Hunter- En solskinnshistorie så langt

Fillidor
HUNT 09.04.2020 kl 21:07 146009

Må bare si det virker som Hunter har ett solid grep på ting, hele selskapet er en solskinnshistorie til nå. De har fått levert alle skip til riktig tid(om ikke før), treffer med scrubber i IMO20 og i tillegg historiske rater på sikre kontrakter langt fremmover. 4/8 skip levert, og flere kommer ila 2020. De tjener bøttevis med spenn. I tillegg gjort kjappe 30mill på salg av x1 skip som blir tilbakeleid. Skipene går for fulle mugger, kapteinene har blant annet sagt at det er de beste skipene de har seilt med.

Så langt går alt på skinner for Fredly & Co, må si de gjør en bra jobb. Sikker på at denne aksjen er kraftig underpriset og skal langt opp. P/E estimert til 2,46 ifølge Nordnet. Trur fundamentet er kraftig undertrykt mot sentimentet, men fundamentet vinner til slutt. Etterspørsel etter VLCC vil alltid ligge der, og disse moderne scrubber skipene vil ikke gå tomhendt. De neste Q-rapportene kommer til å gi utslag på kursen, nesten sikker på. Tåler betraktelig ratefall også ned mot 30.000 USD/dag, vil fortsatt tjene bra med penger, da break even er på 23.500USD/dag. Dollaren står også sterkt som styrker lønnen kraftig.
Sittter med lang horiont på denne.

Håper bare de velger å utvide flåten fremfor å selge skip. Hvis man skal opp på nivå med Store Ulv.

Utbytter er også ventet, som kan se saftig ut med disse ratene.

Aksjene er billig.
Redigert 21.01.2021 kl 09:39 Du må logge inn for å svare
Jarsko
08.05.2020 kl 16:04 16507

Det er klart at Fredly burde dementere en slik "nyhet" såfremt det er feil, å la folk tro dette i lengre tid blir feil.

Når det gjelder kommunikasjon så burde Hunter delt med aksjonærene (les de som eier aksjer i selskapet) hva planen er videre, siden de tjener bra med penger og utbyttepolitikken til Hunter sier at aksjonærene skal få en avkastning på investert kapital i form av en kombinasjon av høyere aksjeverdi og utbytte (se side 5 i årsrapporten). Hadde også vært interessant å vite grunnlaget for flyttingen av GF.

Jeg tok denne inn i porteføljen fordi jeg hadde troen på caset, Fredly og hadde lyst til å ha en utbytteaksje i porteføljen.
Hva er grunnen til at du har Hunter i porteføljen da Freecashflow?
Slettet bruker
08.05.2020 kl 16:13 16458

Du har en bemerkelsesverdig tilnærming, for å være ærlig. Og det er faktisk ikke vanskelig å ta deg i feil Men jeg skal spare omgivelsene for å flisespikke mer.

Det eneste jeg ønsker å si deg er at alle som investerer sine midler i et selskap på børsen støtter selskapene. Og er aksjonær, uansett om de er aksjonærer en dag, en uke, en måned eller ti år. Hvor har du dette fra, egentlig? Det er rett og slett bare sludder.

Faktisk er det ved flere anledninger uttalt fra eksperter at også de kortsiktige aksjonærene er viktige på børsen fordi de holder aktiviteten i gang og sørger for likviditet i aksjen. Selv har jeg vært aksjonær i børsnoterte selskaper i flere år, men også bare et par dager. Et par dager kan være mer enn nok når man oppdager at noe er feil med beslutningen.

I Hunter gikk jeg inn på bakgrunn av Fredlys uttalelser om å føre avkastningen tilbake til aksjonærene. Og han brukte ord som tilsa at det ville bli utbetalt utbytte.

Siden har Fredly tidd stille om dette. Og det synes jeg er helt på siden av hvordan han som storaksjonær og styremedlem skal oppføre seg. Meg har han lokket inn på falske prinsipper, og skjer det ikke noe etter 1. kvartalspresentasjonen, gidder jeg ikke mer. Det er min strategi. Er det mange flere som meg, så blir det ikke mye gøy for de gjenværende aksjonærene.

Det handler mye om tillit på børsen. Det har egentlig alt å si. Uten tillit, har man tapt. I lengden.
Redigert 08.05.2020 kl 16:14 Du må logge inn for å svare
Geezer
08.05.2020 kl 16:32 16429

Jeg synes det er tidlig å snakke om tillitsbrudd på bakgrunn av at det ikke er besluttet utbetaling av utbytte 6 måneder etter at selskapet begynte å tjene penger.

Ja, det har blitt uttalt at aksjonærene skal få ta del i verdiskapningen i en kombinasjon av økt av aksjekurs og i form av utbytte, men at et selskap som Hunt med betydelig gjeld og som i tillegg opererer i et marked som er kjent for høy volatilitet, skal betale ut kvartalsvise utbytter i den fasen selskapet er i nå. Det er ikke nødvendigvis noe brudd på lovnader, men ja, de bør informere om utbyttepolitikken etterhvert.

Selv mener jeg vi bør først og fremst få alle baljene i vannet og på så gode kontrakter som mulig. På dette punktet har ledelsen levert bra og det setter jeg som investor høyt. Drives selskapet bra fremover og genererer positiv cashflow så vil kursen komme av seg selv. Ting går bra nå, hvorfor stresse casen?
Slettet bruker
08.05.2020 kl 17:04 16381

Takk for innlegget, Geezer! Ja, det går bra i øyeblikket, høyst sannsynlig!

Men senest idag uttalte en analytiker at tankmarkedet nærmest vil kollapse til høsten. Da er det lett å trekke tilbake gamle løfter og uttale at man vil sikre driften.

Da er Hunter like langt og kortere enn andre selskaper på børsen. Og skiller seg ikke lenger ut - fordi ledelsen eventuelt ikke er å stole på.

Dersom Fredly kommer med et utbytte inneværende måned og opptrer stødig på dette feltet, slik som Storulv gjorde i sin tid, vil vi få både utbytter og kursstigning! Da er vi kommet langt. Men i det siste er det vel bare skapt usikkerhet rundt dette forholdet. Så det må det ryddes opp i!
Redigert 08.05.2020 kl 17:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.05.2020 kl 17:20 16339

Det er nok bare en sti til Hunterlykke; tålmodighet og langsiktige hensikter. Har men det blir reisen til Hunterrikdommen langt hyggeligere! Men nå er det snart fredagspilsen, god helg!
finansakrobat-
08.05.2020 kl 22:10 15942

Hvor har folk det fra at ledelsen ikke er til å stole på? Ledelsen i Hunter har levert det de har lovet. Om ledelsen skulle kjøpe tilbake 5-10% av utestående før et evt. salg av assets skal dere være veldig glade!
Redigert 09.05.2020 kl 01:05 Du må logge inn for å svare
Freecashflow
09.05.2020 kl 15:52 15467

Argus og hans likesinnede må forstå at de kjøper en del av en bedrift.. De må bli litt mindre opptatt av hvilken vei kursen spretter på kort sikt. Vi må huske på at forutsetningene for å etablere Hunter ble snudd helt på hode på noen få måneder. Det var imo2020, gamle skip og økt frakt fra USA som vat caset. Situasjonen er anderledes og det er da naturlige at Hunter må forholde seg til det og at det de sa i Desember ikke er relevant nå. Dere må slutte å se på kursen hver dag så er det enklere å være Hunter aksjonær.
Redigert 09.05.2020 kl 15:53 Du må logge inn for å svare
Black Peter
09.05.2020 kl 17:50 15281

Det var noen som nevnte underliggende drift her, da er vi kanskje inne på noe.

Mye snakk om JH sine spådommer i det siste, men han glemmer at Fredly har få skip og enkelt kan sette all ledig tonnasje på minst 50k ut 2021 pga contangoen. Hvis vi bruker Reservens siste Excel-skjema, og legger resten av ledig tonnasje ut 2021 på 50k og utbetaler overskudd i utbytte, får du ca 3,40kr aksjen utbetalt + oppside og sikkert også valutaoppside.

Det er nesten hele aksjekursen i dag.
Redigert 09.05.2020 kl 17:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2020 kl 20:26 15058

Du opererer utfra feil premisser; at jeg og mine "likesinnede" er for opptatt av kursen hver dag.

Da glemmer du at undertegnede blant annet er opptatt av TA og derfor ser kursen over tid. Fortsetter kursen å falle, er det fare for at man får et salgssignal som vil legge selskapet langt ned kursmessig. Og da er situasjonen at vi alle allerede vet at 1. kvartal høyst sannsynlig blir veldig bra. Og kanskje også 2. kvartal. Men som du kanskje vet, ligger børsen nesten alltid i forkant, gjerne seks måneder. Og hva gjør du Black Peter dersom ratene faller til 23.000 dollar pr. dag? Det vet du jo ikke idag, men når du forutsetter at ratene faller til 50.000, er det bare tipping og ikke noe annet.
Redigert 09.05.2020 kl 20:26 Du må logge inn for å svare
oppturen
09.05.2020 kl 21:22 14951

For de langsiktige i Hunt er $23.000 pr dag helt OK.
Da går regnskapet i null frem til år 16, da er båtene nedbetalt og en har igjen 4-5 år med drift før en får skrapverdien.
Faktisk bedre utsikter selv ved slike frakter enn om en du putter pengene i offshore skip. :-)
kelle
09.05.2020 kl 22:28 14836

Ja her er det mye tullballeri. Når det kan aksepteres Break even i 16 år fremover før det blir noe inntekt av betydning, bare for å presentere seg som langsiktig i selskapet. Da kan det kanskje være på tide finne seg en annen aksje hvor utsiktene ser litt lysere ut.
Er det ingen her inne som forstår hvorfor aksjen ligger der den gjør idag. Årsaken er ene og alene usikkerhet og derfor er aksjen av liten interesse for de fleste.
Det er så mye olje på lager, både på land og på skip, at med det forbruket som er i dag kan det muligens bli vanskelig å skaffe frakt til all ledig tonnasje senhøstes og neste år.
Håper verden etter hvert normaliseres og at forbruket etter hvert tar seg opp igjen, men en må ha det i tankene at det kan utvikles til en skikkelig krise for tankfarten.
Er spent på hva som blir sagt ved fremleggelse av 1.kvartalet.
Campfire
09.05.2020 kl 23:52 14674

Blir Ratene 23k vil utallige båter bli skrapet. Ettersom ordreboken er ganske skral, vil lave rater føre til kraftig reduksjon av den globale tankflåten og over tid skape et større vlcc-behov. Dette vil igjen pushe prisene opp.
Ratta
10.05.2020 kl 06:19 14451

"Det er så mye olje på lager, både på land og på skip, at med det forbruket som er i dag kan det muligens bli vanskelig å skaffe frakt til all ledig tonnasje senhøstes og neste år."

Det er ikke etterspørselen, men tilbudet som er viktig for fraktratene. Dessuten har de landene som eksporterer minst på tankskip den høyeste breakeven og vil kutte produksjonen først.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
BESV
10.05.2020 kl 07:02 14409

Sen är raff I USA beroende av tyngre olja, kan betyda ökad import från ex Saudi när Kanadas oljesand minskar i produktion.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
oppturen
10.05.2020 kl 08:25 14304

Nettopp, så rater på under $25.000 for dag må bli veldig midlertidig.
Det betales mer for nye båter med ECO og Scrubber. Så viss snittratene er ned mot $25.000 vil de gamle båtene slite med å få frakter i det hele tatt og trolig blir prisen for dem ned mot $15.000 og med lav utnyttingsgrad. Så et år med slike rater vil føre til skroting i stor stil som igjen vil føre til mye høyere rater veldig raskt.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.05.2020 kl 09:28 14176

Tror dere kan ta det ganske rolig.
Ca 190 skip lagrer nå og det tallet vil stige kraftig siden det tar lang tid fra kontrakt til fylling.
Hess har 3 skip på kontrakt som i juni/Juli/August vil lagre Bakken produksjonen.
https://splash247.com/hess-charters-vlcc-trio-to-store-6m-barrels-of-shale-oil/6 mill fat skal fraktes rundt 1000 miles til kysten for å lagres.
100 skip er låst i Singapore pga konkurs hos oljespekulant.

70 skip får ikke levert lasten sin levert av Pmex
https://www.msn.com/en-us/finance/markets/pemex-e2-80-99s-trading-arm-pmi-declares-partial-force-majeure-on-fuel/ar-BB13PUfW

Er ikke lenge før vi er på totalt 3-400 skip som lagrer.

Veldig få ønsker å redusere produksjonen selv om vi ikke kjører eller flyr lenger, dette fører til priskrig.
USA må opprettholde produksjon pga gass.
Åpner vi opp vil folk uansett bevege seg veldig lite.
Nå stiger R Ratio til over 1 igjen i Tyskland, vil også raskt stige der man prøver å åpne opp.

Befraktere leier skip for 100k på 10-12 mnd.
De hadde ikke gjort dette om det var noe som helst risiko for at ratene skulle under 50 de neste 12 mnd.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
oppturen
10.05.2020 kl 10:28 14031

Og hver gang Trump er ute og hauser opp olje prisen vil han forlenge produksjonssiden til de aktørene som må legge ned driften før det kommer kutt som vil gi et mer stabilt marked.
Med andre ord problemet utsettes med det resultat at problemet blir større.
«Problemet» fører til gulltider for tank.

I tillegg har IMO2020 og CO2 religionen tilført stor usikkerhet for fremtiden som fører til få nye kontraheringer.
Jeg tror tank har en 5 års periode foran seg med vanvittige snittrater.
Det vil trolig svinge, men noen måneder med lave rater vil bare føre til massiv skroting og en rask rekyl.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
BESV
10.05.2020 kl 13:15 13752

Sedan finns även ballast water treatment system som ska installeras ombord innan 2024, lite beroende på när deras IOPP certifikat går ut så blir några år där man som redare kommer fråga sig om det är värt att installera detta då det blir en väldigt stor kostnad.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
ruda
11.05.2020 kl 09:43 13090

Tror vi vil se en markant stigning i kursen frem mot Q1, 28.Mai
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.05.2020 kl 16:14 12668

Tror ikke det , det virker som det er viktig å holde kursen nede så det er en lav kurs for ingang etter at tall fra Q1 foreligger, En eller annen årsak ligger bak, dette er ikke en kurs som avspeiler verdiene i Hunter.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
kelle
11.05.2020 kl 16:19 12658

Markant stigning. Ser ikke akkurat slik ut i dag da. Hvis virkeligheten hadde vært slik mange her inne tror. At HUNT vil oppnå en snittrate for flåten i 2021 på +50.000 pr,dag, burde kursen allerede nå vært langt over 5 kroner.
Enten har ikke de som sitter med innsikten og kapitalen troen på et slik senario, eller så tror de at de kan få den langt billigere.
Jeg har også håpet på en kurs over 4,50 før 28.mai.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.05.2020 kl 16:32 12669

Om det er noen som har til hensikt å kjøpe hele selskapet, er det alltid en bra begynnelse å senke kursen og starte kjøp av aksjer sakte, men sikkert.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
Shagwong
11.05.2020 kl 16:36 12667

TradeWinds skriver : « AET tanker sale of VLCC turns in doubt as Fredly drops deal “
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.05.2020 kl 17:11 12562

Nå virker det som Fredly har mistet litt grepet her, støkk I eget selskap da ingen ønsker nye scrubber skip nå, ingen interessenter så langt.
Kjøpe gammel tanker, så ombestemme seg, rådvill? I et shipping selskap som så langt ikke har rikket seg en millimeter selv etter tidenes tank rally.
Noen som er enig?
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
kelle
11.05.2020 kl 17:58 12428

Enig eller ikke. Det er ikke bare Fredly. Se på FRONT, ned nesten 5% i USA . På OSE er kursen snart ned på 70 tallet.
Årsaken er usikkerheten for fremtiden for tankmarkedet.
Med drømmerater over en forholdsvis lengre periode, blir det mer usikkert utover året
Både HUNT og FRO kommer med kjemperesultat både for 1. og 2. kvartal, men etter det blir det mer usikkert. Koronasmitten gjør det heller ikke bedre å se inn i fremtiden.
Årsaken til kurser som vi ser i dag, er etter min mening det jeg tidligere har beskrevet.
Men med forventede resultater både for 1. og 2.kvartal bør kursen løfte seg et par hakk fram mot 28.05
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
Jarsko
11.05.2020 kl 22:19 11985

Jeg er uenig 😉 Det eneste Fredly har gjort feil er at han ikke forutså Corona, hehe.. Hunter sine VLCC vil absolutt gjøre det bra i fremtiden. Når oljeprisen stabiliseres, spreaden på fuel øker og ratene er lave så vil caset være som det opprinnelig begynte! Eneste forskjellen er at de har tjent MYE penger i mellomtiden😊
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
Jarsko
11.05.2020 kl 22:23 12062

Men jeg er helt enig i at aksjekursen ikke på noen måte har gjenspeilet inntjening og verdi og det er nok Hunter selv skyld i, da med flytting av GF som skapte usikkerhet og ingen videre informasjon til aksjonærene bortsett fra at aksjekursen var KO-KO.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
Freecashflow
12.05.2020 kl 09:16 11626

Kello, du håper kursen er 4.50 før 28 Mai, og Argus tror noen selger kursen ned for å kjøpe hele selskapet billig.Ooh my good!!!
Det burde vært aldergrense og sjekk av kompetanse før Netfonds lar folk tulle bort pengene sine.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.05.2020 kl 09:42 11555


Ja, og kanskje litt demensforskning også? Netfonds ble vel borte i 2019, så her er du litt sent ute.......

Det er en kjent sak at oppkjøper gjerne senker kursen før man starter et oppkjøpsraid. Noen øres kursforskjell utgjør ofte millioner.

Ellers tror jeg nok det er usikkerheten både rundt selskapets strategi og lavere forventninger til tankbransjen generelt som gjør utslaget nå.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
kelle
12.05.2020 kl 15:12 11217

Freecasflow
Da jeg kjøpte tilbake aksjene mine rundt 4 kroner, etter å ha solgt på 4,55 , hadde jeg et håp om at aksjen kunne gå opp til 4,50 innen 28.05
Hvilket håp har du da??
I ettertid har jeg kjøpt litt mer og sitter nå med 140k til en snittkurs 3,86
Hvis fremtids utsiktene hadde vært i nærheten så bra som du forespeiler oss andre, hadde aksjen i dag ligget en plass mellom 5 og 6 kroner.
Som langsiktig aksjonær satt du sikkert også med aksjen da den var oppe på nærmere 6 kroner. Hvor smart det var å være med ned til dagens 3,60 sier hvor lite smart du er. Det skinner så godt igjennom hvor lite peiling du har på hva som foregår i markedet. Derfor bør snarest slutte å kritisere andre. Det går som regel best sånn.
Ha en fortsatt fin dag.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.05.2020 kl 16:37 11060

Yesss! Jeg blir skeptisk når noen argumenterer med at man må være langsiktig. Det hindrer enhver fornuftig handling dersom selskapet utvikler seg i feil retning.

Ta Norwegian som et meget godt eksempel. Jeg har ikke vært aksjonær der, men selskapet skal ha bestått av svært mange små og mellomstore aksjonærer. Dersom man gikk inn med kr. 1 million på en kurs f.eks. kr. 150, har man idag igjen verdier for kr. 36.000.(??) Lite hyggelig situasjon som lett kan skje dersom de såkalte langsiktige får gjennomslag med overtalelsesevnen sin til å be deg sitte stille i båten.....
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
Tøff
12.05.2020 kl 17:10 10975

Det der er jeg veldig enig i. Mange rådgivere står på at man skal være langsiktig, minst 5år. Kanskje 20 år? Det er ganske irriterende å høre slikt. Jeg tradet NHY på 70-80 tallet for ca. 12 år siden. Hvor er NHY i dag? En av børsens mest omsatte aksjer har kun gitt utbytte i denne perioden og befinner seg lavt på 20 tallet.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
finansakrobat-
12.05.2020 kl 17:25 10932

Argus: Du driver med kirsebærplukking for å styrke argumentet ditt. Alle kan finne enkelte case som taler for og imot å være langsiktig.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.05.2020 kl 19:21 10726

Å forelske seg i en aksje er en dårlig ide, se på DNO, NAS, NANO etc, alle utbombede aksjer som var höyt oppe. Langsiktig?, ok men da må du ha otrolig flyt, få aksjer svever der opp serlig lenge i dagens marked, Ser ut som "vår" aksje skal videre ned til minimum 3.30 , RSI 14 er nå på 21. Men OM det kommer et knallresultat den 28 ende så kan vi gå höyt, det lurer nemlig en rektangel formasjon i bakgrunden om vi bryter opp ved ca 3,75
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
Hellboy
12.05.2020 kl 19:33 10704

Om man finner gode aksjer er det gull å være langsiktig.

Som jeg la inn på en annen post er denne retweeten helt herlig...


Martin Bruteig
@aksjefokus

Quote Tweet

Ian Cassel
@iancassel
A big mistake investors make is feeling they should always be buying/selling something. 99% of successful investing is learning, thinking, and waiting.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
Campfire
12.05.2020 kl 19:52 10637

Jeg ser Hunter Saga nettopp ankom Rotterdam. I den forbindelse lurer jeg på om noen kan fortelle meg hvordan prosessen rundt nye avtaler foregår?
Da tenker jeg på når avtalen inngås, tidsomfang osv. Gjerne med utgangspunkt i Hunter Saga da denne ankom i dag.

Er det sannsynlig at den allerede har en ny avtale, eller må den losse osv først? Vet TI-appen oppdaterer daglig, men at langt fra alle slutningene meldes der.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
Freecashflow
12.05.2020 kl 21:26 10442

Og jeg kjøpte DowJones i2008 Til under 7000p. i dag er den på 25000p .pluss utbytter!!. Det er dumt å være langsiktig. Dette kan både Gates og Bezos og Buffet skrive under på. Day trading er tingen.. da tjener man penger over tid.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
Freecashflow
12.05.2020 kl 21:30 10470

kava. du kjøper en aksje og de langsiktige kjøper en del av et selskap/bedrift med ansatte og inntekter og utgifter og feriepenger og avspasering..
Du forelsker deg ikke i en bedrift... du eier den
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
Jarsko
12.05.2020 kl 23:27 10256

I Hunter sitt tilfelle så kan der nok lønne seg å sitte long ja, men ser absolutt oppsiden ved trading for de som har tid, kunnskap og evne til dette. Hvis man ser på Hunter isolert sett i mars og april så kunne man sittet ganske fint i det hvis man hadde kjøpt ved lunchtider og solgt rett før børsen stengte hver dag.

Men siden Hunter er et investeringsselskap, som akkurat nå driver med tank, så velger jeg å bare sitte stille og stole på at Fredly gjør det kan han best.

Blir spennende å hva 28/5 bringer😉

Her er en gammel artikkel som beskriver Fredly tanker med Hunter Group:

https://finansavisen.no/nyheter/shipping/2019/10/07/7459429/arne-fredly-begynte-som-skipsreder-ved-a-hamstre-diesel-og-selge-tungolje

Den er verdt å lese for de som har mistet troen👌

"I et godt marked vil alle skip tjene godt, men det er i et dårlig marked at vi har en stor fordel med nye skip ettersom de har så lav kostnadsbase. Du kan se på Eco-skip med scrubbere som en forsikring mot dårlige markeder, sier Fredly."




Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare