DNB - tekniske problemer fortsetter...!

Slettet bruker
DNB 04.05.2020 kl 10:19 2621

Flere som opplever at aksjekursene ikke oppdateres i DNB?
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Matchless
04.05.2020 kl 12:43 2554

Ja.
Mye som ikke fungerer på siden deres i dag...
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.05.2020 kl 12:55 2536

Takk for svar - heller ikke support funker.
I tillegg ligger informasjonsavdelingen brakk - de greier ikke å gi info om at ting ikke fungerer.

- IT fungerer ikke
- Support fungerer ikke
- Info fungerer ikke

Sterkt!
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.05.2020 kl 09:04 2423


DNBs tekniske problemer fra i går er ikke løst!
IT support i DNB har ikke greid å løse mangelende kursproblemer.

Hvor udugelig kan Norges største (!) bank bli egentlig...?
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.05.2020 kl 09:10 2331

3. dag på rad og DNBs tekniske problemer med manglende aksjekursinformasjon vedvarer. 3. dag på rad!
Har DNB i det hele tatt løftet en finger for å løse de vedvarende problemene...?!
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.05.2020 kl 15:59 2228

4. dag på rad og DNBs tekniske problemer bare fortsetter.
Det har snart gått en hel arbeidsuke og DNB greier ikke å løse problemene!

Amatører!
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
d4rkman
07.05.2020 kl 17:12 2181

Hei folkens
Skjer dette på ekte? Største bank i Norge har problemer med å vise sanntidsdata? Jeg spurte flere ganger i kundeservice, og en person endelig bekreftet at der er problem og det ble sendt til leverandør. Nå som de fleste svarer på meg, de bare lyver.
Opplever du det samme problemet? Og helt 0 informasjon om endringer (oppdateringsknapp) fra DNB? Hvordan dette til og med er mulig å skje? Mennesker (daglige handelsmenn) kan tape penger på grunn av det
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.05.2020 kl 21:32 2097

Ja samme problem.

Helt utrolig at ikke DNB kan legge ut en super-kort beskjed på nettsiden som alle kan se, hvor de i all enkelthet gir info.
Hva er problemet - er det så vanskelig å informere.... De tekniske problemene burde ha vært løst for lengst.
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
08.05.2020 kl 15:47 1998

...flere enn meg som opplever at realtiden ikke viser reelle salg?
...at utførte kjøp/salg ikke reflekteres i "mine ordre" eller sluttførte handler?

Helt galemathias så dårlig dette greiene her er

*edit: Det ser pokker meg ut til at ordre ikke blir effektuert også - bevitnet nettopp salg fra bid til ask som gikk over det min post lå ute til salgs på
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.05.2020 kl 15:52 1977


Ja, nå har det gått en HEL UKE uten at DNB hverken har greid å fikse de tekniske problemene eller giddet å lire ut av seg ett eneste ord med informasjon. Skandalebanken DNB burde ha fått skyhøye dagsbøter for å neglisjere sin kundemasse på denne måten.
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
zefal
08.05.2020 kl 15:56 1972

På toppen av det hele har DNB fjernet live oppdatering i handelsstatistikken, altså i ruten hvor man ser alle handlene. Før kom de løpende inn, nå må man enten trykke på refresh knappen/eller så skal det oppdateres hvert minutt (noe jeg ikke opplever stemmer). En helt kritisk funksjon for meg hvert fall, som er fjernet. Hvem vil ikke se løpende handler live? Istedenfor må man oppdatere selv, eller få de en gang i skuddåret.. spørsmålet er om det var prikken over i"en for meg. Eneste fordelen er at dnb er min hovedbank, og det er derfor lett å overføre midler i alle retninger, hvis jeg skulle ha behov for å gå all inn med litt hastverk.
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.05.2020 kl 16:14 1953

DNBs arroganse er helt enorm.
De gir rett og slett blaffen i kundene.
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
d4rkman
08.05.2020 kl 20:01 1899

Jeg kan ikke tro det, hvor lang tid det tok DNB å reparere siste gang? Jeg så DNB hadde lignende feil i 2018.
Kundeservice svarte meg at dette er en ny funksjon ... oppdateringsknapp..Jeg sa hvordan kan du si tull slik, andre person bekreftet allerede at det er en feil pa din side og de ga meg 1 måned sanntid gratis (som jeg bryr meg om 125 kr...)
Jeg foreslår at vi kanskje alle bør SPAM DNB om det, eller kanskje er det bedre å bytte bank
Egentlig kom jeg med en annen idé, kanskje gjør DNB dette med vilje? Nylig har ingen kort salg, ingen spill mot markedet, kanskje nå er det tid for å trille oss på den måten ...
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Tradinator
08.05.2020 kl 21:27 1865

Men å kjøpe aksjen for 118 er en gave om du er ute etter gode aksjer du kan sitte rolig i.
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Landmannen
19.05.2020 kl 10:06 1704

Her på landet opererer DNB fortsatt med en "refresh" knapp på ordredybde, samt at det er vesensforskjell i nøkkeltall på DNBs sider sammelignet med DN Investor. Er det flere som fortsatt har dette problemet?
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
zefal
19.05.2020 kl 10:13 1686

Har bare fått refresh knapp på "handler", ikke ordredybde. kommer det manuell refresh på ordredybde så er det jo en farse, skandale, krise, ja.. da er DNB markets død for meg.
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.05.2020 kl 17:33 1612

Handler feedes ikke automatisk - man må rykke refresh for å få siste handler!
Mot slutten av dagene hjelper ikke engang refresh - da vises ikke handlene engang.

Noen som har ringt DNB og bedt de forklare dette?
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Landmannen
22.05.2020 kl 11:50 1468

Jeg har skrevet en klage, fikk til svar at de "jobber med saken", men at de oppgraderer systemet og ikke vet når dette blir ordnet. Fikk et par måneder med gratis sanntid, så det er jo verdt å klage - men her lukter det bytte av aksjehandelsløsning.
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.05.2020 kl 15:14 1363

Jeg klagde nå jeg også, men det var en arrogant DNB-ansatt som sa at det var INGEN problemer med aksjesiden.

Attpåtil hevded vedkommende at jeg var den eneste som hadde ringt inn - så da var det ingen problemer....
Den DNB-ansatte sa nedlatende at DNBs nettsider blir oppdatert kontinuerlig så dette var ikke noe nytt.

Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare