<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Tøffere tider for NHST

    Publisert 10. juli 2019 kl. 16.53
    Oppdatert 27. aug. 2019 klokken 18.04
    Lesetid: 1 minutt
    Artikkellengde er 123 ord

    NHST Media Group er midt i en omfattende omstillingsprosess, og resultatene for 2. kvartal 2019 var tydeligvis påvirket av det.Konsernet leverte en omsetning på 301,3 millioner kroner og et driftsresultat på 10,8 millioner kroner i 2. kvartal, sammenlignet med henholdsvis 332,5 millioner kroner og 13,2 millioner kroner i samme periode i fjor.Resultat etter skatt endte på 3,8 millioner kroner, mot 9,5 millioner kroner året før.- Vi har fortsatt betydelige gevinster å hente ut på å bli mer digitale i måten vi jobber på. Selv om brukerne våre i stadig større grad bruker produktene våre utelukkende på nett, har vi en organisering i flere av virksomhetene som ikke i stor nok grad reflekterer dette, sier konsernsjef Hege Yli Melhus Ask i NHST Media Group.