,,,,,,- AUF nekter Trond Giske å komme på landsmøtet

Slettet bruker
AP 21.08.2018 kl 22:03 1307

Bok om AP#metoo på vei fra VG journalister.

Trond Giske er ikke velkommen ved AUFs landsmøte i høst og kan ikke vente seg en invitasjon, skriver Dagbladet.

Dermed bryter AUF med ungdomspartiets etablerte sedvane om å invitere tidligere AUF-ledere til landsmøtene, skriver avisen.

AUF-Hussaini: - Ikke naturlig at han deltar
AUF nekter Giske å komme på landsmøtet
Som første tidligere AUF-leder blir Trond Giske utestengt fra et AUF-landsmøte. Mani Hussaini avviser at saken handler om sosiale sanksjoner.

https://www.dagbladet.no/nyheter/auf-nekter-giske-a-komme-pa-landsmotet/70124127




Slettet bruker
21.08.2018 kl 22:26 1291

"Alle skal med"....
Falskheten fortsetter.
Slettet bruker
21.08.2018 kl 22:32 1283

HADJI TADJIK jusstunge rysting av kollega Giske står som livstidsdom uten arbeidstillatelse som før inntil evt hun gir tillatllse offentlig tilstrekkelig for benådning og MANI HUSSAINI følger opp. Inntil den tid er Giske underkastet en lusen rolle. Hadji Tadjik og Mani Hussaini ruler. Jussrystedolk sitter i ryggmargen.
Jeg er redd den jussrystete forhådsdom fra HADJI TADJIK ikke forsvinner så lenge hun er ENE OG alene er JONAS nestformann, jonas som liksom er "sjefen" hun trasset og KNUSTE GISKE vet dere. lol
polemiker
22.08.2018 kl 00:40 1260

Giske ligger nok dårlig an. Han er vel nå ettertrykkelig bevist å ikke være homofil. Ikke er han muslim, transseksuell eller en overvektig kvinne. Det holder ikke lengere at han er gift og fått barn med en mørkhudet kvinne.

Dessuten var han litt kjapt ute med å gi FULL støtte til forslaget om asylinnsttramminger fra Sylvi Listhaug. Det hadde sikker ikke noe med disse #metoo anklagene han er blitt utsatt for.
Slettet bruker
22.08.2018 kl 12:12 1220

Rune Øygard er fortsatt medlem i Arbeiderpartiet og stiller på AUF-møtet.
Slettet bruker
22.08.2018 kl 13:25 1207

@Puta1n

Du skriver:
"Rune Øygard er fortsatt medlem i Arbeiderpartiet og stiller på AUF-møtet."

Puta1n, hvorfor lyver du?
Slettet bruker
22.08.2018 kl 14:28 1199

Rune Øygard er fortsatt medlem i Arbeiderpartiet.
Sjekk selv.
Slettet bruker
22.08.2018 kl 15:26 1184

@Puta1n

Denne saken handler om hvem som skal møte på AUF sitt landsmøte. Du hevder at Rune Øygard skal møte på landsmøte. Derfor spør jeg deg om hvorfor du lyver. Kan du ikke svare på hvorfor du lyver og hvorfor du selv mener at du har rett til å lyve? Mener du at du har en moralsk rett til å lyve og hvorfor mener du det? Sorry Puta1n, jeg blir bare så utrolig oppbrakt over løgner og konspirasjoner (til og meg Sotah har gått i konspirasjonsfellen) her inne. Endelig ble vi kvitt Bekte og så popper det opp hundre andre i samme sjanger. Trist!

NB: Ja , jeg vet at Øygard er medlem av Ap, men denne saken handler om hvem som skal møte på AUF sitt landsmøte.
Slettet bruker
22.08.2018 kl 15:56 1178

Inntil jeg har sett bevis tror jeg på Puta1n. Dessverre.
Slettet bruker
22.08.2018 kl 16:40 1164

@777.

Du skriver:
"Inntil jeg har sett bevis tror jeg på Puta1n. Dessverre."

Herregud, er du seriøs? Skal en løgner, en som snakker usant , som fordreier sannhet og virkelighet, slippe å stå til ansvar for sine løgner
fordi vedkommende ikke kan bevise sin løgn? Men GREIT! Da gjør jeg det samme som deg. Da ber jeg dere bevise dette tullet som dere tror på. Du vet, jeg vet, alle her inne vet (til og med Havfruen) at dere lyver, men sett meg på plass. Send meg en link eller dokumentasjon på at Rune Ø skal på landsmøte til AUF. Selvsagt kan du ikke sende meg en slik link, og selvsagt kan du ikke dokumentere dette, fordi du vet at du lyver. Men det er IKKE viktig. Jeg spør heller: Hvilken moralsk rett har du til å spre skitne løgner? Er du meg moralsk overlegen fordi jeg ikke lyver?
Slettet bruker
22.08.2018 kl 16:49 1159

Kannibalismen fortsetter i apeleiren,til stor forlystelse for oss på høyresiden.
Denne oppspisingen av egne vil bare fortsette,til de har en egen politikk å fremføre,ikke som nå der det stort sett går i å kritisere regjeringen.Det er for all del legitimt,men det blir for lettvint.
Gahlstørre driter arbeiderklassen en lang marsj,han skal ha en internasjonal toppjobb.......men han er avslørt.
Jeg tror faktisk giske,kunne vert en bedre leder for apene,men heldigvis synes de ikke det selv.

;=)
artig
22.08.2018 kl 16:53 1158

Som du sier, Giske hadde berget arbeiderpartiet:)
Jeg har også, i alle år spurt hva ap står for.
Venter fortsatt på svar.
Slettet bruker
22.08.2018 kl 17:08 1150

Isak

Når du beskylder Puta1n for å lyve, så må du da å ha bevis for det. Du kan jo ikke bare si sånt helt ut av det blå?
Slettet bruker
22.08.2018 kl 17:25 1144

@777.

Du skriver:

"Når du beskylder Puta1n for å lyve, så må du da å ha bevis for det. Du kan jo ikke bare si sånt helt ut av det blå?"

Jeg beskylder vel ikke han for å lyve? Jeg spør han hvorfor han lyver. Hvorfor han kan tillate seg å være en skitten ekkel liten løgner? Hvilken moralsk rett har han til å snakke usant? Hvor har han fått dette mandatet fra? Hvem har gitt han dette mandatet (andre enn deg). Og selvsagt vil dere gjøre meg til den "slemme" fordi jeg forholder meg til sannhet og til fakta. Denne saken handler om hvilke tidligere ledere av AUF som skal møte på AUF sitt landsmøte. Både du og Puta1n vet at Rune Ø har ALDRI vært leder av AUF. At han ALDRI kommer til å bli det. Det er fakta, men glem fakta. Jeg spør dere om hvorfor dere tror at dere har en moralsk rett til å lyve og være dårlige mennesker ? Og til dette kan du feks svare:" Kjære Isak, jeg kan telle ti på engelsk. Derfor kan jeg tillate meg å lyve samt å være sint på deg."



AUF-ledere:
https://no.wikipedia.org/wiki/Arbeidernes_ungdomsfylking
Redigert 22.08.2018 kl 17:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.08.2018 kl 20:30 1120

Nei Isak, vi kan ikke glemme fakta. Vi må forholde oss til fakta, dessverre.

Jeg har ikke peiling på hverken AUF eller AP, eller hvem som kommer på festene deres, så jeg må bare forholde meg til det dere skriver her, og prøve å finne ut hvem jeg skal tro på. Hvis jeg gidder da, det er egentlig ikke SÅ veldig viktig for meg, hvis jeg skal være helt ærlig...
Slettet bruker
27.08.2018 kl 11:01 1032

@777 og Puta1n

Fakta i denne saken er det vel ingen som bestrider? RØ skal IKKE møte på noen AUF-møter, og ingen har trodd at han skal møte på AUF-møter. Således er det INGEN som bestrider fakta. Det jeg er fascinert av er hvem som har gitt dere mandat til å lyve? Er dere kristne? Er det en "Gud" (Havfruen) som har har pålagt dere å lyve eller henter dere deres oppkonstruerte skitne løgner fra et forvridd sinn? Kan vi ha en prinsipiell debatt som omhandler retten til å lyve? Og ikke bli sur. Jeg ser opp til dere løgnhalser. Dere har både karisma og mot. Det har ikke vi som forholder oss til sannheten. Vi er kjedelige og karakterløse.
Slettet bruker
27.08.2018 kl 11:55 1016

«Det jeg er fascinert av er hvem som har gitt dere mandat til å lyve?»

Hva er det jeg lyver om?

«Det har ikke vi som forholder oss til sannheten. Vi er kjedelige og karakterløse.»

Der er vi uenige, ikke forholder du deg til sannheten, og ikke er du kjedelig. Jeg synes faktisk du er en artig skrue, og håper på flere innlegg fra deg.
Slettet bruker
27.08.2018 kl 12:08 1012

@777

Du skriver:
"ikke forholder du deg til sannheten"

Å? Så RØ skal møte på AUF-møter? Selvsagt skal han IKKE det. Det vet du, det vet jeg , og det vet alle er inne .Jeg er ikke å opptatt av RØ , jeg er mer opptatt av det psykologiske rundt dere patologiske løgnere. Jeg ser faktisk opp til dere.Dere har noe jeg ikke har . Jeg som kun forholder meg til fakta. Mulig jeg er uklar meg jeg er mer opptatt av hvordan dere , rent moralsk sett, kan forsvare å lyve, eller er løgnen et mandat som dere har fått? Av hvem? Havfruen/Q/Sotah?
Slettet bruker
27.08.2018 kl 12:17 1008

Ja se der, når juger du igjen. Jeg vet ingenting om hvem som inviteres på AUF møter.

Du ER en artig skrue du, akkurat en sånn som forumet trenger. ? ?