Strongpoint nr 4, mcap kun 410mill

HitIT
STRONG 26.08.2018 kl 23:59 22837

Ufortjent mye juling i det siste. Ny uke og nye muligheter for å gjøre tidens aksjekjøp? ;)
Aksjen for deg som er glad i utbytte, men også endeløse ørkenvandringer.

Om vi er heldige kanskje vi kan få denne tråden til å handle minst 50% om Strong.
Tenker mange er ganske lei av alt utenomsnakket nå.

Lykke til.
Redigert 21.01.2021 kl 07:10 Du må logge inn for å svare
stifinner
31.08.2018 kl 17:08 2797

God helg.
Slettet bruker
31.08.2018 kl 17:44 2758

"... men at det vil bli noe investor-gull-egg igjen det tviler jeg på." Hehe Rus. Her er det mye følelser inne i bilde. Skal la være å si rene ord for penga, bare ønske god helg igjen (til alle).
LeifH
31.08.2018 kl 17:45 2754

Huff, for noen voksene dere er, stifinner og rusbrus. Riste på hode. Hvorfor dra opp noe mobbekort.
Seriøst rusbrus, det er en strong tråd, skal man nevne alle selskap på Oslo børs. Håper virkelig de kan få ignore button på dette forum, hadde vært en gavepakke. :D
stifinner
31.08.2018 kl 18:24 2710

Leif h, det er vel mulig på dette forumet å blokkere, er det ikke det?
Norviking
31.08.2018 kl 20:08 2635

Er et par personers innlegg her som bærer preg av de virker noe forulempet.
Riktignok nok lever vi i vi i en tidsalder der de hårsåre og fornærmede blir svært godt hensyntatt (alt for mye etter min smak), Men i rettferdighetens navn ,
Er det ikke mulig å få slutt på dette evigvarende gnålet om hvor fortreffelige vi er !

@ Stifinner
Som svar til deg på blokkering så er ikke den muligheten tilgjengelig lenger, dessverre !
Men for min del er det helt greit å lese det som postes her uansett om jeg liker det eller ikke , og uansett om jeg liker personen eller ikke
Det jeg vil fram til er at det må gå an å moderere sin narsissistiske holdning og gjerne ta hint fra de andre forumdeltagerne om å utvise moderasjon.

Ja
Jeg vet
jeg var en av de som var virkelig kritisk og stygg en vending med lederen i apac
Men
Selv jeg har moderert meg
Jeg kan ikke påvirke kursen eller utfallet uansett hvor mye jeg kjefter og smeller
Men jeg kan bidra til en litt hyggeligere tone og et bedre forum ved å tone ned stilen noe
Redigert 31.08.2018 kl 20:12 Du må logge inn for å svare
stifinner
31.08.2018 kl 20:15 2626

Collin, jeg vet det er flere mennesker enn meg i verden, skjønner ikke hvorfor du skriver noe sånt?Jeg tror jeg skal holde meg borte fra Strong-tråden en stund, det blir bare for surt. Det har vel noe med den norske folkesjela å gjøre. Takk for meg, så langt!
Slettet bruker
31.08.2018 kl 20:33 2609

Fordi du tar alt opp som om det gjelder deg når du hentyder til mobbing Stifinner. Jeg elsker italienere. Direkte og ikke noe å lure på hvor du har de. Digresjon. Det er ikke bare du som selger i Strong og kjøper PCIB og PHO om dagen vet du. Har du solgt Strong de siste dagene, i dag Stifinner? Det er du som lager sur stemning her nå. Nok personprat og tull. Det er selskapet Strong som diskuteres her og det er alt jeg skal skrive om. Er null interessert i å gå inn i slik skittkasting som det legges opp til her.

Enig med deg Viking. Ny start til uken. Hva blir neste ut i Strong? Jeg setter en knapp på C&C eller S&C.
Redigert 31.08.2018 kl 20:46 Du må logge inn for å svare
LeifH
31.08.2018 kl 20:41 2594

Trist når man ikke kan se litt fra begge sin side. Som om pcib skulle gått nedover, og strong sin aksjekurs satt fart oppover, da hadde man fått inn på pcib sine tråd og snakket stort sett om strong å anbefalt i hytt og gevær. Alle burde skjønne at dette ikke treffer i god jord, det er snakk om god gammaldags folkeskikk. Tipper ny kontrakt neste uke, kanskje vi treffer 8.5kr. :D

Trur cashguard vil være neste kontrakt.
Redigert 31.08.2018 kl 20:44 Du må logge inn for å svare
Grantchester
31.08.2018 kl 21:12 2569

Jeg tipper neste ordren kommer fra en irsk kassebil.
larserne
31.08.2018 kl 21:50 2547

Som jeg nevnte tidligere idag; at dere gidder år ut og år inn å sitte å kjekle med disse «herrene».. Det dem er ute etter er anerkjennelse og skryt.. Den eneste plassen dem kan oppnå dette er nok her og kanskje på en «terrasse» i Spania? Kjekt med ny ordre og billige aksjer! flere ordrer kommer utover høsten!? God helg??
Slettet bruker
31.08.2018 kl 22:40 2508

Slik jeg har lært Rus å kjenne gjennom mange år her på forum, så er han en meget generøs og likandes kar. Stifinner har jeg møtt personlig og har ikke noe vondt å si. Det skriftlige medie gjør nok at det blir en del misforståelser og ja jeg har vært irritert i dag. Ikke ta feil av det. Ny tråd fri for personfokus håper jeg. Jeg skal i alle fall forsøke så godt jeg kan.