Rotasjon fra Tank og inn i Tørrlast
Etter 15 års pause fra dette forumet, tenkte jeg å dele litt ideer i disse kjedelige corona tider. Etter mitt syn, står vi nå foran en rotasjon av "shipping penger" vekk fra stortank og inn i tørrlast igjen. Grunnen er enkel, tank ratene er på peak med en usikker fremtid. Jeg tror det går veldig fint, men typiske shipping investorer går inn der ratene har oppside og ønsker ikke å lukke øynene og håper på det beste som man nå til dels må gjøre i stortank.
Så hvorfor tørrlast og Golden Ocean,
Nummer 1: Ratene ble holdt under kunstig press i første kvartal grunnet langt mer uvær relatert nedetid i gruvene i Australia og Brasil. Første kvartal er sesongmessig det svakeste kvartalet, og oppmerksomheten har vært knyttet opp mot corona viruset i Kina som en forklaring. Dette er ikke riktig.
Nummer 2: Vale har i Brasil ikke produsert så lite jernmalm på over 10 år. Som nevnt, sesongmessige værfenomener er grunnen til dette, gruver er sett på som essensiell industri i Brasil (og Australia) og disse er derfor ikke stengt ned. Det forventes derfor en "ketchup-effekt" med jernmalm ut av Brasil i retning Kina fremover, og rapporteres slutninger om disse as we speak, og er en av grunnene til at ratene har gått fra 2,000 per dag til 9,000 per dag siste ukene.
Nummer 3: Apropos Kina og Coronavirus. Kina sender nå landet tilbake på jobb og myndighetene har en mulighet som de alltid tyr til når de skal stimulere økonomien. Nemlig infrastruktur investeringer. Jernmalm er som kjent input til stålindustrien, og jernmalm importen og etterspørselen kommer til å ta seg kraftig opp fremover. Meldes nå daglig om tilgang til kreditt, reduserte renter osv. i Kina som historisk har løftet jernmalm importen og dermed tørrlastratene.
Nummer 4: Det er ikke bare Kina lenger. Europa og USA forventes å ty til infrastruktur investeringer når de har kommet lenger i sin coronavirus situasjon. Jernmalm inn til Europa fra både Australia og Brasil er dermed forventet at skal ta seg opp i andre halvår. For øyeblikket er etterspørselen lik null, som jo gjør at Kineserne kommer til å importere så mye de klarer og så fort som mulig.
Nummer 5: Ordreboken er lav og flere skip er forventet at skal skrapes. Ordreboken er i dag på drøye 8% av totalflåten og vi ser tilnærmet null interesse etter å bestille nye skip. Med BNP vekst forventninger i Kina på opp mot 9-10 prosent i 2021, så skal etterspørselen langt overgå tilbudsveksten på 2% de neste 18 mnd.
Nummer 6: Verdivurdering. Jeg beregner Golden Ocean sin NAV til 72 kroner i dag. Så handler til 50% rabatt. Dette er naturlig mtp det generelle markedsfallet og det faktum at ratene var på 2,000 dollar dagen for Capesize når aksjemarkedet tok seg opp siste mnd.
Nummer 7: Balansen til Golden Ocean holder seg godt. Dog, overlever de ikke mer enn 18 mnd på dagens rater før de må hente egenkapital. Men som nevnt, basert på punktene over. Ser jeg på sjansen for dette som lav.
Nummer 8: Rotasjon. Jeg ser og snakker nå med investorer som alle ser etter det neste som skal doble eller triples innen shipping. Tank og LPG bølgen har de ridd, og de ser nå at tørrlast er der valuation er lavest og oppsiden høyest mtp rateøkninger og ikke minst forventninger i markedet. Kort fortalt, tank har fått all oppmerksomhet de siste 6mnd og tørrlast har blitt glemt.
Så med rate momentum som er der nå og forward rater som tilsier ytterligere 50% økning så kan jeg ikke skjønne hvorfor ikke det skal mye cash inn i tørrlast de neste mnd.
Så hvorfor tørrlast og Golden Ocean,
Nummer 1: Ratene ble holdt under kunstig press i første kvartal grunnet langt mer uvær relatert nedetid i gruvene i Australia og Brasil. Første kvartal er sesongmessig det svakeste kvartalet, og oppmerksomheten har vært knyttet opp mot corona viruset i Kina som en forklaring. Dette er ikke riktig.
Nummer 2: Vale har i Brasil ikke produsert så lite jernmalm på over 10 år. Som nevnt, sesongmessige værfenomener er grunnen til dette, gruver er sett på som essensiell industri i Brasil (og Australia) og disse er derfor ikke stengt ned. Det forventes derfor en "ketchup-effekt" med jernmalm ut av Brasil i retning Kina fremover, og rapporteres slutninger om disse as we speak, og er en av grunnene til at ratene har gått fra 2,000 per dag til 9,000 per dag siste ukene.
Nummer 3: Apropos Kina og Coronavirus. Kina sender nå landet tilbake på jobb og myndighetene har en mulighet som de alltid tyr til når de skal stimulere økonomien. Nemlig infrastruktur investeringer. Jernmalm er som kjent input til stålindustrien, og jernmalm importen og etterspørselen kommer til å ta seg kraftig opp fremover. Meldes nå daglig om tilgang til kreditt, reduserte renter osv. i Kina som historisk har løftet jernmalm importen og dermed tørrlastratene.
Nummer 4: Det er ikke bare Kina lenger. Europa og USA forventes å ty til infrastruktur investeringer når de har kommet lenger i sin coronavirus situasjon. Jernmalm inn til Europa fra både Australia og Brasil er dermed forventet at skal ta seg opp i andre halvår. For øyeblikket er etterspørselen lik null, som jo gjør at Kineserne kommer til å importere så mye de klarer og så fort som mulig.
Nummer 5: Ordreboken er lav og flere skip er forventet at skal skrapes. Ordreboken er i dag på drøye 8% av totalflåten og vi ser tilnærmet null interesse etter å bestille nye skip. Med BNP vekst forventninger i Kina på opp mot 9-10 prosent i 2021, så skal etterspørselen langt overgå tilbudsveksten på 2% de neste 18 mnd.
Nummer 6: Verdivurdering. Jeg beregner Golden Ocean sin NAV til 72 kroner i dag. Så handler til 50% rabatt. Dette er naturlig mtp det generelle markedsfallet og det faktum at ratene var på 2,000 dollar dagen for Capesize når aksjemarkedet tok seg opp siste mnd.
Nummer 7: Balansen til Golden Ocean holder seg godt. Dog, overlever de ikke mer enn 18 mnd på dagens rater før de må hente egenkapital. Men som nevnt, basert på punktene over. Ser jeg på sjansen for dette som lav.
Nummer 8: Rotasjon. Jeg ser og snakker nå med investorer som alle ser etter det neste som skal doble eller triples innen shipping. Tank og LPG bølgen har de ridd, og de ser nå at tørrlast er der valuation er lavest og oppsiden høyest mtp rateøkninger og ikke minst forventninger i markedet. Kort fortalt, tank har fått all oppmerksomhet de siste 6mnd og tørrlast har blitt glemt.
Så med rate momentum som er der nå og forward rater som tilsier ytterligere 50% økning så kan jeg ikke skjønne hvorfor ikke det skal mye cash inn i tørrlast de neste mnd.
Redigert 21.01.2021 kl 08:31
Du må logge inn for å svare
I alle dager.... Baltic Capesize-indeks er ned 20,9 prosent til 3.842 pr dag, ifølge The Baltic Exchange mandag.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
Bennyfyfasan
11.05.2020 kl 12:16
4254
Følger tørrbulk siden det skal være det neste man skal hoppe på ifølge Hannisdahl. Foreløpig ser det ikke lyst ut - nesten utrolig at aksjekursene holder seg såpass.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
KJEPET
11.05.2020 kl 12:21
4233
Kanskje redernes våte drøm snart går i oppfyllelse, nemlig å lov til å BETALE for å frakte varer (ikke bare gå med dundrende underskudd slik de gjør i dag). Det vill vært en stor drøm :-)
Med Vale som er mer opptatt med å trade munnbind enn malm, og at det ikke er behov for mer kull og malm i China, burde det la seg gjøre.
Med Vale som er mer opptatt med å trade munnbind enn malm, og at det ikke er behov for mer kull og malm i China, burde det la seg gjøre.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
Gasman
11.05.2020 kl 12:24
4223
Hvordan er det mulig????
BULK: BALTIC CAPESIZE-INDEKS -20,9% TIL USD 3.842/DAG
Oslo (TDN Direkt): Baltic Capesize-indeks er ned 20,9 prosent til 3.842 pr dag, ifølge The Baltic Exchange mandag.
LK finans@tdn.no Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70
BULK: BALTIC CAPESIZE-INDEKS -20,9% TIL USD 3.842/DAG
Oslo (TDN Direkt): Baltic Capesize-indeks er ned 20,9 prosent til 3.842 pr dag, ifølge The Baltic Exchange mandag.
LK finans@tdn.no Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
Gasman
11.05.2020 kl 12:25
4264
Det var jo forventninger om bedrede rater på fredag. Hannsidahl Twitret også om det. Og så dette!!!
Finnes det en bunn?
Finnes det en bunn?
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
Hannisdahl, som alle andre, kan ikke se inn i fremtiden. At han er "#1 shipping analyst" sier litt om resten. Han er en god kilde til info om rater/priser osv.
Jeg tenker at om man har snitt rundt dagens kurs, så bør det være mulighet for ok gevinst iløpet av noen måneder.
Jeg tenker at om man har snitt rundt dagens kurs, så bør det være mulighet for ok gevinst iløpet av noen måneder.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
Raspeballe
11.05.2020 kl 12:46
4209
Noen som har en forklaring på dette raske fallet?
Er det verdensøkonomien som er svak eller bare kortsiktig støy innen tørrlast?
Er det verdensøkonomien som er svak eller bare kortsiktig støy innen tørrlast?
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
KJEPET
11.05.2020 kl 12:50
4218
Er nok den vanlige korte 12-års støyen :-)
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
11.05.2020 kl 12:54
4214
Solgte meg ut mens jeg fortsatt hadde litt gevinst. Klarer ikke helt å se den store oppsiden på kort sikt her.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
rascal
11.05.2020 kl 13:10
4162
Rotasjonen lar vente på seg. Dette minner mer om "tailspin".
Logikken og analysen til trådstarter virker imidlertid solid og velfundert, så det er vel forhåpentligvis bare et tidsspørsmål før ting løsner.
Logikken og analysen til trådstarter virker imidlertid solid og velfundert, så det er vel forhåpentligvis bare et tidsspørsmål før ting løsner.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
Er Gogl for feige til å sende ut proffitwarning, eller kommer den snart?
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
Raspeballe
11.05.2020 kl 13:43
4068
12 år... er jo verre enn hva Bibelen nevner om 7 gode og 7 dårlige år.
Hva er faren for emisjon i GOGL i 2020 da?
Jeg var selv litt inn og ut av GOGL rundt 2016-2017.
Hadde ikke tålmodighet å være noe long den gangen, og emisjon ble jo det.
Hannisdahl nevner noe om ferie i Asia og en stengt havn i Brazil.
Men er så mye rart i disse dager. Presidenten i Brazil virker å være litt ustabil.
Kina vet man heller ikke helt hva man skal tro om. Men muligens er bunnen her en plass
hvis ikke vi får en bølge nr 2 med Coronavirus.
Hva er faren for emisjon i GOGL i 2020 da?
Jeg var selv litt inn og ut av GOGL rundt 2016-2017.
Hadde ikke tålmodighet å være noe long den gangen, og emisjon ble jo det.
Hannisdahl nevner noe om ferie i Asia og en stengt havn i Brazil.
Men er så mye rart i disse dager. Presidenten i Brazil virker å være litt ustabil.
Kina vet man heller ikke helt hva man skal tro om. Men muligens er bunnen her en plass
hvis ikke vi får en bølge nr 2 med Coronavirus.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
Pilteri
11.05.2020 kl 13:50
4054
20% av veldig lav rate er ikke dramatisk. En må vurdere om det snart løsner f.eks. ved at kina setter igang bygging av infrastruktur. Dette vet vi jo ikke men flere peker på fall i malmlagrene noe som er positivt. Oppgangen i usa fredag bør jo være basert på noe..
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
KJEPET
11.05.2020 kl 13:56
4032
Stengte havner, uvær og ferietid. Slik vil det alltid være i shipping. Problemet er at det er altfor mange båter på vannet. Ikke vanskeligere enn det, men det vil jo ikke rederne snakke om. Alle bestiller båter, men ingen vil at andre skal bestille. Da blir det kaos.
Nå ser det kanskje ut til at et blir et par år med lite nybygg på vannet. Investorene og banker holder igjen på pengene. Men som vi så forrige uke, ble det brått bestilt 1.6M dwt med levering i slutten av 2021. Om vi får flere slike bestillinger fremover, så er den evige dansen i gang igjen.
Nå ser det kanskje ut til at et blir et par år med lite nybygg på vannet. Investorene og banker holder igjen på pengene. Men som vi så forrige uke, ble det brått bestilt 1.6M dwt med levering i slutten av 2021. Om vi får flere slike bestillinger fremover, så er den evige dansen i gang igjen.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
Jeg er bare imponert over kursen til Gogl. All verdens nedgang biter ikke på den - fortsatt 32 kroner uansett hvor mye Baltic faller. Noe sier meg at her begynner det å luftig, og langt ned til grunnfjellet....
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
laser
11.05.2020 kl 18:48
3720
Uro i ratene hadde alle ventet. Korona forsinker alt, men de grunnleggende forholdene ligger. Skipsverdiene holder seg godt. Malmlagrene i Kina synker. India ibstor grad stengt for kullimport. Malmproduksjonen i Brasil reduseres ettersom Vale har damkastrofen i friskt minne og ikke ønsker mer negativ publisitet. Men tiltak vil kreve energi og malm. Det kommer.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
Den normalt mest solide bulk aksjen i statene, star bulk ned 8%, noen cent over årets laveste.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
11.05.2020 kl 19:24
3654
Eagle ned 6-7%. SALT ned 14%. GOGL holder seg bra i forhold til disse. Skulle jeg eksponert meg i tørrlast tror jeg at jeg hadde valgt Eagle eller Salt, men mulig det er greit å holde seg unna. Når de faller så mye på sterk børs tør jeg ikke tenke på hvordan de utvikler seg hvis det blir en ny børskorreksjon. Men frister litt å shorte S&P og gå long bulk. Hvis verdensøkonomien skal gå så bra som S&P priser inn må shipping også komme seg etterhvert.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
Mollen
11.05.2020 kl 19:42
3615
Jeg fatter ikke at kineserne lar malmlagerne gå så lavt. En så strategisk råvare kan man ikke bare la lagerbeholdningene gå nedover på. Hva om der skjer sjokk på tilbudssiden eller andre utfordringer knyttet til levering / logistikk som gjør at leveransene stopper opp ? Det ville være fullstendig katastrofe. Dette vet de. Rebounden kommer. Bare vent.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
11.05.2020 kl 20:18
3560
Da Hannisdahl nedgraderte tank og anbefalte bulk 13. april lå SALT på 26,2. Nå ligger den under 17. Likevel gjentar han kjøp med kursmål 40 i dag.
https://twitter.com/JHannisdahl/status/1259850111326334978
https://twitter.com/JHannisdahl/status/1259850111326334978
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
Kalle Kurtasje
11.05.2020 kl 20:37
3529
Hadde stor tillit til synspunktene fra trådstarter for snart en måned siden. Sammenfalt også med egne forventninger om økte rater utover sommeren.
Solgte derfor det meste jeg hadde i bulk, og det har vist seg fornuftig så langt. Lastet også opp med mye GOGL og noe 2020Bulkers.
Det er har ikke vært like vellykket - enda. Velger å sitte stille i båten.
Solgte derfor det meste jeg hadde i bulk, og det har vist seg fornuftig så langt. Lastet også opp med mye GOGL og noe 2020Bulkers.
Det er har ikke vært like vellykket - enda. Velger å sitte stille i båten.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
Mollen
11.05.2020 kl 20:45
3513
Noen som har estimater for resultat Q1 ? Jeg vil tro vi havner på mellom -15 til -20 cent pr aksje.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
Kinesiske rådgivere revurderer handelsavtalen med USA
https://www.dn.no/utenriks/usa/kina/koronaviruset/global-times-kinesiske-radgivere-revurderer-handelsavtalen-med-usa/2-1-806801
https://www.dn.no/utenriks/usa/kina/koronaviruset/global-times-kinesiske-radgivere-revurderer-handelsavtalen-med-usa/2-1-806801
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
Ny krangling og ny usikkerhet inn i shipping er det vi trenger nå.
Trump: Uaktuelt å endre handelsavtalen med Kina
https://e24.no/internasjonal-oekonomi/i/Qoz2eq/trump-uaktuelt-aa-endre-handelsavtalen-med-kina
Trump: Uaktuelt å endre handelsavtalen med Kina
https://e24.no/internasjonal-oekonomi/i/Qoz2eq/trump-uaktuelt-aa-endre-handelsavtalen-med-kina
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
GOGL'erne må være den mest grinete gjengen på HO. REC-hønsene er tett på!
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
PSI- Investor
12.05.2020 kl 08:44
3147
Det er jo så mye greier rundt den amerikanske presidenten hele tiden, at det at det hele tiden kommer noe, snart er det eneste man kan være sikker på?
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
KJEPET
12.05.2020 kl 08:56
3121
Klarer vi 20-tallet i dag tro?
Bare ned 3% på en blå og fin børs. Sikkert hyggelig emisjonsprat over kaffe og bløtekake på kontoret til Ulrik i dag :-)
Bare ned 3% på en blå og fin børs. Sikkert hyggelig emisjonsprat over kaffe og bløtekake på kontoret til Ulrik i dag :-)
Redigert 20.01.2021 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
Er det mulig, fullstendig havari?
....
BULK: BALTIC CAPESIZE-INDEKS -24,7% TIL USD 2.893/DAG
Oslo (TDN Direkt): Baltic Capesize-indeks er ned 24,7 prosent til 2.893 pr dag, ifølge The Baltic Exchange tirsdag.
LK finans@tdn.no
Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70
....
BULK: BALTIC CAPESIZE-INDEKS -24,7% TIL USD 2.893/DAG
Oslo (TDN Direkt): Baltic Capesize-indeks er ned 24,7 prosent til 2.893 pr dag, ifølge The Baltic Exchange tirsdag.
LK finans@tdn.no
Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 21.01.2021 kl 03:38
Du må logge inn for å svare
Meget god rate.
Flere av us bulk satte nye års bunner i går,
Gogl hadde en bunn 27 mars 26,5kr - fortsatt over 30??
Flere av us bulk satte nye års bunner i går,
Gogl hadde en bunn 27 mars 26,5kr - fortsatt over 30??
Redigert 21.01.2021 kl 03:38
Du må logge inn for å svare
KJEPET
12.05.2020 kl 12:15
3053
Noen dager til så kan rederne betale for å frakte. La oss presse kursen godt ned på 20-tallet nå.
Blir spennende å høre hva Joakim sier nå. Regner ikke med at han er #1 hos Bloomberg særlig lengre, etter stjernesmellen med å anbefale tørrlast.
Blir spennende å høre hva Joakim sier nå. Regner ikke med at han er #1 hos Bloomberg særlig lengre, etter stjernesmellen med å anbefale tørrlast.
Redigert 21.01.2021 kl 03:38
Du må logge inn for å svare
Pilteri
12.05.2020 kl 12:23
3028
Derr var bunnen👌
Redigert 21.01.2021 kl 03:38
Du må logge inn for å svare
Mollen
12.05.2020 kl 12:25
3024
Ufattelig at det i det hele tatt gjøres slutninger på disse ratenivåene... Ser ut som vi må få noen konkurser blant bulkselskapene slik at vi kan få en sanering av hele flåten. Det skal bli spennende å se hvor lenge GOGL holder ut før kassa må fylles opp. Dersom GOGL er så solide at de rir av en konkursrunde vil det selvsagt være bra. Synd de blåste mye cash på tilbakekjøp av aksjer og oppkjøp / utlån i fjor. Hadde sikkert vært gode penger å ha i krigskassa nå fremover...
Redigert 21.01.2021 kl 03:38
Du må logge inn for å svare
Raspeballe
12.05.2020 kl 12:29
3013
Meget gode rater... må ikke skrive sånt. Noen kan jo tro du mener det.
Himmel og hav... nesten som WTI at her må det skikkelig gå i bunn før det kan begynne å gå opp.
Men hvorfor er det sånn?
Igjen lurer jeg på om dette bare er støy innen tørrlast, altså kortvarig, eller om det er tegn
på at verdensøkonomien får en lengre tur nedover.
Kanskje mer opphugging fremover.
Himmel og hav... nesten som WTI at her må det skikkelig gå i bunn før det kan begynne å gå opp.
Men hvorfor er det sånn?
Igjen lurer jeg på om dette bare er støy innen tørrlast, altså kortvarig, eller om det er tegn
på at verdensøkonomien får en lengre tur nedover.
Kanskje mer opphugging fremover.
Redigert 21.01.2021 kl 03:38
Du må logge inn for å svare
Shipping selskaper som tilbakekjøper aksjer er voldtekt av aksjonærenes penger, historien viser det gang på gang.
Redigert 21.01.2021 kl 03:38
Du må logge inn for å svare
Mollen
12.05.2020 kl 12:36
3013
He he... Jeg måtte smile av kommentaren hans til media. Han ville ikke gi intervju før han hadde sittet lenger i jobben. Fårstår ikke mannen at han snart ikke har noen jobb ? Han må da for søren kunne møte media og fortelle om hva som er ledelsen i GOGL sin oppfatning av hva som skjer nå eller er det onkel JF som må ta seg av pratingen så lenge denne jyplingen er CEO ?
Redigert 21.01.2021 kl 03:38
Du må logge inn for å svare
Joakim Hannisdahl
@JHannisdahl
No support for #Capesize so far this week, with rates collapsing down towards the lowest feasible level. The only positive takeaway is that the only way forward is flat or up
Capesize -25% today to $2,893/d
#DryBulk #Shipping
@JHannisdahl
No support for #Capesize so far this week, with rates collapsing down towards the lowest feasible level. The only positive takeaway is that the only way forward is flat or up
Capesize -25% today to $2,893/d
#DryBulk #Shipping
Redigert 21.01.2021 kl 03:38
Du må logge inn for å svare
KJEPET
12.05.2020 kl 14:42
2801
Blir spennende å se hvilke metaforer Mr. Billung bruker på årets shippingkollaps. I 2016 brukte han "verst siden vikingtiden". Hvor langt tilbake må han i tid nå?
"Før Kristus", eller kanskje "dinosaurenes tid"? Vi får vente å se. Det eneste som er sikkert er at rederne er like overrasket hver gang det skjer :-)
https://twitter.com/freightinvestor/status/1260186968199245824
(Ser forresten at noen forsøkte seg på et støttekjøp med 80000 aksjer, de er vel 50000.- fattigere allerede)
"Før Kristus", eller kanskje "dinosaurenes tid"? Vi får vente å se. Det eneste som er sikkert er at rederne er like overrasket hver gang det skjer :-)
https://twitter.com/freightinvestor/status/1260186968199245824
(Ser forresten at noen forsøkte seg på et støttekjøp med 80000 aksjer, de er vel 50000.- fattigere allerede)
Redigert 21.01.2021 kl 03:38
Du må logge inn for å svare