Ekstrem omsetningsvekst
Mer velstandsvekst krever at begge kjønn våger å satse. Her er kvinnene regjeringen roper på.
Publisert 6. sep. 2019
Oppdatert 12. sep. 2019Lesetid: 8 minutter
Artikkellengde er 8 ord![Article lead](https://imaginary.finansavisen.no/resize?url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F57399500.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3D59d0b96100e4cdc815787e1a32126dd76b235f3c11b53ad26254b18d68c7a224)
VIL BLI STORE: Merkevaren ella&il har slått an blant norske kvinner. Lene Holmen-Jensen og Rikke Holmen-Jensen har levert en årlig omsetningsvekst på 76 prosent. Nå venter internasjonal satsning for de to trebarnsmødrene. Foto: Andreas Klemsdal