Softox nå som barnehager og skoler åpner

Kruttgubben
SOFTOX 15.04.2020 kl 22:22 4238

Mange barn skal nå begynne igjen i barnehage/skole. Barn har som de flest vet mer sensitiv hud en voksne og alloholbaserte produkter er ikke da bra. Softox har nylig lansert eit alkoholfritt alternativ som er både bedre og ikke giftig. Dette produktet bør bli eit klart førstevalg i barnehager, skoler og helseforetak ellers.

Så har en ikke lest seg opp på selskapet anbefales dette.
Kan bli en trygg havn nå fremover i eit ellers urolig marked.

Her kan en trolig mangedoble pengene innen sommeren.
Lykke til:-)
Redigert 20.01.2021 kl 13:18 Du må logge inn for å svare
HP17
15.04.2020 kl 22:32 4172

I Norge og siden Sverige, EU, USA og worldwide?
Og dette er bare det første av flere produkter fra denne børsmyggen. En sikrere doblingskandidat skal en lete lenge etter
Kruttgubben
15.04.2020 kl 22:44 4093

Er du inne nå?;-)
HP17
15.04.2020 kl 22:51 4054

Ser ut som at alle nå har fått med seg at e24 bare var vås (faktisk positivt) samt at ingen øvrige (insidere) har solgt og en forventet dipp ned til lave 80, ja da er alt rigget for en videre oppgang. Det ligger så mye potensiell positiv informasjon i løypa fremover at denne børsmyggen (ca 750 mill) har potensial til å transformeres til en annen liga i ukene og månedene fremover.
Redigert 15.04.2020 kl 22:54 Du må logge inn for å svare
altinex..
15.04.2020 kl 22:54 4029

117,- for 250 ml...hvilken barnehage har råd til det ?, når en får 1 liter til Oxy-pro til 140,-
Kruttgubben
15.04.2020 kl 22:54 4016

Blir nok notering på Axess eller OSE snart ja og en splitt i den anledning kan en forvente.
Kruttgubben
15.04.2020 kl 23:00 3976

Barna først og kun det beste er godt nok for de. Så blir det nok overkommelige priser i store volum så ikke bekymre deg for det:-)
no1norway
15.04.2020 kl 23:13 3882

Flaskene som nå er til salgs er ikke på 250ml, de er på 100ml

Mvh
rockpus
15.04.2020 kl 23:30 3785

Literprisen på de minste flaskene er selvsagt mye høyere enn om man kjøper literflasker.
Slettet bruker
15.04.2020 kl 23:36 3745

Her synes jeg fokuset ligger på helt feil sted. Virker som mange på HO vil erobre hele markedet på én dag. Etterspørselen etter desinfeksjon er svært høy for tiden. Tilbudet er lavt. Det er ikke noe problem å få solgt unna produktet. I første omgang må fokuset være å øke produksjonen. Deretter kan man begynne å fokusere på godkjenning fra Sverige og eventuelle lisensavtaler. Med den grunnmuren som da bygges(finansielt) må fokuset rettes videre mot sårbehandlingen. Kommentar til ny info som har kommet i dag: Fantastisk å se at produktet er ute i markedet. Personlig synes jeg selskapet leverer på det de har formidlet til markedet og aksjonærene.
Aaleby
16.04.2020 kl 00:09 3645

"Personlig synes jeg selskapet leverer på det de har formidlet til markedet og aksjonærene."

Akkurat dette er mitt hovedanliggende hva Softox angår; de leverer, over hele linjen. Som gir en trygghet, sammen med tidsriktige produkt med skyhøye inntjeningspotensialer, som er gull verdt for en langsiktig investor.
Slettet bruker
16.04.2020 kl 00:29 3577

Bra vi har samme oppfatning Aaleby. Den dagen de slutter å gjøre det kommer jeg til å revurdere caset. Enn så lenge blir alt annet støy.
Potet
16.04.2020 kl 00:42 3542

Helt korrekt. SoftOX har brukt tid og energi (og penger) på å utvikle et bunnsolid produkt uten tanke på Corona. De hadde en visjon om å lage en hudvennlig desinfisering, og det har de klart. Nyheten kom samtidig som verden sto på hodet grunnet Corona, så timingen var perfekt. Men norske sykehus vil, dersom de velger å bruke SafeDes eksklusivt, forbruke mer enn SoftOX klarer å produsere. Så kan det tenkes at de utvider produksjonskapasiteten, selger på lisens osv. til andre land så fort Sverige får sendt ut godkjenningen som det ikke bør være noen tvil om at kommer.

SoftOX er ikke noen cowboyer som brenner litt 96 til å dyppe hendene i, dette er forskningsbaserte produkter, og SafeDes er bare et nisjeprodukt mot hva som kommer. (sårbehandling på dyr og mennesker)
Slettet bruker
16.04.2020 kl 07:11 3384

Jeg har barn i barnehagen selv. Det hender at jeg plukker de opp, før vi skal videre på farte og da får de en matbit i bilen. Da kommer jeg definitivt til å velge SoftOX fremfor sprit basert produkt de gangene små hender må sprites.
Londonmannen
16.04.2020 kl 07:54 3257

Jeg er enig med AVAC. Utfordromg i dag er produksjonskapasiteten til selskapet. Markedet er der i rikt mon, men når EU markedet åpnes, så vil selv ikke produksjonen på 45k flasker fra slutten av mai på langt nær være nok til å dekke etterspørselen.

Denne påstanden baserer jeg på bakgrunn av befolkningsgrunnlaget i Norden sammenlignet med antall innbyggere i EU utenfor Norden. Ledelsen fremholder at produksjonen på 15k flasker pr dag allerede er solgt. En produksjonsøkning på 30k flasker pr dag er på langt nær nok når kundegrunnlaget stiger fra 26 millioner mennesker til 447 moillioner mennesker.

Men denne utfordsringen er hjeg rimelig sikker på at ledelsen allerede er fullstendig klar over og at det prs nå jobbes på spreng, både med å få på plass løsninger mhp produksjon, men også med å etablere avtaler mmed seriøse distributører.

En avtale med Sverige kan komme når tid som helst. En slik avtale vil også åpne for resten av EU. Men pr nå så vil ikke SoftOx ha mulighetene til å dekke den etterspørselen som da uvilkårlig må komme. For behovet for desinfeksjonsmidler er trolig betydelig høyere i Sør-Europa enn her oppe i Norden.

Men hvilken herlig situasjon det må være for ledelsen i SoftOx! De har flere produkter som verdenssamfunnet skriker etter og et marked som de ikke vil være i nærheten av å mette i overskuelig fremtid. Og ,mens verden venter på at SoftOx skal få opp produksjoen, så tørker menneskenes hud inn pga unormalt høy håndvaskfrekvens og bruk av alkoholholdige desinfeksjonsvæsker. Men fortvil ikke, SoftOx er på gang! Det er vel bare å henge supermanndrakten på CEO Almås.
,-))
altinex..
16.04.2020 kl 08:15 3172

117.- for 100 ml høres helt vanvittig dyrt ut..Jeg mener å huske CEO sa på Webcasten, at de skulle produser i 250 og 500 ml beholdere i første omgang. Oxy-pro er jlaget i for å dusje alle gjenstander som leker og inventar. samt hender. Vel, jeg tror ikke barnehager er det rette stedet, men kanskje sykehus og spisesteder...å da kreves det en avtale og større flasker en 100 ml, som er en toalettveske eller beautibag løsning. Som en reisesett flaske. Men nå er det jo ingen som kan reise noen plass nå, så dette var et dårlig trekk i fra SoftOx eller Antibac. Her nå det nok inn større flasker.
Redigert 16.04.2020 kl 08:19 Du må logge inn for å svare
HP17
16.04.2020 kl 08:39 3077

Det er en perfekt prising og hensyntar betalingsvilligheten til folk. Det gjelder å maksimere inntektene samtidig og det er bare å ta frem kalkulatoren å regne på hvor mye Softox kommer til å tjene etterhvert som produksjonen øker fra 5000 flasker om dagen, til 15 000 flasker om dagen til 45 000 flasker om dagen (kun uker unna) og deretter i andre land og deretter andre produkter.
AlexInvest
16.04.2020 kl 08:51 2988

Flere størrelser kommer på markedet når safedes blir lansert til høsten.. tilpasset eksempelvis helse. Flasken på 100 ml er kun ute som limited edition som "testrun", for og se hvordan markedet tar den i mot og for og bistå markedet i denne coronatiden. Ved store volum faller prisen. SafeDes har veldig gode marginer. Derfor mener de også helse kan spare masse på og gå over til safedes
Redigert 16.04.2020 kl 08:53 Du må logge inn for å svare
Lazz
16.04.2020 kl 08:58 2939

100 ml er helt suverent nå som Norge åpner i det små. Folk må frem og tilbake til jobb og på butikken. Da er denne størrelsen perfekt. Ingen som har 1 liters flasker med seg overalt. Oxyl-pro er nok et godt alternativ til spisesteder etc.. Men får håpe og tro at SoftOx gjennom sine gode distribusjonsavtaler og anerkjente produkter får innpass på sykehusene, barnehager, skoler og bedrifter generelt. Godkjenningen fra Statens legemiddelverk er fantastisk å støtte seg på i salgsprosessen.
altinex..
16.04.2020 kl 09:10 2872

Jeg mener at 100 ml er beregnet å selge kun på flyplasser som reisesett....det har ingenting i hjemmet eller på større institusjoner å gjøre... hvis en da ikke tar med flaskene i lommen og hvem gjør vel det. Jeg tror salget i Apotek 1 vil begrense seg... også med hensyn til prisen. Hvem kjøper 100 ml Antibac til 117,- når en får 600 ml til 89,90.- på samme Apotek.. Det sier seg selv. Skal omsetningen og fortjenesten øke, så må nok de dresskledde menn legge seg på en annen linje.
Redigert 16.04.2020 kl 09:42 Du må logge inn for å svare
Elcheffe
16.04.2020 kl 09:22 2793

Toget kjører nå, altinex. Skal du være med eller ikke? Jeg vil gjerne ha deg med, men respekterer om du ikke har lyst :)
ymsokk
16.04.2020 kl 09:23 2779

Er ikke alle som liker penger, må bare respektere det:)
Londonmannen
16.04.2020 kl 09:24 2764

Nå er det vel neppe noen stor overraskelse at en som er negativ til alt rundt SoftOx også finner noe galt med såvel pris som flaskestørrelsen. Vel, det får du nesten lære deg å leve med. Og det blir nok levert på større flasker etterhvert. Men enn så lenge har de bare en produksjonslinje og da produseres den størrelsen som ekspertisen på salg har kommet frem til selger best. Ikke glem at SoftOx driver butikk, ikke veldedighet.
Londonmannen
16.04.2020 kl 09:27 2745

Hvem kjøper 100 Ml flasker når de kan få 600 Ml med hudfientlig innhold? Vel, selv har jeg tørr og sprukket hus etter å ha brukt alkoholholdig desinfeksjon i flere uker. Jeg kjøper gjerne 6 100 Ml flasker av ikke-alkoholholdig desinfeksjonsvæske heller enn mer av den hudfiendtlige desinfeksjonsvæsken. Og jeg kan forsikre deg, jeg er ikke alene.
Tomme86
16.04.2020 kl 09:29 2722

SoftOx er EN-1500 godkjent, slik at det er godkjent for bruk i helsevesenet. Mange av de andre produktene har ikke dette.
Elcheffe
16.04.2020 kl 09:36 2676

Hehe :) Det virker som for meg at noen er skeptiske til den enorme oppgangen for selskapet den siste tiden litt fordi man syns at det er så stor konkurranse i dette antibac markedet. Noen trekker frem at SoftOx vil tjene kjappe penger på corona tider, mens andre kritikere faktisk vil gå for firmaer som aldri drev med antibac verken før eller siden men gjør det nå KUN pga corona tider. Er noen her interessert i SoftOx men som er skeptiske burde dere gå ordentlig under overflaten på selskapet, les dere opp på hvordan de har gått frem de siste årene, så skjønner man at corona situasjonen handler om tilfeldigheter og at de ikke lagde en antibac pga pandemien.
Og dette er snakk om første produktet deres. Det kommer flere revolusjonerende ting, og dette hadde selv skeptikerne visst om hvis man hadde gjort litt research :)

Obs obs angående E24. Selv kritikerne mot SoftOx skjønner at noe var galt når E24 kommer med en negativ vinklet clickbait artikkel, legger den ut ut to ganger. Siste gangen rett før markedet åpnet etter å ha vært stengt i flere dager. Folk må ikke la seg lure av psykologidelen i dette markedet, fordi det er jækla stort.
altinex..
16.04.2020 kl 09:51 2583

Helt greit det... men da spørs det hvor dyktige de er på Apotek 1 til å forsvare differansen mellom 100ml og 600 ml, og hva man bør kjøpe. Jeg tror ikke det så lenge det ikke står store plakater og en ivrig gateselger der. Den vanlige mann / kvinne i gata kjøper det som er rimeligst...og i vertfall når det skiller 500 ml på flaskene, og det står Antibac på begge.
Mithrox
16.04.2020 kl 10:05 2506

Hvem kjøper? De som vil unngå alkoholbasert som tørker ut hendene. Jeg har en liten flaske i bilen som jeg bruker sjelden, og selv med det lille bruket merker jeg at huden blir sårere. Så jeg skal absolutt få tak i meg en fra SoftOx så fort som mulig, men vårt lokale apotek har det ikke.
bj111
16.04.2020 kl 10:15 2460

Det er bare å høre på presentasjonen på teams så får du svaret på dette med flaskestørrelser. Det er ikke heller ikke Softox som selger dette til Apotek1 men Antibac. De har litt erfaring med dette markedet for å si det slik. Mye jeg ikke kjøper fordi jeg syntes det er for dyrt men det syntes ikke hun jeg bor sammen med.

Når jeg nå grunnet denne investeringen vet av alkohol har en svært begrenset effekt på korona så er jo spørsmålet om jeg skal kjøpe noe jeg vet virker eller fortsette med spyleveske fra biltema. I fjor skulle jeg ta vekk flyvestøv fra bilen, de små brune flekkene som blir etter vinteren, forsøkte mye rart som var billig og ikke virket, Penger rett ut av vinduet. Løsningen var dyr og god. Vet hva jeg skal ha neste gang. Vet og hva jeg skal ha neste gang noro dukker opp i hjemmet. Er uansett ikke snakk om noen formue.
Redigert 16.04.2020 kl 10:19 Du må logge inn for å svare