Ny strategi på plass - tilbake til eit reint industrikonsern :-)

Nebelstreif
INC 21.04.2020 kl 10:50 863

Fekk dokumenta til generalforsamlingen i posten i dag. Etter gjennomlesing er det kjekt å sjå at styret endeleg har funne retning på kva dei vil med selskapet.

I dokumentet heiter det at selskapet ynskjer "å utvikle et norsk, børsnotert industriselskap med fokus på utstyr og servicetjenester til den globale skipsnæringen og olje- og gassindustrien, bygget først og fremst på de eksisterende datterselskapene <....> Den nye strategien innebærer endring av selskapets formålsbestemmelse, art selskapet skifter navn til Scana ASA og flytting av selskapets hovedkontor fra Stavanger til Bergen."

Eg liker at selskapet endeleg har funne retning, har kvitta seg med det latterlige "Investor"-navnet, får å ta tilbake det solide og tradisjonsrike "Scana", samt å fokusere på det dei faktisk kan - å tilby solide tjenester til maritime segment.

No trur eg ikkje den nære framtida bringer noko oppkjøp av selskapet (og den utsatte skattefordelen), men heller eit meir solid selskap som veit kva det vil. Tidspunktet er jo utfordrane for alle som driv med havnæring, men selskapet har faktisk hatt ei kjempeutvikling i dette kalenderåert og er p.d.d. i betre form enn på 6-7 år. Det har likviditet, har betalt ned masse gjeld, har gode ordrereservar og har kome seg inn på ein viktig marknad (havvind). Sidan ein er såpass bra posisjonert no, og har fått fleire bein å stå på, kan ein og være klar når oljemarknaden betrer seg (mange andre vil bukke under). Dette ser meget bra ut!
Redigert 20.01.2021 kl 12:42 Du må logge inn for å svare
Fredda
22.04.2020 kl 16:33 791

Jeg likte også det jeg leste i går. Nye ledelsen tatt grep som er positivt for selskapet
Nebelstreif
24.04.2020 kl 11:46 688

Ny kontrakt til Scana offshore. Dette ser meir og meir lovande ut. Vert spanande med kvartalspresentasjon og generalforsamling om to veker.
Slettet bruker
27.04.2020 kl 10:16 525

Er enig med deg Nebelstreif. Dette ser meget bra ut for aksjonærene på sikt. Det som kan legge en demper på det hele er jo konsekvensene av Korona, men la oss nå først og fremst glede oss over den gode jobben som har blitt gjort innad i selskapet det siste halvannet året.