Spår slutt på Oslos gravemareritt
Hva gravingen i Oslos gater koster handelsstanden og andre trafikanter er ikke en del av Sporveiens regnestykke. Men Cato Hellesjø tror gravingen snart er over.
Publisert 12. okt. 2020
Oppdatert 12. okt. 2020Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 696 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F57546943.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3Dac0f2ece2fb79644dd0be687a1d6871a7c4198e544ea7af897ea691805041176)
SNART FERDIG: Når den pågående gravingen er ferdig, vil det ikke være behov for ny graving i de nye trikkenes levetid på vel 30 år, tror konsernsjef i Sporveien Cato Hellesjø. Foto: NTB