NAS bliver kinesisk flyselskab
Så bliver NAS kinesisk, kinesisk storbank vil sikkert overtage de resterende aktier.
Kan vel ikke koste mere end en god lejlighed i Hong Kong, som vi er blevet udvandet.
Håber alle de glade medarbejder er parate til at smøge ærmerne op, gå mindst 25 % ned i løn som en selvfølge.
Kan vel ikke koste mere end en god lejlighed i Hong Kong, som vi er blevet udvandet.
Håber alle de glade medarbejder er parate til at smøge ærmerne op, gå mindst 25 % ned i løn som en selvfølge.
Redigert 20.01.2021 kl 06:45
Du må logge inn for å svare
Kvike11
04.05.2020 kl 11:16
1745
Alle snakker og skriver om antal aktier nu.
Det er værdien der tæller og den er væk.
gætter på kurs 0,20 nkr.
Det er værdien der tæller og den er væk.
gætter på kurs 0,20 nkr.
Vi skal ikke ha et kinesiskeid Norwegian.
Hareide får ikke støtte dette.
Hareide får ikke støtte dette.
Mr Fox
04.05.2020 kl 12:10
1458
Minst 50% av EU/EØS-flyselskap må være eid aksjonærer innen EU/EØS.
Redigert 04.05.2020 kl 12:10
Du må logge inn for å svare
Det må være under norsk kontroll, eller så gir vi ikke NAS 5 øre i støtte.
"Tine melk boikott" med en gang.
"Tine melk boikott" med en gang.
Hva er dette får rør ?
Treidar
04.05.2020 kl 12:26
1328
En kinesisk storbank vil i alle fall ha et mer realistisk syn på hvordan staten investerer enn protestaksjonærene.
Her vil vi høre når dette blir norskkontrollert igjen, ellers er det bare å igangsette "Tine melk" boikotten med en gang.
-sannheten-
04.05.2020 kl 13:22
1105
"Minst 50% av EU/EØS-flyselskap må være eid aksjonærer innen EU/EØS."
Hva er dette verd ?
Så 49,99 % av EU/EØS flyselskapene behøver ikke være eid av aksjonærer innen EU/EØS ?
Og hvor i linken din står dette ? Vennligst innkopier selve den aktuelle teksten i linken.
Hva er dette verd ?
Så 49,99 % av EU/EØS flyselskapene behøver ikke være eid av aksjonærer innen EU/EØS ?
Og hvor i linken din står dette ? Vennligst innkopier selve den aktuelle teksten i linken.
Mr Fox
04.05.2020 kl 13:27
1068
Conditions for granting an operating licence
(f)
Member States and/or nationals of Member States own more than 50 % of the undertaking and effectively control it, whether directly or indirectly through one or more intermediate undertakings, except as provided for in an agreement with a third country to which the Community is a party;
(f)
Member States and/or nationals of Member States own more than 50 % of the undertaking and effectively control it, whether directly or indirectly through one or more intermediate undertakings, except as provided for in an agreement with a third country to which the Community is a party;