<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

TV-kjempe kaster seg på streaming

Discovery kaster seg inn i det allerede overfylte feltet av streamingtjenester.

Publisert 10. jan. 2021 kl. 13.49
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 68 ord
Discovery satser på streaming

Coronapandemien har ført til en voldsom økning i etterspørselen etter underholdningstjenester. 

Det er blant annet ventet en 21 prosent økning i inntektene til streaminggiganten Netflix, fra 20,2 milliarder dollar i 2019 til 24,2 milliarder dollar i 2020, ifølge Forbes. 

Nå kaster nok en TV-kjempe seg på streaming, og det er Discovery. 

Denne uken lanserte selskapet Discovery+, og administerende direktør David Zasla mener streamingtjenesten er unik, på grunn av det brede tilbudet dokumentar-serier.