PASS PÅ: Felger og dekk er typiske områder der det kan komme ekstraregninger når du leverer tilbake leasingbilen. Her en Volvo XC90 T8. Foto: Håkon Sæbø

Unngå leasingbombene

Leasing kan være både lettvint og smart, men store ekstraregninger kan gjøre tilbakeleveringen sur. Mil etter mil – en podcast om bil gir deg de gode rådene.

Finansavisen Motor-podcasten Mil etter mil – en podcast om bil, har i tidligere episoder blant annet handlet om hvordan du skal få monsterrabatten på din nye bil. Om du skal lease eller kjøpe bil har også vært diskutert. 

Denne episoden av Mil etter mil – en podcast om bil handler om leasingfellene du må unngå. For hvordan fungerer det egentlig med tilbakelevering? Hvilke skader må du betale for, og hva er det som regnes som «normal slitasje»? Alt dette får du svar på i denne leasingepisoden av Mil etter mil – en podcast om bil.

Brukt leasingbil? 

De seneste årene har det vært en markant økning i antall privatleasede biler i Norge. Det betyr at tilbudet av allerede inngåtte leasingavtaler også øker. Kunne du tenkt deg å overta en leasingavtale med ett eller to år igjen, fremfor tre eller fire på en helt ny leasingbil? 

I denne episoden av Mil etter mil – en podcast om bil, diskuteres det også hva du må passe på her, for er det skader og påkost, er det grunn til å passe på. 

Hør den nye episoden av Mil etter mil – en podcast om bil her, eller på iTunes og Spotify. Husk å abonnere på podcasten, så får du den direkte inn når det kommer en ny episode. 

Motor
Nyheter