<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Popstjerner og milliardarving inn i bloggkampen

Annonsører er på jakt etter målgruppene som dropper tradisjonelle medier. Det skal fem gründere, deriblant artistene Tone Damli Aaberge og Bertine Zetlitz, utnytte.

Publisert 20. nov. 2017
Oppdatert 20. nov. 2017
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 135 ord
lead

 - Vi er fem venninner, alle med gründerbakgrunn, som ønsket å sette sammen et nettmagasin for å inspirere enda flere kvinner, sier daglig leder Nina Wang Gaarder til DN.Gaarder, Line Langmo, Bertine Zetlitz, Anne Grethe Starheim og Tone Damli Aaberge er med på eiersiden i det kommende nettmagasinet Dailystory. Satsingen er ifølge avisenselvfinansiert, uten banklån.I magasinet skal ti skribenter skrive om mote, reise, skjønnhet, interiør og mat og helse. Alle ansatte, bidragsytere og styremedlemmer er kvinner.- Vi skal ha kvinner i hele næringskjeden - og kun ha kvinner på regnskap, på eiersiden, i styret og blant skribentene. Derfor er vi utrolig heldige som har fått med så mange kompetente kvinner med forskjellig kunnskap, sier Gaarder til DN.Selskapets styre er profilert – med advokatene Anne Lise Ellingsen Gryte, Canica-medeier Camilla Hagen Sørli og klesgründer Line Varner.