-- Prest kaller Viruset hysteri, dør selv av det

Slettet bruker
CORONA 07.04.2020 kl 21:43 1145

Pastor who criticized coronavirus ‘mass hysteria’ dies from illness

https://nypost.com/2020/04/07/pastor-who-criticized-coronavirus-mass-hysteria-dies-from-illness/
Redigert 21.01.2021 kl 02:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.04.2020 kl 22:28 1076

Pastor who criticized coronavirus ‘mass hysteria’ dies from illness --> Konklusjon fyren var idiot
Pastor who criticized coronavirus ‘mass hysteria’ recovers from illness --> Konklusjon fyren er idiot
Pastor who criticized coronavirus ‘mass hysteria’ lives on without illnes --> Konklusjon fyren er idiot
Pastor who criticized coronavirus ‘mass hysteria’ lives on with illnes --> Konklusjon fyren er idiot
Hvorfor? Fordi han våget seg til å påpeke at Corona er masse-hysteri. Dessuten er det en sesong-influensa.

Det jeg spør meg om er hvor etikken og moralen er når vi reagerer så annerledes enn ved en annen av disse sesong-influensaene? Og ikke minst hva som er de bakenforliggende årsaker og drivkraft. Hva foranlediger/foranlediget denne reaksjonen, og hvem/hva er den mest synlige drivkraft i hausinga? Er det ideologi som ligger bak?
Redigert 21.01.2021 kl 02:24 Du må logge inn for å svare
Investor 33
07.04.2020 kl 22:48 1047

Les astrologi for 2020. Google dette på nettet så forstår du bedre hva som skjer nå på vår klode. Spennende tid vi har fremfor oss. Tenker fossile produkter er noe som gradvis vil minske. Hva som da skjer med Norge og øvrige oljenasjoner i forhold økonomisk vekst blir et åpent spørsmål.....
Redigert 21.01.2021 kl 02:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.04.2020 kl 00:25 957

Kjære deg.

Du mener dette er bare en vanlig sesonginfluensa.

Tror du, ja du ja, at hele, ja hele, verden frivillig stenger ned og går på en gigantisk økonomisk smell for et influensavirus?

Mener du seriøst at det på verdensbasis dør titusentalls mennesker på tross av at folk stenger ned samfunnet av et influensavirus?

Mener du seriøst at vi hadde hatt like mange døde av influensa om vi tok de samme skritt vi nå tar for å stoppe dette viruset i et normalår?

Jeg skulle ønske at folk VÅKNET OPP og leste seg opp på det som faktisk nå skjer.

Dette viruset er FARLIG! Om det ikke stoppes vil millioner av mennesker dø. Jeg forstår ikke at folk ikke skjønner dette!
Redigert 21.01.2021 kl 02:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.04.2020 kl 01:37 907

Cov19 = 100% lik influensa
Det er tre ting som får Cov19 til å bli annerledes
1. Befolkning ikke har immunitet mot Cov19 i forhold til Influensa så er delvis befolkning immun.
2. Vi har ikke vaksine mot Cov19 i forhold til influensa hvor vi har vaksine.
3. Samme symptomer men kraftigere
Redigert 21.01.2021 kl 02:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.04.2020 kl 01:47 887

Har du byttet side nå info? Er du posisjonert i et selskap som gjør at du nå mener at det er et hysteri? Du vet bedre ikke sant?
Når da det kommer frem fra Sør Korea at viruset våkner til live igjen fra personer som er friskmeldt? Du mener det er hysteri?
Når Kina rapporterer at personer er friske og har ingen sykdomstegn, men tester viser at de har corona viruset og smitter på samme måte som en person som er syk? Dette er myndighetene i Kina som skriver for å påpeke det.
At du i det hele tatt kan sammenligne dette med et influensa virus forteller mye. Det er avdekket at dette viruset ikke hører til influensa stammen i det hele tatt, det hører til virus stammen der Aids ligger som har vist seg svært vanskelig å finne en vaksine for. Du er det du er info, virkelig. Opp den ene dagen og ned den andre. Moral og etikk. Tenk at jeg skulle skrive dette for pokker.
Redigert 21.01.2021 kl 02:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.04.2020 kl 01:51 883

Det første er riktig. Vi har null immunforsvar mot dette. Det andre er også riktig. Vi har ikke vaksine. Men på punkt nummer 3 er du helt på bærtur.

Les denne:
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/awQ4JO/immunolog-jeg-vil-unngaa-denne-sykdommen-til-det-finnes-en-vaksine

Når en lege som forsker innenfor området sier dette så er det all grunn til å ta det på alvor. Vi vet altfor lite om virusets spredningsmetode, symptomer, og generell virkemåte til å overhodet kunne åpne opp igjen samfunnet på en trygg måte.
Redigert 21.01.2021 kl 02:24 Du må logge inn for å svare
nordnes
08.04.2020 kl 01:58 875

En professor (lege og forsker) innen fagområdet mente at koronaviruset slår av immunforsvaret sitt varslingssystem. Det blir som om brannalarmen slås av til brannvesenet.
Redigert 21.01.2021 kl 02:24 Du må logge inn for å svare