Senior backofficemedarbetare till Axactor

Slettet bruker
AXA 07.04.2020 kl 00:19 5063

Dina arbetsuppgifter
Axactor är på frammarsch och är just nu ett av Sveriges mest expansiva företag inom kredithantering och inkasso. Nu hjälper vi Axactor att hitta nya stjärnor.

Vi söker dig som arbetat med inkassorådgivning och som vill vara med på en spännande tillväxtresa. I dina arbetsuppgifter ingår det att handlägga kundernas ärenden utifrån inkassoprocesser samt rutiner och du kommer att arbeta med hela kedjan, från a till ö. Du får vara med ta beslut om åtgärder kopplade till respektive ärende, vilket kan vara utmanande och kräver en sund och pedagogisk framtoning. Du kommer att vara en rådgivande handläggare gentemot kunder och är även den som har kontakt gentemot myndigheter.

Din profil
För att trivas i rollen som senior backofficemedarbetare tror vi att du har 3-5 års erfarenhet från inkassorådgivning och har med fördel haft varierande arbetsuppgifter, gärna inom backoffice, som du nu kan använda i en och samma roll. Har du även arbetat med rådgivning gentemot företagskunder är detta mycket meriterande.

Vi ser gärna att du är en person som trivs med att skapa relationer och har förmågan att prioritera. Du ingår i ett härligt team där ert fokus tillsammans är goda resultat, nöjda kunder och en hög servicenivå.

Vi tror att du är utbildad inom ekonomi/juridik men vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet samt erfarenhet från inkassorådgivning.
Du talar och skriver svenska obehindrat och hanterar det engelska språket flytande i tal och skrift. Vi ser gärna att du är en framåt person, som tycker att ambition, noggrannhet och positiv inställning är a och o.

Om företaget
På Axactor hjälper du människor och företag med inkasso. Företaget genomsyras av en tro på stark kompetens och förståelse för kundernas leveranser. Målet är att vara i ständig utveckling och aldrig vara rädd för smarta system eller digitala verktyg. Företaget startade 2015 och har sedan dess utmanat verksamhetsområdet i en bransch som av många uppfattas som långsam och stel. Här vill Axactor vara tillgängliga och stå för energi. Läs mer företaget på länken nedan.

https://www.axactor.se/

Tjänsten är på heltid, mån-fre
Kontoret är beläget i centrala Göteborg.
Du söker tjänsten med ett uppdaterat CV och mejlar din ansökan till emma@bemanningskontoret.se

Vi går igenom ansökningarna kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi tar utdrag ur belastningsregistret samt gör kreditupplysning som en del av processen i denna rekrytering.

Om oss
Vi växer - väx med oss!
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.

Publicerad: 2020-03-25
https://ledigajobb.se/jobb/73ddf3/senior-backofficemedarbetare-till-axactor
Redigert 19.01.2021 kl 14:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.04.2020 kl 18:02 4827

Siden du likegodt legger ut det jeg deler, samt oppretter egen tråd til det, så kan jeg fylle på med at Axactor ruster opp med flere ledige stillinger i Spania også! Altså det motsatte av permiteringer.

https://www.infojobs.net/axactor/em-i65564950515955716983764007234152709878
Redigert 07.04.2020 kl 18:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.04.2020 kl 22:29 4532

Så bra - ikke mange som søker etter folk i disse dag - ser de har ute 9 ledige/nye stillinger i Spania. Skal se at AXA er det perfekte sted å være mens det blåser som værst ellers i økonomien. Og at det blir mange misligholdte porteføljer der ute er hevet over enhver tvil - forbruksbankene kommer til å få ekstremt store problemer og hvem er der da for å «hjelpe» de av med sine gigantiske misligholdte porteføljer - jo AXA. På et års sikt er dette en vinner! Det bør man kanskje ikke være professor i økonomi for å forstå...
Slettet bruker
08.04.2020 kl 09:45 4278

Gode opplysninger alt dette.

AXA blir ihverfall ikke "innestenkt" i disse tider.
De trenger heller ikke og belaste staten - heller det motsatte som skjer.

Kontantbeholdning som bikker milliarden er det vel flere som sikler etter ved eventuelle oppkjøp.

Foreløbig omsettes den med for lite volum, men dette endres fort etter hvert som oppkjøperne/storkapitalen får øynene opp.

Kan skje mye i påsken når alle går hjemme og sturer.

Huff, huff.
Slettet bruker
08.04.2020 kl 09:54 4244

Hermannsruud ser OSE i 500 - noe jeg og gjør, 525.
Da ser jeg og AXA i 4,50

SS
Slettet bruker
08.04.2020 kl 09:55 4226

AXA vil åpne ned 20-30% når Q2 legges frem. Det blir grisete greier.
Q1 blir jo ille nok.......også.

SS
toffen4
08.04.2020 kl 10:06 4153

Har du fortsatt short"n du satt på 5,50 eller SS? Syns du har begynt med den voldsomt negastive SS som du selv har sagt du kan være :)
Eankee
08.04.2020 kl 10:09 4141

Selvfølgelig har han det..... meler kun sin egen kake..
Slettet bruker
08.04.2020 kl 10:11 4127

Vi må forholde oss til hva selskapet melder.

At de ansetter folk framfor å permittere burde også gjøre at det ringer en bjelle

Solid balanse

 Ved utgangen av 2019 hadde inkassoselskapet en egenkapital på 378 millioner euro og en egenkapitalandel på 30 prosent. Kontantbeholdningen var på 72 millioner euro. I februar gjennomførte Axactor en emisjon som tilførte et bruttoproveny på cirka 51 millioner euro.

«Selv om omsetningen og EBITDA vil falle under prognosene i første kvartal, vil den operasjonelle kontantstrømmen likevel bidra positivt til likviditeten», heter det i børsmeldingen.

Redigert 08.04.2020 kl 10:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.04.2020 kl 10:19 4092

Jeg dekket shortene 5,80 jeg, solid gevinst, og det er no halvannen uke siden, som nevnt her tidligere.

Å finne stillingsannonser for å kjøpe aksjer, er noe av det mest desperate og rareste jeg har sett.

Tide Buss AS søker også folk, selv om de permiterer - men de må vente til bussene igjen går.......

Skal OSE til 500 så skal AXA til nye bunner, det vet dere, det vet jeg.

Dessuten må man selvsagt ha litt analytiske evner, om man skal være i aksjemarkedet. Hvem som tror at det selges boliger i spania nå ?
I spania har men ikke permitering med lønn, fri med lønn, hjemme med barn med lønn - ingen jobb, ingen lønn. Så enkelt.
Dette blir katastrofetall for AXA, for verden og når det blir fokus, vil børsene stupe. Ingen av dere mener vel det er fornuft at OSE stiger fra 630 til 720 mens verden er nedstengt, og folk dør som fluer.

SS
toffen4
08.04.2020 kl 10:25 4045

Mulig du er bedre til å regne enn meg SS men du satte short på 5.50 ( husker godt du meddelte det) og dekket deg inn på 5,80 så skjønner jeg ikke at du fikk solid gevinst?
Slettet bruker
08.04.2020 kl 10:30 4027

Spania vil innføre borgerlønn – ønsker permanent løsning etter krisen– Vi skal gjøre det så fort som mulig, sier landets finansminister.

https://www.dn.no/utenriks/spania/borgerlonn/koronaviruset/spania-vil-innfore-borgerlonn-onsker-permanent-losning-etter-krisen/2-1-788774
VidarOslo
08.04.2020 kl 10:46 3978

@SS

Det er bare å legge ut de fire siste sluttsedlene dine så slipper du å ble ledd av her inne. Det må da slite voldsomt på deg å bli hånet på denne måten? - Men ikke glem: Jeg støtter deg hundre prosent! Stå på! For meg vil du alltid være Norges beste trader, eller det alle andre kaller for backtrader.

BTW: Hvis du ikke husker hva du har skrevet om de siste tradene, så husker jeg det MEGET vel, og kan således bidra med å oppklare dette, feks det du omtaler som en "tulleshorts" ( den som gikk veldig feil vei). Som du vet: Jeg har en meget god hukommelse.

Forresten: Jeg ser at du stadig vekk beskylder andre forumdeltakere for å backtrade. Hvordan definerer du backtrading? Hvordan definerer dere andre forumdeltakere backtrading?

Til slutt: Får du rekvirert KV Andenes til privat bruk i påsken slik at du kan feire påsken på havet ? Må vel være et greit alternativ i disse hytteforbudstidene. Trenger du mannskap? Marketvalue og McDreamy stiller nok opp!
Slettet bruker
08.04.2020 kl 12:04 3797

Fyttigrisen som denne aksje for gjennomgå, helt utrolig at ikke disse motbydelig kvalme Shortene dekker seg inn.

Hvor blir det av Fredriksen sitt lavest kjøp er på 11.40

Aksjen er totalt rotten, 3år år og 6 mnd med bare skuffelser.
Slettet bruker
08.04.2020 kl 13:20 3664

Toffen:

Glemte du å ta med deg 50.000 aksjer short på 10,50 som det ble skrevet 100 innlegg om ?
Dette ble meddelt samme dag, som kjøpt, og det var vel noen som så kjøpet også om jeg husker rett, ble kommentert.

Så la meg regne for deg:

50.000 x 10,50
50.000 x 5,50
---------------------
Snitt 8 kr.

100.000 x 5,80 skulle bli 2,20 kr i gevinst x 100.000 kr = 220.000
=================================================


Hilsen SS som ikke traff bunnen, men godt fornøyd.
Lå for øvrig med iceberg 7,00 i dag, 12 øre fra kjøp.


Slettet bruker
08.04.2020 kl 13:26 3632

VidarOslo:

Det er hakk i plata, samme opplegg hver gang. Dette har jeg ikke nye svar på.
Det er vel ingen andre enn SS som stadig vekk må legge ut screnshots av gevinstene.
Som denne siste jeg måtte dele, som du velger å se bort fra. Tror jeg har delt over 50 sluttsedler, men ikke sånne Notepad som andre bruker, og som de bare bytter ut innholdet på, men ekte screenshot: https://ibb.co/D8NLXhx


Du det blir påske på landjorda, men jeg utelukker ikke at MV/Mcd og kona dukker opp i Bakkasondet, no som de får bruke båten. Håper denne linken over frisker litt på din hukommelse, for den er jo ikke perfekt ser jeg.
God påske VidarOslo, husk å holde avstand, og få deg litt luft. Ikke tenkt på SS nå i påsken, tenk på dine istedenfor.

SS
Slettet bruker
08.04.2020 kl 13:28 3613

Braking news:

Husk at det ikke bare er backoffice medarbeidere AXA søker.
Nå skal de enten ha en ny CEO, alternativt en CFO om Johnny overtar permanent, noe jeg mener han bør.

Ikke nok med det, folk har visst glemt HR dama som ble kasta på dør, sammen med 300.000 aksjer. De skal vel erstatte henne også.
PS: Trenger neppe lage to nye tråder om dette, går ann å gjenbruke denne tråden.

Hvorfor dundret AXA ned 9-10% i dag? Mens EQNR går i blått ?

SS
Slettet bruker
08.04.2020 kl 14:29 3508

Tydelig å se at grunn for at denne aksjen figurere på Oslo børs som desidert taperen er disse begredelig shortersvin. Denne aksje, hadde alldri blitt herjet med satt opp store salgs sperre poster, helt forkastelig og ubegripelig at aksjen handles til stusslige 7.36 .

De store sitter stille i båten, men, s nervøse småsparere gir bort aksjen sine. Galskap
bokaj70
08.04.2020 kl 14:38 3484

Fordi det er en rød dag på børsen og AXA er steget over 50 % på kort tid.

Du diskuterer ikke aktier 90 % af tiden. Du er blot en kværulant som har den absurde ide at andre er interesserede i dine handler. I filter med dig
Slettet bruker
08.04.2020 kl 14:42 3470

Ingen har flere AXA innlegg enn SS, så den påstanden faller i grus.

Er det noen her som tror at dersom OSE går i bunn, eller under siste bunn, så vil AXA stå imot?
Neppe.

Mange trodde at AXA aldri skulle under 16 kr, når jeg sa at axa går i 10 om børsene smeller. Alle lo, absolutt alle, men ingen lo da vi først så 10, og deretter 4,80.
Det samme gjentar seg om Hermannsrud får rett.

SS
Slettet bruker
08.04.2020 kl 17:28 3309

Senior backofficetraidare till Axactor, sssssssssss
Redigert 08.04.2020 kl 22:52 Du må logge inn for å svare
Funderer
08.04.2020 kl 17:33 3297

Øy Søten . Overlegen eller ?
Eller sur fordi du er alene i påsken kansje .Trist det . Slike høytider er alltid tøft for de som er alene .


Du Skipssjefen
Får du lest denne https://finansavisen.no/nyheter/finans/2020/04/07/7516116/egil-stenshagen-sitter-pa-mye-cash-til-a-gjore-gode-kjop-fremover ?
Sier han noe int ang B2H ?

I sammeslengen ønsker jeg deg en fin påske :)
Slettet bruker
08.04.2020 kl 17:37 3287

Funderer: min fru sitter her 3 meter fra meg, min datter baker nå en sitronkake, og de to minste er ute med venner.
Kan og informere deg om at katten nett no er på vift, men han er nok tilbake under glassbordet malende før dagsrevyen.
Du da, har du det greit ? Har ikke hørt så mye om deg og ditt, mtp det samme. Kanskje vet du hva du prater om, men da skal du vite at mine tanker også går til deg.

Gi meg en lyd om du skulle komme over en megger på kjøp/salg sidene der du bor, fremdeles interessert i en god gammaldags med analog viser. Har to digitale, som du vet.

SS
Funderer
08.04.2020 kl 18:41 3198

Litt tungt for meg vettu , kona er igjen på kongress , syns det er litt mystisk nå i disse corona tider .

Hyggelig at du tok deg bryet med å svare ang B2 .

At du , mitt store forbilde sender dine barn ut for lek med venner nå føles ikke bra . Hvordan har verden blitt , kona på kongress og du sender dine barn ut for å være sosiale .

Selv er jeg mest mulig borte fra smitte kilder slik at jeg ikke bringer med noe smitte til min gamle Far på snart 90 år .

Du får kose deg da
sveipen
13.04.2020 kl 00:10 2776

Fredriksen har overtatt styringen, da han ikke er fornøyd med dagens kurs.
Denne skal ikke selges under 17,50.
Har god tid.
Slettet bruker
13.04.2020 kl 19:04 2429

Skal nok mye høyere. Om det kommer endelig kjøp av selskapet, men. ,før den tid utbytte tid i flere år
Tectic
13.04.2020 kl 19:10 2412

Tror vi skal en tur nedom 5 tallet først? Er vel enda noen nervøse småsparere som skal ristes litt framover? Håper jeg ✌
sveipen
13.04.2020 kl 22:44 2291

Tror jeg ikke.mye på.
myrern
14.04.2020 kl 00:46 2193

Skipsklovnen som aldri har gjort noe annet en å bomme på kurser ha ha for en klovn men de må også finnes ,.-