Kid økte i tredje kvartal inntektene med 4,4 prosent til 886,9 millioner kroner, opplyses det i en børsmelding.
I samme periode i året før var inntektene på 849,6 millioner kroner.
Like-for-like-salget vokste i kvartalet 3,0 prosent.
Segmentet Kid Interiør sto perioden for 562,9 millioner kroner av konsernets inntekter, tilsvarende en vekst på 8,7 prosent. Hemtex omsatte for 315,4 millioner svenske kroner, noe som tilsvarer en nedgang på 2,3 prosent fra samme periode i fjor.
I løpet av årets ni første måneder løftet Kid de totale inntektene med 9,1 prosent til 2.381,2 millioner kroner, opp fra 2.182,7 millioner i samme periode i fjor. Også like-for-like-salget vokste i løpet av de tre første kvartalene, og er opp 8,1 prosent.
Kid Interiør sto for 1.501,0 millioner kroner av inntektene i løpet av årets ni første måneder, og hadde med det en vekst på 10,8 prosent. Hemtex har vokst 6,3 prosent hittil i år, til en omsetning på 866,7 millioner kroner.