Vekst i blytung bransje
2023 var et krevende år for byggevarebransjen. Likevel kunne Obs Bygg avslutte året med vekst i både omsetning og markedsandel.
Publisert 31. jan.
Lesetid: 2 minutter
Artikkellengde er 475 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F57514911.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3Df5a27f190b9dde664d4e1e5357a8fae076014f8c0f1f6f25b135532cb9f7dfa0)
VOKSTE MED TO PROSENT: – Det er ingen tvil om at pris har fått en enda større betydning for kundene når levekostnadene har gått betraktelig opp, sier Espen Braaten, kjededirektør i Obs Bygg. Foto: Espen Solli