Hvem vil være med på børsfest?

focuss
PHO 21.08.2018 kl 19:34 24961

De som tviler på Photocure som børsvinner hører ikke hjemme her. Kursmål hinsides over dagens kurs.
Redigert 21.01.2021 kl 08:07 Du må logge inn for å svare
Panis
21.08.2018 kl 22:50 8501

Jeg stolte på Merlin frem til han la ut mange innlegg en sen natt om hvilket selskap man skulle satse på og hvorfor.
Jeg valgte ikke å følge de tipsene og har tjent på det pr. idag, men ting snur jo fort på børsen så man vet jo aldri....
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Durable
21.08.2018 kl 23:33 8398

Jeg drømmer hverken om rød Ferrari eller ting i den «duren», men blir gjerne med på PHO-fest likevel. ;-)

Mine håp og drømmer dreier seg derimot om økonomisk trygghet og uavhengighet. Mulighet til å kunne trappe ned når JEG vil. Mulighet til å kunne reise mer, ta mer fri, tilbringe mer tid med barna osv., når JEG vil.

Hvis PHO passerer tusenlappen vil jeg få mulighet til å oppnå mye av dette.

Noen vil kanskje kalle det en form for grådighet, hva vet vel jeg.
Jeg ser det overhodet ikke slik. Disse tingene er derimot det som driver meg, holder meg gående som investor og hjelper meg til å være fokusert og utholdende nok til at jeg forhåpentligvis vil nå mine mål.

Hvis dette kan gjøres samtidig som man er med og bidrar til å utvikle livreddende og livsforlengende medisin, så er jo det bare helt fantastisk.
En lukrativ investering? Som samtidig tjener et supert formål? :-) Vinn-vinn!
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Legoland
21.08.2018 kl 23:38 8387

bravi,
det faar bli HS avgjörelse til hvilken kurs de vil selge aksjene sine. Ikke 10gangen, men 6gangen.
Tror det skal bli vanskelig aa skrape sammen 90% av alle aksjene til den prisen. Vi andre faar vente paa Q3 i november.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
22.08.2018 kl 00:00 8407

"Mine håp og drømmer dreier seg derimot om økonomisk trygghet og uavhengighet. Mulighet til å kunne trappe ned når JEG vil. Mulighet til å kunne reise mer, ta mer fri, tilbringe mer tid med barna osv., når JEG vil."

Folk har selvsagt forskjellige behov. Selv valgte jeg å "pensjonere" meg i år 2000 etter suksess i Opticom, og har aldri angret på det selv om det holdt hardt da jeg senere gikk på en smell på 35 mill i CRU. De siste årene har imidlertid vært "outstanding" og med langt større diversifisering denne gangen vil neppe historien gjenta seg.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
22.08.2018 kl 00:02 8396

Bravi
Ikke uenig i at dersom det hadde kommet et bud på kr 250-300,- i dag, så ville trolig majoriteten av aksjonærer sagt jatakk og solgt sine aksjer. Men det skyldes at mange fortsatt ikke har skjønt hvilke enormt potensiale som ligger i PHO.
Jeg tror at dersom selskapet overlever Q3 18 og Q4 18 så vil aksjonærene også innse hva som i realiteten holder på og skje og trolig få økende tro på at kursen kan passere kr 500,- og etterhvert nærme seg kr 1000,- +++. Og når der skjer så vil aksjonærenes vilje til å la seg avspise med et bud på kr 250-300,- avta raskere og raskere.

Så, ja, et bud på 250-300,- før Q3 18 vil trolig få bred oppslutning. Men dess lenger en potensiell oppkjøper venter etter Q3 dess dypere må han grave i lommene for å få aksept hos aksjonærene.

Jeg tror styret ville gjort lurt i å stadfeste at ved et eventuelt bud på PHO, så vil det bli satt ned en ekstern gruppe for å vurdere verdien på PHO og at en anbefaling fra styret ville bli basert på den verdivurdering en slik gruppe kom frem til. På den måten vil man ivareta aksjonærene sin interesse.

Personlig krysser jeg firngrene og håper at det blir lenge til der blir aktuelt med oppkjøp. Men jeg er realist og skjønner at det finnes mange haier der ute som ønsker å fravriste oss småaksjonærer våre verdier,
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
rockpus
22.08.2018 kl 00:26 8355

Londonmannen

Nå prediker du like skråsikkert om PHO som du tidligere gjorde om Nano..Er ikke Nano like sikkert lenger?
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.08.2018 kl 01:05 8313

Det er vel ikke alle som får være med på festen. De som ikke har NANO aksjer mente jeg.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
One-Hundred
22.08.2018 kl 04:15 8194

Greit at dykk har vorspeil i PHO men fest, nachspiel og alt anna blir nok hos oss i PCIB ;-))
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.08.2018 kl 06:29 8129

Burde vel kanskje ligge unna. Var med på NOR opp i himmelen,men så-----uff
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
22.08.2018 kl 07:08 8067

Jeg har pr i dag 85% av midlene mine i PHO og det skyldes nok at jeg tilbake i juni 2018 vurderte PHO til å være et bedre alternativ enn NANO på det tidspunktet. Ser vi på kursutviklingen siden 11 juni, den dagen da jeg gikk inn i PHO første gang, så har altså PHO hatt en oppgang på 49,17% mens NANO gjennom den samme perioden har hatt en oppgang på 22,9%. Så hittil viser kursutviklingen at jeg gjorde en korrekt vurdering, gitt at vi er i aksjemarkedet for å tjene mest mulig penger.

Men det sier ikke dermed at jeg har mistet troen på NANO. Men ut fra mine vurderinger står vi i caset PHO midt i et taktskifte der salget av flexiscope er i ferd med å ta fullstendig av i USA. Dette skyldes flere faktorer men det faktum at PHO etter en vellykket Fase III studie har fått adgang til surveillance markedet som er et betydelig større marked enn det de hittil har hatt, det at selskapet har fått på plass en forbedret refusjonsordning med virkning fra 1 jan 2019, skjer på bakgrunn at selskapet har et produkt som allerede er godkjent av FDA. I tillegg ser vi nå at behandlere og pasienter anbefaler BLC forteler meg at oppsiden i PHO er overveldende stor. Og oppturen vil skje rimelig raskt og den vil bli brutal det kommende året.

NANO ble dessverre vandrende i stillebeltet etter det fatale salget til JD og det var først våren 2018, med avgangen til Costa at det syntes som at selskapet på ny ville få vind i seilene. Og ting er blitt betydelig bedre i NANO og alt ligger til rette for at NANO også bli en gedigen suksess på OSE. Men etter min vurdering så vil den oppturen komme noe senere enn det vi ser skje i PHO. Det er fullt mulig at jeg tar feil og i så tilfelle blir fortjenesten min på den oppturen langt mindre enn det den kunne blitt ved å sitte stille. Men det er da grenser for hvor mye frustrasjon en investor skal tåle. Og ja, jeg ble frustrert utover vinteren våren 2018.

Men forskjellen på meg og en del andre skribenter her på HO er at jeg fokuserer primært på selskaper jeg er tungt inne i. Jeg har utallige ganger gitt uttrykk for at jeg ikke har tro på at våre skriblerier her på HO har makt til å påvirke kursutviklingen. Da er det naturlig at man skriver om selskaper man har hovedfokus på og mener skal gå svært godt. Jeg har ikke behov for å skrive om selskaper jeg har forlatt. Til det har jeg for stor respekt for dem som fortsatt sitter og fortsatt har troen. For uten at vi har noen som tror og noen som tror mindre/ikke tror, så ville der ikke vært grunnlag for et aksjemarked.

Verre er det ikke. Gi NANO tid så kommer nok oppturen. Men personlig anser jeg for tiden PHO som mest potent av de to i det korte bildet. At mange er uenig i meg om det, det kan jeg leve med. Men fakta taler for seg selv; fra og med 11 juni til og med i går steg NANO 22,9% mens PHO steg 49,7%. Valg i aksjemarkedet må den enkelte gjøre og stå for. Jeg gjør det for min egen del og jeg tvinger ingen til å følge meg, men gjør de det, så er det meg uvedkommende.

Ha en god børsdag!
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
22.08.2018 kl 09:37 6391

Sett i lys av børsens natur så har nok PHO en del fordeler på sin side sammenlignet med NANO. Nye salgstall ved hvert kvartal er nok bedre egnet til å holde interessen og optimismen oppe enn årlige oppdateringer på fremdriften. At PHO fortsatt har en beskjeden markedsverdi er nok også noe som gjør at man tenker at potensialet blir desto større. Samtidig vil selvsagt aksjen være sårbar for skuffelse hvis fremdriften i salg skulle stoppe opp et kvartal.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
focuss
22.08.2018 kl 10:00 6350

Som beskrevet tidligere tror jeg kursutviklingen i PHO vil komme i store sprang. Synes aksjen oppfører seg svært sterkt etter å ha gjennomført sitt første kvantesprang fra ca 27 til ca 45. Den er sterk nok til å bygge et solid fundament rundt sitt nye nivå som viser at oppgangen er basert på styrke. Det første kvantespranget utgjør en verdiøkning på 66% og jeg tror vi kan forvente mange slike sprang fremover Dersom neste kvantesprang er med samme styrke vil neste gulv bygges på ca 72. Energi til disse sprangene må selvfølgelig støttes av at ny informasjon gir grunnlag for det.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
focuss
22.08.2018 kl 10:11 6310

Dr. S
Både du og jeg er eksempler på at penger flyttes fra Nano til PHO og der er det mye penger å ta av. Jeg registrerer at stadig flere ser fornuften i det og vi har nok ikke sett den siste pengeflyttingen enda. Det er mye å ta av i Nano. Kommer for øvrig ikke bare fra Nano men fra hele røkla pluss nye penger. Heldigvis for meg så jeg tidlig at Nano la feil kurs og kom meg helt ut. Så får jeg kanskje vurdere Nano neste år på disse tider. Når PHO også kom med sitt Fase 3 studiet så ble valget enkelt.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.08.2018 kl 10:18 6243

PHO-caset er i grunnen ganske enkelt.
Vi som følger med i kulissene vet at utplassering av scope i hvert fall er sterkt stigende, og i beste fall dramatisk stigende.
Med denne kunnskapen er det lett å ha et avslappet forhold til sin investering i PHO.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
focuss
22.08.2018 kl 10:20 6211

Hver krone verdinedgang i Nano tilsvarer 2,5 kroner verdiøkning i PHO
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
focuss
22.08.2018 kl 10:22 6110

OK
Og det enkle er ofte det beste.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
22.08.2018 kl 10:22 6039

focuss
At PHO utgjør en stadig større del av min portefølje skyldes kursutviklingen. Jeg har aldri solgt en NANO-aksje, men økte tvertimot i april et par dager før fallet startet for alvor. Brukte da et tilsvarende beløp på flere PHO-aksjer - som kom i tillegg til hovedposisjonen som jeg kjøpte til 22 kr. I etterpåklokskapens lys skulle jeg latt hele april-potten gått til PHO, men er uansett godt fornøyd med avkastningen jeg har fått i PHO. I samme tidsrom har verdien av aksjene jeg har i "mitt" unoterte selskap økt min aksjeformue 15 ganger så mye som PHO, så noen krise er det ikke uansett.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
focuss
22.08.2018 kl 10:30 5997

Dr.S
Når Nano kom trekkende med seamless design var dett kroken på døra. Til og med Einarsson visste ikke hva som lå i begrepet men trodde at vi kunne inkludere allerede behandlede 45 pasienter. Men neida, 45 flere pasienter til totalt 130. Ikke nok med det , men også trangere inklusjonskriterier. Ikke rart de fikk budsjettproblemer. Joda nå vet vi hva som ligger i seamless design, men nanos informasjonspolitikk var ikke til hjelp med å forstå det.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.08.2018 kl 10:34 5951

Blir spennende å se hvor mange dager til de klarer å holde den under 50, ikke mange tror jeg.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
22.08.2018 kl 10:59 5893

Må si jeg ikke er så bekymret for når den passerer 50,- eller 100,- for den saks skyld. Så lenge salget i USA fortsetter med uforminsket styrke og viser akselererende tempo, så vil kursen passere både 50 og 100, høyst sannsynlig i løpet av høsten. 50 tallet er nok lagt bak oss før Q3 presenteres og jeg vil slett ikke ramle av stolen om 100 passeres før julen ringes inn. For ut fra de signalene vi får fra salgsutviklingen i USA så langt i Q3, så er det mye som tyder på at styreformannen har sine uttalelser fra juni 2018 i behold og at utviklingen vil bli bekreftet med tall på Q3. Det vil i så tilfelle være en gedigen manifestasjon om at gjennombruddet i USA er et faktum. Jeg vil gjerne se den investor som får med seg dette som ikke får lyst til å ha seg noen aksjer i PHO. Og da mener jeg kr 100,- for PHO fortsatt vil være meget rimelig.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
liang
22.08.2018 kl 11:23 5870

Nylig var det på nyhetene en historie om en som fikk beskjed av fastlegen om at han ikke hadde hudkreft men vedkommende fikk føflekken fjernet privat og det viste seg i ettertid at det var kreft.
Sammenligner en denne historien med blålys teknologien til PHO som har en stor %-andel oppdagede kreft i blærekreft som ikke blir oppdaget med kun hvittlys og enda større %-andel i den farlige kreftformen hvor tideligdeteksjon er helt avgjørende for utfallet så bør alle våkne opp som er i denne prosessen.

Dersom det i ettertid viser seg at der har vært klandreverdige forhold i innføringsprosessen som har medført forsinkelser av innføringen av blålys-teknologien i US så vil dette dersom mediane i US får kjennskap til slike forhold ikke føre med seg noen god reklame for de det gjelder.

I verste fall kan det bli etterforskning og tiltale dersom grove forhold avdekkes.

Så her står valget mellom fengsel og avlivning eller lyn-innføring av blålyset :))

Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
JosefK
22.08.2018 kl 12:08 5797


Noe han har til felles med hestdal.

Doh...
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
JackN
22.08.2018 kl 12:16 5778

Er all in, og regner med en rask,oppgang .
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
JackN
22.08.2018 kl 12:17 5790

Er all in, og regner med en rask,oppgang .
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Jadaok
22.08.2018 kl 12:23 5778

Londonmannen skriver: . "For ut fra de signalene vi får fra salgsutviklingen i USA så langt i Q3, så er det mye som tyder på at styreformannen har sine uttalelser fra juni 2018 i behold og at utviklingen vil bli bekreftet med tall på Q3"

Hvilke signaler har vi fått? Hvis det var det at Dahl pratet om at juli hadde startet bra på 2q presentasjonen, så gjaldt det Europa, ikke USA.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.08.2018 kl 12:56 5718

Rent bortsett fra at flere og flere nordmenn, og etterhvert amerikanere vil oppdage Photocure sakte men sikkert, så har vi minst 2 triggere som kan komme innen Q3:

- Ny CEO, og vi aner vel at det vil bli stilt store krav til den nye sjefen i Photocure, jeg tipper rundt 10-15 oktober.
- Omvendt Profit Warning etter at inneværende kvartal er avsluttet, jeg tipper i siste halvdel av oktober.

Siden det er så få aksjer i PHO tror jeg at ny CEO som svarer til forventningene, og det er det ingen grunn til å tvile på, så tror jeg aksjen vil gå 10-15% nordover på nyheten.
Omvendt PW, litt avhengig av innholdet, så tror jeg aksjen vil hoppe 30-50%.

Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Computum
22.08.2018 kl 13:10 5691

Jøss. Her er det en som er god med prosenter :-)
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.08.2018 kl 13:10 5702

Oslo, Norway, 26 June 2018: Photocure ASA (OSE: PHO), announces today that President and Chief Executive Officer, Kjetil Hestdal, will step down effective 1 July 2018 as the company is entering a new growth phase with focus on global commercial development. The Board of Directors has initiated a search for his replacement and Chief Financial Officer Erik Dahl is appointed as interim CEO. Mr. Hestdal will be available to the company until 30 December 2018.

"Photocure has developed a leading position in the field of bladder cancer and is entering a period of accelerated growth, especially in the important U.S. market, were we have a strong commercial focus to leverage on the opportunities arising from the company's unique technology, products and excellent clinical results. Kjetil has been instrumental in developing the company to this stage with ambitions to become a leading bladder cancer company and we have jointly agreed that the time is right for a commercially experienced CEO to lead the company's next growth phase. I have enjoyed working with Kjetil and greatly appreciates his contributions to the company over two decades. We wish him all the best in his future endeavors", says Jan H. Egberts, Chairperson of the Board.

"As Photocure is entering a phase with vast growth opportunities and an ambition to expand the global commercial footprint, the timing is right to inform all stakeholders that I will not lead Photocure in the company's next era. I am proud of having been part of a company that has helped tens of thousands of bladder cancer patients in fighting their disease. Photocure is a great company with excellent people, world leading technology and products, and is perfectly positioned to be a true industry leader within the field of bladder cancer", says Kjetil Hestdal.

For further information, please contact:



Photocure

Jan Egberts


Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
focuss
22.08.2018 kl 13:31 5662

De fleste her er vel stødige i engelsk, men likevel:

"entering a period of accelerated growth" = går inn i en periode med akselererende vekst

"Photocure is entering a phase with vast growth opportunities" = Photocure går inn i en fase med enorme vekst muligheter.

Hilsen Jan H Egberts.
Styreformann

Dette er nå guidingen til markedet.



Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Computum
22.08.2018 kl 13:35 5643

Hadde jeg virkelig trodd på focuss' spenstige kursmål ville jeg selvfølgelig satset alt jeg kunne skrape sammen på denne aksjen. Og det regner jeg med andre ville gjort også. Men det kan ikke være så mange som tror, sålenge selgerne dominerer ordreboka. (Men tiltross for dette så holder kursen foreløpig stand.)
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Computum
22.08.2018 kl 13:38 5634

Focuss
Ikke Jan Egberts, men Kjetil Hestdal er det som sier dette.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Jadaok
22.08.2018 kl 13:42 5620

Nettopp. Men intet om at flexiscop salget har begynt å ta av. Guidingen er 20-25 mill dollars i 2020 for USA. Det er den som gjelder. Forøvrig er det helt utenkelig med en kurs på 1000-2000. Hvis salget tar av i USA, så VIL det bli generisk konkurranse. Prisen på cysview må da settes ned. Derimot vil en kurs rundt 2-400 kr være mulig. Å tro på kurs 1900 kan ingen riktig tro på. De har jo ingen andre produkter i pipelinen. Kun cysview med utgående patent.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.08.2018 kl 13:51 5591

Computum

Det er jo nettopp skepsisen til dette selskapet og den begredelige historikken gjennom 18 år på børs som gjør at markedet er så forsiktig, og at relativt få går inn i materien og ser på `Nye PHO`, men dette er høyst sannsynlig av kortvarig karakter.

Personlig mener jeg at en fair prising av selskapet med de muligheter vi ser her nå ville vært et sted mellom 2 og 2,5 mrd, men der er vi nok ikke før i slutten av året og inngangen til 2019.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
focuss
22.08.2018 kl 13:54 5581

Dette sier Egberts

Photocure has developed a leading position in the field of bladder cancer and is entering a period of accelerated growth, especially in the important U.S. market, were we have a strong commercial focus to leverage on the opportunities arising from the company's unique technology, products and excellent clinical results. Kjetil has been instrumental in developing the company to this stage with ambitions to become a leading bladder cancer company and we have jointly agreed that the time is right for a commercially experienced CEO to lead the company's next growth phase. I have enjoyed working with Kjetil and greatly appreciates his contributions to the company over two decades. We wish him all the best in his future endeavors", says Jan H. Egberts, Chairperson of the Board.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
focuss
22.08.2018 kl 13:58 5562

Jadok
Noen synes det er vanskelig å tro på kurs 1900, men knapt noen synes det er vanskelig å tro på markedsandel på 20%
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.08.2018 kl 14:03 5552

Jodaok

Hvis du har lest hva snøffelen sier om patentsituasjonen, og han har nok betydelig mer kompetanse innenfor denne sektoren enn noen av oss, og dessuten sitter han så vidt jeg har forstått, med bare 7% av kapitalen sin i PHO og 93% i PCIB.
Man kan derfor heller ikke beskylde ham for å være særlig subjektiv.
7% i PHO og 93% i PCIB skulle tilsi at han uansett ikke kan blir rik på PHO-aksjene sine, og konsentrerer seg nesten fullt og helt på PCIB.
________________________________________________________________________________________________

Snøffelen
12.08.2018 kl 16:14

Skal en konkurrent ta i bruk HAL når patentet utløper så må de dokumentere at deres HAL-formulering i kombinasjon med deres scop gir den samme kliniske nytten, mao et klinisk studie. Dette har vært spurt om ved flere anledninger, og Hestdal har vært svært klar på det.
Derfor er kombinasjonen drug product og medical device så bra for Photocure i surveliance-markedet, men jeg vil også gjelder for rigid scop.
Mao så en konkurrent først bestemme seg for å satse, og det gjøres selvsagt ikke før man vet at Cysview er en milliardbutikk. Tviler på at noen er på den ballen før etter 2020. Deretter må de kjøre klinisk studie for å vise at deres produkt med deres medical device (scop) gir ønsket resultat, og få godkjent sin ANDA. Det går jo fort noen år der også.
Cysview er dessuten et aseptisk produsert så det er selvsagt også et vesentlig hinder for en generika-produsent sammenlignet med feks en pille, eller noe som er sterilt produsert for den saks skyld.
Så om Cysview går til himmels så tror jeg likevel ikke vi får noen konkurrenter før tidligst 2023-24, tidligst.
Og etter det skal altså konkurrentene ta opp kampen mot et etablert merkevare som Cysview med Karl Storz flexiscop i så fall vil være.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Jadaok
22.08.2018 kl 14:14 5530

Fra nyhetene til Pho: Bladder cancer is one of the most expensive cancers to manage, accounting for approximately $3.7 billion in direct costs each year.

Dette gjelder i USA.

Hvis Cysview skal brukes i alle behandlinger og oppfølginger, og prisen per enhet er 1000 dollar. Da blir utgiftene til kun å sjekke blæra for svulster over 1 billion dollars, og da kun for medisinen, ikke personalutgifter m.m. Dette sier meg for det første, prisen per enhet cysview vil aldri kunne forsvares og tolereres av de amerikanske myndighetene over tid. For det andre, dersom de amerikanske myndighetene ikke kan påvirke prisen (noe de helt sikkert kan) så vil det komme konkurranse, og ja kanskje ikke før i 2024. Ingen kan regne hjem selskapsverdien til phothocure med 1000 dollars per enhet. Hvis suksess, så vil den prisen måtte gå ned.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
focuss
22.08.2018 kl 14:21 5518

Computum
Mange flere tror på PHO i dag en for et år siden. Flere tror også mer på PHO i dag enn for en måned siden. Om et par måneder så vil det nok være enda mange flere som tror på PHO. Ingen selger alt de har for å kjøpe aksjer. Ikke om oppsiden er 100% eller om den er mange tusen prosent. Folk er ikke slik skrudd sammen. Garantier deles ikke ut for noen av prosentene.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
focuss
22.08.2018 kl 14:24 5508

Jadok
Du har åpenbart ikke fått med deg at det er dokumentert at BLC Cysview gir samfunnsøkonomisk besparelse. Les deg opp.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Jadaok
22.08.2018 kl 14:39 5475

Jo, da. Men hva kan myndighetene finne på når patenttiden er ute??? Det er jo Texas i USA med Trump bak ratet. Kan myndighetene nekte refusjon hvis ikke Pho går med på senke prisen? Et retorisk spørsmål. Refusjon falt bort i Frankrike. Rart, dersom det er samfunnsøkonomisk besparende. Poenget er at ingen skeptisk investor/farmaselskap bør regne potensialet til Cycview med 1000 dollars per enhet på en utgående patent. kurs 1900 er dream on!
Redigert 21.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare