Kraftig resultatvekst innen bildeler og dingser
Satsingen på et bredt vareutvalg i lavprissegmentet ga uttelling både på topp- og bunnlinjen for Biltema Norge i 2023.
Publisert 3. juli
Oppdatert 3. juliLesetid: 2 minutter
Artikkellengde er 397 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F57291130.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3Dd1d94f08709a1121c84cc978030a6a90d9fb9e7268ed085a5dbb8a302b250ad7)
POPULÆR LAVPRISHANDEL: Biltema vokste i Norge i fjor, og resultatet før skatt økte med hele 35 prosent. Foto: Anders Horntvedt