Nas, +12.6%, idag, 7.4.20... det skjer noe?
-
«
- 1
- 2 »
spurswild
08.04.2020 kl 17:08
1006
Du treff blink der :)
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Griffon
08.04.2020 kl 16:51
1085
"Best å komme seg ut før stengetid for tirsdag kan NAS være historie."
Da røyk leiligheten på Aker Brygge, Porsche`n og Tesla`n i samme slengen.
Da røyk leiligheten på Aker Brygge, Porsche`n og Tesla`n i samme slengen.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Herman*
08.04.2020 kl 13:05
1175
Overrasket over at det ikke kom en melding fra selskapet i dag. Hadde trodd de hadde en løsning på plass før påske.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
bj111
08.04.2020 kl 12:41
1227
Strategi skrev Helt uaktuellt , laster videre opp.
Lykke til og god påske:-)
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Strategi
08.04.2020 kl 12:38
1241
Helt uaktuellt , laster videre opp.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
bj111
08.04.2020 kl 12:22
1278
Air France og KLM er kultur, gamle stolte selskap som går langt tilbake i tid. Noe helt annet enn NAS som er i kategori Ryanair men med en økonomi som ikke kan sammenlignes. Frankrike ville nok reddet Renault om de hadde problemer, Norge ville aldri prøve på å redde Think.
Best å komme seg ut før stengetid for tirsdag kan NAS være historie.
Best å komme seg ut før stengetid for tirsdag kan NAS være historie.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Kantarell skrev 100% enig. Hvilke betingelser har fått KLM/Air France?
leser du nyheter over hode du,eller er du bare opptatt av å sitte å hause nas
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Kantarell
08.04.2020 kl 12:11
1323
100% enig.
Hvilke betingelser har fått KLM/Air France?
Hvilke betingelser har fått KLM/Air France?
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Herman*
08.04.2020 kl 12:08
1332
Franske myndigheter bekrefter redningspakke på ca 6 milliarder Euro for Air France/Klm. Justert for omsetning, burde NAS da få 10 milliarder-ikke 3!
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Mest sannsynlig fordi Hareide så muligheten til å endre noe han har hatt lyst til å gjøre lenge. Maktkåt fyr.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Zaih
08.04.2020 kl 11:44
2715
Han fikk pga coraoa viruset en flybilett med mellomlanding i Stokcholm med overnatting for videre til Roma med ny mellomlanding og overnatting for endelig reisemål New York
Så mulig han blir liggende stille en stund
Så mulig han blir liggende stille en stund
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Innlegget er slettet
ser jo det,når staten heller velger Dat til evakueringsflyging
https://check-in.dk/dat-paa-afrika-mission-for-den-norske-regering/
https://check-in.dk/dat-paa-afrika-mission-for-den-norske-regering/
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Innlegget er slettet
hahaha hvorfor tror du staten satte di kravene di gjorde mot nas,kun pga staten har overhode ikke tro på selskapet.desuten har staten sagt at det er støtter sunne og gode selskaper det er overhode ikke nas
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
netrom84
08.04.2020 kl 10:39
2864
Så etter å hente 6 milliarder i ny EK så mener du kursen skal opp til 50 kroner i løpet av sommeren?
La oss si man henter 6 milliarder med 1 milliard nye aksjer til 6 kroner (kursen vil nok bli lavere) for å gjøre det enkelt. Etter ny EK har da Norwegian ca 1.150.000.000 aksjer. En kurs på 50 kroner vil da verdsette Norwegian til over 55 milliarder kroner. Det er selvsagt ikke noe som skjer med den korona-sommeren vi har foran oss. Man kan selvsagt få noe kursoppgang om man får avklart situasjonen ved en slik emisjon, men det er jo ikke snakk om slike kurser som du her snakker om.
La oss si man henter 6 milliarder med 1 milliard nye aksjer til 6 kroner (kursen vil nok bli lavere) for å gjøre det enkelt. Etter ny EK har da Norwegian ca 1.150.000.000 aksjer. En kurs på 50 kroner vil da verdsette Norwegian til over 55 milliarder kroner. Det er selvsagt ikke noe som skjer med den korona-sommeren vi har foran oss. Man kan selvsagt få noe kursoppgang om man får avklart situasjonen ved en slik emisjon, men det er jo ikke snakk om slike kurser som du her snakker om.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Kantarell skrev Er det din tur å predikere Bear Marve F?
sier bare det jeg mener, å det er det vist ikke mange som godtar her inne
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Kantarell
08.04.2020 kl 09:51
2964
Er det din tur å predikere Bear Marve F?
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Nsxnsx
08.04.2020 kl 09:42
3014
I Know, aaaahh
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
synes det er fint at noen har drømmer.lykke til
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Nsxnsx
08.04.2020 kl 09:30
3069
Aksjonærene har skutt inn penger utallige ganger, så står ikke på oss. Vi er gjerne med å spleiser vi i en emi om staten er med på laget-
3 milliarder fra staten(gjerne aksjekjøp) 3 milliarder fra oss aksjonærer, 0 i rente i 3 mndr. og 3-5 milliarder fra Boeing+ staten dekker løpende utgifter som for alle andre selskap i Norge som er stengt ned.
Med mitt forslag er vi på 50,- igjen i løpet av sommeren.
Da er ALT løst og når trafikken tar seg opp går vi mot 100,-
3 milliarder fra staten(gjerne aksjekjøp) 3 milliarder fra oss aksjonærer, 0 i rente i 3 mndr. og 3-5 milliarder fra Boeing+ staten dekker løpende utgifter som for alle andre selskap i Norge som er stengt ned.
Med mitt forslag er vi på 50,- igjen i løpet av sommeren.
Da er ALT løst og når trafikken tar seg opp går vi mot 100,-
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Strategi
08.04.2020 kl 09:09
3156
Satser på 9 kr før børsslutt.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
hvorfor i allverden skal staten bry seg med å redde norwegian,når deres eiere ikke er intresert,aksjonærene i nas mener alle andre skal redde selskapet,men selv skal dei ikke gjøre noe
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Jamen det e jo ikje rart når 95% av trafikken er gone.
Skal du til et annet land må du 14 dager i karantene når du kommer frem og kommer hjem. Derfor er det ingen som reiser.
Når dette er over så reiser folk.
Skal du til et annet land må du 14 dager i karantene når du kommer frem og kommer hjem. Derfor er det ingen som reiser.
Når dette er over så reiser folk.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Er bare å registrere et AS og sette i gang. Tolker deg som at du mener det er 1-2-3 start. En ildsjel som deg burde ta ledelsen
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
SjonkelRolf
08.04.2020 kl 00:41
3544
Enig. I den situasjon Norge og verden er i idag, vil det være meget hodeløst å ofre Norwegian . Staten er nok klar over dette. Bare tenk for et baluba det blir når flyprisene dobler seg over natta. Både innenriks og utenriks
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Hvorfor ikke 20kr?
8kr = konkurs
20kr = -60% i verdi/ og passasjerfall
8kr = konkurs
20kr = -60% i verdi/ og passasjerfall
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
1013 skrev konkurs som jeg har skrevet den sidste uge
Et NAS2 kan bli et glitrende foretagende. Med masse egenkapital vil flyutleiere
stå i kø for å leie ut fly billig til selskapet. Og superbillig fuel skal vi sikre for flere
år fremover. Norske særfordeler her skal vi få anrettet.
stå i kø for å leie ut fly billig til selskapet. Og superbillig fuel skal vi sikre for flere
år fremover. Norske særfordeler her skal vi få anrettet.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Det kan være vi får med staten på NAS2. Og andre norske storkapitalister. Pluss mange fler.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
1013
07.04.2020 kl 22:24
3785
konkurs som jeg har skrevet den sidste uge
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Du er en liten djevel Den nye.
Myndighetene har ikke evnet å legge forholdene til rette for moderat drosjepriser i Norge.
Det er en udugelighet og kapitulasjon som ligger bak fiaskoen.
NAS er lavprisselskap, og dyrker det. Vi skal ha mer fordeler i fremtiden. Utlandet får betale mer.
Særlig når hele reisen er utenfor Norge.
SAS er et eldgammelt selskap, men sin kultur over lang tid. Det er mye skandinaviske ruter i SAS.
Nå er det historisk ekstraordinært gunstige forhold for å starte NAS2, om caset havner der. Slett
ikke dagligdags.
Myndighetene har ikke evnet å legge forholdene til rette for moderat drosjepriser i Norge.
Det er en udugelighet og kapitulasjon som ligger bak fiaskoen.
NAS er lavprisselskap, og dyrker det. Vi skal ha mer fordeler i fremtiden. Utlandet får betale mer.
Særlig når hele reisen er utenfor Norge.
SAS er et eldgammelt selskap, men sin kultur over lang tid. Det er mye skandinaviske ruter i SAS.
Nå er det historisk ekstraordinært gunstige forhold for å starte NAS2, om caset havner der. Slett
ikke dagligdags.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Epona
07.04.2020 kl 22:22
3811
Interessant. Får håpe de er i stand til å redde selskapet. Hvis ikke lar den norske stat et helnorsk flyselskap gå dukken der staten i stedet spytter penger inn i et ikke-norsk selskap. Snakker om å gå baklengs inn i fuglekassa ...
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Det er fint å se at karer er i sving. Blir det for vanskelig, så starter vi et NAS2 karer.
Norsk flyselskap må vi ha okke som.
Norsk flyselskap må vi ha okke som.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
china
07.04.2020 kl 22:04
3911
De e garantert konkurs, Bare på Flesland er 15 boing 737 fjernparkert. De skjer ikke en ting, og de blør penger hver dag.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
verdensmester skrev Ble han utestengt?
Vet ikke, men ble fint og oversiktlig i dag.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
verdensmester
07.04.2020 kl 21:53
3969
Ble han utestengt?
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
Den nye
07.04.2020 kl 14:33
4410
Hvis polske bedrifter fikk lov å kjøre drosje Oslo-Gardermoen, hva pris og tilbud tror du at du ville ha fått da?
Det er ikke så veldig mye verdi i "norsk" som du tror, men NAS har et verdi i at den kan prise seg lavere OG tjene penger UTEN å dra ned på kvalitet, det er forretningsmodellen dems.
Hvis det er så enkelt å lage i NAS2, hvorfor har ikke SAS fått til å levere sitt produkt til så lave priser?
Det er ikke så veldig mye verdi i "norsk" som du tror, men NAS har et verdi i at den kan prise seg lavere OG tjene penger UTEN å dra ned på kvalitet, det er forretningsmodellen dems.
Hvis det er så enkelt å lage i NAS2, hvorfor har ikke SAS fått til å levere sitt produkt til så lave priser?
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
"Om NAS er eid av russere driter jo jeg i, så lenge tilbudet til meg som en kunde er lik som før."
Det er her du bommer fullstendig Den nye. Tilbudet blir raskt alt annet enn likt som før. Om det
er Lufthansa, russere eller briter. De vil etterhvert berike seg selv og melke oss så det holder,
om de får sjansen. Se hva som skjer når politikere gir blanke blaffen. 2500 kroner for en drosjetur
fra Gardermoen til Oslo. Det er bare norske politikere som klarer å sette en slik verdensrekord.
Norske politikere må passes på som barnehagebarn. Handle like eggs. De har opparbeidet seg
et renommé som er på nivå med barnehagebarn. (Pga. fraværet av folkegodkjent valglov).
NAS2 kommer om NAS1 bukker under. Og NAS2/newco må da selvfølgelig være norskkontrollert.
Det er omtrent hele vitsen med et norsk flyselskap.
Uten NAS som katta på plass. Så vil det komme en haug med mus som danser på bordet.
Det er her du bommer fullstendig Den nye. Tilbudet blir raskt alt annet enn likt som før. Om det
er Lufthansa, russere eller briter. De vil etterhvert berike seg selv og melke oss så det holder,
om de får sjansen. Se hva som skjer når politikere gir blanke blaffen. 2500 kroner for en drosjetur
fra Gardermoen til Oslo. Det er bare norske politikere som klarer å sette en slik verdensrekord.
Norske politikere må passes på som barnehagebarn. Handle like eggs. De har opparbeidet seg
et renommé som er på nivå med barnehagebarn. (Pga. fraværet av folkegodkjent valglov).
NAS2 kommer om NAS1 bukker under. Og NAS2/newco må da selvfølgelig være norskkontrollert.
Det er omtrent hele vitsen med et norsk flyselskap.
Uten NAS som katta på plass. Så vil det komme en haug med mus som danser på bordet.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
EliotS
07.04.2020 kl 14:12
4506
Lufthansa overvejer fortsat at lukke Germanwings. Hvis det skulle ske bliver der litt mere plads på low-cost markeder for de andre nordeuropæiske operetører. Men beslutning er ikke truffet endnu og det drejer sig sikkert om at banke fagforeningene på plads.
https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-lufthansa-germanwi/lufthansa-to-discuss-permanently-grounding-germanwings-sources-idUSKBN21O2UC
https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-lufthansa-germanwi/lufthansa-to-discuss-permanently-grounding-germanwings-sources-idUSKBN21O2UC
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »