ABG oppgraderer til kjøp med kursmål 15kr.

tcb888
TRVX 24.08.2018 kl 11:00 19798

ABG oppgraderer til kjøp med kursmål 15kr.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.09.2018 kl 18:10 4994

Da vet vi det.
Sikkert en eller flere med mange penger som har tro på Trvx
aborum
03.09.2018 kl 18:39 4890

Jeg kender (noget af) svaret men siger ikke noget; har iøvrigt ingen grund til at sætte spørgsmålstegn ved ledelsens integritet.
Redigert 03.09.2018 kl 18:47 Du må logge inn for å svare
bateman
03.09.2018 kl 18:43 4879

Hadde en mistanke om at det var aboroum eller noen i hans krets som hadde kjøpt seg opp ja. Da fikk vi svaret på dagens oppgang ihvertfall;)

Fikk en følelse av det var en person som kjøpte i panikk og affekt. Hadde vært smartere å plukke de aksjene over 1-2 uker under 11 kr. Så får vi se hvordan det går når når ikke Aborum sin venn er ferdig å handle sine aksjer.
Redigert 03.09.2018 kl 18:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.09.2018 kl 18:45 4865

Spennende, aborum.

Du kan kanskje si noe om når andre vil få vite svaret.
Eller når det er sannsynlig å bli kjent utifra dine vurderinger.
Sjog
03.09.2018 kl 19:02 4815

I din panikk etter å finne noe negativt ved dagens oppgang fremstår du som en klovn bateman/Safeinvest. Først var det pump and dump, så var det infolekkasje og uproff ledelse, og når det viser seg å være genuin kjøperinteresse ønsker du å latterliggjøre de som kjøper. Du hadde nok taklet en kursnedgang mye bedre stakkar.
bateman
03.09.2018 kl 19:05 4802

Ikke bli sur, jeg lette bare etter en naturlig forklaring bak oppgangen. Nå viste deg seg at det bare var en bekjent av aboroum som skapte storm i et vannglass.
Targovax kan bli bra det, men oppgang i fravær av nyheter, analyser etc stiller jeg meg bare undrende til.
Redigert 03.09.2018 kl 19:11 Du må logge inn for å svare
Sjog
03.09.2018 kl 19:15 4757

Stormen er det du som skaper i din iver etter å finne noe negativt. Får håpe du og jeg får en opptur i PCIB snart så du ikke mister humøret for alvor.
Redigert 03.09.2018 kl 19:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.09.2018 kl 19:15 4755

bateman,

Du konstruerer opp en fortolkning som skal passe inn i din argumentasjonsrekke.
Litt spesielt av deg å presentere det som et faktum: "Nå viste det seg at det bare var en..."

Det har du neppe noe grunnlag for å påstå.
Du får kose deg med oppgangen fremover.
Submerged
03.09.2018 kl 19:19 4730


bateman
I dag kl 18:32 114
Som sagt, faller kursen og alle selger rettighetene så øker bare storkapitalen aksjebehldingen sin. De fattige taper, de rike tjener. Og klart, dere som betrakter verden gjennom en dassrulll har rett i 5 minutter, de langsiktige har rett resten av tiden. Sikkert mange kortsiktige som kommer til å selge med tap fremover, men de med penger laster opp. Trist, men sant.

Så jeg tror man kan forvent en motsatt utvikling i kursen i forhold til Targovax og Nano, nettopp fordi ledelsen opptrer på en åpen og tillitsfull måte.

Pcib går en spennde tid i måte, med en voksende portefølje av samarbeidsselskapet, det kommer data fra både extension studiet og fimaVacc den nærmeste tiden. Muligheter for å inkludere 1-2 siter i Asia er også til stede. I tillegg skal Pcib til Japan på en partnerkonferanse i høst, og står da betydelig sterkere i potensielle forhandlinger når kassen er velfylt.

I mellomtiden så kan Hr fuck, Rockpus og andre baisere fortsette med å spre løgner og skape usikkerhet. Hvem vet, kanskje de får plukket noen aksjer til 30kr?
Redigert i dag kl 18:41


Du trenger jo ikke bli sur du heller Bateman når noen skriver negativt om ditt barn (som også er ett av mine barn ), nå er det jo bare slikt at HrDuck spekulerer i hvordan emisjonperioden vil gå
bateman
03.09.2018 kl 19:30 4682

Submerged, jeg stiller meg bare uforstående til dagens kurshopp, som på det meste var opp nesten 30% uten nyheter.
Og jeg er heller ikke negativ til Targovax, men holder meg på sidelinjen frem til de kan vise til konkrete bevis på at teknologien fungerer.
aborum
03.09.2018 kl 19:33 4670

Jeg kender ikke til den samlede køberside i dagens handel, men har da selv samlet lidt ekstra op - og kender et par stykker, der også har vekslet flaskepenge til guldrandede papirer. Hvis man undrer sig over dagens opgang, kan det muligvis være, man har et forkert perspektiv på, hvad selskabet reelt repræsenterer af værdier mens andre, der forstår fundamentalerne samler op.

Det faktum at man stadigvæk står uden for aktien, trods gentagne muligheder for at handle store mængder mellem 10,50 og 10,00 NOK, tegner et tydeligt billede af, at man har nul pejling på, hvor selskabet er om bare ganske få måneder. Man må positionerer sig i en periode, hvor andre mener det er fuldstændigt latterligt at eje aktier i selskabet og efterfølgende vurdere, på hvilket niveau man fordeler aktierne ud i markedet igen.

En aktie, der gentagne gange afvises på 10,00, vil efter en periode sende et stærkt købssignal og når man tænker på selskabets potentiale, er det ganske sikkert, at nogen har gjort en række stærke handler i dag. Aktien testede modtandsniveau omkring 13,00 fra medio juli (og tidligere støtteniveau); bryder den gennem dette niveau, er jeg ganske sikker på at vi ser 15,00 inden markedet lukker fredag.
Redigert 03.09.2018 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
bateman
03.09.2018 kl 19:41 4642

Helt enig aboroum, Targovax kan representere store verdier. Men da må de først levere resulateter og vise at teknologien faktisk fungerer i virkeligheten.

Både Targovax og Pcib, som begge potensielt sett kan øke effekten av CPI, kan gå en lys fremtid i møte hvis de lykkes. Men begge selskapene må bevise at teorien fungerer i praksis. Og begge selskapene skal legge frem data i høst, så høsten blir spennde for oss som følger denne sektoren, som er børsens stygge andunge.
Redigert 03.09.2018 kl 19:49 Du må logge inn for å svare
Sjog
03.09.2018 kl 19:50 4608

Ja vent til alt er bevist og dokumentert minst 100 % og start å løpe etter aksjen da du Safeinvest. Gleder meg til å se på :-)
focuss
03.09.2018 kl 19:56 4577

Targovax har bevist at teknologien fungerer med både systemisk og lokal immunrespons •
bateman
03.09.2018 kl 20:34 4466

Er det bevist at dette igjen fører til tumorrespons og tumorkontroll da Focuss?
Imøteser gjerne bevis.
Sjog
03.09.2018 kl 20:39 4441

Kravene til bevis gjelder nok bare TRVX, ikke PCIB :-)
bateman
03.09.2018 kl 20:45 4431

Hva Pcib gjelder, så forsvant 12 av 19 undersøkte lesjoner i doseeskaleringstudiet for GGK, Sjog. Og det er ikke tilfelle med gem/cis.
Og i H&N studiet så man vel en CR på ca 66%?

Det kaller jeg tumorrespons.
Men hvis ikke det er godt nok for deg, så la gå.


Targovax har klart å skape immunrespons, hva det har å si for tumorrespons og OS gjenstår å se.
Redigert 03.09.2018 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
aborum
03.09.2018 kl 20:48 4412

Hvor mange studier for PCIB er finansieret af anerkendte internationale kræftcentre? :)
Sjog
03.09.2018 kl 20:58 4380

Det er bla disse resultatene som gjør at jeg har kjøpt PCIB i tillegg til TRVX :-)
focuss
03.09.2018 kl 21:22 4300

Tumor respons er de vil vise med de kliniske studiene som pågår nå. Ellers så er Jadeberg mantra. Får vi immunrespons så vet vi at det virker. Det har blitt vist med tonnevis av dokumentasjon.
focuss
03.09.2018 kl 21:25 3589

Men i PCIB er det anderledes. Der forsvinner jo svulster som dugg for solen, som Walday sa dager før H&N studiet ble lagt ned.
bateman
03.09.2018 kl 21:28 3575

Hadde du vært LITT oppdatert Focuss, så hadde du også fått med deg bakgrunnen for at H&N ble lagt ned/satt på vent. Skal hjelpe deg litt på vei, men dreide seg ikke om dårlig effekt.
bateman
03.09.2018 kl 21:30 3568

Hvor mange selskaper bruker penger og resursser på Pcib sine produkter fimaNacc og fimaVacc?;)
focuss
03.09.2018 kl 21:31 3565

Det som PCIB driver med har minimal interesse for BP og ggk er så liten diagnose at det nesten ikke finnes pasienter. Adeno virus er i episenteret for BPs interesse.
SomSa
03.09.2018 kl 21:32 3555


aborum

Her er oversikt over 1600 kreftstudier i 2018, vi finner både Nano og Targovax, hvor er PCIB i denne liste? Noen har ment at selskapet var så attraktiv at det skulle komme partneravtale men i stedet for kom emisjon. Ikke rart at noen mistet både sin safe og investering og måtte bytte nick!
http://phrma-docs.phrma.org/files/dmfile/2018-Cancer-Drug-List.pdf

Jeg må igjen påminne om dette:

""Behind big pharma's race to develop the next wave of cancer therapy

Britain’s FTSE 100 *giant AstraZeneca and rival pharma conglomerates, including America’s *Merck & Co and *Bristol-Myers Squibb (BMS), Switzerland’s
Roche and Germany’s Merck KGaA are in a race to develop the most effective IO therapies.""..............................
.
.
Smaller firms working in IO include Crescendo Biologics, Cell Medica, e-Therapeutics, F-star, **Targovax, ANGLE, IGEM and Scancell.............
The fierce race among big pharma companies to become IO market leaders means even small firms **with limited clinical data can be
candidates for takeovers............................
http://www.telegraph.co.uk/business/2017/06/25/behind-big-pharmas-race-develop-next-wave-cancer-therapy/

I følge Soug og Magnus venter big pharma på kommende kliniske data. Husk at Magnus har utviklet verdens første CPI!
focuss
03.09.2018 kl 21:35 3543

Må jo være dumt å legge ned et studie når svulstene forsvinner som dugg for solen da. CPI er tross alt ikke så effektiv. Men det kan kanskje Jadeberg i TRVX sørge for nå. Han kjenner jo tross alt CPI kanskje bedre enn noen.
bateman
03.09.2018 kl 22:00 3471

Nå er det noe som heter stategiske hensyn da Focuss, noe som er viktig for små selskap å ta. Defor også Pcib har seks ulike samarbeidsavtaler for fimaNacc plattformen(ikke gallegang som du tror).

Men dette er en Targovax tråd, ikke Pcib tråd Focuss, så hold deg til tema.

Enn så lenge så har ikke Targovax noe å vise til. Vi vet ikke om immunresponsen er sterk nok til gi tumorrespons eller økt OS. Det hjelper ikke Targovax at Jadberg var med å utvikle Yervoy, det er ikke Jadberg som har laget Oncos.

Targovax må vise til tumorrespons, økt OS eller økt ORR i kombinasjon med CPI før jeg kjøper meg inn igjen. Foreløpig kan ikke Targovax vise til noe annet enn immunrespons, som i beste fall KAN resultere i noen av overnevnte responskriterier.

Lykkes Targovax med økt ORR i combo med CPI eller økt OS, så kan dette bli en hyggelig investering.