VIL BLI STORE: Merkevaren ella&il har slått an blant norske kvinner. Lene Holmen-Jensen og Rikke Holmen-Jensen har levert en årlig omsetningsvekst på 76 prosent. Nå venter internasjonal satsning for de to trebarnsmødrene. Foto: Andreas Klemsdal

Kvinner med supervekst

Mer velstandsvekst krever at begge kjønn våger å satse. Her er kvinnene regjeringen roper på.

Glemt passordet?

Vil du lese hele artikkelen? Bli abonnent i dag!

Lanseringstilbud

subscription-img
99,- første 3 mnd.
Deretter 549,- pr.mnd. - Ingen bindingstid ved månedsabo.
Gjelder bare nye abonnenter
Bestill nå til 99,-
Jeg vil kun ha digital tilgangDu mister papiravisen og alle magasiner levert hjem.
  • Les eAvisen kl 21.00 kvelden før avisen kommer.
  • Rabatterte priser på alle Finansavisens eventer.
  • Skreddersydde magasiner som kommer ut regelmessig.
Les også