WRL - Wentworth Resources i hvilemodus

Slettet bruker
WRL 08.12.2017 kl 20:26 8888

Hei

Så kjedelig alt har blitt?

Først mistet jeg HO med sin eminente drakt. Dette fordi det nye forumet er skikkelig døll i forhold. Jeg ser derimot ikke helt bort fra at det nye kan våkne etter 1. januar, når det gamle forsvinner.

Nå har jeg faen meg også mistet "WinTrade"! "WinTrade" forsvant og "Infront Web Trader" overtok. Noe så ufattelig kjedelig, jeg finner nesten ikke ord. Blinkingen, flashingen er nærmest borte mens jeg må lete etter annen informasjon som skulle vært der i samme øyeblikk jeg åpnet programmet. Den gode rushfølelsen ved børsåpning er borte, om dere forstår. Nå må jeg f.eks lete etter omsetningstall og ikke minst vises ikke selskapsnyheter.

Ting som før var så herlig å starte dagen med når jeg var hjemme. Hjemme kl. 0900. Kaffe, snus i leppa og PANG! Alt i realtime fra første øyeblikk.

Ikke minst har kursutviklingen til wrl blitt kjedelig. Det føles lissom som at jeg må finne meg en ny hobby i mellomtiden. Mellomtiden før markedet våkner. Våkner slik at kurs endelig finner sitt egentlige leie. Et leie som vi vet kommer, både med høve til kurs og volum.

Det er dette som blir realitetene etter hvert. Noe jeg bare "vet" med alle mine medaksjonærer.

Markedet har bare blitt så hersens redd for "sorte svaner". At noe igjen skal dukke opp fra intet. Et intet som idag, Tanzania alene representerer.

Jeg kan ikke tenke meg andre aksjer jeg ville gått inn i, slik ståa er idag. Wrl står for meg som det absolutt sikreste man kan tenke seg kursmessig.

Markedet derimot, er fortsatt ikke enig.

Gud hvor jeg gleder meg til fortsettelsen.

Mvh
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
kveithau
08.12.2017 kl 21:37 8757

Fint å se det er liv i deg Symphony! Vi gamle traverne vil få lønn for tolmodigheten vår i denne.
At folk heller kjøper tulleaksjer der alt handler om ren gabling og bigger fool prinsippet, vil vi i wrl
lykkes på den gamle måten, der reelle verdier vil få betydning. Å de verdiene er ikke tøys og tull, de vil komme til dagen om ikke lenge!
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.12.2017 kl 21:48 8755

kveithau

Jepp!

Faktisk tror jeg idag at vi "vet" bedre en markedet. Noe som egentlig er utrolig.

Mvh
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Mdg1
11.12.2017 kl 09:36 8472

Noen som forventer produksjonsoppdatering og guiding sammen med melding om betaling nå i midten av desember? Hadde vært spennende å se om de har fått startet leveranse til Kinyerezi i løpet av neste uken. Hadde også vært artig med en guiding for neste 1-1,5 mnd. Jeg forventer solid økning også i q4. Så hadde det vært fint om Dagnote kobler seg på som planlagt, slik at volumet holder seg noenlunde oppe i slutten av q1 da det er regntid.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
bjay
11.12.2017 kl 09:40 8462

IR svarte vel at de muligens kom med en oppdatering i desember. Om det betyr helt sikkert, eller kanskje er jeg litt usikker på. De har oppdatert andre mnd, så jeg ser ikke hvorfor de ikke skulle gjøre det i desember. Så får de ta en ny vurdering angående oppdateringer utover i 2018. Det er vel mest for at investorene skal føle seg trygge på at innbetalingene fortsetter og komme inn.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Kingen
11.12.2017 kl 10:26 8385

Regntiden i år var i April og Mai hovedsakelig, så dette kommer vel først i Q2. Får satse på at Kinyerezi 2 og Dangote er godt i gang når regntiden slår inn, slik at produksjonen uansett holdes relativ høy.

Det kommer helt sikkert en oppdatering i Desember ( sannsynligvis denne eller neste uke) ifm innbetaling samt leveransemengde pt, det har vel IR kommunisert.

I Januar eller Februar skulle også oppdatering av felt ressurser på Mnazi Bay komme.

Når det gjelder kommentarer fra Katherine ang. urolighetene i Mosambik, så sa hun at dette kun var et enkeltstående angrep, og det virket ikke som noen stor sak. I Q3 rapporten virker det som en litt større sak. Jeg vet ikke.
Regner uansett med at potensielle farm-in interessenter ikke lar seg affisere av dette, da slikt ikke er unormalt i disse områdene hvor flere av disse selskapene allerede befinner seg.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
OzSurfer
11.12.2017 kl 11:34 8301

Neste innbetaling kan fort være den største i selskapets historie. Selskapet betaler også avdrag på lån denne måneden, mens neste avdrag først vil være i Q2.

Vi kan også få en melding om oppstart Kinyerezi og Dangote.

Det hadde vært kjekt med en skikkelig julegave i form av Tembo farm-out, men denne tror jeg kommer i januar.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Mdg1
11.12.2017 kl 11:57 8285

Kommer kan skje oppdatering om prosessen med farm-out i januar. Tror ikke avtalen er klar før februar/mars. Senere enn det klarer jeg ikke se for meg med borestart i til sommeren. 2018 blir nok året der WRL tar av på børsen.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.12.2017 kl 13:00 8196

2018 – Noen høydepunkter

Februar – Q4-17 resultat
Mars (?) – Tembo farm-out partner på plass
Mai – Q1-18 resultat
Juni – Borestart Tembo
August – Q2-18 resultat
August/september (?) – Resultat Tembo

2018 blir neppe kjedelig.
Kan 2018 bli året WRL blir kjøpt opp mon tro? Med treff på Tembo er vel ikke det helt umulig.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
mikkelschmidt
11.12.2017 kl 16:45 8037

Kan nogen huske om det var Ubongo 1 kiliwani north/aminex leverede til før de fik problemer med inlet pressure?
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
alph
11.12.2017 kl 16:53 8037

Hvis man kan stole på denne, så kommer gassen fra Orca.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ubungo_I_Thermal_Power_Station

Eller tar jeg feil?
With certified reserves of 45 bcf of gas (OGJ Online, Aug. 19, 2015), KN-1 lies just 2 km from the Songo Songo field gas plant that in turn is connected to the mainland and the key Ubungo power plant that generates about 50% of Tanzania’s electricity capacity.
TPDC completed expansion and upgrading projects costing $151.7 million for the 140-MMcfd Songo Songo gas processing plant and $197.9 million for the 210-MMcfd Mnazi Bay gas plant by late 2015, according to a release from Tanzania’s Ministry of Energy and Minerals.
https://www.offshore-technology.com/projects/songosongo/
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
HighYield
11.12.2017 kl 17:41 8000

Mikkel, jag hittade denna informationen om KN1 i Aminex halvårsrapport per 30 Juni 2016. Intressant att notera hur raskt det kan bli problem med en brunn. Allt var frid och fröjd för drygt ett år sedan.
"The Kiliwani North-1 gas well (“KN-1”) commenced production, Aminex’s first production in
Tanzania, on 4 April 2016. Production rates for the period to 30 June 2016 were determined by the
plant operator and in line with normal requirements for testing and commissioning procedures. Since
early July, the well has been producing at commercial rates but still under commissioning conditions.
The well, which originally tested at 40 MMcfd, has been produced at rates in excess of 30 MMcfd for
short periods but mainly between 15 and 25 MMcfd with up to 150 barrels of condensate. Average
production during the third quarter to date has been in excess of 15 MMcfd, restricted by an extended
plant and pipeline commissioning phase and plant downtime. A previously planned full well test postcommissioning
is now considered unnecessary as the sustained period of production has provided
pressure data showing no significant pressure decline and the reservoir remains capable of production
rates up to 30 MMcfd. "
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Worth
13.12.2017 kl 14:28 7738

Ingen som er med å tar ut 2.75 posten i WRL? :=)
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Mdg1
13.12.2017 kl 14:39 7725

I starten av neste uke kan vi vel forvente en betaling på like over 3m$ for salg av gass i november. Da kan vi anta at vi får ca 9m$ totalt i q4 og et resultat i q4 på ca 4m$. Kassaflyten i q4 blir i så fall positiv med ca 4- 5m$. Hva er sannsynligheten for at kursen kommer til å ligge under 3 ved q4 fremleggelse med slike tall?
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Jagt
13.12.2017 kl 14:44 7723

Tror aksjemarkedet ønsker å se (show me the money) at dette faktisk har skjedd. Det ser ut til å være tryggere og tryggere på at de faktisk leverer mye gass utover. Nøkkelen er at de også får betalt. Hvis så skjer er kursen langt over 3. Igjen så må de bevise at de faktisk får betalt videre også.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Mdg1
13.12.2017 kl 15:05 7698

Det avhenger av om de får en god avtale på Tembo. En god avtale der så skal det mye til at ikke kursen går over 4. Viser det seg at de kommer opp i leveranser på 130-180 som ledelsen har nevnt som høyst mulig i løpet av 2018/19, så tror jeg kursen blir tosifret. Da snakker vi om gassalg for nesten 20m$ i kvartalet bare fra Mnazi.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Worth
14.12.2017 kl 16:27 7406

Ser boka ser mer lovende ut en på lenge, muligens en skjult selger på 2.75 som forhåpentligvis tas ut etterhvert. Ellers liten salgs vilje som tyder på at de store sitter i ro!
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
bjay
15.12.2017 kl 10:49 7170

Det blir litt øye som ser Worth, men la oss håpe vi snur opp fra dette området. Sammen med noen gode nyheter fremover.

Når det er sagt, så er det en av de større utfordringene i WRL. Den dårlige likviditeten i aksjen skremmer bort store og mellomstore aktører. En liten fisk som meg som har i underkant av 500k, ville jo senket prisen kraftig i en periode. Skulle jeg feks investert i et annet prosjekt eller hatt behov for pengene på kort sikt. Det sier seg selv at større aktører er skeptiske til en slik setting, om de skulle ønske seg ut av forskjellige årsaker. Så de som kjøper mye i WRL, er nok og blir nok ofte very long :) WRL har jo heller ikke hatt evnen til og plassere noen av postene som ønsket seg ut de siste årene. Jeg vet de har sagt ved flere anledninger at de ikke har blitt kontaktet angående poster som skal ut, men litt burde de få med seg. Så presset fra feks Issa eller når en av de større aktørene solgte over børs med UBS osv er nok noe de har sett. De har bare ikke evnet og få inn nye "kunder". Så vi får håpe at dette endrer seg fremover og at brikkene faller på plass. Da vil det også komme nye kjøpere, og ikke bare den samme gjengen som kjøper.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Mdg1
15.12.2017 kl 11:10 7130

Jeg tror vi får en gladnyhet med en solid slump penger på vei til konto tidlig neste uke. Om det fortsetter fremover med ca 3m$ i betalinger hver mnd kommer nok også volumet i aksjen litt og litt.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
bjay
15.12.2017 kl 12:12 7061

Det blir vanskelig å overse WRL om pengene tikker inn på konto (slik som de skal), muligens forhandler de frem en bedre låne avtale mot at de betaler ned raskere. Så da står vi igjen Tembo, og hva som blir utfallet der. De må fortsatt føle seg trygge på at det blir en ok deal, når de selv nevner at de muligens ønske og betale raskere på gjelden. Det indikerer vertfall at de selv ikke har tenkt og putte inn altfor mye penger i Tembo. Så gjenstår det å se om det er det som blir utfallet.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Jagt
15.12.2017 kl 12:33 7037

Hvis jeg leser siste rapport (Q3) korrekt, så er finanskostnadene allerede redusert mye. Antar at vurderinene videre blir å bygge kapitalbuffer opp mot å nedregulere ytterligere. Håper fokuset blir å bygge noe kapital slik at man har mindre risiko for å komme i cash skvis opp mot fremtidige innbetalinger. Antar da at det er bare å holde på nedbetalingen av løpende credit facility som allerede er etablert. Det de antagelig bør nedregulere er Medium term credit facility. Det virker som denne har en høy rente (rest 3,0 MUSD).
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.12.2017 kl 18:14 6863

Hei

Jeg kjøper ikke argumenter som at ingen kjøper aksjen bl.a. fordi den er illikvid. Dette blir rett og slett for dumt. Hvem er det med penger som nekter å plukke "verdipapir" på gaten. Verdipapir som ikke nødvendigvis kan løses ut idag men en gang i framtiden, om dere forstår. Markedet er ikke så banalt. Spesielt ikke nå som Wrl nettopp har begynt å levere bunnlinje.

Grådighet og frykt er og blir kreftene som driver børsene og kursutviklingen til wrl virker med dette, hinsides all markedslogikk.

Derfor er det nesten som at man skulle tro at markedet vet noe. Vet eller forstår rekkevidden av ett eller annet vi her på HO aldri har fått med oss? Ikke vet jeg mens wrl har blitt en forundringspakke av dimensjoner og som det blir mye å lære av.

Skål!
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Worth
15.12.2017 kl 18:50 6828

Helt klart bjay.. Sammen med gode nyheter, økende gassleveranser og betaling på konto så ser chartet fint ut. Trenger bare en liten boost :-)

HO og XI personer hadde presset WRL kursen bra ned, det er sikkert og visst. Samler du mange små fisker blir det til en stor. Sitter sjøl komfortabelt med over 130k aksjer om dagen. 2018 blir et spennende år for oss aksjonærer, viktig å ha troen :=) Ser frem til oppdatering om leveranser og betalinger, forhåpentligvis kommer det noe før nyåret ut ifra det Katherine har sagt. Venter også på om de har fått fart på første turbin på kinyerezi.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.12.2017 kl 21:42 6746

Hva i all verden er det som skjer? Er det lissom som at alle har sluttet å følge med på HO? Hva er det ellers som trekker en fredagskveld?

Er det kona som vil, Jesus eller Nytt på nytt? Har dere rett og slett sluttet å drikke mens dere heller er ute, løper og kvitter dere med fett ? Blir kvitt mageflesket......

Ikke vet jeg mens jeg lurer svært på hva jeg kan skrive for å vekke opp gamle dager. Dager da jeg slapp en fis og alle andre entret scenen og fortalte meg hvor fælt den luktet?

Er det "Metoo" som har gjort alle usikre. HO som er menn og som har blitt livredde og gjemt seg. Ikke vet jeg utover å gi fullstendig faen. Her er det bare å gi gass. Finn den dama her på HO som kunne gitt meg et pek. De finnes ikke og har aldri vært her. Derfor kjære menn!

Her kan vi snakke om alt. Vi kan gi gass og la alle våres hemninger slippe løs. Jeg skal derfor i dette henseende røpe en hemmelighet. Noe jeg aldri kunne åpent sagt i hvilket som helst selskap.

Jeg blir skikkelig kåt av kvinnfolk. Spesielt kvinnfolk i sexy undertøy. Ikke minst om de er veltrente og har en flott kropp. For virkelig å dra det langt.....jeg mister nesten forstanden når jeg føler at dama er klar?

Dette er virkelig rart og kan ikke noe for det, jeg har null kontroll og er født sånn. Det er som at noe der ute eller kroppen tar fullstendig kontroll.

Må legge til at dette bare er fantasi fordi jeg er gift. Svundne tider som lever sterkt og fortsatt skaper fantasier i en gammel skrott (hallo da...jeg er jo fortsatt svært oppegående, både fysisk såvel som psykisk).

En annen ting som jeg opplever som svært godt nå som jeg lenger ikke er ung. Jeg er ikke lenger redd for å dø. Faktisk har siste 20 år vært en eneste stor forløsning. Mindre og mindre redd for å dø. Bl.a. vært gjennom tett på døden med begge foreldrer og med åpent sinn.

Bare å bivåne verden idag med alt sitt svada er virkelig god underholdning. All den gru og skrekk som finnes bare på grunn av religion. Helt utrolig.

Det eneste jeg venter på er at wrl skal mangedobles. At jeg får rett slik at jeg kan dø med forvisning om at slektene etter meg fikk med seg at jeg visste hva jeg gjorde og hadde rett.

Ikke mer.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.12.2017 kl 23:11 6702

Okey

Jeg ser at det ikke nytter, Derfor forlater jeg dere med noe koselig.

https://www.youtube.com/watch?v=r03Z3rx7ISM&index=13&list=PL2aT3aaQGbxY_8-Il6JpLZMGQMGHh9Yme

Vi sees.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
OzSurfer
18.12.2017 kl 07:28 6340

Kan ikke være feil å sitte på gassressurser om gass er i ferd med å bli en megatrend. Fra Myrseths blogg:

En eksplosjon i Østerrike og kulde i Kina har sendt gassprisen i Europa og Asia til værs. Den virkelig store nyheten er imidlertid at Kina og India nå satser sterkere på naturgass.
Mens naturgass og kull gradvis kannibaliseres av den raske veksten i vind- og solenergi i det stagnante europeiske energimarkedet, skjer det interessante ting i Asia. Etterspørselen etter naturgass i Kina og India eksploderer, og dette markerer etter alle solemerker startskuddet for en global gassboom.
Luften i Beijing og New Delhi er til tider så dårlig at selv kjederøyking fremstår som helsebringende i sammenligning. Kina og delvis India har imidlertid nå fått nok. Myndighetene har iverksatt en rekke tiltak for å løse forurensningsproblemene, og naturgass spiller her en nøkkelrolle.
I Kina skjer det blant annet en storstilt overgang fra kull- til gassfyrt boligoppvarming. Dette sammen med vinterkulde i Nord-Kina har ført til akutt gassmangel og galopperende priser de siste ukene.
Denne situasjonen har avstedkommet en skarp økning i LNG-importen noe som forklarer rallyet i LNG-ratene og oppgangen i spotprisen på LNG i Asia til treårs høy.
Gryende megatrend
Selv om ekstraordinære forhold har forsterket utslagene i naturgassmarkedet i det siste, er vi for tiden vitne til et viktig strukturelt skift med vidtrekkende konsekvenser.
Skiftet er drevet av flere krefter. For det første eksploderer energibehovet i Asia. Dernest tar myndighetene kraftige grep for å bekjempe den drepende luftforurensningen.
Følgen av disse to trendene er at naturgass, sol og vind blir energivinnerne fremover, og siden Asia er så stort, vil ringvirkningene merkes globalt.
For gassnasjonen Norge er dette godt nytt. Kina vil absorbere så mye LNG at det ikke bare vil heve gassprisen i Asia, men også i Europa. LNG-laster som skulle vært sendt til Europa, blir i stedet omdirigert til Asia.
Det eneste stedet hvor naturgassprisen forblir lav, er i Nord-Amerika. Takket være skiferrevolusjonen kan USA produsere nærmest ubegrensede mengder gass til lave priser.
Store regionale prisforskjeller
Dermed vil vi i årene fremover få en situasjon hvor en umettelig kinesisk appetitt løfter gassprisen i Europa og Asia, mens den forblir lav i USA. Slike regionale forskjeller vil stimulere fremveksten av et spotmarked for LNG.
LNG-frakt er i utgangspunktet en traust industrivirksomhet. Storparten av verden LNG-flåte går på lange kontrakter, og naturgassen som fraktes, er også solgt på lange kontrakter.
Spotmarkedet innen LNG-frakt har så langt vært beskjedent, og ratene har de siste årene vært lave. Det sistnevnte skyldes forsinkelser i utbyggingen av LNG-eksportterminaler, mens skipene har blitt levert på tiden. Terminalene starter imidlertid nå opp på løpende bånd.
De siste ukene har spotratene for LNG-skip våknet til liv som en følge av at Kina har støvsugd verdensmarkedet for LNG. Denne oppgangen markerer trolig bare første bølge i en mangeårig boom.
Mer spot
På grunn av to strukturelle skift, etterspørselsboomen i Asia og dreiningen mot et spotbasert marked, vil behovet for tonnasje som kan seile i spotmarkedet øke kraftig i årene over.
I LNG-markedet er ordreboken av nye skip betydelig, men en nærmere gjennomgang viser at nesten hele denne allerede er sluttet på lange kontrakter. Kun en håndfull skip er uten beskjeftigelse, og vel halvparten av disse er bestilt av Flex LNG.
Stiger spotratene videre, vil profittsultne redere etter hvert bestille nye fartøy. Første mulige leveringstidspunkt er imidlertid i slutten av 2020.
Slik vindene blåser nå, er det duket for full fest innen LNG-shipping fra 2019 og kanskje allerede neste år. Selv om kontraheringsaktiviteten tar seg opp, er det liten fare for at baren stenger før tidligst i 2021.
Doblingskandidater
Hvordan kan man profittere på dette? Både Flex LNG og Awilco LNG er doblingskandidater på 12-24 måneders sikt. Begge rederiene gir en utmerket eksponering mot den ventede tilstramningen i spotmarkedet.
Höegh LNG er jeg mer usikker på. Kontraktstørke og motpartrisiko forpurrer et ellers positivt bilde. For øvrig er naturgassbomen i Asia positivt på marginalen for gassprodusenter som Statoil og Questerre.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
40something
18.12.2017 kl 08:13 6295

Kjedelig at Myrseth har uttalt at han ikke tør å ta i WRL noe mer siden den gangen han var del i oppgangen og innrykk i emisjon for å siden selge seg ut. Han kommer sikkert til å snakke opp hver eneste gasskilde utenom WRL. Nå er jo ikke wrl markedsintressant siden alt av gassen er til bruk i Tanzania til fast pris mange år. Gledelig for wrl, men vi aksjonærer trenger en mediaboost for å synliggjøre aksjeverdien. Muligens tembo kan flashe markedet . I dag kan man finne alt av info i media. Samtidig druknes markedet av info, så mye av det som skjer blir anonymisert.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Kingen
18.12.2017 kl 08:35 6263

Mye interessant utvikling innen gass som er i skuddet som aldri før. Spennende i forhold til Tembo interessenter og eventuelt også oppkjøp av WRL på et tidspunkt.

https://e24.no/energi/olje/tror-lykken-snur-for-oljeselskapene-i-2018-de-store-kuttene-er-over/24211524

"Oljeprosjekter går ikke av moten selv om det skjer en global energiomstilling, men selskapene vil trolig fortsette sin satsing på gass og fornybar energi, tror Wood Mackenzie.
– Det å øke eksponeringen til gass vil være et viktig strategisk mål for de fleste store selskapene, for å omstille seg til lavkarbonporteføljer. Denne prosessen vil inkludere investeringer i liten skala i fornybar energi for å få valgmuligheter i vind-, sol- og kraftmarkedene, sier Ellacott."
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.12.2017 kl 11:39 6147

Hei 40something

Hvor har du dette med Myrseth fra og hva begrunner han uttalelsen med?

Mvh
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
The Pirate
18.12.2017 kl 14:43 5969

Når kommer neste innbetaling? Piraten
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
d12m
18.12.2017 kl 14:44 5976

Det har Myseth selv skrevet på chatten på XI, Symphony. Er dog lenge siden, men spørs om han skifter mening.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Jagt
18.12.2017 kl 15:01 5944

De har gitt meldinger fra 17.x til ca 22.x tidligere. Mao så bør det komme noe denne uken.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare