med all tydelighet hvilke kilder han baserer seg på,men
nå er det likevel nok en gang synliggjort.
Cortex
19.08.2018 kl 17:55 1240

Jeg er ofte i USA og selv en psykolog jeg kjenner der borte,som selv stemte på Trump, sier at Trump er
helt klart en narsissist.
Det er ikke ment som et skjellsord,men det forklarer hvorfor han alltid må ha rett og hvorfor han bruker tid og ressurser på å angripe
helt ubetydelige personer som kritiserer ham.Det er ikke uvsnlig at ledere er narsissister og de kan fungere utmerket og få gode resultater likevel, eller kandkje fordi de er narsissister......

I valget mellom Hillary og Trump ville jeg nok ha stemt på Trump,for Hillarys historie er mye mer tvilsom en Trumps.
Jeg ser at Trump har fått gode resultater på noen områder og at han er svært arbeidssom.

Medias konsekvente svartmaling frustrerer meg mye mer enn om de hadde vært mer konstruktive i sin kritikk av Trump OG vært rause og ærlige nok til også å nevne det han har fått til bra.
Det er absolutt umulig å få et riktigst mulig inntrykk av Trump ved kun å følge med i norsk mediag å se på CNN og med det tro at man får viteva smerikanere mener om ham.
Jeg har et stort kontaktnett når jeg jobber i USA og norsk media er ikke i nærheten av å beskrive fakta.

Se talene til Trump les nettsidene til og se på Fox News for å få litt balanse i all svartmalingen av Trump.
Dispute
19.08.2018 kl 18:07 1233

https://www.washingtonexaminer.com/year-one-list-81-major-trump-achievements-11-obama-legacy-items-repealed

Washington Examiner lister her opp en del av Trumps resultater.Jeg vet ikke om alt dette stemmer,men hva om ''bare'' halvparten av dette stemmer?
Uansett så er det MYE norsk media sensurerer og ikke deler med oss.
Heldigvis så har vi nettet og kan gjennomskue deres agenda.

http://thehill.com/opinion/white-house/389964-the-media-wont-admit-it-but-president-trump-has-had-a-great-2018

Også The Hill har skrevet om Trumps resultater......
Redigert 19.08.2018 kl 18:11 Du må logge inn for å svare
MarkusP
19.08.2018 kl 18:44 1219

https://m.youtube.com/watch?v=_1dakLgi3UA

Sean Hannity på Fox News lister her opp en del av Trumps resultater som vel ikke akkurat har blitt slått stort opp i norsk media.
Hannity er like positiv til Trump som det norsk medias journalister er negative,så jeg tar alltid det han sier med noen klyper salt.
Sannheten ligger nok et sted mellom Hannity og MSMs konsekvente svartmaling som de har holdt på med i over tre år nå.