Globalist-Erna sørger for maksimal smittespredning til 17. mai 😡

Slettet bruker
07.05.2020 kl 11:47 1278

Når hun har holdt befolkningen fanget så lenge, kunne ikke da familiene fått anledning til å møtes 17. mai nå når vi alle er "rene"?

Neida, da skal hun åpne skolene rett før slik at det kan bli maksimal spredning av alt corona som måtte finnes i våre store byer!

Onde Gærna vil at flest mulig over 50 skal dø - det er i tråd med FNs bærekraftmål - som flere og flere i hennes regjering bærer merke om!

Jeg vil oppfordre alle familier med skolebarn om å holde barna hjemme til familier med gamle og unge endelig kan gjenforenes og feire 17. mai!

Redigert 07.05.2020 kl 11:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.05.2020 kl 14:40 271

Hvorfor minner det råtne og svikefulle mennesket Dianne Feinstein meg så mye om Gro Harlem Brundtland?
😡
Redigert 08.05.2020 kl 14:42 Du må logge inn for å svare
Nuka
08.05.2020 kl 14:56 260

Vanskelig å vite hva NVO har gjordt, når ingen vet hvem, eller hva NVO er. Jeg tror det bare noe som finnes i hodet på Trumpianerne.
Slettet bruker
08.05.2020 kl 15:03 257

Man har brukt uttrykket siden opprettelsen av folkeforbundet etter første verdenskrig. Minst. Er det noe verdens historie lærer oss, så er det at nye verdens ordener kommer og går.

Hva psykiatripasientene på denne tråden legger i uttrykket nå, varierer nok veldig. Og ingen av dem vil fortelle oss det heller.
Slettet bruker
09.05.2020 kl 20:55 215

– Jeg tror det er en tid vi kommer til å huske resten av våre liv, sa Erna Solberg

Som i klartekst betyr at neste år når sesonginfluensaen skyller inn over oss og tar dobbelt så mange liv som årets Coronavirus så kommer ikke Erna Solberg til å løfte en finger(for å unngå dødsfall)! IKKE EN FINGER!

!Jeg mangler respekt for den etikk og moral som guider/styrer Politikere og Teknokrater i årets Coronautbrudd!

Det er grotesk å annonsere slik Erna gjør, at liv betyr mer i et globalistisk perspektiv enn det gjør i et nasjonalistisk perspektiv.
Redigert 09.05.2020 kl 20:59 Du må logge inn for å svare
Inngangen
09.05.2020 kl 21:50 212

Interessant rundt testresultater.

De testet litt av hvert for å sjekke om testingen var pålitelig.

The president of Tanzania didn't trust the World Health Organization
https://www.youtube.com/watch?v=3IBomf8Hgik
90los
09.05.2020 kl 22:00 206

Steng skolene for godt, sier nå jeg. Nesten alle barn har PC/nettbrett/mobil med internett. Alt de lærer på skolen kan de lære på nettet. Det samlede skolebudsjettet i Norge nasjonen er enormt. Tenk hvilke skattenedsettelser vi ville fått!