Tanker

Slettet bruker
NEL 24.08.2018 kl 11:15 1184

Noe av det jeg finner mest spennede og interessante med å være i aksjemarkedet er å følge med på forum (eks Hegnar) Hva er nytt, hva har vi av triggere fremover, hva tenker folk osv.

NEL har vært i en særklasse her, masse flinke, kompetente og oppegående folk med stor innsikt.

Brokeren (James Bond, 007, Lorden, Psykopaten eller hva han heter..) forsøpler hele opplegget her inne.
Det jeg da tenker er, kan det være at mange småsparer er så drit lei av å få ødelagt gleden av å følge med og dele tanker i disse trådene at mange selger seg ut og kjøper aksjer hvor ikke psykopater er inne og ødelegger enhver form for konstruktiv informasjonsdeling?

Karlson, svensken, svorsken osv er faktisk mer interessant å lese enn hva 007 er.. og det sier litt!

Jeg har innsikt nok til å skjønne at om jeg selger meg ut betyr det fint lite for kursens del, men jeg er på de tankene at 007 forsøpler så hardt at mange selger seg ut. Mange bekker små osv..

Hvordan han får lov å holde på uten å bli kastet ut er over min forståelse!
Fullkasse
24.08.2018 kl 12:27 1104

Det tror ikke jeg . Har ingen betydning hva folk skriver her inne. Personen er bare veldig entusiastisk. Da synes jeg noen baisere er verre. Der de tydligvis er sint på både selskap og investorer i NEL. Selv om de heller har ingen innvirkning