Stille før stormen

MorganKane
FRO 23.04.2020 kl 11:51 141409

Seeking alpha er ute med ny analyse av frontline. Relativt grundig. Anbefaler alle å lese den. Beklager hvis denne allerede er lagt ut.

Tror også at de skal intervjue Robert M kl 0800 New York tid (mulig det var i går også). Med andre ord jeg tror frontline starter bra på nyse.

https://www.google.com/amp/s/seekingalpha.com/amp/article/4339286-frontline-contango-opportunity
Redigert 21.01.2021 kl 08:33 Du må logge inn for å svare
BESV
25.04.2020 kl 06:14 6074

Det som jag tror kommer vara en riktigt gamechanger är lr2 raterna för FRO, dessa är helt sjuka just nu och Frontline trodde 36000 dollar/dag för q1...nu ligger de på 170 000 dollar...tänk va det gör för q2.

När de kommer ge q2 "estimates" så lär marknaden vaknar till liv.
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Struts
25.04.2020 kl 08:38 5910

Jeg er ute av FRO (kun ADS nå), men flg kanskje også av interesse for dere: Tre periode-slutninger av VLCC'er rapportert (gjennom uken):

M/T =Delta Aigaion= VLCC 319700 Jinhai 2014 - Litasco Group - 6 måneder USD 85000
M/T =CSSC Liao Ning= VLCC 308000 Dalian Shipbuilding 2020 - Trafigura Beheer BV - 6 måneder USD 71000
M/T =Wasit= VLCC 299300 Hyundai HI 2017 - Shell Trading and Shipping Co - 6 måneder USD 85000
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Bennyfyfasan
25.04.2020 kl 14:50 5555

Da har første tankselskap lagt frem resultatene for Q1.

https://www.offshore-energy.biz/bahris-q1-2020-earnings-soar-amid-higher-rates/

Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
ziik
25.04.2020 kl 15:30 5508

Peter Sand er min nye venn:

Moving forward, BIMCO’s Chief Shipping Analyst Peter Sand believes ordinary supply and demand fundamentals for the crude oil tanker market would not return to normal until the third quarter of 2021.
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Laden
25.04.2020 kl 17:47 5335

Dette blir helt rått.
Visst markedet holder seg i nærheten av ratene som er nå frem til 3q 2021.
Da kan jeg bare pensjonere meg👌👌💰💰
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
BESV
25.04.2020 kl 17:49 5327

Sista siffrorna för raterna av Hannisdahl,

#VLCC -7% to $179k/d
#Suezmax -9% to $84k/d
#LR2 +9% to $170k/d


Baserat på ovan siffror som ett ex. det kommer vara lägre då vissa går på tc mm men ger lite indikation om vart detta lutar. Ej heller hundra på antal tankers stämmer exakt då det är hämtat från hemsidan men som sagt, som en guide...

Cash b/e

21 st VLCC 22,7k/d, Q2 vinst:295 milj$

28 Suez 19,7k/d. Q2 vinst:161 milj $

20 LR2 15,6k/d. Q2 vinst:278 milj $

Total vinst Q2: 734 miljoner $ / 115 miljoner aktier = 6,4 dollar i vinst per aktie endast för q2....
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.04.2020 kl 18:06 5290

Flere enn meg som synes artikkelen var litt merkelig?

«However, with the latest agreement from OPEC+ members and allies to cut of 9.7 million barrels of crude oil per day VLCC rates are expected to face massive downward pressure ending the bonanza from Q1.»

«Bonanzaen» BEGYNTE i Q1, og ser nå ut til å vare ut Q2, fordi (minst :-) mange av spot slutningene gjort sist uke gjelder turer som har oppstart +/- midten av mai, og går til minst et stykke ut i juni. En ser allerede spor av at «bonanzaen» får effekt utover i Q3. Når man i tillegg vet at det er gjort mange TC kontrakter på 6+ mnd, virker det merkelig å snakke «bonanza from Q1».

Videre står det: «Specifically, demand forecasts are continuously being revised downwards amid COVID-19 impact and the IMF is already warning about the impending recession of the global economy.

Hvis en går ut fra at det olje etterspørsel og ikke olje FRAKT etterspørsel det snakkes om, blir det ensidig når det ikke samtidig tas med at oljeproduksjonen selv fra 1.mai vil være høyere enn etterspørselen. og at hvis etterspørselen synker mer enn produksjonen fremover vil det (i alle fall inntil også de minste jollene er breddfulle), heller antagelig ha en forlengende effekt på bonanzaen.

Og til slutt: «Moving forward, BIMCO’s Chief Shipping Analyst Peter Sand believes ordinary supply and demand fundamentals for the crude oil tanker market would not return to normal until the third quarter of 2021.«

Her ser det jo ut til at snakkes om at «bonanzaen» kan vare riktig så lenge, med mindre det menes at « ordinary supply and demand fundamentals» normaliserer seg etter opptur etterfulgt av nedtur..., som jo egentlig også er en mulig tolkning .
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.04.2020 kl 18:14 5273

Elleville tall BESV, og som du sier helt sikkert for høye, men halvparten vil også være ekstremt bra!

For øvrig enig med deg i din vurdering om at lr2 kan få stor innvirkning for FRO, det ser foreløpig ut til å gå litt under radaren.
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.04.2020 kl 18:24 5235

Du snakker om Frontline her ? Det er da ikke 115 mill aksjer i Frontline ? Men 200 mill aksjer vel?
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Flipper
25.04.2020 kl 18:37 5185

Nordic Amerian Tankers, la på seg $ 1.5 i etterhandel

Link til intervju med Cramer

https://www.cnbc.com/video/2020/04/24/nordic-american-tankers-ceo-i-have-never-seen-such-a-strong-market.html
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
BESV
25.04.2020 kl 18:37 5192

Avanza skrev ut 115 miljoner men kanske är fel?

Ja det kommer ju inte bli denna vinsten men q2 kommer troligen spränga alla mål som finns känns det som...🙂
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
BESV
25.04.2020 kl 18:44 5187

Oslo börs skriver 197,692,321, Avanza troligen fel då.

734/198= 3,7 Dollar.

Ok lite mer rimligt haha.
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.04.2020 kl 19:06 5187

Ja. Det stemmer.
Et spørsmål tilbake:
Når er Q1 fremleggelsen?
Og når og hvor lenge må vi sitte med Frontline for å få utbytte ?
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
BESV
25.04.2020 kl 19:16 5174

Mitten av juni har historiskt varit brytdatum och utbetalning i slutet av Juni.

Men det som blir mest intressant på q1 är q2 "estimates".
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.04.2020 kl 19:32 5129

Men når er rapporten for kvartal1? Er det slik at jeg må sitte fram kvartal1 fremleggelsen og frem til brytdatum?
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
BESV
25.04.2020 kl 19:39 5097

21 Maj kommer rapporten.
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
25.04.2020 kl 20:06 5033

"The world’s largest owner and operator of very large crude oil carriers"

Kan det være riktig? Jeg har lest at Euronav er det.
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
(",)Aksjel
25.04.2020 kl 20:12 4943

La oss ikke glemme den lave ordreboken på nye VLCC skip samt IMO2020. Dette vil vel få større fokus og effekt på markedet når contangoen går mot slutten og prisene skal «normaliseres» igjen. Trolig vil mange av de eldste skipene, hvor mange brukes i dag til lagring, bli spiker og dermed vil et lavere antall skip på markedet legge press på ratene. Tror vi vil få et høyere snitt etter contangoen enn før pga dette. Har hørt om nye krav som skal komme i det som er kalt IMO 2030. Noen som kan bekrefte at IMO2030 er en realitet?
Mulig vi ikke får særlig mange nye bestillinger før disse kravene er klare og vedtatt.

Mange gode år foran oss innen shipping 😊
Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
Flipper
25.04.2020 kl 21:27 4800

Får det ikke nyere Info enn 20 - F; Rapport, 20 mars, 2020

The Company's ordinary shares are traded on the NYSE and OSE under the symbol "FRO". As at the date of this Annual Report, the Company had 197,692,321 ordinary shares outstanding.

The NYSE is the Company's "primary listing". As an overseas company with a secondary listing on the OSE, the Company is not required to comply with certain listing rules applicable to companies with a primary listing on the OSE.

http://northeurope.blob.euroland.com/press-releases-attachments/1200604/BM-FRO-20200320-20-F20191231.pdf
Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.04.2020 kl 21:41 4752

Ja.
Og er det da slik at det på denne dagen bestemmes en konkret dato, hvor man må eier aksjer for å få utbytte ?
Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
Flipper
25.04.2020 kl 21:59 4692

NEI

Dagen da dato annonseres for Q1 FREMLEGGELSE, gis en dato.

På den dato, får man, RESULTATET for Q1, men ikke nødvendigvis, størrelse på Divi.

Men VIKTIGST, om som du spør om, HVILKEN DATO, må man ha aksje i EIE, vil da
avhenge av hva som sies ved ANNOSERING av '' Divi ''. Kjøp, således etter den datoen,
er å betrakte som KURS PÅ AKSJEN minus Divi....

Når utbetalt, så gjør som meg, med mindre noe uforutsett, pløyer jeg det hele tilbake i
samme aksje igjen. Men, litt ventetid vil jeg nok vurdere, siden alle vet/tror at kursen blir
lavere etter å ha '' tappet '' selskapet for mesteparten av Gevinsten.

Det jeg HÅPER på er en viss FORNUFT, i motsetning til før, at FRO tar GRUNDIGE
avskrivninger; og kommer å sitte med en slik stor flåte, med langt på vei nedskrevet
verdi.

La oss si, FRO, er nesten nedbetalt innen utgangen av Q2, da er ALT utenom Drift,
ren FORTJENESE; men dessverre tror jeg ikke John ( 40 % eier ) ser det slik, han
vil ha, 40 % av Divi, CASH der og da. LOL

Men, en ting er sikkert, han, som oss, alle aksjonerer, bil få en durabelig fortjensete
som får aksjekursen P.T. til å blekne.

Happy investing, only, one place to be ....
Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
Flipper
25.04.2020 kl 22:28 4633

Euronav har flest VLCCer, men, andre som FRO har også en stor flåte av lillebror, SUEZMAX, som er halvparten kapasitet av
en VLCC, 2 vis 1 Mill tønner.

Fordel for Suezmax er som navnet sier, kan bruke Suez kanalen, men det spiller jo liten rolle, om du skal skipe fra midtøsten
til fjerne østen eller USA. De største tankerne går jo rundt Afrika, Cape of Good Hope.



Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
ketle homeowner
25.04.2020 kl 22:53 4579

Dette blir så bra! En av de andre rederne sier det selv : "Jeg har aldri sett et så sterkt marked".

https://finansavisen.no/nyheter/bors/2020/04/25/7521360/hansson-jeg-har-aldri-sett-et-sa-sterkt-marked
Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
Flipper
25.04.2020 kl 23:04 4555

IMO2030,Javel, det er nevnt av BIMCO, men, må sees i det rette perspektiv, og ALT er
jo åpent, før noen avtale om dette er gjordt. men, A good Find Aksel bra du følger med.

Oversatt utdrag av det vesentlige, og en link til det hele på BIMCO hjemmeside
( oversettelse er Auto, for sent til å rette, skal i seng nå ) :

Bakgrunn

Reduksjon av klimagassutslipp fra internasjonal skipsfart har stått på IMO-agendaen i mange år. Reguleringskrav for nye skips energieffektivitet ble innlemmet i MARPOL vedlegg VI i 2011 sammen med krav om at alle skip skal ha en skipspesifikk energieffektivitetsstyringsplan (SEEMP).

Partene i FNs rammekonvensjon om klimaendringer (UNFCCC) har gjentatte ganger anerkjent at rammekonvensjonen deres er uegnet til å adressere utslipp fra internasjonal skipsfart, og overlot derfor initiativet til IMO. Parisavtalen, som ble vedtatt på COP 21 i desember 2015, er taus om utslipp fra internasjonal skipsfart. Den forventer imidlertid at alle sektorer i økonomien vil bidra til den globale innsatsen.

IMO har gått med på å fortsette videre diskusjon om klimagassutslipp via en tretrinns tilnærming, med det første trinnet som en datainnsamlingsordning for å danne grunnlaget for det andre trinnet, være dataanalyse. Det tredje trinnet er en diskusjon og potensiell avtale om ytterligere tiltak for å øke energieffektiviteten i internasjonal skipsfart, om nødvendig.

IMO gikk også med på et veikart for å utvikle en omfattende IMO GHG-strategi innen 2023. Den første strategien (IS) ble vedtatt på MEPC 72 i april 2018 med en visjon om å karbonisere skipsfarten så snart som mulig. IS inneholder følgende mål:

karbonintensiteten til skipet for å avta gjennom implementering av ytterligere faser av energieffektivitetsindeksen (EEDI) for nye skip
å gjennomgå med sikte på å styrke kravene til design av energieffektivitet for skip med prosentvis forbedring for hver fase som skal bestemmes for hver skipstype, etter behov; karbonintensitet i internasjonal frakt til å avta å redusere CO2-utslipp per transportarbeid,

***som et gjennomsnitt på tvers av internasjonal skipsfart, med minst 40% innen 2030 ***

for å satse på 70% innen 2050, sammenlignet med 2008; og GHG-utslipp fra internasjonal frakt til topp og nedgang å maksimere klimagassutslipp fra internasjonal skipsfart så snart som mulig og redusere de samlede årlige utslippene av drivhusgasser med minst 50% innen 2050 sammenlignet med 2008, mens vi fortsetter arbeidet med å utfasing av dem som påkrevd i Visjonen som et punkt på en CO2-bane utslippsreduksjon samsvarer med Paris-avtalens temperaturmål.

https://www.bimco.org/about-us-and-our-members/bimco-statements/04-greenhouse-gases-ghg-emissions

ALT DETTE, blir for meg, ikke en realitet som jeg vil se, er nok 6 feet under/har tatt reisen ..... Men, greit som han Finnen som kjøpte noen
aksjer i Nokia, før ha emigrerte til USA. 50 / 60 år etter var aksjene værd millioner. Det BESTE VED HELE
( dog vil jeg la mine askjer stå til mine Kjære jeg etterlater; barn, barnebarn etc. ),

MEN Finnen, hadde ingen slektninger, så i sitt testamente før, han også tok reisen; ga ALT til Aldreshjemmet i hjemmekomunen sin
i Finnland. MEN det var et SKRAV, som ingen politiker kunne '' legge sine klamme hender på ''. Forutsetningen var at ALLE pengene
skulle brukes til, vin til maten, på hjemmet.

Kan ikke tenke meg bedre måte å gjøre det på, når man ikke har slekninger, men, det var jo bygda hans som bygget opp NOKIA

Gotte Love it......
Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
ziik
25.04.2020 kl 23:07 4570

Fra torsdag til fredag ble 8% av shorten i usa solgt:

FRO The short sale volume percent (not short interest) for stock ticker FRO is 35% on Apr 24, 2020. The short sale volume is 637,222. The total volume is 1,803,497. The short sale volume percent is down -8% compare to Apr 23, 2020.

http://shortvolumes.com/?t=FRO
Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
nucleus
26.04.2020 kl 11:17 4147

Med inntjening av rater Q1 og Q2 fremover, kan jeg ikke skjønne annet en at Frontline, ligger minst 30 - 40 % under estimater. Kursen bør dermed gå kraftig uppover. Når? Q1.. 21 mai.
Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
26.04.2020 kl 11:58 4053

god historie. må ha blitt ganske mye vin på det aldershjemmet :)
Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
26.04.2020 kl 12:11 4013

Har prøvd å finne en oversikt over kursmålene på de ulike tankaksjene, særlig med tanke på at jeg økte shorten i NAT på fredag og samtidig kjøpte tilbake FRO. Vet ikke hvilken siden som har den beste og mest oppdaterte oversikten over analytikeres kursmål, men denne så ganske grei ut. FRO ligger her 25% under gjennmsnittlig targets, mens NAT ligger 4% under.
https://finance.yahoo.com/quote/FRO/analysis?p=FRO
https://finance.yahoo.com/quote/NAT/analysis?p=NAT

Del gjerne andre sider som har oppdaterte estimat fra mange analytikere.
Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.04.2020 kl 12:29 3988

Jeg liker ledelsen i Frontline, men samtidig er Frontline den tankaksjen på Oslo børs som er priset høyest. Jeg har ikke oppdaterte tall for de ulike tankselskapene, men mener likevel at Okeanis er det selskapet som er priset lavest i forhold til NAV. ... Ja, prisen pr aksje ligger bare et par prosent over det som var kursen da selskapet ble introdusert på Oslo børs våren 2018.

Vi lever i en pussig finansverden, folk løper i flokk - og overser gullkornene som ligger strødd langs veien!



Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
26.04.2020 kl 12:55 3924

Det er jo ikke bare NAV som betyr noe. Hvis et selskap (teoretisk) hadde låst alle sine skip på lange lave kontrakter og ikke fått noe glede ratefesten i dag er det logisk at de prises lavere enn dem som får alle skipene sluttet i dagens marked. ADS og OET er vel de to som er priset lavest i forhold til NAV, og ADS får glede av de gode ratene for alle tre skip, mens OET har flere bundet opp i lange kontrakter på ca 35k/d så vidt jeg har forstått. Har derfor prioritert ADS fram til nå, men har også noe OET.
Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
lassoo
26.04.2020 kl 13:30 3868

Nå er vel 4 av vlcc`ene låst på langtidskontrakt for OETk på 35k, var det 5 år mon tro? samt den 5 som er låst med equinor i mai en gang på 3 år med rundt 48k i rate. Går da altså i spotmarkedet enda. Da har de 3 vlcc som går i spotmarkedet nå. De har i tillegg 3 aframax og 4 suezmax der ratene har vært meget gode. 2 til blir levert i sept. Nå er jeg usikker på om scrubber-installering går som planglagt i q2 på de 2 aframaxene, og om det ble gjennmført scrubber-installering på den siste aframaxen i q1 sett i lys av dagens situasjon. De har da sikret en del om nedgang i markedet skulle komme, men har flere skip som fremdeles drar inn gode penger. Så de må vel håve inn penger om dagen. De holdt jo i tillegg igjen 0.4 dollar pr aksje i lys av koronasituasjonen. Må vel kanskje vente til 14. mai når q1-resultatet kommer. Da vil kursen få en oppsving når tallene faktisk kommer. Har forsåvidt litt i ADS og. Skal bli spennende å se hva de slutter skipene sine på til uka. Håper på noen gode avtaler der. Sett i forhold til alder på skip og veien videre, så er nå jeg komfortabel med posten i OET. Siste kursmålet jeg så der var vel på 159 i tillegg. OET eier vel 514,083 av sine egne aksjer. Der 250k av de ble kjøpt til en kurs på 57.5. Ser for meg gode utbytter fra aksjene mine her på litt sikt.
Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
lassoo
26.04.2020 kl 13:49 3824

Har redigert og gjort noen endringer da jeg skrev feil på suezmax.
Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
Fuhrmeister
26.04.2020 kl 18:46 3436

Jeg er ikke helt fortrolig med de ulike avtaler og spotprosenter omkring.
Jeg er føler meg heller som de pensjonistene, som skrev på forumet her, på slutten av nittitallet som hadde til de grader ståltro på JF og Frontline at de hadde satt alt de eide og attpå til hadde tatt opp lån for å kjøpe Fro aksjer. Den gang lå renten på ca 10-11%, så det sier litt. Og uten at de egentlig kjente til risikoen i tank. En hadde begynt å handle allerede fra kr 5 pr aksje...
Når Fro dengang rundt tusenårsskiftet og noen år deretter begynte å betale utbytter som ifølge enkelte pensjonister tilsvarte en årslønn i forhold til hva de fikk som yrkesaktive, men altså hvert kvartal !!!
Vi er ikke der enda mht utbytter, men vi er der antakelig forlengst mht rater.
Dengang betalte Fro, uten forvarsel, også
innimellom ut ekstraordinært utbytte.
Jeg er ikke på langt nær all in som pensjonistene på nittitallet, men drøyt over halvparten og klar for å gå inn med mer.
Fro har sine fortrinn:
-En gammel traver innen tank og velrennomerte og godt kjent blant aktørene.
-En vel diversifisert flåte med lav alder.
-Et god utbyttehistorie.
-Gode økonomiske muskler, historisk med
samarbeidet med SFL.
Undres på om nevnte pensjonister lever idag - de må vel være rundt 85 - kanskje i sine bungalower på sydlige breddegrader ?:)
Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
26.04.2020 kl 20:12 3248

Tok en kikk på NAV-beregningene, og ser at OET nå har lavere P/NAV enn ADS, men Hunt ligger godt under begge disse:
Baserte meg på oversikten fra Cleaves for en måned siden, og justerte for kursendringer i mellomtiden:
https://5f38c3be-c80e-4113-8699-341bc56851e6.usrfiles.com/ugd/5f38c3_a58fb4ad02d44a8684337a2f84854f2e.pdf

Hunt har en P/NAV=0,43
Til sammenligning prises NAT til P/NAV=1,95 og virker kraftig overpriset sammenlignet med alle øvrige tankaksjer.
Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
Laden
26.04.2020 kl 20:13 3242

Tipper FRO får en sterk oppgang denne uken..
noen som har noen formening hvor vi skal til uken?
Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
alan
26.04.2020 kl 21:34 3035

Satt I FRO fra 2002 til Finanskrisen slo inn. Og nøt godt av solide utbytter i flere år.

Eller skjønner ikke jeg hvorfor noen nick på død og liv, og til stadighet skal poste info om andre selskaper på en FRO tråd?
Er det i håp om dra over svake sjeler, til deres selskaper. Hvor de sitter posisjonert akkurat nå?

OET, Hunt og ADS er sikker bra selskaper men FRO er nå FRO.....
Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.04.2020 kl 21:39 3042

100% FRO har blitt til
20% FRO
40% Hunt
40% OET
Spiller ingen rolle hvor du er i dagens marked, men FRO skal ligge 20-30% høyere enn de andre på NAV men ikke 100%
Når det normaliseres er det 100% FRO igjen.
Ingen over ingen ved siden.
Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
26.04.2020 kl 21:44 3033

P/NAV for FRO får jeg til å bli 1,23. Det er mye lavere enn NAT, men tre ganger så mye som Hunt.
Redigert 21.01.2021 kl 05:41 Du må logge inn for å svare