NAS inntekter fremover?

Kruttgubben
NAS 08.05.2020 kl 23:38 1339

NAS skal bare fly med noen få fly frem mot påske neste år.
Hvordan skal de klare å betjene sine forpliktelser med en så liten omsetning?
Går utifra de kvitter seg med folk også norske ansatte men det blir jo allikevel langt fra nok.
Så hvordan skal selskapet overleve?
Redigert 21.01.2021 kl 02:12 Du må logge inn for å svare
-sannheten-
08.05.2020 kl 23:43 1324

Det skal enten bli norskkontrollert, eller ikke overleve.
Ved siste alternativ startes nytt norskkontrollert hovedflyselskap.
Redigert 21.01.2021 kl 02:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.05.2020 kl 23:46 1319

Med mange nok småaksjonærer som konverterer flybilletter til CashPoints og deltar i emisjonene fremover går det nok bra.

Du vet kreditorene og rådgiverne har funnet en utømmelig kilde i disse lojale NAS patriotene 🙈
Redigert 21.01.2021 kl 02:12 Du må logge inn for å svare
Kristoffern
09.05.2020 kl 03:43 1226

Hvis du sjekker deres egen lavpriskalender kan du se at utvalgte ruter mellom hovedsteder vil starte 15 juni. Deretter vil de gå slag i slag med Syden og noe interkontinentalt. Middelhavet vil ikke ligge uberørt til neste sommer. Men dette er avhengig av at Europa får tilnærmet samme smittestatus. Vi er ikke langt unna idag. Dette er en plan som er så åpen at den kan funke. Men da må de være først
Redigert 21.01.2021 kl 02:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2020 kl 09:32 1125

Hva med å innføre et legal advisor fee på alle flybillettene så holder emisjonspengene lenger 😂
Redigert 21.01.2021 kl 02:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2020 kl 09:59 1085

De har avertert og tatt imot bestillinger til fly som ikke skal gå i månedsvis nå. Mange har gått i fella, men nå slår de knallhardt tilbake.
Redigert 21.01.2021 kl 02:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2020 kl 10:02 1078

Det som funker er at du bestiller i lavpriskalenderen nå med en gang, før det blir fullt, så får du tilbud om cash-points når du er klar på Gardermoen.
Redigert 21.01.2021 kl 02:12 Du må logge inn for å svare
FunTrade
09.05.2020 kl 10:23 1044

Siden cash fra emisjoner blir litt som nas' core business fremover burde det vel opprettes som eget profit center. Bemanningen er jo der med meglere og advokater klare med powepointmaler.
Redigert 21.01.2021 kl 02:12 Du må logge inn for å svare
Kruttgubben
09.05.2020 kl 11:05 996

Har skjønt det slik at NAS har bundet opp drivstoffprisene fra tiden før krisen og derved ikke får tillgang på billig fuel i tiden som kommer stemmer dette?
Er også mange andre flyselskap som skal starte opp igjen så konkurransen om passasjerene kommer til å bli knallhard.
Tror flere av selskapene må kaste inn håndkleet etter hvert. Så får en se om NAS er eit av disse eller det blir en av vinnerne på sikt:-)
Redigert 21.01.2021 kl 02:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2020 kl 18:46 773

Jacob Schram sier at Norwegian skal drive med ett års virksomhet, altså april-mai 2021, og at selskapet skal drifte syv fly. Det går ikke det vet du, sier Trygve Hegnar.


https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2020/05/09/7526291/trygve-hegnar-mener-aksjekursen-i-norwegian-er-komisk
Redigert 21.01.2021 kl 02:12 Du må logge inn for å svare