How dare you?

Hvordan har noen moral til å ofre så mange liv i Coronahysteriets navn?

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/K3mOp5/mer-enn-50000-kreft-screeninger-utsatt-haster-aa-sette-i-gang

Dette er bare en liten del av alle vi ofrer. Kreftoperasjoner etc har vært utsatt i flere uker pga dette hysteriet for en influensa som muligens kan ta noen flere over gjennomsnittlig levealder enn sesonginfluensaen.

Vi vet alle alt at vi ofrer en generasjon unge, har bikket 400.000 arbeidsledige bare i Norge og at gjennomsnittsalderen på de få som har dødd er 84 år vs gjennomsnittlig levealder på 82. De svake som f.eks =oslo-selgerne driter vi tydeligvis i for å forlenge livet til folk som er langt over middagshøyden med noen få måneder. Og vi driter tydeligvis i alle andre som faktisk trenger livsviktig sykehusbehandling som kreftoperasjoner etc også.

Dette er bare i Norge. Og vi vet at tiltakene hos oss kommer til å kreve flere døde enn coronaen klarer å ta.

Det er verre andre steder. https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/8mMpkA/i-dette-landet-har-140-millioner-mennesker-mistet-jobbene-sine-som-foelge-av-corona

1,6 milliarder mister levebrødet sitt, og dermed maten sin.... Hvor mange skal vi ofre i denne hysterien? Og hvordan kan noen ha moral til å ofre så mange mennesker?

How dare you?

Tiltakene dreper så mange flere enn viruset kunne ha klart å ta selv med helt fritt spillerom at jeg er sjokkert over moralen. How dare you? Kan noen nå snart ta til vettet og roe ned hysteriet og la folk jobbe og få mat på bordet? Eller mener man på et eller annet forkvaklet vis at det er greit å ofre en milliard eller to mennesker?

Vi er en del av naturen, og selv er jeg en av de som faktisk tjener på corona-shut-down med inntekt på Erna-nivå, plutselig mye mindre utgifter på boliglån og en haug av billige aksjer å kjøpe. Men jeg syns det er moralsk forkastelig å ofre de svake som vi gjør nå med lockdown i alle land. Så igjen. How dare you?

Redigert 02.05.2020 kl 16:48 Du må logge inn for å svare