En ellevill reise fra Asker til New York
Victoria Nyberg jobbet målrettet for å bli profesjonell tennisspiller. Nå legger hun vekststrategier for luksusmerker som Chanel, LVMH, Moncler, Hermès og Versace.
Publisert 15. aug. 2020
Lesetid: 5 minutter
Artikkellengde er 5 ord![Article lead](https://imaginary.finansavisen.no/resize?url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F46392657.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3Dff75a6b927d2308aeb4bfa9b76c9e1b8195b0431f7db6242934c4f04146401b1)
TRAFF PLANKEN: Victoria Nyberg begynte med digital kommunikasjon samtidig som alle bedrifter skulle ha en nettside og e-handel var i støpeskjeen. Foto: Hilde Oreld