AXA - noen som vet hva Surfemusa og MikkelVPS mener om AXA ?

Slettet bruker
AXA 08.12.2017 kl 21:02 1609

Leser stadig rørende innlegg fra Surfemusa, Klatremusa, og ikke minst MikkelVPS i axa trådene.
Fellesnevneren er at de har formidabel omsorg for helsen til SS.

Setter pris på at dere passer på, og kun vil SS sitt beste. Men som sagt mange ganger før, SS er i topp form, og den mentale helsen er fantastisk.
Intet å utsette på den, det kan også den årlige legesjekken skipssjefer er underlagt bekrefte.

Selv har SS frekventert axa trådene siden axa så dagens lys. Men jeg kan ikke finne et eneste innlegg hvor Surfemusa, Klatremusa, eller MikkelVPS kommer med noe konstruktivt om AXA.
Det fremstår som tydelig at dem har interesser i axa, trolig kurser over 3 kr som inngang.

Alltid når SS får innertier i sine spådommer, eller RSI nærmer seg 30 så kommer denne gjengen frem fra sine jenterom og sprer svada om andre.
I dag ble en av jentene her, MikkelVPS utfordret av Mcdreamy om å fortelle om axa, uten at jentungen klarte det.

Musene er oppfordret til å fortelle om sitt syn i axa, men der er det som vanlig bare hakk i plata.....(rimte jo det)

Håper det kommer noe nyttig fra jentene, kan umulig bare være SS sin jobb og fortelle gang på gang hvor dette skal gå.
På tide jentene forteller oss noe også som er relevant for aksjen.

SS
Nestor AXA trådene, HO
Redigert 20.01.2021 kl 15:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.12.2017 kl 21:09 1597

Du kommer nok ikke få noe mer svar fra meg, vil ikke bruke unødig energi på deg, men lykke til
Slettet bruker
08.12.2017 kl 21:11 1598

Det går helt fint Hanibal.
Regnet ikke med noe fornuftig fra deg i kveld heller, utover at du ikke skal selge aksjene dine. Det har jeg ikke glemt.

SS