UTVIDER: I det siste har Mollatt ekspandert ved å innta det luksuriøse, internasjonale markedet. Saks Fifth Avenue er den siste butikken de har solgt seg inn til.  Foto: Iván Kverme

Skreddersydd leder

Hun omsetter for 77 millioner i året med klesmerket byTiMo. Men hater fashion. Nå har Tine Mollatt inntatt verdensmarkedet med norsk design.

Vil du lese hele artikkelen? Bli abonnent i dag!

99,- første måned.

Deretter 549,- pr.mnd.
Ingen bindingstid ved månedsabo. Gjelder bare nye abonnenter
subscription-img
Bestill nå til 99,-
Jeg vil kun ha digital tilgangDu mister papiravisen og alle magasiner levert hjem.

Gi tilgang til hele bedriften

Vi har forksjellige løsninger for bedriftsmarkedet, gi alle ansatte full tilgang til Finansavisen
subscription-img
subscription-img
TA KONTAKT FOR TILBUD

Enkeltutgaver?

Du kan laste ned vår app og kjøpe dagens eAvis.
  • Les eAvisen kl 21.00 kvelden før avisen kommer.
  • Rabatterte priser på alle Finansavisens eventer.
  • Skreddersydde magasiner som kommer ut regelmessig.