PHO nytt kursmål 116,- ??

ITinvest
PHO 21.08.2018 kl 07:46 19488

Dette var da voldsomt. Noen som kjenner til analysene fra dette selskapet. Leste igjennom og den reflekter jo mye av det som står på de gode innleggene her på forum. Hvordan har de stemt for andre selskap. Det er som flere her har skrevet, få som tør å legge frem analyser med så store hopp.

Disse blir gjerne brukt til kremkundene til meglerne, de de tjener mye penger på
Redigert 20.01.2021 kl 07:23 Du må logge inn for å svare
ITinvest
25.08.2018 kl 10:30 9819

PHO viser styrke, etter så sterk oppgang på kort tid, kommer nesten alltid en periode, hvor aksjen siger tilbak. Dette har j o nesten ikke skjedd.
Troen på PHO begynner å bli sterk. Jeg har bl.annet oppdaget den..hehheh
ITinvest
26.08.2018 kl 20:24 9493

når passerer vi 116 ???
Slettet bruker
26.08.2018 kl 20:31 9469

ITinvest

I februar 2019.
Ved pres av Q4 i februr 2019 tenker jeg kursen er godt over 100.
Legoland
26.08.2018 kl 21:00 9402

Faar först avvente Q3 i november, derifra ser vi videre. Noen PICBer er sikkert paa vandring og utlendingene kan oppdage Pho. Da kan det gaa fort i hundre osv.
Tobias
27.08.2018 kl 08:06 9139

Vi ser vel 50 tallet i dag.
Londonmannen
27.08.2018 kl 08:13 9110

At vi ser investorer flytter noe av investert kapital over fra andre farmasiselskaper, overrasker meg ikke. Jeg ville blitt mer overrasket om så ikke skjedde. PHO er tross alt et selskap med produkt godkjent av FDA, som har på lass refusjonsordninger, ekspanderer salgsorganisasjonen sin og der antall pengegenrerende scope øker uke for uke. Ja, faktisk er etterspørselen så stor at produsenten visstnok sliter med å levere i det tempo markedet etterspør. Da skal man ikke være videre overmøblert i toppetasjen for å skjønne at her bygges det en gedigen pengemaskin, for ikke å si utbyttemaskin.
At kursen lagger litt fortsatt mener jeg hovedsakelig skyldes at en del investorer gjerne vil se at den nevnte aktiviteten avleires på bunnlinjen til selskapet. Vel de om det. De vil tidsnok bli overbeviste, men da vil nok aksjekursen være noe annet enn det den er nå for tiden.
Redigert 27.08.2018 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Realisten
27.08.2018 kl 08:22 9052

Oppdatert topp50 liste. Kun -15k for HH sist uke. 2, 3, 4 og 5 på listen har redusert noe. Ellers økte topp 50 med totalt ca 148k aksjer i forhold til øvrige.
Londonmannen
28.08.2018 kl 10:58 8689

Så var vi igjen på kr 50,-. Tydelig at det er noe motstand på dette nivået, men jeg tror at interessen for å komme seg på innsiden i PHO er såpass stor at 50 tallet brytes i løpet av inneværende uke, ikke umulig allerede i dag.
Turen oppover vi gå i rykk og napp og det vil vel trolig ikke dra seg skikkelig til før vi kommer ut i oktober. Vel, det er vel mer et håp fra min side da jeg gjerne skulle lastet med PHO før den virkelig stikker mot himmels. Noe den trolig gjør etter at vi har fått oppdatert tallene på antall klinikker ifm Q3 presentasjonen
Slettet bruker
28.08.2018 kl 11:04 8654

Tror det går rett mot kr 60 denne uken. PHO skal reprises. Ny anbefaling i dag også.
Londonmannen
28.08.2018 kl 11:56 8508

Ja, økende interesse og lav pris i utgangspunktet, så er det ikke unaturlig at markedet repriser et selskap. PHO synes å være en fugl Fønix. Selv skribenter her på HO som forbannet Hestadal og PHO har nå inntatt en helt ny og langt mer positiv holdning. Og mye av årsaken ligger nok i Bellete sin klare presentasjon på Q2.
Legoland
28.08.2018 kl 12:53 4810

Realisten,
skal du leve opp til nicket ditt synes jeg du skal finne en forklaring paa hvordan bunn 51 kan öke med 31k mens topp 50 öker med 148k. Utvidelse av ak skulle värt meldt.
HYPERgris
28.08.2018 kl 14:22 4689

Yess, der var du ute med ett salgssignal kl 11:04 igjen ja:) riktig nok..
Slettet bruker
28.08.2018 kl 14:28 4672

Det er aldri enkelt når top50 må skiftes ut, men selv jobber de iherdig med å selge seg ned.
Computum
28.08.2018 kl 15:13 4594

Fra +4% til -2%. Oppgangen er skjør og mange ser tydeligvis ikke noen stor oppside siden de så villig selger.
dr. Stockman
28.08.2018 kl 15:21 4570

Har gått mye på kort tid, og tidligere høyestenotering faller sammen med det runde tall 50 og gjør det ekstra vanskelig å passere. At trenden er positiv er uansett ganske tydelig. Og så skal vi jo ikke glemme at aksjen faktisk også ble omsatt på 34 kr etter presentasjon og kvartalsresultat.
Redigert 28.08.2018 kl 15:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.08.2018 kl 15:31 4527

slapp av , slapp av - det går opp igjen før det stenger
dr. Stockman
28.08.2018 kl 15:46 4479

Ja, tåka kan jo lette før den tid. For øvrig pussig at min hovedinvestering NANO steg mye nøyaktig samtidig som PHO falt tilbake. Spørs om det ikke har vært litt reallokering her. Når ksant skal sies har jeg selv lekt med tanken på realisere PHO rundt 50, men har litt for stor tro på at den skal videre.
Slettet bruker
28.08.2018 kl 15:53 4453

Computum

Du skuffer meg.
Jeg trodde virkelig du hadde mer greie på hvordan aksjer oppfører seg enn det du lirer av deg over her.
Ingen aksjer går opp hver eneste dag hele tiden, eller hver dag hele året, og PHO har vært overkjøpt i flere uker nå.

I tidligere tider, inntil begynnelsen av juni i år, så har PHO-aksjen nesten alltid snudd ned etter oppgang til 70-72 i RSI-14 chartet.
Den siste tiden har RSI14 ligget helt oppe på 84 flere ganger, og det var bare snakk om tid før det måtte komme en pullbakk før ny sats oppover.
Computum
28.08.2018 kl 16:39 4372

Konstaterer bare det jeg ser. Jeg vet selvfølgelig at ingen aksjer går opp hver dag og er svært fornøyd med denne høsten i PHO.
Og "Kanskje er det mer i gjære", som Postgirobygget synger.
Slettet bruker
28.08.2018 kl 16:49 4348

He-he..
Synspunkt
28.08.2018 kl 17:39 4252

Investtech anbefaler i dag kjøp av aksjer i Photocure og Norwegian Finans Holding.

- Photocure brøt opp gjennom taket i den stigende trendkanalen på mellomlang sikt tidlig i august, og signaliserte med dette enda sterkere stigningstakt. Videre oppgang indikeres. Volumbalansen er positiv, og det kortsiktige momentumet i aksjen er sterkt positivt, med RSI over 70. Det indikerer økende optimisme hos investorene og videre kursoppgang. Photocure viser foreløpig ingen motstand over dagens kurs i Investtechs mellomlange kursdiagram, mens det ved reaksjoner tilbake er støtte ved cirka 32,00 kroner. Aksjen svinger med over 21 prosent på månedsbasis, så volatilitetsrisikoen er høy. Aksjen er positiv på innsidehandler. Vurdering: Kjøpskandidat, skriver Investtech.

- Norwegian Finans Holding har brutt opp gjennom taket i den stigende trendkanalen på mellomlang sikt. Statistisk har aksjer som har brutt opp fra stigende trendkanaler, gitt en annualisert meravkastning på 14,7 prosent på mellomlang sikt. Aksjen er i all-time-high, så det er ingen motstand over dagens kurs, mens det er støtte ved 105 kroner. Positiv volumbalanse og sterkt positivt momentum styrker aksjen ytterligere. Videre oppgang for Norwegian Finans Holding indikeres. Vurdering: Kjøpskandidat, avslutter Investtech.
Synspunkt
28.08.2018 kl 17:39 4251

Investtech anbefaler i dag kjøp av aksjer i Photocure og Norwegian Finans Holding.

- Photocure brøt opp gjennom taket i den stigende trendkanalen på mellomlang sikt tidlig i august, og signaliserte med dette enda sterkere stigningstakt. Videre oppgang indikeres. Volumbalansen er positiv, og det kortsiktige momentumet i aksjen er sterkt positivt, med RSI over 70. Det indikerer økende optimisme hos investorene og videre kursoppgang. Photocure viser foreløpig ingen motstand over dagens kurs i Investtechs mellomlange kursdiagram, mens det ved reaksjoner tilbake er støtte ved cirka 32,00 kroner. Aksjen svinger med over 21 prosent på månedsbasis, så volatilitetsrisikoen er høy. Aksjen er positiv på innsidehandler. Vurdering: Kjøpskandidat, skriver Investtech.

- Norwegian Finans Holding har brutt opp gjennom taket i den stigende trendkanalen på mellomlang sikt. Statistisk har aksjer som har brutt opp fra stigende trendkanaler, gitt en annualisert meravkastning på 14,7 prosent på mellomlang sikt. Aksjen er i all-time-high, så det er ingen motstand over dagens kurs, mens det er støtte ved 105 kroner. Positiv volumbalanse og sterkt positivt momentum styrker aksjen ytterligere. Videre oppgang for Norwegian Finans Holding indikeres. Vurdering: Kjøpskandidat, avslutter Investtech.
Synspunkt
28.08.2018 kl 17:45 4241

Investtech anbefaler i dag kjøp av aksjer i Photocure og Norwegian Finans Holding.

- Photocure brøt opp gjennom taket i den stigende trendkanalen på mellomlang sikt tidlig i august, og signaliserte med dette enda sterkere stigningstakt. Videre oppgang indikeres. Volumbalansen er positiv, og det kortsiktige momentumet i aksjen er sterkt positivt, med RSI over 70. Det indikerer økende optimisme hos investorene og videre kursoppgang. Photocure viser foreløpig ingen motstand over dagens kurs i Investtechs mellomlange kursdiagram, mens det ved reaksjoner tilbake er støtte ved cirka 32,00 kroner. Aksjen svinger med over 21 prosent på månedsbasis, så volatilitetsrisikoen er høy. Aksjen er positiv på innsidehandler. Vurdering: Kjøpskandidat, skriver Investtech.

- Norwegian Finans Holding har brutt opp gjennom taket i den stigende trendkanalen på mellomlang sikt. Statistisk har aksjer som har brutt opp fra stigende trendkanaler, gitt en annualisert meravkastning på 14,7 prosent på mellomlang sikt. Aksjen er i all-time-high, så det er ingen motstand over dagens kurs, mens det er støtte ved 105 kroner. Positiv volumbalanse og sterkt positivt momentum styrker aksjen ytterligere. Videre oppgang for Norwegian Finans Holding indikeres. Vurdering: Kjøpskandidat, avslutter Investtech.
Sappish
29.08.2018 kl 07:24 4041

Da kan vi registrere at Simply Wall St. har øket «kursmålet» til kr 136,-.
Redigert 29.08.2018 kl 07:26 Du må logge inn for å svare
NilsAB
29.08.2018 kl 13:14 3813

Ny podcast fra Radforsk kommer i dag

https://mobile.twitter.com/radforsk
Computum
29.08.2018 kl 17:36 3647

Ser fram til at vi får tilsvarende kursmål fra mer seriøse analyser.
hvasa
29.08.2018 kl 18:15 3544

Er jo det samme mønsteret hver dag i denne aksjen i det siste. Den stiger fra start, men fra ca 14.00 - 15.00 begynner nedsalget ut dagen. Er tydeligvis en stor aktør som enten selger seg ned eller helt ut. Får håpe vedkommende snart er ferdig.
SørenE
29.08.2018 kl 18:35 3507

Hej Norge

NielsAB: har lyttet til Podkast tak for link -- som forventet guld standart produkt som lovprises til skyerne !! -- den største overraskelse var nok beskeden fra Dahl som informerede om pr. mail at de har søgt flere forskellige patenter som har relation til Hexvix/Cysveiw brugsområder særdeles spændende at vi har med et produkt der også dræber kræftceller og har stor terapeutisk effekt :-) -- om de har søgt om forlængelse af eksisterende patenter blev jeg ikke helt klog på !
Desuden er der ingen der ser en trussel fra kopivarer grundet BlueScope kombineret med Cysveiw, -- og eksklusiv patent udløber først i 2021

Kvindemennesket i indslaget er umulig at forstå, mumler i skæget -- måske skulle jeg tage et norsk kursus he he -- hvad betyder øøøhhhhhhmmmmm, det er et ord hun bruger meget :-)??

Dansken
Endnu mere super optimist :-)
Redigert 29.08.2018 kl 18:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.08.2018 kl 18:41 3487

Hvorvidt en analyse er seriøs eller useriøs kommer vel mye an på øyet som ser.
Var vel Norne om jeg ikke husker feil som kom med 48 kroner og i mine øyne er den mer useriøs eller Simply sin, men som sagt, øyet som ser.
Det beste er nok å foreta sin egen analyse før en investerer i noe som helst.
Computum
29.08.2018 kl 22:58 3376

SørenE
Jeg er helt enig med deg. At de ikke kan finne en bedre programleder! Hun snakker utydelig og virker svært uproffesjonell.
Men Einarson er klar og tydelig og en fornøyelse å høre på.
Odin13
29.08.2018 kl 23:11 3345

Hadde hun bare klart å la intervjuobjektene og Einarsson få prate uten å avbryte dem for å fullføre setningene deres,og sitte stille uten å mumle i bakgrunnen med "ja.. mmmhmm"
ITinvest
30.08.2018 kl 16:28 3118

vi er på full vei mot kursmålet, yeeeeeeees