John McCain er død

atnorhe
26.08.2018 kl 07:45 1947

https://www.nettavisen.no/nyheter/utenriks/senator-john-mccain-er-dd-81-ar-gammel/3423530004.html

krigshisseren og krigshelten ble krigshelt da han satt i Vietnamesisk fangenskap i seks år. Han ble tilbudt løslatelse flere ganger, men nektet å dra. Det som sjelden kom frem, var at han hadde ingen steder å dra til. Han kommer i fra en militærfamilie, og ville blitt utstøtt dersom han kom hjem uten sitt mannskap.

Sånt sett har Trump sine ord i behold med sin uttalelse om at han "var krigshelt fordi han ble tatt",men temmelig upassende.
Slettet bruker
28.08.2018 kl 00:56 1500

@Havfruen

Ad hominem? Jeg? Neida, du tuller. BTW: Jeg har aldri baksnakket deg, eller Sotah. Jeg bruker kun dere som referanser når det kommer til galskap. Du representerer den ekstreme galskapen. Sotah er ca. midt på stigen hva gjelder konspirasjon og tøv. Men siden vi snakker om deg og Sotah. Jeg lurer på om vi er blant de som har vært her lengst på HO? Som var blant de første som fikk nick etter at forbildet ditt fikk stengt HO? Hva tror du? Og ja, det var den gangen du var i nærheten å være normal. Hvor du klarte å si ett og annet fornuftig. Den "havfruen" savner vi alle. Jeg tror faktisk at du savner deg selv i blant, har jeg rett?
Slettet bruker
28.08.2018 kl 00:34 1513

@artig

Du skriver:
"Jeg bruker alltid stor forbokstav i/ på et navn, Isak."

Flink gutt, men det er ikke det vi diskuterer nå. Vi diskuterer denne setningen:

"Hvordan i alle dager du kunne summere deg frem til at jeg er Islamist, se, det er over min forstand."

Hvorfor i alle dager bruker du stor bokstav når du skriver "Islamist" midt i en setning? Jeg ber deg svare for det. Ikke at du bruker stor bokstav i begynnelsen av en setning!! Men du, hvorfor lar du meg håne deg, hvorfor lar du meg ydmyke deg slik jeg gjør nå? Er du selvdestruktiv? Vil du at jeg skal late som om at din bruk av ordet "Islamist" er begynnelsen av en setning? Hvor meget vil du at jeg skal herje med deg? Har du ingen æreskode? Jeg tror jeg stopper nå. Jeg vil skåne deg.
Redigert 28.08.2018 kl 00:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.08.2018 kl 21:10 1534


Det er ikke måte for hvilken promp og prakt det forlanges for denne fyren.

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/4dA9Kq/trump-faar-flagg-kritikk-etter-mccains-doed
artig
27.08.2018 kl 17:30 1580

Så, problemet er stor I.
Jeg bruker alltid stor forbokstav i/ på et navn, Isak.
Slettet bruker
27.08.2018 kl 16:55 1595

Ser at @Isak poster stygge ad hominem angrep på meg og flere andre på flere tråder, litt vanskelig å løpe etter og forsvare seg.

Jeg skal nøye meg med dette (og avsporingen er ikke min) for "feministen" Isak er ute å kjøre:
Kan du fortelle oss hva 3. bølge feministene i dag står for? Hvorfor er du enig med dem?
#SelvbestemtAbort24uker #Metoo #DissHviteMenn #SafeSpace
Redigert 27.08.2018 kl 18:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.08.2018 kl 13:26 1638

Trond McCain saken får ligge. Vi blir ikke invitert uansett.
Uanmeldte gjester får ikke komme. Hvorfor ble ikke Giske politianmeldt?

Bokstavtro muslimer skriver med store kruseduller. Oversett det, har du.
Slettet bruker
27.08.2018 kl 13:10 1645

Urte-te argumenterer videre:
Norske skriveregler ble oppfunnet lenge før ISLAM kom. De visste vel ikke hvor mye som skulle komme?

IsakSellanrå tok et steg tilbake:
Men mulig jeg tar feil?

Urte-te vrir kniven:
Er det mulig?
Slettet bruker
27.08.2018 kl 13:05 1648

@urte-te

Du skriver:
"islam ER størst voksende her i landet. not OK!
eod"

Flott, supert. Du argumenterer i hvert fall for hvorfor du skriver islam med stor bokstav. Argumenter liker vi. Det er voksent. Modent. Du skiller deg således ut fra "sult" og "artig". Klapp klapp. 10 poeng til deg. Når det er sagt: Jeg synes ikke størrelsen på religionen skal endre norske skriveregler. Men mulig jeg tar feil?
Redigert 27.08.2018 kl 13:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.08.2018 kl 12:56 1660

@urte-te

Du skriver:
"Tørr jeg be en bønn til Isak om å vente med å danse opp til nettkrig på McCains grav til 6 fot under?
Dette minner mer om Islamske gravskikker med mye skrik og skrål"

Ok, jeg er ferdig nå (og du har helt rett i at det har jeg som startet to tråder på HO i dag for å nedsnakke krigsveteranen John McCain, selvsagt har ikke jeg det), men kan du være så snill å slutte med å skrive "Islamske" med stor bokstav. Din religion er ikke større enn verken kristendommen eller buddismen. Ok, da kan dere fortsette å håne McCain til han er senket i jorden, men du antyder vel at når han er ned i jorden så er dere ferdig med mobbingen deres? Eller har deres hat ingen ende? Og please, ikke islam med stor bokstav, ok?
Redigert 27.08.2018 kl 12:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.08.2018 kl 12:49 1666

Tørr jeg be en bønn til Isak om å vente med å danse opp til nettkrig på McCains grav til 6 fot under?
Dette minner mer om Islamske gravskikker med mye skrik og skrål
Jeg ber Isak tenke litt på McCains nedtur.
Slettet bruker
27.08.2018 kl 12:46 1667

@Sult

Du spør meg:

"Jeg konstaterte bare faktum. PMS?"

Altså du har bestemt deg for at jeg er jente? Og således analyserer du deg frem til at jeg har PMS? Jøss, der tok du jammen "rotta" på meg. Gratulerer , du vant debatten . Din argumentasjonsteknikk tar rett og slett knekken på meg. Det lyser intelligens og åndelig overlegenhet av dine kommentarer. Tror rett og slett at jeg ikke tør diskutere med deg. Du er altfor dyp for meg. Om du vil kan jeg begynne med å skrive islam med stor bokstav ? Så overbevisende er du. Jeg avslutter derfor slik: av alle religioner er Islam (ser du at skriver islam med stor bokstav for deg) den største religionen. Nå håper jeg du ble fornøyd.
Redigert 27.08.2018 kl 12:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.08.2018 kl 12:38 1678

Neida der tar du feil gitt. Jeg konstaterte bare faktum. PMS?
Slettet bruker
27.08.2018 kl 12:36 1680

@Sult

Du skriver:
"Styrket i min mening om at du er ei jente."

Ok, så da gjelder ikke mine argumenter? Mitt syn? Fordi jeg er en jente? Jenter bør ikke gies tilgang til debattforum? Kun slike som deg og "artig" skal ha retten til frie ytringer? Sult, skal vi stoppe her? Eller vil du dumme deg ennå mer ut? Vil du bli HOs nye "havfrue" ?
Redigert 27.08.2018 kl 12:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.08.2018 kl 12:24 1683

@Artig

Please, please, du er blant de mest oppadgående her inne. Derfor ber jeg deg innstendig om å slutte med å skrive islam/islamist med stor bokstav. Norsk kultur og norske skriveregler har definert at kristendom, jødedom og islam skal skrives med liten bokstav. Hvis du mener at islam skal være et unntak så please argumenter, argumenter, argumenter. Feks: Islam er større enn både jødedommen og kristendommen til sammen. Derfor skal islam skrives med stor bokstav. Artig, du er i Norge, vi følger norske skriveregler, ok?
Redigert 27.08.2018 kl 12:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.08.2018 kl 12:20 1686

@Artig

Du spør:
"Jeg elsker Norge.
Gjør du?"

Morsom nå? Alle mine innlegg handler om at jeg forsvarer norsk kultur,norske tradisjoner og den vestlige kulturarv. Derfor tillater jeg meg å irettesette dere som angriper våre tradisjoner som : likestilling, kvinnefrigjøring, retten til å elske en av samme kjønn (nå fikk dere vel et påskudd for å kalle meg homse), demokrati, ytringsfrihet, feminisme, religionsfrihet, vegetarisme , og retten til å gjøre hva man vil så lenge det ikke skader andre. Du , artig, og mange andre her inne, er "mørkemenn" som får selv den mest innbitte islamisten (dere foretrekker vel at jeg skal skrive islam med stor bokstav?) til å rødme (fordi dere går så langt). At dere stiller psykiske diagnoser på meg (fordi jeg er ikke har deres hat-verdier) er greit. At dere kaller meg for jente er ok. At dere kaller meg for homo er ok, men please: argumenter. Feks: Jeg liker ikke Isak sine norske verdier. Det har aldri vært norsk kultur at kvinner skal ha stemmerett og kunne bli innvalgt på Stortinget. Kvinner skal være hjemme og passe barn og holde munnen . Går kvinnen ut skal hennes ansikt være tildekt. Ok, artig, skjønner? Argumenter mot meg.
artig
27.08.2018 kl 12:11 1694

Og, nå venter jeg på oppfølgingssørsmålet ditt:)
Hvordan i alle dager du kunne summere deg frem til at jeg er Islamist, se, det er over min forstand.
artig
27.08.2018 kl 12:08 1694

Jeg synes konspirasjonsteorien ang Q er veldig interessant. Det var det jeg mente Isak.
artig
27.08.2018 kl 12:04 1696

Ikke for mye å be om Isak, jeg synes bare det er hyggelig at folk, inklusive sult, kan skrive hva de vil her.
Hvor du har det fra at jeg er islamist og hater Norsk kultur. Ingen aning.
Min feil antagelig.
Jeg elsker Norge.
Gjør du?
Finnes det noe viktigere enn ytringsfrihet?
Slettet bruker
27.08.2018 kl 12:04 1697

Vi kan bare lede deg til kilden, vi kan ikke drikke for deg.
https://qntmpkts.keybase.pub
https://www.reddit.com/r/greatawakening/

Dette krever at du tar deg selv opp til revurdering. Klarer du det?
Redigert 27.08.2018 kl 12:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.08.2018 kl 11:56 1703

@Sult

Altså:Du nekter å argumentere. Men du prøver å gi meg en psykisk diagnose? Og når ikke det virker så kaller du meg for en jente? Det er noe som skurrer her, vel? Det er vel noe som sier at du ikke er kvalifisert til å diskutere med meg, eller tror du at du vant denne diskusjonen nå?
Slettet bruker
27.08.2018 kl 11:51 1705

@artig

Du skriver:
"Første gang noen har ragert på at du fremfører en bønn?"

Neida, dere må be til hvem dere vil, hvor ofte dere vil og når dere vil. Jeg bryr meg fint lite om deres bønner, men deres hat til vestlig kultur, grunnleggende menneskerettigheter, kvinnefrigjøring og norsk kultur. Det må da være lov til å reagere på? Eller skal dette bli et ekkokammer for hat mot vesten og vestlig kultur? Skal jeg passiv sitte å se på at dere islamister overtar dette forumet?

Videre skriver du:
"Q-trådene er veldig interessante."

Ja, vel? Var det et argument? Kan du ikke forsøke å forklare meg med 4 linjer hva som er interessant med Q ? Ber jeg om for meget, så ha meg tilgitt.
Slettet bruker
27.08.2018 kl 11:44 1711

@Isak, forresten et merkelig navn på ei jente.
Kos deg med denne du.
https://www.youtube.com/watch?v=bTSb8ChB8zA&app=desktop
Det er mer enn 300 millioner som følger med på dette nå.
Og så ber du oss om å følge deg ? da EMO LOLet jeg godt du.
Redigert 27.08.2018 kl 11:47 Du må logge inn for å svare
artig
27.08.2018 kl 11:43 1712

Første gang noen har ragert på at du fremfører en bønn?
Q-trådene er veldig interessante.
Stå på:)
Slettet bruker
27.08.2018 kl 11:41 1713

@Sult

Du skriver til meg:

"Du er helt tydelig i ubalanse."

Skal jeg oppfatte det som et argument? Usikker. Hva tenker du selv om din påstand?
Slettet bruker
27.08.2018 kl 11:38 1719

@Sult

Du skriver til meg:

"Sorry mate, du er ikke riktig navla."

Var det et argument eller et forsøk på en logisk tankerekkefølge?

Et godt tips til deg: Dersom du har en mening så prøv med argumentasjon. Har du ingen tanker eller ideer så kan du vel bare forsøke deg . Feks: Isak , jeg mener du tar feil fordi du ikke tror på Q. Q er en ekte Gud som styrer over hele jorden og han er faren til Trumf og derfor ba (ref. din kristelig bønn til Trumf i går) jeg for Trumf og Q på dette forumet i går. Sult, jeg har ingen problemer med at du ikke liker meg, men argumenter, argumenter, argumenter...
Slettet bruker
27.08.2018 kl 11:31 1721

Sorry mate, du er ikke riktig navla.

Donald J. Trump @realDonaldTrump
Over 90% approval rating
for your all time favorite (I hope) President within the Republican Party and 52% overall.
This despite all of the made up stories
by the Fake News Media trying endlessly to make me look as bad and evil as possible.
Look at the real villains please!

?
Redigert 27.08.2018 kl 11:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.08.2018 kl 10:32 1735

@Havfruen

Det er ingen mennesker på denne planeten som tar deg seriøs lenger. Ikke en gang din konspiratoriske venn , Sotah, leser hva du skriver. Når det gjelder krigshelten, John McCain, tror jeg at ditt hat til det amerikanske folket, ditt hat til amerikansk kultur, ditt hat til forsvaret,og ditt hat grunnleggende menneskererettigheter , gjør slik at du TROR at du må hate McCain. Men kjære "havfrue", det må du ikke. Skru av "autopiloten". Trekk pusten dypt og vær en del menneskeheten. Det er ikke så vanskelig som du tror.
Slettet bruker
26.08.2018 kl 18:59 1779

Q posts about No Name on 7/25 @ 7:28pm (EST)

No Name dies on 8/25 @ 7:28pm (EST)

Let that sink in for a bit.."



Trusting the Plan...…...

Fun Fact: Gematria(John Sidney Mccain omitted suicide)=322
Redigert 26.08.2018 kl 19:10 Du må logge inn for å svare
Vomit
26.08.2018 kl 18:40 1784

McCain valgte den latterliggjorte Sarah Palin som vise-president kandidat og media drev utelukkende negativ vinkling om alt Palin sa og gjorde.
Hvorfor ‘glemmer’ media nå å minne om dette valget som den oppskrytte McCain gjorde og som media kjørte full utdriting av?
Det sier MYE om McCain at han satset på Palin........
Slettet bruker
26.08.2018 kl 16:21 1811

Bush-familien er blant kjernen i deep state og ikke mine helter, Flue!

Forøvrig insinuerer jeg ingenting, men påpeker at det blir en epikrise med helt spesielt sykdomsforløp:


Aug. 24, 2018 WASHINGTON — Senator John McCain of Arizona, who has been battling brain cancer for more than a year, will no longer be treated for his condition, his family announced on Friday, a sign that the Republican war hero is most likely entering his final days.
“Last summer, Senator John McCain shared with Americans the news our family already knew: He had been diagnosed with an aggressive glioblastoma, and the prognosis was serious. In the year since, John has surpassed expectations for his survival. But the progress of disease and the inexorable advance of age render their verdict,” the family said in a statement. “With his usual strength of will, he has now chosen to discontinue medical treatment.”

https://www.nytimes.com/2018/08/24/us/politics/john-mccain-brain-cancer.html

No sign of immediate death the day before…
Fluefiskeren
26.08.2018 kl 15:49 1821

Hva er det du egentlig insinuerer Havfrue?

Dine store helter Trump og Bush greide å unndra seg å blisendt til Vietnam. Er det så innmari flott? McCain var en pilot som stilte opp, og Trump sine finter om han ikke var noen helt siden han ble tatt er uspiselige. Selv bedrev heller «pussygrabbing».


Her litt om hvordan Trump unndro seg.

«The American newspaper also said Mr Trump could not recall exactly when he was no longer bothered by the spurs, protrusions caused by calcium built up on the heel bone, but that he had not had an operation for the problem.

“Over a period of time, it healed up,” the newspaper quoted him saying. It also pointed out that Mr Trump played squash, football and tennis during high school and picked up golf while at Wharton.»


https://www.telegraph.co.uk/news/2016/08/02/how-donald-trump-avoided-the-draft-during-the-vietnam-war/


Bush er vel unødvendig å kommentere.
Redigert 26.08.2018 kl 15:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.08.2018 kl 10:43 1871

I samme øyeblikk de seponerte cellegiften, var kroppen fri for all chemo så svulst og metastaser eksploderte, og booom!
En merkelig epikrise. Men Herrens veier er jo som kjent uransakelige...
Slettet bruker
26.08.2018 kl 10:41 1872

«John McCain's biggest crime was also NOT his conspiring over Ukraine and various Middle Eastern countries, conspiring against Trump, screwing over the American people in general, nor profiting from the corruption in govt.

His biggest crime is that he conspired in a globalist plot to ultimately destroy the US.

Remember the 2008 elections?

Know what's simiar about the 2 candidates, Obama and McCain (besides the overall corruption, criminality and hatred for the American people)?


This is the similarity that matters, and shows what he and Obama were up to:

Either of them, if placed in the Oval Office, would be illegitimate Presidents - from start to finish. Which means that every action taken as President would be illegitimate. Which means that their entire term - all laws passed, all appointments made, all executive orders, etc - would be able to be nullified and reversed in an instant, as soon as it is legally recognized that they were ineligible, thus illegitimate.

A reversal/nullification of 8 years of new laws and appointments, etc, would destroy our economy, as our current economy is largely based on existing law.

It would also discredit Congress, SCOTUS and the idea that the govt abides by or cares about the law.

Lastly, if the illegitimate President was "historic" and loved just for his race and appeal to amoral societal rejects, it is then very likely that a reversal/nullification of his terms would bring about a lot of societal conflicts, violence and possibly a civil war. The civil war becomes much more likely when compounded with a chaotic economy and a disregarded/hated government that is confused and has lost control.

McCain always knew he was ineligible, just like Obama knew about himself. McCain was born in Panama, OFF the military base, in a municipal hospital under which no soil could in any way be considered American.

That might sound like an irrelevant technicality or wrong due to his father serving in the military, but that WAS and still IS the law.

So, the globalists stacked the deck in 2008 with 2 ineligible candidates, in order to ensure that they would have a so-called "President" whose terms could be reversed overnight, thus causing the devastation to the US whenever they finally decided to expose the former "President"s ineligibility/illegitimacy.

They also followed up in 2016 with more illegitimates; Cruz, Rubio (some other Repubs too), Bernie (likely a dual citizen) and Clinton (violated 18 USC, section 2071). I think they did this just to have a plan B, in case they figured they needed to increase the number of illegitimate years/laws ensure the devastation they desired.

McCain knew that this was the plan the whole time and happily conspired to bring it to fruition.

THAT is his greatest crime. Conspiring to end the US and have its people kill each other in the millions.»
Slettet bruker
26.08.2018 kl 09:56 1894

Alt i meg protesterer på at dette er riktig.

I går kom meldingen om at han avslutter behandling.
Så dør han hjemme dagen etter? Er det slik han velger å unndra seg straffeforfølgelse og rettergang?

brahman
26.08.2018 kl 09:42 1902


"en av USAs største politikere", presterer Aftenposten å si, i sin unisone hyllest..
Slettet bruker
26.08.2018 kl 09:05 1919

Oh really?