Bestilte ny bil i mars

Tyr
10.04.2020 kl 15:26 1534

Underskrev kontrakten og beløpet jeg skal betale står på kontrakten.
En underskrevet kontrakt er vel ganske grei ?
Regner da med at bilforhandleren ikke kan øke prisen nå pga valuta ?
mishka
10.04.2020 kl 16:14 1487

Mener bestemt at regelen i NBFs standardkontrakt er slik at om prisen øker med mer enn 10% kan du gå fra kontrakten. Har du lest hva som står med liten skrift på baksiden? Det var i alle fall slik for en del år siden. Om det er endret i de senere år aner jeg ikke.
Mr Lupo
20.04.2020 kl 12:21 1123

Takk. Nyttig info når jeg om 20-25 år mulig må pensjonere min '95 124 300TDT. Men den tid, den sorg.

Hærlige kvalitetsbiler, jeg har en fra -85

Dere drar jo ikke akkurat en haug med damer da...

Men greit nok for meg, henter Maybacken min i morra jeg. Og om krona står i ditt eller datt, det ----

V.

Maybach.... ikke Mayback. Men for all del, kan godt hende det er en Mayback du skal hente!

Det må du nesten bevise. Legg ut bilde på den gratis bildedelingstjenesten imgur.com
Trenger ikke å registrere deg heller.

Ehmmmm... Har litt dårlig tid til det, sitter i skybar med en brasilianos på hvert kne.

Tar det heller en annen dag . Er ikke så god på data heller, har folk som tar seg av de greiene der.

V.
pengex
22.04.2020 kl 12:29 712

Kjøper heller ei ny Massey.
Fradragbar lekkerbisken. Og mye mer brukervennlig.

Pengex : Brukervennlighet er ikke noe tema, har chauffeur.
Og til å ta seg av finansene har jeg CFO, som sitter sammen med meg i baksetet, as we speak, i stay ups og high heels
Life is not a bitch.

V.

Har hørt at den, til tross for 147 HK, er den svakeste blant MBs 300D oljebrennere. Skiftet toppakning på den?
Mr Lupo
12.05.2020 kl 17:56 193

Ikke hatt problemer med toppakning, gått 350K. bør kjøres litt mer varsomt en de uten turbo. Unngå forholdsvis raske temperaturendringer, roligere oppvarming, roligere avkjøling for å bedre forebygge sprekkdannelse i topp, toppakningproblemer. Det ble gjort noe forbedringer på toppene de siste årsmodellene 93-95. Burde vært intercooler på dem strengt tatt for mer kjøling av innluft. Men ikke noe større problem med min kjørestil tror jeg. Herlig med noe ekstra gamp i bakhånd ved forbikjøringer etc.
Redigert 12.05.2020 kl 17:57 Du må logge inn for å svare