KOA: Fikser de alternativ til full emisjon dobler den

Slettet bruker
KOA 30.04.2020 kl 12:07 21178

Selskapet kansellerte som kjent emisjonen, og antyder at de kan klare dette billigere/bedre på andre måter.
Det er ikke priset inn ennå.
Så jeg har tatt en frekk spec her og venter på at selskapet melder at de har funnet den bedre løsningen som ligger i lufta.
Må ha litt action i disse ellers triste corona-tider .-)
Redigert 21.01.2021 kl 08:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.04.2020 kl 12:14 12170

Trangt inn dørene og kamp om aksjene, ser ikke bort fra at kursen stenger over 1,50 idag. Iløpet av langhelgen tipper jeg finansene er på plass, og vi får et nytt byks i kursen neste uke. Selvfølgelig er MC alt for lav i dette selskapet, og ser ut som folk begynner å våkne.
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
HP17
30.04.2020 kl 12:57 12057

Vil ikke overraske meg om KOA slutter rundt 1.10 i dag og videre mot kr 1.40-1.50 i neste uke etter å ha lest nøye all informasjon som er gjort tilgjengelig etter KOA avlyste emisjonen og meldte om behov for mindre kapital og andre alternativer. Ikke glem at aksjen var rundt kr 1.80-2 da denne ullene emisjonen ble meldt.

Les selv begrunnelsen KOA gir. Det smaker mer og mer «fugl» og profitt av den informasjonen.
«We have also recently made progress with alternative non-equity sources of liquidity. In addition to this, we are seeing gradually improving markets through the slow but ramping startups at many OEMs. We believe that the combination of some or all of the above factors may lead to a reduced need for equity capital than anticipated.”
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.04.2020 kl 15:19 11846

Foreløpig er vi i alle fall på sporet: Det kryper pent oppover nå
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Ticker
30.04.2020 kl 15:29 11737

Mange som vil inn før langhelgen???
Det går så det griner nå og oppsiden er fremdeles dobling ved bra finansierings videre
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Ajax1
30.04.2020 kl 16:10 11607

Det blir bare dumt å komme med sånne innlegg Troll_Leif: "ser ikke bort fra at kursen stenger over 1,50 idag" Greit at du er inne i KOA og derfor ønsker oppgang på sånn ca 90% idag, men du mister det lille du måtte ha av seriøsitet med sånne kommentarer/påstander 😒 USA børsene er ned med godt over 1%, og børs analytikere klør seg i hodet og forstår rett og slett ikke noe av oppgangen på ca 32% siste måned i USA. Det er ingenting i korona situasjonen i USA eller verden forøvrig som tilsier denne optimisme, dessverre. Det er greit at bilprodusenter forsøker med forsiktig oppstart av produksjon. Det er også greit at KOA ikke ville ha emisjon på dette prisnivå, men derifra til din antakelse å sluttkurs idag blir bare useriøst 😖 Jeg har også aksjer i KOA, men føler ikke det er nødvendig å gape om eventyrlig oppgang for papiret intradag av den grunn 😳
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.04.2020 kl 16:32 11507

Hvem er det som har forårsaket grusing av aksjen i KOA, kursen er jo helt latterlig, er det normalt at MC skal være under kassabeholdning. Egentlig bure ikke kursen vært under 2 tallet, det vet du like godt som meg, men på denne lotto innside børsen skjer det mest utrolige. Det er i vertfall mer useriøst å sende kursen ned under krona, men de mest useriøse sitter i meglerhusene, og handler ut fra fasiten de sitter med for hånd.
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Ajax1
30.04.2020 kl 17:25 11360

Ettersom du ikke gir et eneste tall på hvor KOA står nå finansielt, og hvorfor kursen ikke burde være under NOK 2 så føler jeg ikke behov for å imøtegå deg med dine påstander. NAS har mange fly, og stor organisasjon, men så lenge flyene står på bakken og selskapet taper store penger er verdien også deretter.
KOA er en liten leverandør til bilindustrien på verdensbasis selv om selskapet hadde 10 tusen ansatte når produksjonen gikk på skinner. Uten ordre, og tap blir selskapet tappet for midler. Da kan veien til ikke å klare å overholde sine forpliktelser bli farlig kort.
Hadde min tiltro til ledelsen i KOA vært større enn den er hos meg ville jeg hatt bedre tiltro til at selskapet kom gjennom krisen med hodet over vann. Men den tiltroen er ikke der hos meg.
Skulle korona krisen bli avlyst på verdensbasis i den nærmeste tiden tror jeg at KOA papiret igjen vil bli repriset. Men det er ingenting som tilsier en snarlig og lykkelig slutt på denne situasjon. Kapitalmangel hos KOA er alvorlig og akutt, den vil være vedvarende til selskapet igjen begynner å tjene penger.
Hvis du har andre tall og prognoser som tilsier noe annet så vil jeg gjerne at du forteller meg det ?
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.04.2020 kl 17:39 11323

Er det mulig? KOA kan ikke sammenligne med NAS din nisse, NAS hadde bl.annet store problemer lenge før noen hadde hørt ordet korona.
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Ajax1
30.04.2020 kl 17:48 11278

Det å kalle meg en "nisse" faller som jeg ser det bare tilbake på deg selv for manglene tall og argumentasjon. Så det tar jeg meg ikke nær av 😊. Men ja, i den forstand at inntekter uteblir, og utgifter overgår inntekter gjør at disse selskaper har samme problematisk 😥
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.04.2020 kl 18:00 11249

Har du problem med tallene, bør du holde deg langt unna børs, og heller sette pengene i banken.,
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Ajax1
30.04.2020 kl 18:23 11174

Vel nå har jeg vært på børs siden 1998, det i både medgang og motgang. Det er tallene jeg har brukt for mine investeringer. Selv om de noen ganger har vært feilslått
Nå har jeg en post på 120k aksjer i KOA. Det er fordi jeg tror at på sikt han det være en ok investering, men derfra til å gape om at den vil slutte på NOK 1,50 idag forteller at du er en drømmer som håper at dine investeringer skal gi lynavkastning som er fullstendig ønskedrøm 😲
Dermed er vår diskusjon over fra min side ettersom jeg ikke oppfatter deg som voksen 😒
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
rogneveien
30.04.2020 kl 19:52 10960

Ajax1
Godt skrevet, jeg er også inne i KOA med en post. Tapte litt tidligere, men gikk inn nå på 0,90 øre. Er ikke inne med så mye som du, men har noen 10k aksjer. Satser på at det går seg til. Ellers er det du skriver innertier. Enkel og grei filosofi som er helt etter boka. Støttes fullt ut.

Lykke til
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.04.2020 kl 20:30 10862

Ja, ja, tenkte det måtte være noe, jeg begynte handle på børs på midten av 80 tallet, kan vel si jeg har i vertfall langt mer erfaring. og fått med meg det meste, og hvordan gjøkene opererer. Det var mer struktur og orden på børsen når man måtte kjøpe hele børsposter, da børsen var det den var ment til, og ikke et spill for korrupte meglere som sitter med fasit i hånden, som må ha hjelp av roboter, og spillearena for kjendiser og bjellesauer som beriker seg på inside informasjon.
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.04.2020 kl 20:34 10842

Ja, det var enkel og grei filosofi, følger alle boka har vi ikke bruk for børs, da blir jo alle fattige :-)
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
rogneveien
30.04.2020 kl 22:16 10673

Ajax1
Husker du vi diskutterte litt andre aksjer på NEL foraet. Du husker kanskje også at jeg nevnte at jeg er relativt tungt inne i WalWil. Fikk jacpott der ikveld med den gigakontrakten de dro iland med forsvaret i unaiten. Gleder meg til å se resultat av denne gigakontrakten på mandag, men jeg regner med at den går noe opp ja.
Dette var litt morsomt. Har hatt 10% avkasning på. Aksjene mine denne uka, er superfornøyd med dette. Har noe stb-dnb-NOFI-selvsagt NEL- wilwal- sparebank1Sr bank - koa- subc7 Tror dette er en flott gjeng som vil gi god avkastning på sikt.

Løkke til.
Gode kangidater
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
FAR100
30.04.2020 kl 22:56 10593

ja så den nyheten. KOA får mye arbeid nå båtene skal frakte masse biler

https://e24.no/boers-og-finans/i/LA73jQ/wallenius-wilhelmsen-sikrer-kontrakt-ventet-aa-dra-inn-inntekter-paa-20-mrd-kroner-i-aaret

Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Satch
30.04.2020 kl 23:28 10509

Godt å se deg her også Rogneveien. jeg har, som du, tapt noen kroner (papirtap) ettersom jeg gikk inn i KOA første gang på 1,81. syntes da aksjen hadde fått nok juling, men den gang ei, så jeg har fylt på et par ganger på veien ned, 1,20, 0,89 og 0,76. snittet endte på 1,29, så jeg krysser fingra for at det skal gå veien. sitter plutselig med en større post enn først beregnet. :P Lykke til.
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Ajax1
30.04.2020 kl 23:48 10453

Hyggelig å høre fra deg igjen rogneveien, hvis du ikke hadde nevnt KOA for en tid tilbake på en NEL tråd ville jeg nok ikke visst interesse for dette papir 😊
DNB er jeg skeptisk til nå fordi mange selskap som sliter har lån/forpliktelser der, og DNB kan og har allerede gjort store tap på selskaps konkurser. Men WalWill skal jeg se nærmere 😎
Men jeg tror også at mye kan bli verre for mange selskap før vi er tilbake på sporet (business as usual) igjen. Når det gjelder KOA tror jeg ikke at jeg sitter lenge der, synes lederskapet i selskapet er vanskelig å bli klok på, eller lite handfast 😔
Når det gjelder NEL så sa jeg jo at vi muligens ville se 6 tallet før dette er over, det ser ut til å være en feilbedømming fra min side. NEL har stått seg utrolig sterkt gjennom denne krise, men jeg vil ikke gå inn i selskapet på disse nivåer nå. Men jeg savner å være aksjonær i NEL. Vil komme tilbake dit når jeg mener at inngang er gunstig 😉
Løkke til, og god helg 😊
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
FAR100
01.05.2020 kl 00:01 10393

Lurer på hva som vil være agenda i ny EGF? KOA melder om "alternative non-equity sources of liquidity". hva betyr dette? noen som er interessert i KOA? utenlandske? kinesere? lån fra koronakassen?
Noen synspunkter?

Kongsberg Automotive Stock Exchange release 29. April 2020
KongsbergAutomotive refers to the invitation for an Extraordinary General Meeting (“EGM”) onApril 30 2020.
As has been widely published through the EGM invitation and investor presentations from the company, we have explored a capital raise driven by the
strong expected decline in revenues due to the Corona virus/COVID19 outbeak. We have received strong interest from prospective equity investors.
However, some of these have requested more time in order to better understand KongsbergAutomotive. Thus, we did not complete a capital raise before our
scheduled EGM. We have also recently made progress with alternative non-equity sources of liquidity. In addition to this, we are seeing gradually improving
markets through the slow but ramping startups at many OEMs. We believe that the combination of some or all of the above factors may lead to a reduced
need for equity capital than anticipated.
Consequently, KongsbergAutomotive cancels the EGM scheduled for April 30 2020. We expect to invite for a new EGM shortly with a revised agenda.
KA Investor Relations
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
rischioso
01.05.2020 kl 01:31 10286

Over sier du dette:

RE - Hadde min tiltro til ledelsen i KOA vært større enn den er hos meg ville jeg hatt bedre tiltro til at selskapet kom gjennom krisen med hodet over vann. Men den tiltroen er ikke der hos meg.

Så sier du dette:

RE - Nå har jeg en post på 120k aksjer i KOA. Det er fordi jeg tror at på sikt han det være en ok investering,

* Skal du prøve å bløffe baisse så må det som et minimum være noe logisk samsvar mellom det du spytter ut så med den realiteten i minnet så eier ikke du en eneste aksje i dette papiret - de lempet du nok ut før dagen var omme og nå tror du at det å fremstå som at du driter i eget reir skal gi deg en billigere inngang - ikke mer komplisert enn det, men makan til lavmål skal man lete lenge etter når du i tillegg ikke har annet å komme med og prøver å lage en parallell til NAS …

Ledelsen i KOA har stor tillitt i markedet nettopp på basis av hva de har fått til frem til pandemien fikk dem (som mange andre) ned i knestående så at det ble stor interesse fra diverse investorer kom ikke som noen overraskelse ei heller at caset skal reprises nå som kapitalinnhentingen blir betydelig mindre enn først estimert og har du ikke annet å komme med så blir det ikke annet en støy - en tragikomisk sådan …

En god 1 mai feiring og tar du til vettet så er det mye mer å hente den nærmeste tiden … ;)
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Ajax1
01.05.2020 kl 02:08 10236

Litt artig at nettopp du rischioso skulle prøve å miskreditere meg på mine uttalelser om investeringer 😊 Du var jo et mareritt på NEL tråder fra kursen stod i NOK 2 til ca NOK 7, hvor gjenganger var at NEL var overpriset og ikke hadde livets rett 😥 Så ble du din plageånd borte fra NEL trådene her på HO av den naturlige grunn av at aksjekursen økte, og troen på selskapet hos aksjonærer ble for stor til at selv ikke dine dommedags profetier over NEL ble trodd av noen, og du fikk for mye motbør i dine gjenganger tullete skriverier om selskapet. Jeg var en av mange som ga deg tilsvar på dine svadapåstander. Nå forsøker du å drive meg til løgner angående mening om et annet selskap.
Faktisk litt morsomt 😂
Så hvem som kommer med støy, og er tragikomisk kan man lett gå på din historikk av innlegg på HO for å se.
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
rogneveien
01.05.2020 kl 09:57 9962

Ajax1.
Håper du ikke har tapt for mye på KOA, Men når dette er sagt tror jeg nok du kan ta vare på deg selv og ta dine vurdereinger på et eget grunnlag. Jeg bomma litt på KOA, men ikke avskrekkende. Gikk inn på 3 og ut på 2,5 og så inn igjen på 0,90. Der er jeg nå. Tapte ca 40K på dette.
Ikke all verden, men jeg har henta det inn igjen i andre aksjer. Gjorde et godt scoop i NAS inn på 7,50 og ut på 11kr. Henta masse der.

Løkke til
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
livsstil
01.05.2020 kl 10:05 9947

Jeg kjøpte meg inn på onsdag som var ren skjær flaks, men tolket meldingen som at de ikke trengte like mye penger som de først antydet, og det så jeg på som er godt tegn. Sist jeg var aksjonær i KOA var ved forrige krise i 2011/2012 og har ikke fulgt selskapet etter det.
Spennende det som nå skjer for det er ingen tvil om at aksjen er blitt totalt gruset, samtidig ligger det en forventet kapitalinnhenting i en eller annen form. Det kan jo gjøres på flere ulike måter som en ordinær emisjon, lån eller salg av deler eller hele selskapet. Jeg har forstått at de største aksjonærene ligger med et snitt på kr. 3-5,- pr aksje og det er naturligvis også førende. Joda, det har kanskje vært litt klønete håndtert fra ledelsen, men på en annen side så har de vist handlekraft ved å avlyse emisjonen grunnet flere ting. Når nå flere land setter i gang sin bil produksjon vil aktiviteten øke og salget bli deretter. Indiske Suzuki meldte i dag at de ikke solgte en eneste bil i april i år, mot 143 000 solgte biler i april i 2019 og det sier jo litt om konsekvensene for KOA. Slik jeg ser tallene er det ikke bekmørkt for selskapet, greit med cash, men jeg finner lite om selskapets ordrereserve.
Jeg tror kursen vil legge seg på 1,40-1,50 inntil det blir klart hvilken modell de velger. Kanskje styret jobber på spreng i helgen og presenterer en løsning før børsen åpner på mandag.
Alltid moro med selskaper hvor det er litt action og reprising foregår, alt for mange andre selskaper mener jeg har gått for mye derfor er KOA et interessant bet i disse dager.

Lykke til!
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.05.2020 kl 10:07 9940

Ja, Ajax1 er en merkelig skrue, men av en eller merkelig grunn klarte du faktisk å finne frem til KOA, mellom alle selskapene som eksisterer på børsen, og dukket plutselig opp på KOA tråden igår, slettes ikke verst, så noe har du lært siden du gikk på børs, like merkelig at du plutselig er blitt ekspert på selskapet, men å regne å se verdi av selskapet, cash, aktiva, kunder, leveranse, produksjon etc.etc. da stopper stopper det for lille Ajax1, da ber du andre gjøre det for seg. Eller kanskje denne skruen har et annet motivert oppdrag. Man skal vel ikke ha rare skolegangen for å regne seg frem til at selskapet er unormalt lavt priset, og da må kursen opp, og hadde ikke vært unormalt om kursen hadde stoppet på 1,50 før stengetid igår, snarere tvert mot skulle MC vært langt høyere enn det er priset til idag, og det er noe av dette børsen er ment til. Men noen har klart det kunststykket å presse MC så langt ned som ikke skulle vært mulig, men på denne børsen ser det ut som det meste er mulig, men noen har sagt nok er nok, og da går kursen opp.
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Ajax1
01.05.2020 kl 11:46 9797

Hei igjen Troll_Leif, nei jeg er ingen ekspert på selskapet KOA dessverre 😳 Jeg ga også i et tilsvar til skribent rogneveien hvorfor jeg begynte å snuse litt på KOA. Synes selskapet har fått urimelig mye juling (3. januar 2020 var kursen på et tidspunkt NOK 6.35) selv under korona krisen. Når rogneveien da sa at han hadde tatt et bet der pga stort fall i børsverdi ble jeg interessert i inngang når kuren ble halvparten av denne inngang. Sånn er det ofte når vi småinvestorer utveksler erfaring og synspunkter. Hvis du leser rogneveien sine synspunkter på denne tråd vil du se at skribenten også gir hint om andre selskaper som kan oppfattes som interessant å se nærmere på.
Men du velger å angripe meg personlig ved å kalle meg en "nisse" og at ettersom jeg forstår så lite om børs og verdier burde jeg heller ha pengene mine på bankkonto osv. Så ser jeg også at andre mener det er umulig at jeg har noen aksjer i KOA ettersom jeg synes ledelsen i selskapet er diffus og uryddig i sin kommunikasjon til markedet.
Det er faktisk mulig å være aksjeeier i et selskap selv om man ikke er enig med ledelsen.
Jeg har i alle år brukt HO for innspill angående mine disposisjoner i aksjemarkedet, men det gjelder å skille klinten fra hveten.
Man kan med fordel være edruelig/saklig i sine innlegg på forumet uansett om man er inne eller ute av et papir 😊
Hvis verden snart kommer tilbake til normalen tror jeg bestemt at KOA underpriset og at oppturen kan være stor. Nå fikk jo KOA en kraftig opptur pga meldingen om avlysning av emisjon på dette nivå. KOA ble børsvinner i går med oppgang på 36.25% og sluttet på NOK 1.09. Men derfra til å rope om mulighet til at sluttkurs i går kanskje ville bli NOK 1.5 oppfatter jeg som useriøst og tøvete 😥 Det var det jeg ga mitt tilsvar til deg på
God helg 😄


Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Ajax1
01.05.2020 kl 13:28 9718

Hei på deg rogneveien 😊
Nei jeg har ikke tapt på inngang i KOA, har ca inngang på samme nivå som din siste inngang, men tiden vil vise hvordan det går 😳
NAS tør jeg ikke ta i med ildtang nå 😪 Men hyggelig at du kom ut i pluss der 😄 Mitt råd angående NAS er å holde seg borte derfra 😰
Skal man finne en noenlunde sikker havn nå på OSE tror jeg Yara kan være det, men det er det mange som mener, derfor er kursen noe høy nå i forhold til verdenssituasjonen. Tenker også på REC som en mulig kandidat, men vil helst ha inngang på under NOK 3, men det ser dårlig ut nå 😟
Ønsker deg alt vel med dine valg 😄
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Anders9ls1
01.05.2020 kl 13:28 9709

Vanligvis er jeg imot oppblåste kursmål som bare kastes ut i det blå av rekyljegere, men i dette tilfellet hvor kursen i KOA er fullstendig rævkjørt så var det ikke helt utenkelig at den kunne gått mye mere enn den gjorde på fredag. 36% er uansett formidabelt, men tror nok ikke trolleifen er langt unna å få ønsket om 1.50 innfridd. Kan komme mandag/tirsdag allerede :)
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
FAR100
01.05.2020 kl 17:05 9546

ledelsen sitter med flere esser, snart vil de avsløre planen, spennende
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Janusen88
01.05.2020 kl 17:11 9521

Veldig spennende framover
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Satch
01.05.2020 kl 17:55 9449

Tror kanskje Rogneveien blingsa, det var jeg som skrev at jeg hadde litt tap i KOA rett over ditt innlegg. 😉
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.05.2020 kl 23:33 9124

Børsene har gått opp og ned i 100 år, og vil gjøre det i 100 år til, folk slutter ikke å kjøre bil verken i Kina eller USA selv om børsene går opp og ned. Børsene blir styrt av frykt og griskhet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
InnerTier
02.05.2020 kl 13:18 8751

Det er ikke mulig uten full emisjon pluss, - fordi behovet er ytterligere økende gjennom hele Q2 og det meste av Q3.

Avlysningen er meget alvorlig for kriserammede KOA. Selskapet jobber nå intenst med å tiltrekke seg interesse fra alternative investorer, - noe man dog ikke maktet i forkant av KOA. Nå er KOA presset ikke bare i knestående, men presset nokså skinnflat og som kjent kan de berømmelige tre TTT ta lurven ut av de fleste i vanskelige tid, og særskilt nå med Covit 19 stempling noen måneder - ja kanskje ut året....

KOA REF:
"Kongsberg Automotive avlyser generalforsamling – har ikke klart å gjennomføre kapitalinnhenting
Bildelprodusenten Kongsberg Automotive skriver i en børsmelding onsdag ettermiddag at det ikke har klart å hente inn penger til en emisjon i tide til generalforsamlingen.
Dermed avlyses samlingen, og det vises til at selskapet jobber med å tiltrekke seg interesse fra alternative investorer.
– Som tidligere omtalt i innkallelsen til generalforsamlingen og andre børsmeldinger, har selskapet utforsket muligheter for å hente penger i forkant av et forventet omsetningsfall på grunn på av korona. Vi hadde betydelig interesse fra en rekke investorer, men de ønsket å få mer tid til å sette seg inn i selskapet, skriver selskapet i en børsmelding. "

Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.05.2020 kl 13:48 8708

Uffda, stakkars, står du igjen på perrongen og sutrer 😥Eller har du solgt deg ut for tidlig, nå som de også har funnet en vaksine mot korona som kommer til å sende børsene til værs, og må vel forvente videre oppgang på KOA, kan vel ikke forvente seg mer stengte fabrikker enn det er, eneste alternativet er ikke annet enn å åpne de igjen. 😊
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Bertelli
02.05.2020 kl 14:42 8644

Står du igjen på perrongen. Jeg ler meg ihjel. For en herlig humor du har TrollLeif.
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
FAR100
02.05.2020 kl 17:39 8477

Har du lest siste melding fra selskapet?

29.4.2020, 17:54 · Cision
Kongsberg Automotive ASA: Kongsberg Automotive Stock Exchange release 29. April 2020
Kongsberg Automotive refers to the invitation for an Extraordinary General Meeting ("EGM") on April 30 2020.
As has been widely published through the EGM invitation and investor presentations from the company, we have explored a capital raise driven by the strong expected decline in revenues due to the Corona virus/COVID 19 outbeak. We have received strong interest from prospective equity investors. However, some of these have requested more time in order to better understand Kongsberg Automotive. Thus, we did not complete a capital raise before our scheduled EGM. We have also recently made progress with alternative non-equity sources of liquidity. In addition to this, we are seeing gradually improving markets through the slow but ramping startups at many OEMs. We believe that the combination of some or all of the above factors may lead to a reduced need for equity capital than anticipated.

Consequently, Kongsberg Automotive cancels the EGM scheduled for April 30 2020. We expect to invite for a new EGM shortly with a revised agenda.

KA Investor Relations

ir@ka-group.com
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.05.2020 kl 20:01 8348

Ser ut som Innertier har fått en egen "børsmelding" som ikke er meddelt andre i markedet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare