Norwegian Air Shuttle hadde en passasjertrafikkvekst (RPK) på fem prosent i august 2019, sammenlignet med samme periode året før.
Det kommer frem i selskapets trafikkoppdatering torsdag.
Yielden, som viser inntekt per passasjerkilometer og er svært viktig i en fase der Norwegian ønsker å få opp lønnsomheten, var 0,46 kroner i august, mot 0,45 kroner året før.
Inntektene per tilgjengelige setekilometer (RASK) landet på 0,41 kroner, mot 0,40 kroner i samme måned i fjor. Økningen utgjorde tre prosent, mot konsensus' forventning om fire prosent.
Kapasitetsveksten (ASK) var fire prosent i perioden, sammenlignet med året før.
Fyllingsgraden fortsetter å være kruttsterk på 90,0 prosent, opp fra 89,6 prosent i august 2018.
Norwegian fløy 3.503.913 passasjerer i august, en nedgang på tre prosent fra året før.
Hva gjelder fuel hedging melder selskapet om et tap så langt i tredje kvartal på 99 millioner kroner, hvorav 19 millioner er relatert til urealiserte hedging-kontrakter.
I en oppdatering fra meglerhuset Pareto Securities heter det at tallene «var som ventet», og at «utsiktene er uendret».