Hverdagsond - litt av et agentnavn.

Dette er nivået i PST folkens.
Redigert 08.05.2020 kl 16:36 Du må logge inn for å svare

Hvem er det? Trollungen? Fornybaren? Visjonæren? Sannheten?
Thinky
30.04.2020 kl 17:28 365

Pass på gummibåtene dine du lakeien.
.777.
30.04.2020 kl 19:01 339

Hvis det virkelig var no planes og kun et hologram, hvordan kan vi da være sikre på at det fantes noen towers, de kan jo ha vært hologrammer de også?

Kan vi egentlig være helt sikre på at New York eksisterer?

I et paddeflatt og uendelig stort univers som ble til da ingenting eksploderte er vel egentlig alt mulig?

Jeg tror egentlig jorda ble skapt i forrrige uke. At vi tror vi har vært her lenger skyldes at vi ble ferdigprogramert med minner og kunnskaper.

Hvorfor slettet du innlegget der du innrømmet at du bare var et fake ffo troll Thinky?
Thinky
08.05.2020 kl 17:06 213

Synes dere i PST burde holde et litt høyere nivå enn dette.

PPT, unnskyld PST, har arkivert opprinnelig topictittel og slettede innlegg for referanse.

Ifølge deg er det jo knapt andre enn PST agenter her inne. Merkelig forum for deg å henge på blant så mange agenter som enkelt kan se adressen du poster fra.
*JBJB`
08.05.2020 kl 17:22 198

Hei jabb/folkens:))

Og...rolig jabb - FBI har deg på radaren nå som opprydningen er i bevegelse, vettu:))...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla

Tror du justisminister Barr vil beordre FBI å gå etter alle som er kritiske til Trump? Har vi kommet så langt? Jeg tror ikke det er så ille men jeg er enig med deg at de bevist kommer til å gå etter regime/Trump kritikere, men sannsynligvis folk med litt viktigere posisjoner enn meg.
Redigert 08.05.2020 kl 17:39 Du må logge inn for å svare
Thinky
08.05.2020 kl 17:41 180

Er det noen som lurer på om det er nedrulla PST'ere her inne ?

Finn på noe bedre å drive med karer, enn denne Quislingvirksomheten deres.

Det er mindre nedrulla å bytte overskrift og innhold timer etterpå?

Kvalitetstråd, OPP.

Er du spesialist-agent, banankake se?