Nordnet - treg service

Hei
Beuker Nordnet men de har et stort problem når det gjelder service. Enten får du spydige kommentarer tilbake ller så svarer de ikke i hele tatt. Skulle overføre 250k til IKZ konto men var så uheldig og skrive feil kontonummer men rett KID. Ingen beskjed om at KID var feil og pengene forsvant inn i Nordnet sytemet. Dette er en uke siden og pengene er fremdeles ikke kommetbinn på konto.... Dårlige greier og ser etter ny leverandør for de forskjellihe kontoer jeg har.

Hvis pengene ikke er kommet på konto, som du skriver, hvor er pengene da? Håper for din egen del at du ikke sendte pengene til Zimbabwe.
pengex
23.04.2020 kl 20:55 238

Ser at du sliter skrivinga.
Copy - paste , så slipper du feil.
Treidar
23.04.2020 kl 20:56 234

Ser ut som det er mye brødsmuler i tastaturet ditt eller noe, så sikkert lurt å bruke copy/paste når du flytter hundretusenvis av kroner.
Loki
23.04.2020 kl 21:03 202

Om du skrev feil kontonummer så har ikke Nordnet fått pengene. Du må kontakte banken din og prøve å få sendt pengene i retur. Nytter ikke å klage på Nordnet når du ikke har sendt pengene til dem.
Pengene er sannsynligvis tapt om du har sendt dem ut av landet.

Det er litt lettere med den banken jeg bruker for der kommer navnet på firmaet opp når jeg sender pengene til rett plass. Jeg bruker jernbanens bank og forsikring. Den er nå åpen for privatkunder, og er etter mitt syn en god bank med lave gebyrer. Den har derimot ikke konkurransedyktige renter.