Softox- Trump på lag med Softox

focuss
SOFTOX 24.04.2020 kl 10:23 13446

Donald Trumps daglige (nattlige) pressekonferanser er interessant å følge, ikke minst krigen mellom ham og mainstream media. Trump liker å peke på muligheter, mens CNN hater muligheter og dyrker problemer. I går sa Trump at han synes det var interessant med tanken om at desinfiserings midler kan utvikles som nesespray etc. Jeg regner med det var Softox sitt produkt han hadde i tankene da det er hud vennlig og studeres nå mot slimhinner/lunger. CNN reporterne har vel aldri hørt om dette og setter i gang sin vanlige ut driting av Trump og skaper en problemstilling av at Trump sitt utspill er farlig da folk kan begynne å drikke Antibac. Trump vet hva han driver med når det gjelder å sette CNN på plass og det vil ikke overaske det minste om det på en senere pressekonferanse kommer frem hva Universitetet i Køpenhavn driver med i sammen med Softox.

https://newsweb.oslobors.no/message/499911
Redigert 21.01.2021 kl 07:04 Du må logge inn for å svare
bj111
26.04.2020 kl 22:04 3578

Donald Trump sier mye rart men han er ikke så handlingslammet og tett i nøtta som norske medier og demokratenes medier skal ha det til. Han er vel den første politiker som har gjort mye av det han lovet i valgkampen sin. Mye som vestlige medier ikke liker. Norske medier har vært fornærmet på Donald helt siden de bommet fullstendig og han vant valget. Etter dette har det stort sett vært negativt å lese om han og følger man kun de store norske mediene så sitter man med et inntrykk av at han er komplett idiot og handlingslammet. En kan spørre seg hva årsaken er til at norske medier jakter slik på et annet lands statsoverhode. Det er vel ingen annen leder for noe land som får så mye pepper som Donald Trump fra mediene i de land han evt skal være aliert med dersom de trenger bistand via NATO. Jada han har lagt seg ut med mediene men han har da og pekt på et problem med mediene som har eksistert siden det var krystallklart hvilken politisk retning de forskjellige medier hadde. I Norge hadde vi rød og blå presse. Nå vet man ikke hva man har. Redaktørens agenda for å selge mest mulig og så har man alternative nyheter mye av det fra folk som tror at jorden er flat. Norge med mediene burde i større grad forholde seg til hva USA sin president gjør av politikk og formidle det. Reality serier har vi nok av. Han skal tross alt med stor sannsynlighet styre verdens største militærmakt og økonomi i 5,5 år til. At demokratene klarer å vippe han av stolen kan jeg ikke tenke meg. De har nok engang gitt han en enkel valgkamp med sin kandidat
Når det gjelder softox hadde sikkert Donald syntes det var interessante forsøk som skal gjøres i København men jeg tror ikke det kommer noen oppmerksomhet fra han eller amerikanske investorer. Hadde selvsagt vært kult om han kastet Softox i ansiktet på CNN, TV2 og andre ikke opplyste medier.
Domus
26.04.2020 kl 22:17 3544

...som sagt - enorm forskjell på inhalering og injisering.
Trump har ikke peiling når han er utenfor manus.

Og ja, han har bygd en mur. Fantastisk !

Og nå kan vel jeg karakteriseres som venstrevridd kommunist hjernevasket av venstrepressen dvs fake news pressen.
At pressekonferansene går live fra det hvite hus, synes å glemmes i denne sammenheng. Jeg skjønner ikke hvordan faktiske Trump utspill i ettertid kan betviles og fremstilles som fake news, men der er Trump klanen enestående.
oivindl
27.04.2020 kl 16:30 3345

"Herregud hvor dumme tror de folk er? Vel det er ikke det som er poenget. Poenget deres er bare å stemple Trump som idiot."

Tja, ser ut til at noen trenger en advarsel, kanskje Trump også.

"NYC Poison Control Sees Uptick In Calls After Trump's Disinfectant Comments"
https://www.npr.org/sections/coronavirus-live-updates/2020/04/25/845015236/nyc-poison-control-sees-uptick-in-calls-after-trumps-disinfectant-comments
Potet
27.04.2020 kl 18:28 3156

Har bare skummet gjennom tråden, men tror folk at Trump er trumfkortet for at aksjen skal gå?

Det kommer meldinger fra ledelsen når de har noe å melde. Og ikke regn med Trump. Skulle noe skje fra den kanten vil det være bonus, men ville ikke satset arven på en saklig uttalelse fra han om SoftOX...
Slettet bruker
30.04.2020 kl 20:08 2761

Nei det tror vi selvsagt ikke, men Trump følger litt med. I dag kritiserer han Sveriges coronastrategi og roser Norge. Får han kjennskap til Softox, så tviler jeg ikke på at han vil bruke det maksimalt til å forsvare tidligere uttalelser.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2020/04/30/195674721/trump-kritiserer-sveriges-coronastrategi-roser-norge
Bolle2000
30.04.2020 kl 20:58 2695

Veldig skuffende at denne tråden ble opprettet av ellers fornuftige Focuss. De som jevnlig følger med på amerikanske media kan ikke ha unngått å konstatere at vi alle bør krysse fingrene for at USA igjen skal få en administrasjon som evner å bidra til en forutsigbar og fornuftsbasert utvikling i internasjonal politikk og økonomi. Denne tråden gir samme inntrykk som CNNs intervjuer av Trumptilhengere på rally. Den som havner på Trumps side i hans strid med CNN er ingen opplyst europeer. Dette skrives med et lønnlig håp om at vi i vår drøm om en rask privatøkonomisk gevinst ikke skal tro at historiens minst egnede amerikanske president skal fremme våre interesser. La dette bli siste ord på denne idiottråden ....
Redigert 30.04.2020 kl 21:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.04.2020 kl 21:06 2669

En som hyller fake news, jeg håper også at det var DITT siste ord på denne tråden.
Slettet bruker
30.06.2020 kl 10:00 2140

SoftOx har mottatt en bevilgning på USD 2 millioner fra amerikanske myndigheter
SoftOx har mottatt et brev fra amerikanske myndigheter der SoftOx informeres om at selskapet har mottatt en potensiell finansiering i form av en «award» på to millioner dollar til utvikling av SoftOx Biofilm Eradicator. Den økonomiske støtten er avhengig av en tilfredsstillende «due diligence» gjennomgang av prosjektfinansieringsplanen. Ytterligere informasjon vil følge når due diligence gjennomgangen er fullført og avtalen er endelig signert.

https://newsweb.oslobors.no/message/508907