Covid-19 a Hoax?
Hr.Suhr
22.04.2020 kl 15:52
548
Kan godt være sant dette, men uansett gir jo viruset et utall av ulike symptomer.
Merket meg at NrK stemplet 'Trump-middelet' som virkningsløst. Tragisk når
det er denne medisin-kuren som faktisk så langt har gitt de beste test-resultatene.
Riktig nok under forutsetning av at pasientene kommer tidlig til behandling.
En link noen andre la inn her inne kan virke forstyrrende på dette 'tidlig-initiativet, da det ellers
viste seg at 'man' antar igangsettelsen av 5G-nett kan ha trigget immunsystemet til mange,
som da igjen kan ha gitt lette korona-lignende utslag.
Tror fortsatt det er lurt å være litt på alerten jeg, og ikke stole på riktig alt man hører.
men det har vi jo aldri kunnet før heller så.
Merket meg at NrK stemplet 'Trump-middelet' som virkningsløst. Tragisk når
det er denne medisin-kuren som faktisk så langt har gitt de beste test-resultatene.
Riktig nok under forutsetning av at pasientene kommer tidlig til behandling.
En link noen andre la inn her inne kan virke forstyrrende på dette 'tidlig-initiativet, da det ellers
viste seg at 'man' antar igangsettelsen av 5G-nett kan ha trigget immunsystemet til mange,
som da igjen kan ha gitt lette korona-lignende utslag.
Tror fortsatt det er lurt å være litt på alerten jeg, og ikke stole på riktig alt man hører.
men det har vi jo aldri kunnet før heller så.
"Tragisk når det er denne medisin-kuren som faktisk så langt har gitt de beste test-resultatene."
I den amerikanske undersøkelsen døde flere som fikk medisinen en de som fikk standard care.
Nå foregår det også andre undersøkelser av medisinen så dette var ikke endelig. Det kan jo være at medisinen kan hjelpe de som ikke er døden nær til en raskere rekonvalens, men som livredder var dette nedslående.
I den amerikanske undersøkelsen døde flere som fikk medisinen en de som fikk standard care.
Nå foregår det også andre undersøkelser av medisinen så dette var ikke endelig. Det kan jo være at medisinen kan hjelpe de som ikke er døden nær til en raskere rekonvalens, men som livredder var dette nedslående.