Dagens melding, conclude that SoftOx is effective on Corona

Slettet bruker
SOFTOX 07.04.2020 kl 16:51 27571

Final studies and testing conducted by the Institute for Hygiene and Microbiology, led by Dr. Brill & Dr. Steinmann conclude

Final studies and testing conducted by the Institute for Hygiene and Microbiology, led by Dr. Brill & Dr. Steinmann conclude that SoftOx is effective on the Corona virus, and all other kinds of viruses.

The report concludes that SoftOx is effective on both naked and enveloped viruses – including adenovirus, poliovirus and norovirus - according to tests EN 14476:2013+A2:2019.

After the completion of successful testing on the above mentioned viruses (all 3 mentioned above) we can confirm that our product is effective on viruses referred to as “blood-borne” viruses including HBV, HCV and HIV as well as against other members of the virus families such as orthomyxoviridae (incl. all human and animal influenza viruses like H5N1 and H1N1), coronaviridae (like MERS-CoV, SARS-CoV-1 and SARS-CoV-2) and filoviridae including the Ebola virus.

Full report available on our website: www-soft-ox.com

Based on these results, SoftOx will set a new standard for hand disinfection.
An important clarification is that as of today, Soft-Ox confirms its effectiveness on all types of viruses, bacteria, and fungi.
"These results, combined with the unique skin friendliness of our product, makes us confident that SoftOx will become an important product in the hand disinfection segment in Europe" says CEO Geir Almås, in SoftOx Solutions.

According to MedValue +, Radbound University Medical Center and Excite International's Expert Panel, hospitals will be able to reduce their costs associated with infection prevention by USD 1,080 per employee by switching to SoftOx's technology. It is estimated that there are 8.8 million health workers in Europe with a consumption rate of approximately 200 million liters of hand disinfection per year.


Kommer forhåpentligvis snart på norsk, slik at HP17 også forstår, ser heller ikke bort fra omtale i media.


https://soft-ox.com/the-final-report-with-confirming-tests-from-institute-for-hygiene-and-microbiology-dr-brill-dr-steinmann-confirming-softox-effect-on-corona-virus-and-all-other-kind-of-viruses/
Redigert 21.01.2021 kl 06:56 Du må logge inn for å svare
bj111
29.04.2020 kl 14:18 4284

Haha ja har vært i mange ørkener og den lengste var Biotec. Sitter fortsatt i den og sitter med det jeg skal ha i Softox. Forumet påvirker ikke kursen på aksjene men det er vel noe alle her inne vet.

Kan jo hende noen tror jeg er en dreven trader men det har jeg ikke hatt noe særlig talent, stort sett endt med tap på kort trading. Før softox tippet kr 100 lå den å vaket på 80 tallet et sted. Jeg hadde en ok gevinst så skulle trade litt for bedre inngang, jada solgte på 86,5 aksjen gikk opp til noe over 90 om jeg ikke husker feil sur blei jeg, så ned igjen og lykkelig jeg kjøpte på 86,5 falt videre etter det før den kom opp igjen. Genial trader detta.......haha.

Har etter det kjøpt endel, dyreste 92,5 og sitter komfortabelt her i ørkenen sammen med dere :-)
Redigert 29.04.2020 kl 14:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.04.2020 kl 14:25 4253

Jeg har selv "vandret i Biotec-ørkenen", for en del år tilbake, men kom meg heldigvis ut igjen, dessverre litt fattigere.. Bra resultat fremlagt 23/4, men der har jeg lenge holdt meg vekk. Men har desto mer tro på SoftOx! :-) Tror potensialet er høyere der, både på kort og lang sikt.
Virker som kursen til SoftOx har løsnet litt nå! Sperren på 86 er fjernet også..
Redigert 29.04.2020 kl 14:26 Du må logge inn for å svare
HP17
29.04.2020 kl 14:40 4203

Helt rett nå ser det ut som SoftOx skal dra seg oppover 80 tallet og videre på 90 tallet innen børsslutt i morgen?
Hvem ønsker å sitte uten SoftOx aksjer over denne langhelgen?
Og når kommer nyheter om nye produkter, det kan også være rett rundt hjørnet. Klokken tikker i favør av Softox nå og den tikker fort.
Slettet bruker
29.04.2020 kl 14:49 4157

melkesperren på 9000stk tatt bort.
HP17
29.04.2020 kl 14:52 4136

Kun omsatt 53K så langt i dag. Det viser at ingen vil selge og en vet at volumet har vært over 1 million aksjer på en god dag. Stille før stormen. En liten positiv nyhet og vi er klar til take off igjen.
Slettet bruker
29.04.2020 kl 15:02 4089

Fra forrige onsdag til og med i dag, har det ikke vært omsatt over 70 000 aksjer på noen av handelsdagene.. Det hersker en avventende stemning over aksjen, og jeg er klar for stigningen jeg antar kommer snart! :-) Skal ikke mye til nå.
bj111
29.04.2020 kl 15:07 4071

Traderne har forlatt softox til fordel for andre raketter. NANO, TRVX, Bergen Bio i dag tidlig, PHO i går, Biotec de foregående dagene. De er som gresshopper, når det er beitet ferdig et sted går de videre til neste, lukten av omsetning og volatilitet tiltrekker de. Nå er det ørken i Softox men kan plutselig komme mat for greshoppene så er de tilbake på sekundet, spiller ingen rolle for de om det går noen timer eller måneder mellom foringen.
Slettet bruker
30.04.2020 kl 15:29 3771

Jeg pleier å beite før omsetningen tidobles, ser muligheter ;-)
Mr-Plow
30.04.2020 kl 16:17 3689

Nå smeller det opp her. Noen SKAL inn før helgen.
Matchless
30.04.2020 kl 16:25 3663

Joggu sa jeg smør!
Her gikk det unna på slutten.
Hvorfor? Lukter det GOOD NEWS?
Aaah, mandagen blir helt sikkert konge!

God helg, Softoxere
Slettet bruker
30.04.2020 kl 16:40 3667

Hvis noen skal har 100000 aksjer i SotOx, så må han mellom 15 og 20 kroner opp i kurs. Og det er uten noen positiv melding.
Slettet bruker
30.04.2020 kl 17:44 3457

Ingenting annet enn en disiplinert selgerside og en kjøper som skulle har ca 15000 aksjer siste kvarter. Og vipps går kursen med 6/7 kroner. Hold på gullet deres folkens, da blir det flere sånne dager. Kjøpsinteressen er der!
Aaleby
30.04.2020 kl 17:46 3449

Dette er grunnen, en bekreftelse på at alt er såre vel og at økningen til 45 000 produserte flasker eller 10 mill i inntekter per uke er i rute:

Hi XXX,
Thanks for your email.
We will soon be ready to communicate via News-web on the production capacity. We can say however, that we are moving in line with previous statements, with some additional information to be revealed soon.
Have a great weekend.
Best regards,
Yana A. Eganova, MBA
Head of Global IR & Finance"
Redigert 30.04.2020 kl 17:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.04.2020 kl 17:50 3435

Dette ser ikke bra ut. Kursen går samtidig som det publiseres info fra selskapet som potensielt kan være kursdrivende. Skulle tro selskapet var mer forsiktig etter de siste tabbene. Lurer på om dette blir en ny nyhetssak.
Springer
30.04.2020 kl 17:53 3418

Tobben likte ikke kursstigningen. Ble han stående utenfor?
Blir nok en nyhetssak når han varsler DN.
Slettet bruker
30.04.2020 kl 17:55 3400

På dette viset kommer de seg ALDRI på OBX.

Kan jo ikke si i en mail at det er en melding på vei ang prod. økning (implisitt).


På mandag skal vi opp 50%. IR-dama får fyken og den som kjøpte på den mail-infoen havner i fengsel.

Redigert 30.04.2020 kl 18:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.04.2020 kl 17:59 3378

Kunne ikke brydd meg mindre om de kortsiktige kursendringene her. Jeg vet ikke om dette er utenfor rammeverket for inside-informasjon, men det ser i alle fall ikke bare at.
Aaleby
30.04.2020 kl 17:59 3440

Det blir strengt tatt bare bekreftet det man allerede vet iom at forsinkelser ikke er meldt. Svært mye vil være kursdrivende når man har å gjøre med nyhetshungrige aksjonærer uten at det betyr at det er shady business av den grunn.
Londonmannen
30.04.2020 kl 18:01 3421

Nå har det vel lagt i kortene rimelig lenge at det kommer mer nyheter fra selskapet. Når man da går inn i en langhelg som strekker seg over tre fridager på rappen, så er det kanskje ikke så dumt å sikre at man befinner seg på innsiden når børsen igjen åpner. For det kan skje mye på tre dager, spesielt på et tidspunkt der tiden er overmoden for nyheter fra selskapet.

Det er vel mye som tyder på at mai kan bli en heftig ,åned for SoftOx aksjonærer. Vi gleder oss!!
Slettet bruker
30.04.2020 kl 18:03 3408

Det er godt mulig, men man beveger seg her i beste fall i en gråsone. Faktum er at selskapet kommuniserer info med enkelte individer og kursen beveger samtidig som denne informasjonen gis. Denne informasjonen børsmeldes ikke. Kommer det en børsmelding imorgen/mandag/neste uke som driver kursen ytterligere, så kan det være ganske alvorlig.
Aaleby
30.04.2020 kl 18:04 3437

Det ER jo en melding på vei iom at økning er satt til senest slutten av mai og månedens begynnelse er i morgen. Intet som bryter med informasjon kommunisert fra selskapet på et tidligere tidspunkt.
Elcheffe
30.04.2020 kl 18:04 3437

Jeg er usikker rundt reglene faktisk. Men hva i meldingen kan man se for seg er "ulovlig informasjon" å sende ut?
Aaleby
30.04.2020 kl 18:06 3429

Enig med deg i at det hadde vært hakket mer alvorlig om det kom en melding tidlig i neste uke. Tviler sterkt på at så blir tilfelle og i så måte vil det være å anse som en ikke-sak for alle andre enn de som måtte like å skape storm i et vannglass.
Slettet bruker
30.04.2020 kl 18:11 3399

Jeg er også usikker på det spesifikke lovverket, så skal ikke påstå noe om det. Kommenterer bare hvordan det ser ut utenfra. Det ser ikke bra ut sånn sett. Kan være de har alt på det rene, men dumt å skape problemstillingen i utgangspunktet.
Kruttgubben
30.04.2020 kl 18:28 3329

Helt innafor denne mailen og skulle bare mangle at ikke ledelsen svarer på Mail. Røper ikke noe mer en at en er ihht guidingen og det kommer flere oppdateringer gjennom Newsweb.
De som nå skal furte seg gjennom helga er de som skulle ønske de alt var inne men har baiset for å få kursen enda lenger ned før neste melding.
Får bare løpe etter eller stå igjen på perrongen som det også heter;-)
Slettet bruker
30.04.2020 kl 18:39 3291

De annonserer i praksis en børsmelding som skal komme innen kort tid. De forklarer hva børsmeldingen vil omhandle og oppdaterer på driften/fremgangen. Kursen går deretter "tilfeldigvis" samtidig som denne informasjonen gis. Da virker det som om det potensielt kan være kursdrivende informasjon de har sendt ut. Det innebærer at det skulle blitt gjort via børsmelding. Kanskje ikke noen stor sak uansett, men greit å ikke få nok en børsteknisk smell.
Bolle2000
30.04.2020 kl 18:48 3281

Mailen bekrefter at man er i rute ift tidligere guiding.
Man er altså på vei mot en produksjon på 45000 enheter av alkoholfri Antibac ila mai. For de som er inne er dette et særdeles kjærkomment signal. Tilleggsopplysningene som bebudes snarlig kan gjelde fremdriften ift nettsalget av enheter på 12 halvlitere til barnehager, skolere, helseinstitusjoner, butikker o. a.
Med evt EU-godkjenning i tillegg, kan mai bli formidabel ..
sirwin
30.04.2020 kl 18:50 3300

Børsmelding fra 2/4 avsluttes med, mer info følger. Denne eposten det vises til her er kun en bekreftelse og gjentagelse av gammelt nytt. End of discussion
Aaleby
30.04.2020 kl 18:59 3260

Det deles ikke annen informasjon enn den som allerede er meddelt markedet. Alle vet at et norsk firma skal installere nye produksjonslinjer iløpet av mai måned. Ingen forsinkelser er meldt, ergo visste markedet fra før at en slik melding vil komme snart.

Dagens omsetning var på rett i overkant av 4 mill. Man skal ikke langt tilbake før omsetningen nesten nådde 100 mill. Som er hvorfor kursen så lett kunne gå fra 85 til over 90; det var knapt nok aksjer til salgs. 15000 kjøpte aksjer på en liten halvtime var nok til å løfte kursen.

Point being; dette er og forblir en fullstendig ikke-sak.
Slettet bruker
30.04.2020 kl 19:01 3284

Bare å gi opp TobbeR, vi kjenner deg. Kursen i i denne går "tilfeldigvis" rett som det er, dette var kjent informasjon for oss som følger med i timen. En mail til meg fra Antibac sier som forventet at hovedlansering ikke har skjedd, og at markedsføringen vil skje via distributørene. Selvsagt ikke umulig at noen vet mer enn andre, dette vil vi aldri kunne gardere oss mot, slik er livet TobbeR ;-)
auxe
30.04.2020 kl 19:07 3274

Og nu begynner samfunnet og åpnes litt eller litt og behovet for SafeDes blir det ett enda større behov for.
Slettet bruker
30.04.2020 kl 19:14 3269

Greit, si at man kjøper den forklaringen, hvorfor gikk kursen da?
Slettet bruker
30.04.2020 kl 19:20 3240

Hvorfor sliter du deg ut på all denne grublingen, jeg ville heller ha handlet, raskt !
Slettet bruker
30.04.2020 kl 20:06 3117

Hva vet egentlig du om når denne mailen ble mottatt, slik at du kan påstå kursen "tilfeldigvis" gikk samtidig?
Billyjojimbob
30.04.2020 kl 20:09 3115

Fint at kursen går,satser på good news igjen.🥃
bj111
30.04.2020 kl 20:14 3110

Jeg må jo si at demens må være ganske vanlig blant de som lurer på om de skal kjøpe eller selge Softox aksjen dersom en mail som sier det samme som en tidligere børsmelding får aksjen til å gå opp. Mer informasjon følger sto det i en av børsmeldingene de sendte ut. De varslet økt produksjon i mai på Q1 presentasjonen. De har varslet lansering av overflatedesinfeksjon så det kan komme melding om dette. Ingen av de to vil være en overraskelse men kun en bekreftelse på at de gjør det de skal og har varslet. Dersom dette ikke ligger i kursen så kan man jo spørre seg hvorfor? Normalt skulle ikke kursen gå en krone på noen av disse to hypotetiske meldingene som jeg tror kommer. Men jeg tror den vil gå mye på en eller begge for aksjen er så full av nevrotiske aksjonærer og de større aktørene har ikke tatt tak i selskapet enda. De kommer alltid senere når selskapet har levert de første regnskapene og helst er iallefall på Axess.
Slettet bruker
30.04.2020 kl 20:22 3093

Ja "mer informasjon følger" og den meldingen kom for snart 1 måned siden. Det eneste som overrasker meg litt, er at kursen ikke er over 100.-