Hvorfor er det alltid vi muslimer som ikke er gode nok?

nabai
02.05.2020 kl 15:23 3208

Det store flertallet av oss er vanlige mennesker som gjør akkurat som andre nordmenn. Vi er født i Norge, gått på skolen og lært oss norsk like godt som noen, og er hardtarbeidene. Det er noe vi ikke gjør som jeg husker opprørte mine norske venner, jeg drakk ikke alkohol. Ellers kunne jeg være med på festen men det var liksom ikke godt nok, uten alkoholen ble jeg på en måte satt utenfor.

Slik føler jeg vi på samme måte blir satt utenfor i det norske samfunnet også. Er det noen som kan gi meg en god forklaring på dette?
Slettet bruker
02.05.2020 kl 15:31 1430

Det første du bør gjøre er å slutte å sutre.
nabai
02.05.2020 kl 15:37 1423

Vel, etter å ha lest her inne i noen år så er det endel av dere som sutrer hele tiden. Dere ser ut til å ha muslimfobi. Er dere så redd muslimer som det høres ut?
Slettet bruker
02.05.2020 kl 15:47 1412

Etikk og moral.
Etikk handler om hva du tenker. Moral om hva du gjør.
Det er ikke mulig å avgrense dette til bare å gjelde moral.
For å få "en" til å ta inn over seg det fulle problemområde så må "en" ta seg selv opp til revurdering Først og Fremst.
Koranen! Vi kan bare lede deg til kilden. Vi kan ikke tvinge deg til å drikke av den.

Challange your brain. Merck.
Redigert 02.05.2020 kl 15:48 Du må logge inn for å svare
nabai
02.05.2020 kl 15:55 1409

Du har frihet til å tenke hva du vil, du har derimot ikke frihet til å gjøre hva du vil. Jeg tror at vi alle i Norge kan leve godt hvis vi respekterer hva alle tenker, men kun reagerer på dårlige handlinger.
Jo, vi kan lede deg den riktige veien, og tvinge deg til å følge den når det gjelder norske lover. Vi trenger ikke Bibelen eller Koranen for å lære mennesker hvordan vi skal leve i Norge, vi har våre lover, skrevne og uskrevne.
Slettet bruker
02.05.2020 kl 15:59 1405

Litt av en luring du?
Akkurat som om jeg gidder å gå i de dårlig kamuflerte fellene dine.
nabai
02.05.2020 kl 17:25 1381

Hvilke feller????

Ikke bare sleng ut påstander du ikke kan dokumentere.
Slettet bruker
02.05.2020 kl 17:30 1380

Jeg begynner å savne the ocean lady.

nabai
02.05.2020 kl 19:25 1353

Hmm, tror du svarer på feil tråd.
Slettet bruker
02.05.2020 kl 20:08 1336

Hmm, det tror ikke jeg.
Gi det litt tid.........
Fjordgubben
02.05.2020 kl 20:38 1326

Muslimer setter seg selv på utsiden av samfunnet, gifter muslimer seg med nordmenn? Nei, for nordmenn er ikke gode nok, vantro hunder.

Tror trådstarter er en person som ikke respekterer norske lover, iallfall ikke like mye som sharialover.
Slettet bruker
02.05.2020 kl 20:56 1313

Når Ts bruker ordet muslimfobi, altså beslektet med islamofobi, skjønner man tråden til Ts er fake. Men om det var noe ekte her ville man kunne svart:

Dra heller hjem til dine egne og spør foreldra dine, eller kusina du har henta fra tiggistan og gifta deg med, hvorfor dere muslimer er i Europa, og ikke heller bor i et arabisk samfunn som er like vellykket som det Europeiske.

Det finnes ikke selvsagt, for allah har gjort det umulig for dere å skape noe selv. Tapere

Redigert 02.05.2020 kl 20:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.05.2020 kl 22:07 1294

Gjeeeereeeessssp. Nok en lekemuslim.
vicktor
02.05.2020 kl 22:48 1284

nabai
Selv om du er født i Norge, så er du ikke norsk i ord og handling. Ja, klart at du var med på festen, men søsteren måtte være hjemme.
Hardtarbeidende, vel statistikken viser at dere faller veldig fort ut arbeidslivet og blir uføretrygdet .
Gjengkriminalitet, organisert kriminalitet (drosjesvindel) , omskjæring og æresdrap.
Den kulturen dere har tatt med dere hit, hører ikke til norsk kultur og derfor vil dere ikke bli akseptert av oss etnisk norske.
nabai
02.05.2020 kl 22:56 1279

Hva gjør deg til en mer etnisk norsk enn meg?
nabai
02.05.2020 kl 23:00 1275

Dem som aldri har klart noe, aldri kommet seg til topps, de sitter der nede og kaller dem som er på toppen for tapere. Dette er et kjent fenomen, men ikke riktig for det. Mine egne? Alle mine damer har vært topp klasse norske nydelige jenter med høy utdannelse, og med evne til å elske istedet for å hate. Prøv det en gang så skal du se at verden får farger.
Slettet bruker
02.05.2020 kl 23:02 1272

Ingenting lille lekemuslim.
nabai
02.05.2020 kl 23:17 1264

Har du tenkt over at kanskje dem du kaller "norske" ikke er gode nok? At mange muslimske menn ikke vil ha en kone som halve byen har lagt med? At du synes slikt er greit så betyr ikke det at andre synes det.

Selv mener jeg alle i Norge er gode nok, men kanskje ikke alle har samme mening som meg.
Slettet bruker
02.05.2020 kl 23:20 1259

Muslimsutrerne flyr vel stort sett rundt i byen og plager nordmenn? Korrekt?
Slettet bruker
02.05.2020 kl 23:25 1256

Overfaller litt, banker litt, knivstikker litt og bidrar til kos. Takk sier jeg..takk takk.
nabai
02.05.2020 kl 23:25 1255

Det ser ikke slik ut når jeg er ute, tvert om så liker kvinner en edru skikkelig mann bedre enn en møkk full mann uansett hvor han kommer fra. Kvinner er ikke dumme, de kjenner kvalitet.
Slettet bruker
02.05.2020 kl 23:35 1245

Hvordan er det å være liksommuslim, forsvare islam med tastaturet, eller ordet som islam.net kaller det, eller være forummoderator for Kr. 150/time?
Redigert 02.05.2020 kl 23:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.05.2020 kl 23:45 1237

Du må gjerne leke muslim. Mulig det er en kvalitet å drepe sine søsken eller sin datter hvis deres oppførsel ikke tilfredsstiller profetens ønsker. Husker en sak der politiet fant noen søstre drept i Oslo og gjerningsmannen ble pågrepet på direkten på politiradioen. Muslim? Ja.
Redigert 02.05.2020 kl 23:52 Du må logge inn for å svare
vicktor
02.05.2020 kl 23:58 1231

Du er IKKE etnisk norsk, det ligger i genene.
Dette tror jeg ikke du helt forstår. Dersom du tar med deg en hund (puddel ) fra Pakistan
så blir ikke denne hunden en elghund, dersom du tar med deg den til Norge.
Heller ikke avkommet til puddelen blir en elghund.
Forstår du det nå ?
nabai
03.05.2020 kl 00:32 1214

"Du er IKKE etnisk norsk, det ligger i genene."

Du er morsom du..;) Gener? har du noen gang studert menneske-gener og sett forskjellen på dem? Den dagen du kan svare ja, og forklare forskjellen tar jeg deg alvorlig, men inntil det skjer er vi begge støv.
nabai
03.05.2020 kl 00:35 1215

Hva med nordmenn som sprengte mine venners familier i filler, og hevdet at Norge ikke var i krig? Da var dette overlagt drap begått av dem du skryter av, skam deg.
nabai
03.05.2020 kl 00:46 1210

Her er Norges bidrag til freden i et muslimsk land.

En britisk granskingsrapport konkluderte i 2016 med at NATOs intervensjon i Libya i stor grad var basert på en propagandaløgn, og rettet knusende kritikk mot daværende statsminister David Cameron og hans beslutning om å delta. Tunander tviler på om den norske rapporten blir like kritisk.

– Ingen vil erkjenne at de har bidratt til en krig som har kostet titusentalls mennesker livet, skriver han i sin bok.
I alt 15 norske kampfly ble sendt til Kreta og slapp ifølge Forsvaret 588 bomber over Libya.

Eide hevdet at de norske flyene bombet «mest og best», men Norge sa i ettertid likevel nei til å ta imot sårede libyere som var skadet av bombene og til å bistå i å bygge opp Libyas utbombede infrastruktur.

Rart, men her inne snakker vi om muslimsk vold, men når har et muslimsk land bombet Norge? Når kan vi si at et muslimsk lands regjering har sendt bombefly over Norge for å drepe uskyldige? Jeg kan min historie og kan svare, aldri, men Norge har gjort dette i flere muslimske land, og det har kostet mange uskyldige liv.
vicktor
03.05.2020 kl 01:05 1199

Dere muslimer er ikke gode nok, det innrømmer du jo også selv.
Du vil på død og liv være norsk. Det opphavet og kulturen du kommer fra,
vil du ikke tilhøre. Du skjemmes av opphavet ditt og det forstår jeg godt.
Dere har en hevn kultur som ikke hører hjemme i vårt samfunn. Dere godtar
ikke at andre mennesker har andre verdier og tanker enn dere.
Dere klare ikke å bygge dere et bærekraftig samfunn og må derfor reise til
andre land, for å få et bedre liv, økonomisk velferd.







Dere er fanatisk religiøse
nabai
03.05.2020 kl 01:13 1190

Jeg ser ikke bare hatet ditt, det skriker mot meg. Forskjellen på deg og meg er at jeg ikke hater deg, jeg ser på deg som likeverdig, ingen over og ingen under, og jeg dømmer deg kun for hva du gjør ikke hvem du er. Dette er likestilling og likeverd, er du ikke enig med meg?
nabai
03.05.2020 kl 01:19 1187

"Dere muslimer er ikke gode nok, det innrømmer du jo også selv."

Gode nok i dine øyne. Vi muslimer er gode nok i mine, men jeg synes heller ikke at jeg er bedre enn deg. Vi har mye å lære av Norge, og vi har lært mye, og vi takker for at vi ble ønsket velkommen, og for oss betyr det at vi har en ekstra plikt til å gjøre vårt beste for Norge, for alle i Norge.
vicktor
03.05.2020 kl 01:39 1184

Nå har jeg kritisert den kulturen dere muslimer og utlendinger tar med dere til mitt land .
Det er veldig godt dokumentert i media og statistikk. Da kaller du dette for hat, dette er bare fakta det.
Dersom jeg hadde kritisert din gud og læren om han ja, da ville du gjort alt for å drepe meg.
Det er forskjellen på deg og meg.
Derfor vil jeg ikke ha flere muslimer og utlendinger til vårt land. Og for ordens skyld, dette gjelder også
utlendinger fra Øst Europa. Jeg vil oppfordre deg til å reise hjem til landet dine foreldre kom fra og være
med på å bygge opp det landet, kanskje etter modell fra mitt land. Det hadde det stått respekt av.
nabai
03.05.2020 kl 02:22 1179

Kan ikke du reise tilbake til der dine forfedre kom ifra? De kom garantert fra et annet land, faktisk er vi alle innvandrere men til forskjellige tider.
Hvordan i himmelen kan du hevde at jeg ville drept deg for det er forskjellen på deg og meg? Du kjenner meg ikke, men du står frem som det eksempelet jeg gav som overskrift i tråden.

Du er egentlig en skam for menneskene i Norge, og da mener jeg oss som dømmer mennesker for sine personlige handlinger og ikke hvor de kom fra eller hvordan de ser ut. Jeg vet dette er en umulighet for deg, men tenk tanken, man får et flertall i Norge av innvandrere, og så finner man ut at Quisling var eksemplet på norske som lever idag, og stiller dem opp langs muren og skyter dem, ville du synes at det var helt ok? Man dømmes for hva andre har gjort.

En annen ting, Norge er ikke ditt land, men vårt land, alle oss nordmenn og kvinner. Når du gir oss muslimer som helhet skylden for hva andre mennesker gjør, da er det hat, ikke fakta. Du vil ikke ha flere muslimer eller utlendinger til "ditt" land, har du hørt hvor idiotisk det høres ut? Har du spurt det norske folket? Har du den norske regjering i ryggen når du uttaler deg?
Slettet bruker
03.05.2020 kl 05:27 1160

"Slik føler jeg vi på samme måte blir satt utenfor i det norske samfunnet også. Er det noen som kan gi meg en god forklaring på dette?"

---------------

Fordi "noen" liker å benytte den gamle romerske taktikken med splitt og hersk. De fleste går rett på limpinnen og lar seg rive med i oss mot dem scenarioet. Etter å ha kjørt på med en haug av false flag operasjoner hvor muslimer fikk skylda er det nå enslige desperadoer som er de yndete patsyene og mange er ganske så naive og lettlurte og går på med begge beina, de følger rett og slett bare med saueflokken ledet an av bjellesauene MSM.

Norge er et dobbeltmoralsk samfunn og en skal ikke mange åra tilbake for å finne massive overgrep mot f.eks taterne, hvor myndighetene stjal unger og steriliserte og lobotomerte. Vi sto ikke tilbake for hva Nazi Tyskland bedrev og det i flere tiår etter at krigen var slutt.
vicktor
03.05.2020 kl 10:48 1161

Vi vil ikke ha svenske tilstander i Norge. Der sa forsvarssjefen en gang " Vi kan få et borgerkrig i Sverige, det kan vi ikke se helt bort i fra "
I Danmark har muslimer åpent sagt at de skal overta landet, de vil bli i flertall.
I Sør Afrika holder landet på å kollapse. De svarte har overtatt landet. Hvite farmere blir drept, fordi de svarte hevder landet tilhører dem.
Nå har de fattige svarte fått det enda verre, de hadde det bedre da de hvite styrte landet. det sier de selv.
Hvorfor er det så mange problemer med dere muslimer ? Hvorfor har vi ikke slike problemer med de asiatiske, som har kommet hit ?
Like barn leker best, er et veldig godt ordtak.
Fjordgubben
03.05.2020 kl 10:56 1155

Som jeg tenkte altså.

Nevn et muslimsk land som samtidig er demokratisk?

Hvem man gifter seg med er selve syretesten på hvem man respekterer, muslimer gifter seg nesten utelukkende med andre muslimer, såkalte kristne gifter seg gjerne med mennesker fra alle religioner, land og ulike kulturer.

Så hvem er det som nekter å integrere seg?

Hvem er det som har fordommer???
Redigert 03.05.2020 kl 12:05 Du må logge inn for å svare
nabai
03.05.2020 kl 15:03 1095

For andre gang spør jeg deg!

Kan ikke du reise tilbake til der dine forfedre kom ifra? De kom garantert fra et annet land, faktisk er vi alle innvandrere men til forskjellige tider.
Hvordan i himmelen kan du hevde at jeg ville drept deg for det er forskjellen på deg og meg? Du kjenner meg ikke, men du står frem som det eksempelet jeg gav som overskrift i tråden.
Slettet bruker
03.05.2020 kl 15:24 1086

Personer med muslimsk bakgrunn begår mer voldelig kriminalitet enn etniske nordmenn. Personer med muslimsk bakgrunn bør derfor straffes kollektivt med høyere skatt samt jødiske symboler klistret rundt omkring på bopæl.
nabai
03.05.2020 kl 15:29 1084

Mange av innleggene i mine tråder viser at rasismen, hatet og intoleransen lever i beste velgående i Norge og dette kommer fra dem som hevder selv å være ren. Man skjeller ut mennesker man ikke kjenner, greier alle over en kam, og utviser en uvitenhet som grenser til det absurde.
Slettet bruker
03.05.2020 kl 15:37 1075

Du tar feil.
Vi er Norske.
Som du sier,så er vi innvandrere fra en annen tid,Hollandske,Tyske,Svenske(åh),Russiske.
Men vi har fått til et samfunn som fungerer sånn noenlunde greit, og vil IKKE ha det ødelagt av inkompatible folk fra feilede stater.
Har INGENTING med rasisme å gjøre.
Så den får ikke passere,du.
Vi har våre egne unger å passe på,vi vil ikke ha fremtiden ødelagt for dem.
Om du ikke fatter såpass,er det virkelig synd på deg.