Hvordan kan vi hjelpe deg?


Vi ønsker å hjelpe deg som allerede er abonnent, eller til deg som har andre spørsmål rundt våre produkter.

 

* Trykk på spørsmålet for å se svaret.

Uteblitt er veldig sen levereing? Vi vil gjerne ha beskjed hvis du opplever dette.

Vi ettersender selvfølgelig avisen, men vil du lese dagens avis igjennom vår app? Kontakt kundeservice på 23 33 91 50 eller send oss en e-post så hjelper vi deg!

Du kan også logge seg deg inn på Min side for å registrere uteblitt avis og få ettersendt denne.
Som papirabonnent gir vi deg muligheten til å bestille et digitalt tilleggsabonnement. I dette abonnementet inngår muligheten til å lese avisen som eAvis på desktop, og nedlastning av avisen til nettbrett/telefon via vår applikasjon.

Bestilling av digitalt abonnement forutsetter at du allerede abonnerer på papiravisen. Det er ikke mulig å tegne et digitalt abonnement på Finansavisen uten å abonnere på papiravisen.
Hvis du allerede er papirabonnent kan du bestille et ekstra tilleggsabonnement på Min side. Da får du mulighet til å lese eAvisen direkte på Min side fra PC/Mac .

Ønsker du å lese på nettbrett/mobil laster du ned vår app i App Store eller Google Play for å logge inn, etter at du har bestilt tilleggsabonnementet på Min side.

Begge steder logger du på med Connect ID (den digitale brukeren du oppretter for å logge på Min side første gang). Hvis du ikke allerede har opprettet en bruker på ConnectID står det beskrevet hvordan du gjør det lenger ned på siden.
Er du allerede kunde oppretter du Connect ID med mailadressen eller telefonnummeret du har registrert hos oss. Som ny bruker må du gjøre følgende:

1. Les igjennom denne listen, før du trykker på denne linken.

2. Legg inn din e-postadresse. (Vi anbefaler å registrere med e-post fremfor mobilnummer)

3. Trykk på knappen «Send meg engangskode».

4. Gå til din e-postkonto, du skal ha mottatt en e-post fra ConnectID (husk å sjekke søppelpost dersom du ikke mottar mailen innen kort tid)

5. Skriv inn engangskoden og trykk «Fortsett».

6. Lag deg et nytt personlig passord og trykk logg inn.

Opplever du problemer med innloggingen kan du kontakte vår kundeservice - 23 33 91 50 eller abo@finansavisen.no
Får du opp dette selv om du allerede har bruker og passord klikker du på «Logg inn med passord» under «Send meg engangskode». Det er ikke behov for å få tilsendt ny engangskode dersom du husker passordet ditt.
Du kan enkelt bytte passord, denne passordendringen vil også gjelde i appen. Du blir sendt til Min side, legger inn din e-postadresse, henter en kode du får på e-post, lag så nytt passord og følg anvisningene på skjermen.

Lag nytt passord for Min side og appen.
Dette kan du enkelt registrere via Min side . For å logge inn på Min side må du ha opprettet Connect ID.
Hvis du allerede er kunde og ønsker å bestille flere produkter kan dette gjøres via Min side uten at du trenger å fylle ut din kontaktinformasjon på nytt. Det er også mulig å bestille via publikasjonenes hjemmesider, men da må kontaktinformasjon fylles inn.
Nå har du muligheten til å velge mellom faktura eller bankkort når du bestiller et abonnement.

Velger du faktura vil du etter kort tid få tilsendt en faktura per post der du må forskuddsbetale ditt abonnement. Har du kjøpt abonnement på for eksempel 6 måneder betaler du da hele beløpet på en gang.

Ønsker du månedlige trekk kan du registrere ditt bankkort hos vår samarbeidspartner DIBS. Du velger fortsatt en bindingsperiode for ditt abonnement, man kan nå dele opp beløpet på antall måneder du har valgt. Dette gjøres automatisk hvis du velger kort som betalingsform.

«Bestillingen ble avbrutt»

Får du denne meldingen under bestilling med kort så kan vi sikkerhet si at bestillingen ikke ble gjennomført.
Vår kundeservice er åpen mandag til fredag fra kl. 07.00 til 16.00, og lørdag 08.00 til 12.00

Resepsjonen vår er åpen mellom 08.00 og 16.30 mandag til torsdag, og mellom 08.00 og 16.00 fredag.
Hoffsveien 70 A
0377 Oslo
Postadresse:
Boks 724, Skøyen
0214 Oslo
Sentralbord
Kundeservice