<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Milliardærenes luksusbiler: – Jeg er en råner
Michael Stang Treschow er en av flere norske milliardærer som liker å tilbringe mer tid i bil enn strengt tatt nødvendig. Her får du oversikten over luksusbilene til 100 av Norges rikeste.
Hva har Mick Jagger, en øy i Karibia, rutebussene i New York og en diger seilyacht til felles?
Southern Winds 108-fots seilyacht «Gelliceaux» er utstyrt med et dieselelektrisk hybridsystem som i prinsippet gjør at den kan seile i all evighet.
Tar du denne på lanken, er det et skikkelig «power move»
Jaeger-LeCoultre gjenoppliver Duometre-familien med bravur. Prisen er alt annet enn overkommelig.
Elektrisk Geländewagen: Så mye billigere kan den bli
Nå presenteres den elektrisk utgaven av Mercedes-Benz G-Klasse. Prisen blir etter alt å dømme langt lavere enn med V8.
Mobilprodusent har solgt 70.000 elbiler
På lengre sikt er målet er å bli en av verdens fem største bilprodusenter.
Historien om da Ferrari kom til Norge
I dag er ikke Ferrari noe sjeldent syn i Norge. Det var helt annerledes for nøyaktig 30 år siden da Norge fikk sin første Ferrari-forhandler.
Klar tale fra Stellantis-sjefen om elbilfemtiden
Stellantis-sjef Carlos Tavares er en av industriens mektigste og tar ofte bladet fra munnen: - Elbilene må bli lettere skal de ha en fremtid.