TSU Gratulerer med frigjøringsdagen!

superkicker
TSU 08.05.2020 kl 00:10 2208

TSU Gratulerer med frigjøringsdagen!
Og i særdeleshet til alle TSU-aksjonærer som kanskje forsatt føler seg litt ufrie.
Det er mange former for frihet, feks her: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=166555514
Når det er sagt, skal vi være svært glade for den enorme innsatsen og alt det våre heltemodige landsmenn ofret for 80-75 år siden. Den brutale mangelen på frihet i krigsårene og den utrolige følelsen av å få friheten tilbake tror jeg ikke mange nordmenn har forståelse for, vi tar det litt for gitt! Og dermed er det også en fare for at det kan gjenta seg i en eller annen form!
Et gammelt indiansk visdomsord, forteller at menneskesinnet består av to ulver, en lys og en mørk. Spørsmålet man må stille seg selv er, hvilken av de to ulvene gir du næring?
Litt slik er det også å være TSU-aksjonær, vi har vært i "krigen" lenge nå. En god del har gitt opp, andre har akseptert, mens noen forsatt kjemper i håp om en frigjøring. Hva gjør du, kjære TSU-aksjonær?
Redigert 20.01.2021 kl 00:22 Du må logge inn for å svare
Stubben
08.05.2020 kl 07:49 2090

😂😂😂Hva jeg gjør? Jo jeg har kjempet mot tørrskodd og naive duster som mente at TSU ville komme på børs igjen. Denne forkjemperen er vel en av de største bandittene.
Her er det mange som er lurt trill rundt med at de er endt med selvskudd. Var også i kontakt med DNB uten at det kom noe fornuftig ut av det. TSU er bygget på svindel og bedrageri. Der er ingenting igjen.
HP17
08.05.2020 kl 08:12 2052

TSU var svindel (men Aage tjente vel stort selv?) og det samme kan vel sies om NEC og kanskje flere aksjer som har vært notert.
superkicker
08.05.2020 kl 10:30 1961

Hei, Stubben!
Ser at du er på ferde igjen og denne gangen med mindre flatterende beskrivelse av meg og mitt. På hvilket grunnlag bygger du denne påstanden? Hva vet du som jeg ikke vet? Siden du beskriver meg på denne måten, hvordan tenker du da om øvrige TSU-aksjonærer? For du er vel ikke aksjonær selv?
tuja
08.05.2020 kl 10:36 1945

Det vvirker som du er nærmere TSU enn vi andre som vet nada. Vet du noe om TSU og dets eksistens? Er alle fugler fløyet til sørlige breddegrader, og holder seg i skjul? Og hvorfor blir ikke selskapet slått konkurs, da de har stått i status quo siden 2014? Er bare snodig hele greia.
Stubben
08.05.2020 kl 11:17 1904

Hva kan så du beskrive som flatterende mot deg. Har ikke nevnt deg med et ord. Kan fortelle deg en ting, min venn. TSU er svindel og bedrag. Skulle det være slik at ikke du har oppfattet spillet her, så må jeg bare beklage på dine vegne. Regner selvfølgelig med at du også har vært påvirket av fine ord og lys fremtid om at nu løser det seg fra mennesker du stoler på og som fremstår som seriøs.
Til sist.. Bare for å ha det klart ..... Jeg har aldri beskrevet deg som noe som helst.
BS
08.05.2020 kl 11:22 1886

Sitter selv med 1.1 mil Aksjer.......Fan )))))))
BS
08.05.2020 kl 11:26 1876

Eller har realisert tapp solgte for 1 kr til guttungen han sitt med 1.1Mil TSU nu)))))
tuja
08.05.2020 kl 11:28 1869

Gikk det greit rent skattemessig. At du solgte innad i familien?
BS
08.05.2020 kl 13:13 1808

Hei Tuja...
BS
08.05.2020 kl 13:17 1799

Det gikk greit.... Kom deg inn i FIVEPG men ger din egen vurdering Takk )))))
tuja
08.05.2020 kl 13:26 1784

Ok. Takk for svar. :)
HP17
08.05.2020 kl 14:13 1748

Jeg forstår fortsatt hvorfor ingen har slått TSU konkurs?
superkicker
08.05.2020 kl 14:57 1711

Hei, Tuja, jeg vet akkurat like mye som deg ang. TSU! Ser jo av engasjementet at det forsatt er flere som har sterke meninger om selskapet. Nyt frigjøringsdagen!
superkicker
08.05.2020 kl 15:11 1685

Hei, Stubben, jeg er ikke din venn og heller ikke enig med deg og det var ikke lett å forstå at du ikke mente meg når du svarte som du gjorde direkte under innlegget. Nok om det! Hva mener du om spillet og hvorfor påstår du som du gjør?
Stubben
08.05.2020 kl 15:12 1681

Superkicker.
Du kan ikke si slik. Det er klart en har sterke meninger om dette selskapet. Det skulle jo bare mangle. Man er jo blitt lurt. Noe annet kan du ikke si.. AH kjørte veldig ut at dette skulle ordne seg. Han jobbet til og med for en avstemning for kapitalutvidelse.
Var som sagt i kontakt med DNB og de var rett og slett fraværende til innkrevingsstatus. De klarte ikke å nøste opp i noe som helst. De hadde prøvd å få tak i ledelsen, uten hell. Personlig har jeg mye tap her og det har sikkert flere til meg. Jeg blir rett og slett opprørt bare jeg hører ordet, TSU. Hva forbinder du med " selskapet"
tinker
08.05.2020 kl 19:06 1599

Jeg skvetter litt hver gang TSU dukker opp på forumet. Nyheter?
Har faktisk aksjer i selskapet. Veldig liten post og følgelig lite penger. Så lite at det ikke akkurat det bekymrer meg.
Men, kan hvemsomhelst børsnotere hva som helst og bare forsvinne uten at noen bryr seg? Noen må da vel stå ansvarlig. Kan børsen OSE tåle dette tenker jeg. Er hverken jurist eller har greie på dette, men det må da finnes noen mer prinsipielle tanker/regler for et børsnotert selskap i dette vårt ellers overregulerte samfunn.
superkicker
08.05.2020 kl 21:20 1535

Stubben, takk for at du har delt ditt syn på TSU! Jeg anerkjenner og respekterer det du har skrevet her og synes det er leit at du har hatt et stort tap!
Det finnes snaut 1800 aksjonærer og rett over 330 mill aksjer som er låst i TSU med tilhørende verdier og mange av dem kjenner garantert på den samme frustrasjonen som du beskriver her. 90 aksjonærer kontrollerer 2/3 av aksjebeholdningen og av disse er under 1/3 eid av andre selskaper. Noe som betyr at mange kanskje har ment at dette er den nye folkeaksjen. Dessverre har jeg ikke annen informasjon å komme med enn enkel statistikk.