Slipp Satan inn i himmelen, og du får helvete der også.

Slettet bruker
27.04.2020 kl 20:03 609

Coronaviruset stopper ikke vandaliseringen av franske kirker: – Dette viser en mangel på respekt som sjokkerer meg dypt.
Av Erling Marthinsen 27. april 2020 | 18:57

Dette utføres av mennesker godhetstyranniet har sluppet inn i landet. De stiller i samme klasse som dem som hater slik som Trumphatere. De går løs på mennesker i rullestol i raseri over at den personen i rullestolen bære en caps med "Make America Great again". Radikale sosialister, syke individer.

Dette er personer politiet burde bure inne, og de er lett å finne. De er svake mennesker, mennesker man lett kan hjernevaske, de er kopier av rødegardistene i Kina som også var lette å hjernevaske. Dette er mennesker som ikke kan tenke selv, har ingen vurderingsevne og må ha en bjellesau for å finne veien hjem. Vi har de her inne også.

https://resett.no/2020/04/27/coronaviruset-stopper-ikke-vandaliseringen-av-franske-kirker-dette-viser-en-mangel-pa-respekt-som-sjokkerer-meg-dypt/
Redigert 27.04.2020 kl 20:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.04.2020 kl 20:15 605

Apropos Satan, https://i.ibb.co/WWrzVtM/SATAN.jpg
Spooky
Q 382 - 2017
SATAN has left the WH.
Slettet bruker
27.04.2020 kl 20:17 602

"Vi har de her inne også"

Jepp, usedvanlige mange som trenger en bjellesau her inne. De blir sure når ekkokammeret slår sprekker.
Slettet bruker
27.04.2020 kl 21:10 582

Det har du helt rett i, men tror du bør lese hva som kommer, og min kommentar etterpå: Et ekkokammer er en metaforisk beskrivelse, som beskriver en situasjon hvor informasjon, ideer eller oppfatninger blir forsterket gjennom repetert kommunikasjon og repetisjon innenfor en avgrenset gruppe.[1][2] I et ekkokammer sees det gjerne bort fra meninger eller fakta som bryter med konsensus innenfor gruppen, så det blir lite plass for motstridende synspunkter. Derfor forsterkes troen på oppfatningene som allerede eksisterer i et ekkokammer.

Dette er en nøyaktig beskrivelse av fake news som ikke tillater andre meninger, og dere menings-politis oppfatning av hva som er rett. Selv når flertallet av folket i USA sier ja, så sier dere, nei dette er galt. Selv når flertallet liker Trump sier dere, nei det gjør de ikke. Og når et valg beviser at de liker Trump sier dere, her har Russland blandet seg inn. Dere fratar menneskene den retten de har til egne meninger, derav, menings-politi.

En fri verden betyr at man kan bryne meninger mot hverandre, og respekter uenighet uten å angripe hverandre som, rullestolbrukere, slå ned gamle menneske osv. Dette gjør venstresiden.
Redigert 27.04.2020 kl 21:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.04.2020 kl 21:23 575

Definisjonen er ganske beskrivende for dette forumet. De aller fleste her er for eksempel ekstremt imponert over alt Trump sier og gjør og blir drittsur og sint hver gang jeg skriver noe negativt om ham. Trump er ekstremt fiendtlig innstilt til den frie presse og tolererer ikke meninger som avviker fra hans egne verken innen egen administrasjon eller eget parti. At hans supportere gjerne anklager andre for å være korrupte mens de ser mellom fingrene på hans egen berikelse tyder på ekstremt fremskreden hjernevasking. Så kom ikke å snakk til meg om en fri verden og frie ytringer som om du liksom støtter noe slikt. Du tilber en wannabee diktator.
Og ja, det er sikkert mange på venstresiden som er kriminelle men det er det jaggu blant den brokete forsamlingen av totalitære idioter på ytre høyre siden også-.
De mest fornuftige er selvsagt oss på moderat høyreside.
Redigert 27.04.2020 kl 21:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.04.2020 kl 22:34 556

Sier politimester jabba i menings-politiet.

Ingen republikanere i USA hater demokrater, men deres syke handlinger. Demokratene derimot hater republikanere både for hva de står for, deres handlinger og meninger. Hatet er så stort at fråden står ut av munnen deres når en republikaner vil diskutere politikk med dem. De er til og med villig til å drepe ned for fote supporterne til republikanerne. Dette har endel uttrykt offentlig, og det viser at de er syke, de er degenerert i hodet og skriker kun ut sitt hat mot Trump hver gang de skal kommentere noe. De går så langt at de forfalsker fakta for å felle en valgt president.
CS_invest
27.04.2020 kl 22:37 554

Eller som Aristoteles anførte: den gyldne middelvei - i alle fall holde seg på veien, om det er litt th. eller litt tv. er egentlig ikke så veldig nøye. Det er når en navigerer ut i grøften det har potentiale for at gå galt. Midt i dette er respekten for de som er på andre side av midlinien end vi selv. Respekten viser vi i omtale av de med divergerende meninger - og alle kan nok gå litt i seg selv her, fra tid til annen. I mine øyne er det nok her Trump svikter mest - ved at gøre landets høyeste embede til en såpeopera eller realitetsshow (som det vel kalles nu om dager).

Handler essentielt om dannelse og oppdragelse - begge er forutsettninger for demokrati (derved at vise underliggende respekt for sin meningsmotstander).
Slettet bruker
28.04.2020 kl 02:18 535

Flertallet av amerikanere er ikke i tvil lengre at det er det demokratiske partiet som har, og forsatt svikter folket og landet sitt.

Nå må vi ikke glemme at Trump hverken var republikaner eller demokrat når han startet sin vei mot presidentembedet, men når man blir pisset på av taperne med den ene løgnen etter den andre, hvor man prøver å stille en uskyldig mann for riksrett i 3.5 år, da har man en forståelig grunn til ikke å like slike mennesker. Da er all respekt ut av vinduet og man får den aldri inn igjen før de skyldige har lært å oppføre seg.
Slettet bruker
28.04.2020 kl 08:35 513

"Ingen republikanere i USA hater demokrater, men deres syke handlinger. Demokratene derimot hater republikanere både for hva de står for, deres handlinger og meninger"

Den republikanske guvernøren i Ohio har 85% approval rating i håndteringen av pandemien. Tror du det er 85% republikanere der? Det du skriver er altså som vanlig noe patetisk fjas. Ingen er mewr hatefulle enn slike som deg. Det nærmest ryker av deg.
Slettet bruker
28.04.2020 kl 08:47 501

Nei, imatza har faktisk rett. Det er veldig tydelig at folk på venstresiden legger mye mer følelser i politikken og hater sine motstandere. De som hates mest er friskuser som Trump og typisk «løse kanoner» i FRP. Her ser man et tydelig hat fra feminist/klima/raddis/Obamahyllerne/sv-gjengen. Det er helt merkelig å se det enorme hatet mot personer.

Samme hatet og irrasjonaliteten finner man ikke på høyresiden. Man må laaaaaangt ut i ekstremhøyre før man finner tilsvarende hat som det vanlige SV-velgere kommer med.
Slettet bruker
28.04.2020 kl 09:26 487

"Flertallet av amerikanere er ikke i tvil lengre at det er det demokratiske partiet som har, og forsatt svikter folket og landet sitt."


Akkurat dette tror jeg er korrekt. Det er demokratene som alltid har frontet en progressiv politikk med blant annet bedre helsevesen, billigere skole, nedbygging av forsvaret, likestilling, miljøvern etc. Folk er jo frustrert over at de aldri får det til og de kan jo ikke akkurat klandre republikanerne som aldri har lovet dette.

Kan også legge til at folk flest ønsker å få slutt på korrupsjonen i DC. Dvs at makteliten holder sin klamme hånd over politikere via lobbyister og valgkampbidrag. Dette er også noe demokatene har snakket om i åresvis men ikke får ordnet opp i. Med konservativ høyesterett i uoverskuelig fremtid blir det nok lenge til de får bort dette. Her skilte Trump seg ut fra andre republikanere da han i valgkampen lanserte slagordet drain the swamp. Dette fikk nok en del tidligere Obama velgere til å stemme Trump. Det var vel også hans eneste valgkampsak jeg syntes var veldig bra. At han har sviktet totalt på dette området også er en annen historie.
Redigert 28.04.2020 kl 09:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.04.2020 kl 14:54 463

Når jeg leser dine innlegg om hvor fenomenale demokratene er, så er jeg tilbøyelig til å tro at du også ville like ivrig fremstilt Stalin og Hitler som de gode hvis du var hjernevasket nok. Nå er det ikke lenge før demokrater og forhåpentligvis Clinton blir arrestert og straffet for kriminaliteten sin, hva vil du si da, at rettsvesenet er styrt av Trump?
Slettet bruker
28.04.2020 kl 15:11 461

Merkelig kommentar når du svarer på et innlegg hvor jeg sier at demokratene ikke har klart å få til det de lover.
Basert på andre setningen så tolker jeg det som at du har gått full mental Qanon. Lykke til i den sekten.
Slettet bruker
28.04.2020 kl 15:18 454

"Nå er det ikke lenge før demokrater og forhåpentligvis Clinton blir arrestert og straffet for kriminaliteten sin, hva vil du si da, at rettsvesenet er styrt av Trump?"

Tror du virkelig jeg bryr meg om den gamle bitchen Clinton? Hun er selvsagt bedre enn Trump men jeg misliker henne sterkt. Angående arrestasjoner så har jeg mistet tall på hvor mange Trump assosierte som har blitt fengslet de siste årene. I tillegg så har de to kongressmennene som var tidligst ute med å endorse Trump i valgkampen begge blitt tiltalt for økonomisk kriminalitet. I tillegg har man alle de regjeringsmedlemmene til Trump som har måttet gå av pga korrupsjon men som ikke har blitt straffeforfulgt. Feks Zinke. Noen sitter der ennå, feks handelsministeren,

Hvilket signal syunes du det gir at Trump til stadighet er ute og sier at de assosierte av ham som ble tatt har blitt dårlig behandlet. Paul Manafort lurte unna flere titallsmillioner USD og ble dømt for dette. Synes du også at han er dårlig behandlet.
Roger Stone truet vitner og løy til kongressen, på vegne av Trump, synes du han er dårlig behandlet?
Disse to er noen av de mest dominerende i makteliten i USAs lobbysystem helt siden Nixon tiden. At akkurat disse to ble tatt er paradoksalt nok det nærmeste Trump har kommet å "draine swampen", bortsett fra at Trump ikke ville draine dem. Det var det andre som måtte gjøre.
Redigert 28.04.2020 kl 15:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.04.2020 kl 04:07 414

Flynn ble falskt anklaget og myndighetene ble nå tvunget til å offentliggjøre papirene som beviser dette, de visste han var uskyldig. Enda en skandale fra demokratenes side, og dommeren blir nå bedt om å frikjenne Flynn, og han vil sikkert dra svinene for retten og kreve en kjempeerstatning, for denne saken kostet han alt han hadde, han er nå blakk.

Skal endelig rettferdigheten skje fylles? Jeg tror at når denne saken er over, demokrater og FBI agenter forhåpentligvis sittende i fengsel, da vil jabba si at han alltid støttet Trump.

Nå står kvinner og skriker på gaten i New York at de må bo med lik fordi ingen henter dem, og skjeller ut den demokratiske Andrew Cuomo som har skylden for dette. Ikke republikaner jabba, men en av dine helter, demokrat. Dette skjer ikke i en republikansk by i USA.
Slettet bruker
29.04.2020 kl 09:07 393

"Nå står kvinner og skriker på gaten i New York at de må bo med lik fordi ingen henter dem, og skjeller ut den demokratiske Andrew Cuomo som har skylden for dette. "

Jepp, og hva gjør han som Trump ikke gjør?
TAR ANSVAR.

Det er derfor han har approval rating på 70 mens Trump lifgger på 43. Jeg tror ikke en New Yorker vil si at til tross for at de har fucked opp så har iallefall han prøvd å gjøre sitt aller beste for dem og at han genuint bryr seg om dem. Han prøver ikke å bortforklare eller legge skylden på andre for det de selv har gjort feil.

(Forøvrig ble ikke Flynn falskt anklaget med mindre han er stokk dum. Han erklærte seg skyldig to forskjellige ganger i en relativt lite alvorlig tiltale. De mer alvorlige tiltalepunktene ble droppet.)
Redigert 29.04.2020 kl 09:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.04.2020 kl 09:17 384

Trump er åpenbart en bedre leder enn Cuomo.
Slettet bruker
29.04.2020 kl 09:24 380

Hadde Cuomo stilt som president kandidat i dag så hadde han vunnet 65-35 over Trump. Det er det ikke mye tvil om. Cuomo er også vanligvis forhatt av den progressive venstre siden men under denne krisen stiller de seg bak ham
Slettet bruker
29.04.2020 kl 17:46 353

Jeg får si som Clinton sa til sin mann da hun trodde ingen hørte det, "in my ass".
Slettet bruker
29.04.2020 kl 18:19 345

Og med det mener du?
Biden leder med mellom 5-10 % på alle nasjonale målinger som gjøres for tiden. Med den eksponeringen Cuomo har hatt i det siste med positivt utslag på popularitetsmålingene, så ville han enkelt slått Trump om valget var i dag.
Slettet bruker
29.04.2020 kl 22:49 323

Spør ikke meg, spør heller henne hva hun mente ;) :(
perbjarm
12.09.2020 kl 17:35 76

Corona er et Satanisk bedrag, corona finnes ikke! Ved å akseptere alt bedraget fra media så slipper vi muliggens Satan inn. Atombomber finnes ei heller, disse tingene diktes opp for å føre skremsel på oss.
Redigert 12.09.2020 kl 17:38 Du må logge inn for å svare