Kursutvikling før og etter emisjon

rockpus
PCIB 24.08.2018 kl 11:08 35237

Dagens melding om sterkt rabattert emisjon gir grunnlag for panikk blant de korttenkte. Dette er noe av grunnlaget for til dagens kraftige kursfall
Opplysninger om et lengre tidsperspektiv i forhold til hva mange hadde håpet på, bidrar også Da kan det være greit å minne om at antall pasienter som må behandles samsvarer ganske godt med Arctic sin analyse!
At emisjonskursen ble så lav, er ganske typisk for et selskap i denne fase. Garantistene vil tjene mest mulig. I denne forbindelse må man huske på at avklart finansiering gir et langt bedre utgangspunkt i forhold til potensielle kommende partnere! Derfor er dagens finansieringsløsning antagelig det beste for aksjonærene på litt sikt.

Det er nok også mange eksisterende aksjonærer som ikke har råd til å fulltegne sine rettigheter. Dermed selger man ut en del aksjer for å skaffe seg midler til emisjonen.

Om noen dager vil dette roe seg og kursen vil i større grad preges av de forventninger som førte til at de store garantister stilte opp!

FimaChem er nå sikret sin videre utvikling. Denne høsten vil dog mest sannsynlig bli preget av forventninger til FimaVacc og FimaNac!
Redigert 21.01.2021 kl 09:01 Du må logge inn for å svare
focuss
26.08.2018 kl 10:03 7620

Batemann
Jeg bare refererer til hva dere har diskutert her tidligere og har oppfattet at det er forsinkelser som har betydning. For øvrig så vil jeg ha meg frabedt å bedrive løgn. Det ville da vært fullstendig tåpelig.
focuss
26.08.2018 kl 10:06 7572

Bateman
Mener du det er av betydning når studiet begynner? Jeg vil tro det er viktigere når PF2 er ferdig.
focuss
26.08.2018 kl 10:20 7521

Når Per sendte ut melding om PF2 og antydet AA så gikk jo aksjen bananas. Når han skrev om AA så tro jeg neppe det var "mulighet" for AA i 2022 markedet hadde i tankene. Man kunne jo få inntrykk av at markedet trodde AA kunne komme langt tidligere. Nå snakkes det om noe som kanskje kan skje i 2022.

The pivotal study is expected to start early in 2019, with an interim analysis of
progression free survival and objective response rate for potential
accelerated/conditional approval available approx. 36 months after initiation.



Redigert 26.08.2018 kl 10:23 Du må logge inn for å svare
bateman
26.08.2018 kl 10:23 7472

Nå må du kuttet ut Bravi, det du sier er helt feil,aksjonærene som har sittet long Pcib hatt hent godt på sine investeringer.

Biotek selskaper kjører emisjoner som regel etter etter store nyhetsslipp, ref siste emisjon i Nano og Targovax. Tilfellet Pcib er litt annerledes, fordi selskapet er i pengeknipe og ikke har mulighet å kjøre opp kursen før kassen er tom. Da er dette beste løsning. Kursen gikk til 50-60 på nyheter om muligheter for AA, men dette blir ikke nok for å lokke storkapitalen til å slenge 360 mill i bordet.
De husker godt hvordan det gikk med etter emisjonene i Targovax, Nano og Oncoinvent.

Hadde Pcib hatt en større kontantbeholdning kunne de ventet til data fra extension studiet og fimaVacc forelå, og etter at PF2 var i gang, og hentet penger til en betydelig høyere kurs. Dette var ikkr mulig grunnet at kassen nesten var tom. Det må du nesten ta inn over deg, se det store bildet.
Når man er i pengeknipe og må selge høns i regnvær, så er det ikke småaksjonærene og ledelsen som dikterer betingelsene for emisjonene, da er det garantistene som setter betingelsene.

Og etter emisjonene i Targovax, Nano og Oncoinvent så har de nok blitt ekstra skeptisk til Radforsk selskapene.
Og husk på en ting til, Pcib er nå fullfinansiert med bare 36 millioner aksjer, betydelig mindre enn Targovax og Nano.

Kutt ut sutringen og innse realitetene. Dette er faktisk mye bedre enn hva de hysteriske stemmene skal ha det til.
Pcib er fullfinansiert ut i 2022 og det med kun 36 millioner aksjer. Ingen andre biotekselskper på Oslo Børs uten salgbart produkt står nå så sterkt som Pcib.
I tillegg har Pcib 3 ulike, solide platformer som bærer selskapet.
Slettet bruker
26.08.2018 kl 10:23 7450

Klart det pisses på aksjonærer når alle som kjøper no får tegningsretter , det burde vært fredag morgen. For å ivareta de langsiktige.

Men eg tror ikke der blir mye aksjer på garantistene, de fleste spytter nok inn og kjøper på 30.

Vet ikke hva eg gjør selv etter 2018.

Kortsiktig så kjøper eg ned mot 30, tegne4 Max eller mer , og får nytt snitt under 40. Så håper eg på gode nyheter utover 2018.

Om eg så sitter til 2022 vil eg vurdere etter hvor emisjonen går, for eg syntes den er amatørmessig mot long aksjonærer som har sittet i 2018.
bateman
26.08.2018 kl 10:26 7433

Nå lyger du igjen Focuss! Hvis du bare skal fare med løgn, så pigg av!

Interim avlesning etter 36 måneder med mulighet for AA ved gode resultater. Du er ikke så dum ikke klarer å regne deg frem til at det ikke er i 2022.

Og Tåka, du er ikke long om du har sittet siden 2018, da er du for spekulant å regne. De som regnes som long aksjonærer er de som har vært med å spytte penger inn i emisjonene.
Redigert 26.08.2018 kl 10:28 Du må logge inn for å svare
liang
26.08.2018 kl 10:26 7422

Kan vi bli litt "lurt " når vi dveler ved denne såkalte forsinkelsen.

Det som var utgangspunktet tankemessig før emisjonen ble meldt var partnerskap.
Det som kanskje ligger implesitt i denne tankemodellen er at PCIB ville mottatt upfront payment og at studien ville enten blitt fullført av PCIB eller et samarbeide eller alene av partner.
Kursen ville gått helt i taket og PCIB "ville nesten følt seg ferdig" med GGK-studien og kunne kanskje begynt å konsentrere seg om neste oppdrag.

Nå ble det emisjon i stedet og da virker tiden frem til ferdig produkt så lang.
Bare psykologi selvsagt men dog............
Tidsestimatene er selvsagt nokså like uansett og partnerskap forhandles det kanskje med på et eller flere av PCIB sine områder selv om det ble emisjon , selvsagt.
Skal BP komme i inngrep med dette produktet før det er klart for markedet så må jo det skje før interrim-dataene for pivotal studie blir gitt markedet dersom FDA godkjenner dataene på dette tidspunktet.

Så når en oppgir store forsinkelser så kjenner jeg meg ikke igjen og det kan skje veldig mye tidelig i prosessen.
Jeg ser jo selvsagt at der ligger noe forsinkelse i de siste dataene men blir vi "lurt litt"?

-------------------------------------------

Ønsk deg alt du vil ha og du skal få det (sa alexander den store til sokratis som bodde i en tønne)
Flytt deg så solen kan skinne på meg (svarte sokratis)
eller noe i den duren................
Penger er ikke alt.
focuss
26.08.2018 kl 10:29 7417

Batemann
PCIB har 50% flere aksjer enn PHO. PCIB skal snart starte PF 2. PHO er ferdig godkjent med markedets beste produkt og i en fase med akselererende salg i USA og Canada.
Redigert 26.08.2018 kl 10:39 Du må logge inn for å svare
bateman
26.08.2018 kl 10:31 7377

Dette er ikke en Photcure tråd. Og jeg skrev salgbart produkt, ikke selskap under utvikling. Nå blokker jeg bare deg, for jeg gidder ikke lese mer av løgnene dine.
focuss
26.08.2018 kl 10:33 7360

Bateman
Hva mener du er løgnen nå da?

The pivotal study is expected to start early in 2019, with an interim analysis of
progression free survival and objective response rate for potential
accelerated/conditional approval available approx. 36 months after initiation.
realist.
26.08.2018 kl 10:46 5604

Liang,

det var Diogenes som bodde i en tønne og som sa til Aleksander at han kunne flytte seg: https://en.wikipedia.org/wiki/Diogenes_and_Alexander

Forøvrig enig i at noen kanskje kan bli eller har blitt "lurt". Det handler vel mye om en mer eller mindre kortsiktig innstilling hvor en evnt også har lurt seg selv med forventninger om at kursen skulle gå i været pga partneravtale eller en rettet emisjon mot en spesialinvestor. Selv kan jeg ikke forstå annet enn at den løsningen man har endt opp med også er den mest lønnsomme på lengre sikt og det selv for oss som ikke har midler til å delta stort i emisjonen.
liang
26.08.2018 kl 10:53 5583

Er kassa til PCIB tom eller er det noe vi bare antar?
At vi må kapitalisere selskapet nå er selvsagt men er det krise?

Alle biotekselskaper har sin egen måte å sette en emisjon på.
PCIB gjør ingen tiltak for å høyne mcap i forkant av emisjonen.
Blir veldig interressant å se om denne forløper som den forrige.

Dersom PCIB sitter på positive data som de fritt kan tilpasse tidsmessig så kan de jo teoretisk kjøre kursen dit de vil.

Sitter PCIB på slike data?
realist.
26.08.2018 kl 11:07 5550

Det foreligger ihvertfall ingen opplysninger som gir grunn til å tro at denne løsningen ble valgt fordi man ikke hadde noe annet valg. Jonas Einarsson svarte jo også i en av podcastene at partneravtale ikke var hans foretrukne løsning nå.
focuss
26.08.2018 kl 11:09 5548

Dersom de sitter på kurssensitiv info så skal det børsmeldes umiddelbart.
bravi
26.08.2018 kl 11:10 5532

Ja Liang, nå vet vi hvilken måte Pcib gjennomfører emisjonenen på. Det er riktig som Tåka skriver, eksisterende aksjonærer blir pisset på. Det er ingen annen måte å se det på når hvermannsen samme dag kan kjøpe aksjen 14 kr billigere en kursen når emisjonen blir meldt. Merk at hvermansen får akkurat like mange tegningsretter som de eksisterende aksjonærene. Dette er dårlig behandling av langsiktige aksjonærer, hverken mer eller mindre. For garantistene er dette knekkende likegyldig. Forøvrig synes jeg focuss har noen veldig gode poenger.
bateman
26.08.2018 kl 11:12 5524

Se det hele bildet Liang.
Pcib har trykket 36 millioner aksje totalt for å kunne fullføre PF2 og få et salgbart produkt på markdet, betydelig mindre enn Targovax og Nano. At kassen er tom i forhold til krav om notering på hovedlisten og gjennomføring av PF2 er et uomtvistelig faktum.
Med en større kassebeholding kunne man kjørt etter oppstart av PF2 var i gang og data fra fimaVacc og extension studiet var klart. Det hadde man ikke anledning til med tanke på den finansielle situasjonen i selskapet, og da er denne emisjonen det neste alternativet. Og de aksjonærene som deltok i forrrige emisjon har absolutt ingenting å klage over, de har fått avkastning i bøtter og spann. Men spekulantene som har kjøpt seg inn på 40-50 tallet er misfornøyd, men de klarer ikke helt å se sin egen rolle her.

Bidro du i forrige emisjon Bravi, eller er du bare spekulant? Skal Pcib blidgjøre spekulanter eller ta hensyn til langsiktige aksjonærer?
Ledelsen har nå sikret selskapet finansiering frem til 2022 og det ved å trykke et betydelig mindre aksjer enn sammenlignbare selskaper. Et helt riktig fokus av selskapet, ikke ta hensyn til spekulanter som har kjøpt seg inn siste året.
Pcib er mye bedre rustet nå enn det var på fredag. Og akkurat det faktumet kommer til å tiltrekke seg nye aksjonærgupper.
Redigert 26.08.2018 kl 11:20 Du må logge inn for å svare
focuss
26.08.2018 kl 11:15 5514

De har vel ikke trykket så veldig mange aksjer, men så har de vel ikke behandlet så veldig mange pasienter heller.
Slettet bruker
26.08.2018 kl 11:24 5499

Bat

Startet og følge selskapet tidlig 2017, kjøpte 2017/2018; og sitter ennå.

Eg kaller det long.

Men samma det. Tror du tok poenget mitt. De som var inne fredag morgen er kun de som burde fått tegningsretter.
Slettet bruker
26.08.2018 kl 11:25 5489

Men selger eg noen pho for å kjøpe i emisjonen, nei - tror nok ikke det.
bateman
26.08.2018 kl 11:35 5479

Tåka, jeg tror ledelsen hensyntar de som har vært med å spytte inn penger i selskapet, det har ikke vi som bare kjøper oss inn utenom emsisjoner. Ledelsen kan ikke ta hensyn til alle som kjøper og selger aksjer hver eneste dag.

Man må se det på denne måten, er Pcib en bedre investering når det er fullfinansiert og med et klart studieoppsett i en indikasjon med liten eller ingen konkurranse? Spør du meg så er det åpenbart, nå er Pcib et selskap med solid økonomi og et studieoppset med en tidlig og klar profil frem mot godkjennelse. Potensiale for å bli godkjent som 1L behandling mot gallegangskreft 36 måneder etter studieoppstart er attraktivt som faen, ikke glem det! Dette kan være veldig fristende for BP å bli partner i. Og da er det bra for aksjonærene at Pcib slipper å stå med luen i hånden når noen banker på døren.
Pcib er en mer attraktiv investering i dag enn på torsdag, når finansiering av studiene er på plass.

Jeg tror også det er lettere å være hardere i klypen når man skal inngå kommersielle avtaler med selskapene som bruker finaNacc når selskapet står sterkt finansielt, som også er en bonus av en velfylt pengebinge.



En liten digresjon, men denne blokkeringsfunksjonen på det nye forumet er en fin nyvinning. Ved hjelp av den kan man effektivt blokkere vekk støy fra sjarlatanar som bevisst driver med løgn og ikke har hverken interesse eller kunnskap om selskapet tråden handler om.
Redigert 26.08.2018 kl 11:57 Du må logge inn for å svare
focuss
26.08.2018 kl 11:47 5444

Det at finansiell usikkerhet er tatt bort er veldig positivt. AT BP skal være interessert i Fimachem tror jeg ikke. Til det er markedet alt for lite til at de gidder bruke tid og ressurser på det. Mye annet som står mye høyere på agendaen.
Kappa3278
26.08.2018 kl 12:33 5345

Her er det like mange meninger som det er skribenter, noe som helt klart er et sunnhetstegn.
Der hvor alle tenker likt tenker ingen.
Det som vil avgjøre om kursen klarer å holde seg over emisjonskursen, tror jeg da, er om selskapet har noe positivt å melde før tegningsperioden utløper.
Faller kursen mot tretti blank vil mange være negative til å tegne seg for nye aksjer.

focuss
26.08.2018 kl 12:44 5430

Kappa 3278 skrev:
"Faller kursen mot tretti blank vil mange være negative til å tegne seg for nye aksjer."

I så tilfelle vil garantistene måtte ta mange aksjer som jeg antar sitter løst. Da kan det bli stygt. I aksjemarkedet er 3 år en evighet.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
oxion
26.08.2018 kl 12:57 5410

sannsynligvis blir studien avsluttet av etiske grunnet innen halve tiden.
grunnet kraftig effekt.
og dermed er det uetisk å gi placebo.
Dermed kommer produktet på markedet fortest mulig.
3år Aldri !!!!@
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
focuss
26.08.2018 kl 13:04 5397

Oxion
Det er lov å håpe på at garantistene tror på det du skriver, men å legge det til grunn for økonomiske disposisjoner ligger ikke i proffe investorers natur.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
rockpus
26.08.2018 kl 13:05 5390

Mye rar egenterapi her nå. Har dere glemt hva dere skrev og drømte om for bare en uke siden? Snarlig safetydata mm som skulle føre til kurseksplosjon denne høsten?
Har dere glemt overbevisningen om at finansiering var sikret og avklart allerede da selskapet kom inn på hovedlisten? Har dere glemt at designet som nå ble valgt på emisjonen var det som dere absolutt ikke ønsket?
Vi har nå fått avklart at fremdriften er som sirup. Det er dermed grunnen for den store utvanning som nå ble nødvendig.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
focuss
26.08.2018 kl 13:12 5368

Rockpus
Jo dypere en investor blir sittende i en hengemyr jo mer irrasjonelle blir argumentene.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
26.08.2018 kl 13:13 5354

focuss, ja faller kursen mot tretti kroner, tror jeg svært mange vil bli negative til å tegne seg for nye aksjer.
Om så skjer vet vi jo ikke, mye tror jeg vil være avhengig av hva selskapet har å melde i tiden fremover mot 10 oktober.
Her må en ta høyde for alle alternativer, dette vet selvfølgelig du også.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
focuss
26.08.2018 kl 13:20 5328

Vanskelig å utelukke PCIB til 15 over nyttår. Synes folk bør seriøst vurdere risiko i stedet for å bedrive ønsketenkning. Mange børsamatører i PCIB.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
rockpus
26.08.2018 kl 13:39 5295

focuss

Jeg skulle hørt på deg. I stedet dreit jeg meg ut og solgte Pho på 25 kr for å kjøpe pcib rundt 50 kr for en tid siden. Heldigvis har jeg dog mye å gå på fra tidligere gevinster i pcib.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Legoland
26.08.2018 kl 14:01 5247

Regner med at handlingsmönsteret blir forandret de kommende dagene. De som var inne med laante penger blir nok presset ut, saa i slutten av uken faar vi se hva investorene tenker om emisjonen.
Synes at vinklingen mot lengden den enkelte har värt inne i aksjen blir feil. Etter aa ha feiret X-bryllup er det bare aa fastslaa at jeg aldri har giftet meg med et aksjeselskap. Har heller ikke giftet meg til "familieaksjer" som jeg ble forpliktet til aa beholde saa lenge samlivet varer. Saa de som mener at lengden de har värt investert i ett AS er tegn paa särlig egnethet som investor, har lite aa fare med i mine öyne. Saa skryt heller om hvor lenge ekteskapet har vart! For det er like lite relevant paa börsen.
Som nykommer i PCIB oppdaget jeg selskapet vaaren 2016. I 2H 2017 doblet jeg potten som senere er solgt i tidsrommet febr 18 til tirsdag siste uke.
De "trofaste" investorene slipper problematikken rundt emisjonen. Vi andre maa vurdere kjöp/hold/salg av aksjer/tegningsrettigheter.
For at innlegget ikke skal bli for ensidig vil jeg kort nevne investeringen i SEVDR som ble en investering for evigheten. Hadde jeg kjöpt dopapir i stedet, hadde jeg hatt det for resten av livet.


Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
focuss
26.08.2018 kl 14:09 5231

Rockpus
Helt ærlig. Det gjør meg faktisk trist å lese det du skriver. Det positive er at det alltid er mulig å gjøre ting bedre. Løpet er ikke kjørt. Så skal jeg si noe som sikkert er veldig kontroversielt. Mitt inntrykk er at børserfaring blant biotech investorer er langt under middels. Mener å ha observert det særlig i Nano.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
lengeleve
26.08.2018 kl 14:10 5223

Synes du begynner å høres ut som Hartviksen jeg rockpus. Skjønner du er bitter nå, men hver nå så snill og ikke bli her de neste tre år for å snakke ned selskapet av egen bitterhet. Det er du ikke tjent med.

Skjønner ikke helt panikken blant noen. Her er det bare å ta et steg tilbake og se på forskningsresultatene. Har dette endret seg etter fredagens melding? Nei er svaret på det.

Da er det heller ingen grunn til å selge etter min mening. Ja, ting tar nok litt lengre tid enn vi hadde håpet på. Det kan jeg leve fint med.

Mange har nok vært litt vel naive når det gjelder partner. Per har selv sagt at det ikke er enkelt å få seg en partner på dette stadiet. Om de skulle lykkes med å få markedsgodkjennelse vil jo også en eventuell partneravtale bli langt mer gunstig enn på nåværende tidspunkt. Det går jeg ut i fra at alle er enig i.

Personlig kommer jeg til å overtegne i emisjonen og holde på aksjene så lenge jeg tror at de kommer i mål. Det tror jeg de gjør og fredagens melding har definitivt ikke svekket troen på det. Finansiering er på plass. Dette er ikke alltid gitt selv med gode resultater.

Regner med de fleste husker bionor? Der var resultatene gode, men ledelsen bommet totalt på vei videre og fikk ikke finansieringen i orden. PCIB har nå dette på plass. Verdien av det bør ikke undervurderes.

Angående kursen fremover så får vi bare se. Jeg er rimelig sikker på at vi ikke skal ned på emisjonskurs, så får vi se hvem som får rett om et par måneders tid.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
focuss
26.08.2018 kl 14:22 5195

lengeleve
Tror ingen er her for å snakke ned noe som helst. Heller for å vurdere kvaliteten på argumentene til optimister mot pessimister. Når det gjelder argumentene til PCIB optimister nå så synes jeg de er usedvanlig svake. Ingen har kommet med ett eneste argument for hvorfor investere nå.
Håper for deres skyld at Snøffelen kan komme med noe fornuftig, men har mistanke om at vi nå snakker om så mye penger at vi er utenfor hans komfortsone.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
bateman
26.08.2018 kl 14:29 5177

Kappa, sant at det alle tenker likt tenker ingen. Men utifra det lesere av innelgg her så er jeg ikke imponert av tankevirksomheten til de som skriver.
Det virker som de fleste er drevet av bitterhet og skuffelse over inngang rundt 20kr.

Nesten ingen som evner å se helheten her, bortsett fra noen hederlige unntak som Tyrion, lengeleve og et knippe andre.

Nå Pcib ikke har data fra fimaVacc eller extension studiet å slå i bordet, og heller ikke igangsatt PF2, så har det vært vanskelig å selge inn denne emsisjonen. I tillegg er kassen tom, noe som gjør at man stiller svakt i forhandlinger med storkapitalen.
Og de forhenværende emisjonene i Targovax, Oncoinvent og Nano har ikke akkurat bidratt til å fjerne skepsisen til denne bransjen i Norge.

Men faktume er jo at Pcib nå er fullfinansiert i 3-4 år fremover, safety for dobbel behandling er på plass, studieoppsettet for PF2 er klart med interim avislesning og AA ved gode resulateter etter 36 måneder. Disse punktene er en enorm derisking av caset Pcib, og når dette synker inn i markdet, så bør det kunne bidra til å løfte kursen fremover.

Men akkurat nå herjes trådene av bitre aksjonærer og mørkemenn som Hartvigsen1, Rockpus, Focuss, Bravi mfl. Løft blikket og se helheten, Pcib har aldri vært et bedre kjøp en nå!
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
rockpus
26.08.2018 kl 14:30 5177

lengeleve

Jeg har ingen intensjon om å spamme pcib tråder. Jeg håper dog å fremtrede ærlig. Ideelt sett bør disse tråder omhandle argumenter for både kjøp og salg, om de skal ha noen nytte for potensielle investorer. Må innrømme at jeg tviler litt på ærlighet fra dem som nå prøver å fremstille siste nyheter og emisjonens design som noe positivt.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
OleKyryliuk
26.08.2018 kl 14:35 5160

Focuss:
Gitt kurs kr 40 så vil PCIB prises til under 1,5 milliard med 12 millioner nye aksjer. Her snakker vi et selskap som viser gode effektdata og som har fått finansieringen sikret for pivotale fasen. I tillegg har man fimaVACC og fimaNAc i bakhånd.

Til sammenligning var aksjen uten finansiering priset til litt over 1,3 milliarder.

Personlig vil jeg si at PCIB fremstår som en langt bedre investering nå enn tidligere. Bruker man kalkulatoren og regner på sannsynlighet så prises selskapet til en meget lav sannsynlighet for å lykkes - og dette selv om både effektdata og finansiering er på på plass.

Eneste negative er at innrulleringen av pasienter tar langt lengre tid enn forventet. Men at ting tar lang tid har man vel vært vant med i andre selskap også - herunder NANO og PHO (selv om PHO endelig ser ut til å ha fått opp farten).
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
lengeleve
26.08.2018 kl 14:38 5152

Ok focuss. Tror du leser litt det du vil lese men greit.

Argumentene er jo veldig enkle.

punkt 1. Forskningsresultatene viser en langt bedre effekt enn dagens behandling. Det er vel vanskelig å si noe på det. Ja pasientgrunnlaget er lite, men kan jo sitere Einarsson "for meg er dette effekt".

punkt 2. FDA har gitt klarsignal for PF2 med mulighet for AA. Om du ikke var klar over det så får de færreste mulighet for AA. Det er vel bare Algeta i Norge som har fått dette tidligere (gjerne arrester meg om jeg tar feil)?

punkt 3. Finansieringen er nå i boks så studiet kommer til å bli gjennomført.

punkt 4. Kursen er på et lavere nivå enn på lenge med tegningsretter inkludert (for nye aksjonærer bør dette være positivt med tanke på kjøp).

Mener dette er klare grunner til kjøp, men... Her er det selvfølgelig en risiko og jeg respekterer at ikke alle ønsker å ta den. Med stor oppside kommer også selvfølgelig en stor nedside om de ikke skulle lykkes. Jeg mener spørsmålet er veldig enkelt om du har tenkt å sitte hele veien.
Har de større eller mindre sjanse for å komme i mål etter fredagens melding? Svaret på det er etter min mening ja.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
gepard1
26.08.2018 kl 14:44 5140

Det er kun en ting som betyr noe i dag. Resultatene fra extension studiet. Naar kommer de?
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
bateman
26.08.2018 kl 14:49 5128

Gepard, istedfor å bare slenge rundt deg med luftige kursmål, hva med å sette seg inn i selskapet? Data fra extension studiet er klart i midten av oktober.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare