Maktelitens bruk av FALSK FLAGG terror de siste 100 år

Inngangen
05.05.2020 kl 09:57 283


Merk: Dette er ikke artikler fra rikspressen....

Tror du at dine foreldre kjenner til dette?
Hva med dine barn, onkel og tante? Venner og kolleger?
Hvorfor ikke?
Burde de vite om dette?
Sørger du for at de får høre om det?

Maktelitens bruk av FALSK FLAGG terror de siste 100 år
https://norgesaksjonen.org/maktelitens-bruk-av-falsk-flagg-terror-de-siste-100-ar/
Redigert 05.05.2020 kl 09:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.05.2020 kl 10:45 269

Jeg finner verdien i ei slik tidslinje i selve det å våkne opp til en større realisme omkring myndigheters bruk av Fake News, Propaganda og også False Flag som virkemiddel til å kontrollere og styre massene. Jeg tror derimot ikke at absolutt alle punkt på tidslinja er riktig beskrevet og fortstått, men det er mindre viktig så lenge det skjer en oppvåkning, som i seg selv vil kunne korrigere feil og bekrefte/verifisere riktighet.
Slettet bruker
05.05.2020 kl 11:06 262

Er amerikanernes utilslørte men udokumenterte beskyldninger om at viruset er man-made et falskt flagg? Minner jo veldig om opptakten til Irak krigen.
Inngangen
05.05.2020 kl 11:15 255

Jeg har postet om virus-sakens mange falske forhold i diverse andre tråder, så jeg lar være å utbrodere det temaet i denne tråden.
Slettet bruker
05.05.2020 kl 11:19 253

Dine påstander om falske flagg rundt viruset går vel på at millioner av mennesker av en eller annen grunn lyver om alvorlighetsgraden til dette viruset.
Da er det mer interessant å diskutere mer realistiske teorier. Jeg synes amerikanerne bør legge frem de bevisene de har slik at vi alle kan vurdere dem før det eskalerer til væpnet konflikt med Kina. Da er vi alle ferdige.
Redigert 05.05.2020 kl 11:22 Du må logge inn for å svare
Inngangen
05.05.2020 kl 11:50 239

Alt dette er naturligvis interessant, men jeg tenkte å holde litt orden på hvilket tema man diskuterer under hvilken overskrift, men det ser ikke ut til at du vil.

Det finnes jo mye opplysninger nå som viser at det jukses.
Jeg tror ikke millioner lyver, men millioner er blitt lurt (svindlet) fordi noen lyver og jukser med tallene. En del av jukset er jo å beskrive et dødsfall forårsaket av corona uansett hva årsaken virkelig er.

Jeg mistenker at du er i journalistiske kretser eller i helsevesenet, men jeg kan jo ta feil.
Inngangen
05.05.2020 kl 11:54 238

Om ikke dette går direkte på corona-jukset, så involverer det Dr Fauci som er en juksemaker av dimensjoner innen vaksiner og helse.
Her Dr Mikovitc i nok et intervju med avsløringer som burde vært i alle nyheter, også her i landet.

Det handler om de mest kriminelle i verden, men som likevel figurerer i helsevesenet som om de gjør en god gjerning.

Intervju gjort av David Robert Steele.

Dr. Judy Mikovits Exposes Gates, Fauci, Corrupt Science | Blacks Targeted by NIH, CDC
https://www.youtube.com/watch?v=dRGKaLLd78o
Redigert 05.05.2020 kl 11:57 Du må logge inn for å svare